pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Heippis! :wave: Ihana ilma tänään, niin kiva oli vaunulenkille mennä kun aurinko paistoi ja asfaltti näkyi :) Poika vaan on päättänyt ettei enää vaunuissa nuku, väkisinkin täytyy pysyä hereillä jos vaunuilla mennään.
Aurooralle plussaonnea tulevaisuudessa, kyllä se plussa vielä sieltä tulee!
Hyvä Emppu että ei ollut sen pahempaa. Toivottavasti ois jo tärpänny! Mulla oli kummallisesti tän kierron aikana 2 kertaa kanssa ovistuntemuksia :eek: Laskeskelin että perjantaina olisi ollut ja siltä tuntuikin mutta myös melkein heti menkkojen jälkeen oli. Kumma juttu.
Jaa, jos sitä menis pelastamaan makaronilaatikon uunista ja alkais nauttimaan päivällistä :p
 
VOIHAN KEVÄT se iski ja kaameampana kuin ennen meinaan VAUVAKUUME!!!! katsoin Faktalta ohjelmaa synnytyksistä ja voihan elämän kevät miten niin ihanaa olis se nyytti sylissä. JA ehkä asiaa pahensi se kun latoin poijjaan pienii vaatteita laatikkoon nii sieltä pilkisti niit oikeen pienii pienii. voi ei... Siivosin siis tänään meitin häkkivaraston ja vaatehuoneen. ihme siivous/sisustu vimma menossa.

Sit siihen päälle aloin tuos kokeeksi myymää tupperia joten ole nekin kutsut viel illalla. että menoa on taas riittänyt.

pitää mennä tuon poijjaan kanssa nukkumaan. et jos vaikka rauhottuis... jatkan huomenna lisää....
 
Täällä pyörähti jo muutama päivä sitten yk3.... :(
Kuume on ihan hirveä eikö sitä ainakaan auttanut ystäväni viikon vanha tyttö jota sain eilen pidellä sylissä. :heart: :D Kuinka ihanan pieni ja suloinen käärö!! :heart: :heart:

Toivon niin kovasti että tärppäisi pian ja meillekin vielä toinen ihanuus suodaan... :ashamed:
 
Huomenta!!! Eilen alko sit vessakäynnillä ruskeaa vuotoa ja tänä aamuna taas :headwall: Elikkäs yk 2 pongahtaa pian käyntiin :headwall: Mieskin oli harmissaan ku sillä on se hirveen kova vaavikuume :) Mut seuraavasta kierrosta sitten :) Näkyillään taas :wave:
 
Moi!

Meidän poika täytti eilen 1 vuotta ja koko viikko meni järjestelyissä. Onneksi synttärit on vaan kerran vuodessa :D Ihan kivasti meni onneksi pirskeet, vaikka päivä oli aika pitkä, kun vieraita tuli sekä päivällä että illalla.

Emppu, ikävää ettei vielä tärpännyt, onnea seuraavaan yritykseen!

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
 
Onnea Zalmiakki teidän pikkumiehelle! Empulle ja muille yrittäville plussaonnea =) Mulla pitäisi tänään menkkojen alkaa mutta eihän mikään ihme jos eivät ala, vasta jätetty pillerit pois. Eikä me olla kyllä oikeastaan yritettykään vaan oltu sillon kun hyvältä tuntuu. Mutta silti mä salaa mielessäni toivoisin ettei menkkoja tulisi :whistle: Eihän sitä tiedä vaikka malttamatomuuksissani testaisinkin tänään vaikka raskauden mahdollisuus pieni onkin :whistle: :whistle: :ashamed: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PÖPÖ:
haaveilen oikeastaan pikkukolmannesta, mutta väliäkö (?) sillä.
Iski kuulkaa kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tähän asti mulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta. Nyt vasta tiedän mitä sekin oikeasti on.
Mies ei syty enää asialle, että saas nähdä miten tämä kehittyy.. :ashamed:
Vaihdetaanko kuulumisia jatkossa? Meillä sama tilanne kolmosta kuumeilen :)
 
kävin kaupassa ja siel oli uus kaksplussa. siin kannes oli niin söpö vauveliini että oli pakko ostaa se lehti.
Nyt se flunssa aalto rantautu meille. mä oon ollut kuumeessa ja muutaman päivän ja nyt tuo pikkuinen on räkänen.
Mut mun on pakko mennä lepään ei jaksa olla tässä.
 
Mulla on tänään "vapaapäivä" eli mun äiti halusi aamulla hakea pojan hoitoon ja tuo illalla takaisin. En muista millon viimeksi olisin ollut näin päivällä ihan yksin kotona, mies töissä. Tuntuu ihan rikolliselta! :D Aluksi suunnittelin että olisin mennyt kaupungille kahville vaikka johonkin mutta mä haluankin vaan olla kotona, lueskella ja tehdä kasvohoitoja :) Sitten vois vaikka juoksulenkille lähteä. Vähän orpo olo kun toinen hoidossa mutta on tää ihan kivaakin! B) Meen tästä nyt ruuan tekoon. :wave:
 
Emppu minkä ikäinen sun siskon tyttö on? Mä nään lauantaina vihdosta viimein mun kummitytön, asutaan aika kaukana toisistamme. Ehdotin kummitytön äidille että voin joskus tulla typyä hoitamaan sinne tai ottaa hänet meille kun niin harvoin tulee nähtyä :/
 
Mariaa Siskon tyttö on jo 11 v. :) Se lähteekin jo tänään illalla kotiin *höh* Sit menee taas pitkä aika ennen kun pääsee taas meille...No onnex me sit aina silloin tällöin päästään sinne :) Tuli postin mukana lahjalehtenä 7 lehti ja meen nyt sitä lukemaan :wave:
 
Mullekin tuli 7 ja Me Naiset! Ihan ylläri tuo Me Naiset kun en ollenkaan muistanut että olin tilannut näytelehden =) Äidillekin tilailin näytelehtiä monia kun on niin pihi ettei raaski itselleen mitään tuollaista maksaa, toivottavasti ilahtuu =)
Ja arvatkaas mitä...... Täällä tehtiin äsken plussa !! Tai siis todella haalea kylläkin että vielä en uskalla kovin iloita kun ei mitään raskausoireitakaan mulla mutta viiva se silti oli :heart:
 
Mariaa, onnittelut varovasti myös täältä. Toivottavasti + vielä vahvistuu.

Ja kiitos onnittelijoille, myös pojan puolesta!

Olin koko viime viikon ikävässä flunssassa, niinkuin ilmeisesti Auroorakin. Onneksi poika ei sitä nyt saanut, kun juuri vasta edellisestä parantui.

Käytiin maanantaina 1v. neuvolassa ja taas saatiin uusia rajoituksia ruokavalioon. Tosi harmillista, mutta täytyyhän tuon allergian aiheuttaja löytää. Kurjaa, kun pieni on ihan täynnä ihottumaa.

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!
 

Yhteistyössä