pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Emppu, paljon onnea teidän neidille 1v- synttäreiden johdosta :flower: Perästä tullaan kuukauden kuluttua! On se kyllä tosiaan järkkyä, miten nopeesti aika menee.

Hippos, tules sitten kertomaan, että mitä testi näytti. Toivotaan parasta!

Mulla on tänään siivouspäivä, eli parasta nyt mennä imurin varteen, ennenkun poika herää.
 
Kyllä se plussaa näytti tänäänkin!!!!!!!! Eli meille tuleee pikku käärö!!!!!! IHANAA!!! Mä olen ihan äimänkäkenä ollu, ku näin pian se sitten päättiki tulla. Tässä vähän jännäillään tietty, et pysyykö se sitten mukana matkassa... Toivotaan parasta. Mutta siis tiedossa taas meille syksyn vauva. :heart: :heart: :heart:
 
HIPPOKSELLE onnea,onnea,onnea ja onnea :flower: :heart: Saas kattoa nyt et mites kauaa menee...Mä kun en jaksa enään odotella :) Kaveri sano mulle että ei siinä nyt kauaa mene :) Meillä meni esikoisesta vuosi...Minkä merkkinen testi sulla oli käytössä???Mulla on odottamasa kolme one-step test kasetti testiä jotka tilattu netistä...Nyt oikein paljon tarrasukkia kaikille tässä ketjussa oleville :heart: :heart: :heart:
 
Oikeen paljon onnea plussasta Hippokselle :heart: !!
Sekä synttäri onnittelut Empun neidille! :heart:

Täällä pitelee vähä kiirusta ton koulun suhteen :/ 40h viikkoa joka päivä ja reilun viikon päästä alkas harjottelu.. päälle pitäs tehä kouluhommat + kotityö!! noh.. ehkä tää kohta helpottaa ja ainaki aika menee nopsaa ku on nii paljo hommia ja meijänki pikkukakkosen yritys lähenee ;) Mut ajatuksia ei kyl saa vauvoista ja raskaudesta pois, ku koulussa käydää pelkää äitys- ja lastenhoitotyötä :kieh:
 
Voi vitsi et mullakin tekis mieli alkaa yrittään jo. tänään otan vika pillerin... mut oon aatellut odotella muutamat menkat ennenku alan yrittään, kun viimeks tuli se keskenmeno ku en ootastellut. tietty se saatto olla vaan sattumaa, eikä tarkoita sitä et nytkin tulis, mut sit itteeni vaan syytän jos samantien tärppäis ja sit tuliskin taas kesken. tai sit kokoajan ainakin pelkäisin sikana et tuleekohan taas kesken. ei sekään tietty mitään varmuutta sano jos muutamat menkat siin eka oottelis, mut sillepä ei sit mitää voi jos on tullakseen kesken, niin se tulee. ahistaa jo valmiiks, ja nyt alan taas niin paljo jo stressaankin ja miettiin etukäteen, ettei varmaan taas tärppääkään aikoihin ... :(
 
Hippokselle oikein paljon onnea plussasta :heart:!

Meillä keskustellaan jälleen yrityksen aloittamisesta. Mies alkaakin perumaan, ei kokonaan mutta haluais siirtää hiukan eteenpäin. Syytä ei kertonut :/ . Tässä kun odottais sinne maalis-huhtikuulle, niin olis oikein hyvä tilanne kaiken suhteen. Mä saisin lopettaa lääkkeeni (joka täytyy lopettaa ennen yrityksen aloitusta) ja raksa alkais olemaan siinä kunnossa, että on enää pintatöitä. Meillä ei välttämättä tärppää tällä kertaa yhtä nopeasti, joten yrittää vois ihan hyvin. Kai mies luulee, että en tee keväällä/kesällä yhtään pihatöitä jos oon raskaana. Kovin nopeasti miehillä tuntuu unohtuvan menneet asiat. Mähän patikoin useita kilometrejä kesälomareissussa esikoisen raskausaikana vielä rv 36, joten en varmaan aio seuraavan raskausaikana jäädä sängyn pohjalle ellei terveys niin vaadi.

Huh helpotti! Mä oon niin odottanut yrityksen alkamista, että oikein pelottaa jos mies vaatii sen siirtämistä :'( .
 
Hei! Mahtuuko tänne viel mukaan?

Pikku kakkosesta haaveilen. Mies ei oo viel sanonut mitään asiaan. esikko on 07/07 eli nyt 6kk. Huhtikuussa on paluu töihin ellei kakkonen ilmoita tulosta. sitä ei koskaan tiedä. Toivottavasti tavallaan ei ja tavallaan joo. EN mä oikein tiedä oon niin kahden vaiheilla jaksanko heti toisen. Mut haaveilen jo kovasti nyytistä! Ja siit pienestä itku äänestä. :heart:
 
Huhuu...Missäs kaikki ovat? :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: Tervetuloa vaan tänne Auroora Nyt vaan pidetään sitten peukut pystyssä ettei täti kurvaa meille helmikuun alusta...Sihen on enään muutama viikko aikaa :eek: :) Meneepä aika nopeasti :)
 
EMPPU: Mull oli netistä tilattuja puikkotestejä, merkkiä en muista. Sit kävin vielä kolmannen testin :ashamed: ostamassa apteekista eilen vielä, olikohan b-sure liuskatesti ja näytti vahvaa plussaa, et kai se on sit uskottava, vaikka tuntuu, etten voi millään uskoa asiaa. Kokoajan pelottaa myös, et jos kaikki ei meekään hyvin... No niinpä se oli viime raskaudessaki samat pelot. Kyllä ne sit laantuu, ku saa sen kunnon todistuksen, että siellä masussa ihan oikeasti kasvaa jotain aivan ihanaa! :)

Hieman on alkanu oireita olemaan kyllä, yököttää yhtäkkiä ihan ilman mitään syytä. Ei ole pahaolo eikä mitenkään muutenkaan kummallista olotillaa, mut se vaan tulee se yökkäys. Sit rinnat on hieman kipeät ja ummetus vaivaa, ensin en kyllä tiennyt sen johtuvan raskaudesta, mut luin jostain, et se voi kuulua raskauden alkuun.

Ois niin ihana jo kertoa kaikille, mut halutaan nyt varmistaa asia, että siellä varmasti on kaveri mukana.

Mut täytyy nyt lähteä tv:n ääreen

MOIKKA JA PLUSSAONNEA KAIKILLE SITÄ HALUAVALLE!!!!!!
 
Mä kertosin heti melkeen kaikille kun ultrassa selvis et siellä on pikkusen ihmisen alku :) Mullahan raskaus huomattiin tavallisesa gynegologisessa tutkimuksessa :) Tuon takia muutama on luullut että vahinko on käynyt :eek: Esimerkiksi np ultrasa hoitaja tokas että meille on sit käynyt vahinko :eek: Törkeetä sanon minä...Olis pitänyt omana tietonaan jne...Mut nyt meen lattaan neidille aamupuuroa ja sit aletaan touhuamaan kotosalla jotakin... :wave: :wave:
 
Kurkataas tännekin välillä... =)

Meillä nyt yk2 meneillään ja toivon niin kovasti että tärppi kävisi. Oikein sattuu kun mietin tai näen pieneiä vauvoja.. :heart:

Meillä on poitsulla nyt tutista vieroitus käynnissä! :whistle: Nyt olen yrittänyt tunnin verran saada nukahtamaan päikkäreille mutta kovasti tuo tuolla sängyssään tuntuu pölöttävän. :LOL: Eilen meni tunti ja sitä edellisenä 1½h... Yöunille nukahtaa ihme kyllä tosi helposti.
Tähän asti poitsu nukahtanut lähes samantien kun on vienyt omaan huoneseen sänkyyn ja laittanut tutin suuhun. Nyt vähän outoa kun saa taistelle tästä mutta uskon että se hiljalleen helpottuu kun unohtaa sen lutkuttimen...
Kyllähän sen tietää ettei se pienelle helppoa ole ja vaatii nimenomaan totuttelua. Vähän sama kuin itseltä vietäisiin karkki ym. kokonaan pois ja yritä se nyt heti sitten unohtaa.... :whistle: ;)
Täytyy ymmärtää pientä...
 
Moi!

Paljon onnea Hippos plussasta!

Ja tervetuloa mukaan Auroora :wave:

Emppu, mites teillä meni synttärijuhlat? Oliko paljon vieraita? Mihin kellonaikaan teillä oli noi juhlat? Mä kun mietin, että meillä on myös noi juhlat muutaman viikon päästä ja meille olis tulossa niin paljon vieraita, että pitäis pyytää ne kahdessa erässä. Mutta se on vähän hankalaa, kun poika nukkuu vielä kahdet unet. No täytyy sitä vielä miettiä.

Tuisku, munkin pitäs ruveta kohta sitä tuttia piilottelemaan. Se on vaan niin hyvä silloin nukuttamisessa ja silloin, kun poika herää yöllä. No ehkä odotan sen asian kanssa vielä hetken.

Mutta nyt silittämään pyykkikasaa pienemmäksi :wave:
 
Missäs kaikkii ovat???Meillä isäntä oli eilen töissä ja tänään taas...Joten ollaan ihan vaan tyttöjen kesken :) Huomenna on taas muskari niin pääsee taas kekskustassa käymään jne...Nyt on sellanen olo et haluais sen vaavin ja HETI :) No täytyy toivoa ettei helmikuun alusta tarvi testailla =) Mites muilla???
 
Ihanaa ku on tullu vihdoin ja viimein kunnon talvi :) Ollaaki nyt oltu ahkarasti pulkkailemassa.. Ens viikko oliskin sit vapaata ja mieski vähä lupaili et olis ens viikon ihan kotosalla, jos ei tuu mitää yllättävää hommaa :)
Laitettii äsken tyttö ekaa kertaa nukkumaa jatkettavaa sänkyy.. yllättävän hyvin nukahti, ku aattelin ettei malta pysyy siel ku pääsee ite pois, mut tais olla nii väsy :heart:Mut nyt taas muihin hommii..
Moikka!!

Plussa onnea kaikille jo yriuttäville :flower:
 
Hei vaan kaikki...

Tänne ei yrityksen saralta kuulu mitään uutta. Yk3 käynnissä, oikeastaan ei edes mitään kiirettä raskautua. Typerää, mutta en toisaalta haluaisi vauvan syntyvän loppuvuodesta :ashamed: Muutenkin "tositoimiin" päästään vasta keväällä, kun muutetaan taasen saman katon alle miehen kanssa. Emme nyt kuitenkaan ala käyttämään mitään ehkäisyä, joten mennään kutakuinkin TJOT-meiningillä. Pakko kuitenkin myöntää, että aina ennen menkkoja tulee seurattu kaikenmaailmaan oireita aika tiuhaan ja olen ollut aina hieman pettynyt menkkojen alettua...

Tämän esikoisen kanssa on päivät muuttuneet melkoiseksi taistelemiseksi! On tainnut uhmis iskeä! Kaikki pitäisi saada tehdä ITE |O
 

Yhteistyössä