Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emppu788:Onnea Krisse88:lle :heart: :flower: Mulla on kaveri just plusannut :heart: Mut jotenki se tekee oman mielen apeaksiVaikka onhan se kiva uutinen mutta silti...No toivotaan että tullaan itse PIAN perässä
Krisse meillä mies on ollut valmiita pikkukakkoseen jo elokuussa 2007
Mut ite halusin odottaa et neiti täyttää vuoden jne...Tärppi onnea kaikille muille :wave: :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoinen äityli:Moi onnea kaikille jotka plussannnettMeilläki kovasti haaveillaa seuraavaa mut koulu pitää käydä. välillä on motivaatioo ja välillä ei. Pillereitä on tän kuukauden liuska jäljellä. Mietin et jatketaanko vai lopetanko.
vuotoa ollut usein. Mutta sanottii olevan normaalia.
Itelleni tulee vaa surullinen mieli ku kuulee vauvauutisia joltain kaverilta tms nii itekki haluais :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Abu:Moi kaikille pitkästä aikaa ja onnea Krisse88![]()
Meille tuli täti kylään pari päivää sitten joten näyttäisi siltä että mun kierto on n.35 päivää. Ongelma on se ettei vuoto ollut kunnollista tällä kertaa vaan pelkkää tuhrua.. Raskaana en vielä voi kuitenkaan olla. Piru vie kun suututtaa! Toivottavasti kuitenkin ovuloin normaalisti että päästään tässä kierrossa tositoimiin![]()
Iloista päivää kaikille, lähdetään pihalle hakemaan sitä kevättä rintaan![]()