pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Misäs kaikki ovat :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: Tänään on taas muskari päivä ja 8 aikoihin pitäs neiti herätellä...Pitäkääs nyt peukkuja et täti pysyy viikonloppuna poisa et pääis testaileen =) =)
 
:headwall: :headwall: :headwall: Päästiin muskariin niin samassa tuli viesti et on peruttu :headwall: :headwall: :headwall: Virkailijakin kysy et enkö ole muka vietiä saanut??? Juu sain just ku päästiin sinne :( Ois voinut aikasemmin kiitos ilmoittaa...No sit menin kaverin kanssa vaan kaupungille jne...
 
Heippa!

Oltiin silloin torstaina siellä operaatiossa. Poika oli tosi reipas, vaikka meidän piti odotella tosi kauan ja uniaika oli jo mennyt ja ilman ruokaa oli ollut jo piiiiiiiiiiiiitkään. Nyt sillä on tuo silmä ihan musta ja on aika hurjan näköinen :|

Empulle toivottelen plussaisaa pääsiäistä!
 
Zalmiakki Hyvä että kaikki meni hyvin...Paranemisia pojalle :heart: Huomenna ei ole kerhoa kun on kiiras torstai jne...Mut tänään olis pääsiäiskirkko :) Mies oli ihan kauhuissaan kun sanoin eilen meneväni muksun kansa sinne :D Vaikka kirkon perhekerhossa käydäänkin niin ei se tarkota sitä että oisin uskovainen tai alkaisin sellaiseksi...Mutta nyt neidille puuroa :wave:
 
aurinkoinen tervehdys tänne!
Täällä elämä potkii päähän ja kaikki menee päin seiniä. ei jaksa ees haaveilla nyt mistää vauvasta ( paitsi salaa unissaan ja vaatekaupassa). Isännän kanssa paha avioliitto kriisi menossa mutta ehkä tää tästä. Pojalla on joku outo ilmiö selässä. siittä on saanut käydä lääkärissä. Mut lähden tästä tampereen suuntaa... (350km ajoa... jippa jee)
 
Onnea Emppu!! :flower:

En oo nyt hirveesti ehtin käyä täällä kirjottelemassa, kun koulustressi painaa pahasti päälle.. onneks ei oo enää, ku reilu kuukaus kesälomaa ja sen mainasinki viettää tytön kanssa kotona :heart: Sit taas elokuussa takasin koulun penkille vielä vuodeksi ja sitte jos alkas pikku hiljaa sitä kakkosta suunnittelemaa ;)
 
UPPISTA :wave: :wave: :wave: Meillä oli tänään kerhossa valokuvaus päivä...Otettiin ryhmäkuva ja yksittäisiä kuvia :) Sanottiin et kuukauden kestää et ne kuvat saa...Tosin oltiin tammikuussa 1 v kuvassa...Mut silti oli kiva taas kuvata :)
 
Kummallista että vauvakuume iski taas, juuri kun on alkanut helpottaa, tyttö ei enää juuri heräile öisin yms. mutta niin vaan haaveilen vastasyntyneestä....tosin pieni "kammo"jäi synnytyksestä, kun sain puudutteen niin myöhään (olin jo 8 cm auki)mutta eiköhän sen synnyt.kestäisi vielä toisenkin kerran...tosin mies ei taida vielä suostua pikkukakkosen yrittämiselle, ja pitäis saada isompi asuntokin sitä ennen (asutaan 3:aan kaksiossa)
 
Abu
Pääsiskös kelkkaan? Meillä täyttää likka ensi viikolla 6kk ja kuume on jo kova! Mies olis ollut valmis alottamaan harjotukset melkeinpä heti kun kotiin päästiin :LOL: . Minä asetin kuitenkin aikarajan ja päätin että kakkonen voisi saada alkunsa kesän jälkeen.. sitten ennen kesää... ja nyt saisi tulla vaikka heti :whistle: Aloitellaan harjoitukset seuraavasta kierrosta.
Asuntoasiat tosin täälläkin mietityttää, remppa pitäisi saada kesän aikana tehtyä. Mutta tulisipahan tehtyä kun olisi uusi asukas tuloillaan!

Lopetin imettämisen viikko sitten kokonaan, yhdet kunnolliset menkat tulleet. Saa nyt nähdä millaiseksi tämä kierto tästä muotoutuu, luulen bonganneeni oviksen eilen (kp 20 :eek: )

 
Tervetulo joukkoon Nanna1980 ja Abu Meidän prinsessa on vähän päälle 1v2kk :) Mä kun en halunnut alottaa yritystä ennen kun neiti on 1v...Vaikka miehellä ollut KOVA vauvakuume jo elokuusta 2007 :) Mutta nyt aamupalalle ja myöhemmin lisää :wave:
 
Muilla tietoa mikä olisi hyvä ikäero ihan oman hyvinvoinnin kannalta?, raskaus ja synnytys on kuitenkin melkoista rääkkiä keholle, jostain muistan lukeneeni että 2 v ikäero olisi ihanteellinen, mutta kuka sen määrää!, eiköhän se mee vähän niin että sitten kun tuntee jaksavansa...jos eka lapsi sektiolla, siinä on vissiin joku aikasuositus? meidän lapsi norm.alakautta syntynyt..imettämisen olen jo lopettanut. mutta mulla ihan haaveiluasteella tää, vaikka itse olisinkin valmis jo toiseen, mies ei vielä...laittaisiko joku mutkin listaan, eli esikoinen, tyttö 8/07
 
Abu
Tervehdys! Tosiaan, ei tämä taida olla ihan mun ketju kun ollaan jo pian yritysasteella.. mutten osaa oikein työntää itseäni vielä muuallekaan.. :/

Meillä oli ihana viikonloppu, "löydettiin" miehen kanssa toisemme uudelleen. On se esikoisen syntymä kuitenkin jonkinlainen kriisi, sitä katsoo puolisoaan ihan eri tavalla ja saattaa jopa unohtua että tässä ollaan pariskunta eikä pelkästään äiti ja isä.. Istuttiin lauantaina iltaa likan nukahdettua ja PANTIIN TERLKKARI KIINNI :D . Kuunneltiin levyjä ja muisteltiin tähänastista elämäämme ja vähän jo harjoiteltiin sitä vauvantekoa :)

Hauskaa viikonalkua, nauttikaa auringosta!
 
Juu, on meitä yrittäjiä täällä jo useampikin =) Itsellä taas kierto vetelee viimesiään, mutta eipä mitään kummempia toiveita raskaaksitulosta. Ensi kuussa alkaa sitten se oikein totinen yrittäminen!

Eilen käytiin 2-v neuvolassa. Ihan hyvin meni muuten, mut tyttö ei oikeen tykkää tuosta kaikesta mittailusta ja olisikin viihtynyt paremmin odotusaulan lelujen parissa. Pituuttta tytöllä on nyt 87,3cm ja painoa kertynyt 10,9kg. Aika hoikka on, muttei kuulemma tarvi huolestua.

Koulussa ollut taas hirveä kiire, kun kaikki deadlinet painaa näin keväällä päälle. Ärsyttääkin istua sisällä, kun on näin kaunista. Eilen käytiin tytön kanssa pienellä pyörälenkillä, kun neiti löyti jostain pyöräilykypäränsä ja sit oli pakko päästä pyöräileen. Takarengas oli lähes tyhjä, mut en viitsinyt tuottaa pettymystä ja olla lähtemättä. Toivottavasti vanne ei kerennyt mennä vallan soikeaksi :$ Nyt on renkaat taas täynnä ilmaa, joten vois ottaa iltapäivällä uusiksi...
 

Yhteistyössä