pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Joko teidän 2 v osaa polkea?Meidän neiti täyttää kohta 1v.3kk ni en ole aatellut pyöriä vielä tanä kesänä...Vaikka kaikenlasia ihani on tullut netissä/kaupassa vastaan :) Täällä neiti päikkäreillä ja mä nettailen hiukan :)
 
Ajatteli kysyä täältä. Että onko se hirmu vaarallista jos tekisin toisen lapsen? Minulla ja miehelläni on 5 kk oleva poika ja kummallakin on hirveä vauvakuume. Itseasiassa minulla on menkat myöhässä muutaman päivän ja hyono olo. Mutta voihan se olla kuvitelmaakin :/
 
Onnea Krisse88:lle :heart: :flower: Mulla on kaveri just plusannut :heart: Mut jotenki se tekee oman mielen apeaksi :( Vaikka onhan se kiva uutinen mutta silti...No toivotaan että tullaan itse PIAN perässä :) Krisse meillä mies on ollut valmiita pikkukakkoseen jo elokuussa 2007 :) Mut ite halusin odottaa et neiti täyttää vuoden jne...Tärppi onnea kaikille muille :wave: :wave: :wave:
 
Heissan!

Tervetuloa uusille ja paljon onnea plussasta Krisselle :flower:
Ja Empulle myöhästyneet synttärionnittelut !

Mä en ole vähään aikaan täällä ehtinyt kirjoitella. Syynä on se, että poika on ruvennut nukkumaan vaan yhdet päikkärit ja niiden aikana on aina niin paljon puuhaa. Iltaisin taas mies on koneella kirjoittelemassa koulutehtäviään.

Meille ei kuulu mitään erikoisempaa, poika kävelee jo tosi hienosti, ei pyllähtele enää juuri ollenkaan. Puhetta ei vielä tule, paras saavutus on tavu au, kun näki auton ikkunasta. Kovasti kyllä osoittelee sormella kaikkia tavaroita ja ihmettelee niitä.

Poitsu oli nyt viime perjantain ja lauantain välisen yön ekaa kertaa yökylässä mummun luona. Hyvin oli kaikki mennyt, vähän vain yöllä oli yskittänyt. Me kyllä sitten oltiin miehen kanssa aika ihmeissämme, kun joku puuttui lastenhuoneesta. Ehkä se ei ensi kerralla sitten enää tunnu niin oudolta, kun näin ensimmäisellä kerralla.

 
Kotona jälleen :) Tai oikeastaan tultin jo eilen tosi myöhään kotiin...Meillä neiti kävelee taaperokärryn kanssa tai sit sillain et pitää käsistä kiinni...Eilen neiti ei yhtään huonammut ku oli seisovassa asennossa että seisokin ilman tukea :) Sit ku huomas ni pyllähdettiin pepulleen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emppu788:
Onnea Krisse88:lle :heart: :flower: Mulla on kaveri just plusannut :heart: Mut jotenki se tekee oman mielen apeaksi :( Vaikka onhan se kiva uutinen mutta silti...No toivotaan että tullaan itse PIAN perässä :) Krisse meillä mies on ollut valmiita pikkukakkoseen jo elokuussa 2007 :) Mut ite halusin odottaa et neiti täyttää vuoden jne...Tärppi onnea kaikille muille :wave: :wave: :wave:
Tiedän itsekkin että tulee apea mieli. Kerran kävi niin. Että kaveri plussas ja tuli jotenkin kateellinen olo. Tai ei se ihan kateutta ollut mutta kurja olo tuli itselle:) Toivottavasti sinullakin tärppää :p :hug: :flower:
 
Moi onnea kaikille jotka plussannnett :) Meilläki kovasti haaveillaa seuraavaa mut koulu pitää käydä. välillä on motivaatioo ja välillä ei. Pillereitä on tän kuukauden liuska jäljellä. Mietin et jatketaanko vai lopetanko.

vuotoa ollut usein. Mutta sanottii olevan normaalia.

Itelleni tulee vaa surullinen mieli ku kuulee vauvauutisia joltain kaverilta tms nii itekki haluais :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoinen äityli:
Moi onnea kaikille jotka plussannnett :) Meilläki kovasti haaveillaa seuraavaa mut koulu pitää käydä. välillä on motivaatioo ja välillä ei. Pillereitä on tän kuukauden liuska jäljellä. Mietin et jatketaanko vai lopetanko.

vuotoa ollut usein. Mutta sanottii olevan normaalia.

Itelleni tulee vaa surullinen mieli ku kuulee vauvauutisia joltain kaverilta tms nii itekki haluais :ashamed:
Moi =) onko sinun mies vaki töissä. Kuinka paljon sulla on koulua vielä jäljellä? Mulla on 5 kk oleva poika ja toinen tulossa. Mieheni on vakiotyössä. Tosin se nyt on armeijassa. Ihan hyvin oon pärjännyt yksin pojan kans. Mulla on viimeinen vuosi kesken ammattikoulusta, vain työharjoittelu että sen kyllä ehtii. opinnäytetyön varauduin tekemään valmiiksi ennen äitiyslomaan
 
Abu
Moi kaikille pitkästä aikaa ja onnea Krisse88


Meille tuli täti kylään pari päivää sitten joten näyttäisi siltä että mun kierto on n.35 päivää. Ongelma on se ettei vuoto ollut kunnollista tällä kertaa vaan pelkkää tuhrua.. Raskaana en vielä voi kuitenkaan olla. Piru vie kun suututtaa! Toivottavasti kuitenkin ovuloin normaalisti että päästään tässä kierrossa tositoimiin


Iloista päivää kaikille, lähdetään pihalle hakemaan sitä kevättä rintaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Abu:
Moi kaikille pitkästä aikaa ja onnea Krisse88


Meille tuli täti kylään pari päivää sitten joten näyttäisi siltä että mun kierto on n.35 päivää. Ongelma on se ettei vuoto ollut kunnollista tällä kertaa vaan pelkkää tuhrua.. Raskaana en vielä voi kuitenkaan olla. Piru vie kun suututtaa! Toivottavasti kuitenkin ovuloin normaalisti että päästään tässä kierrossa tositoimiin


Iloista päivää kaikille, lähdetään pihalle hakemaan sitä kevättä rintaan ;)
Kiitos =) Toivottavasti sinullakin onnistaa :flower:
 
Tänään oltu anopin tykänä koko päivä ja nyt neiti nukkuu ja mä hiukan nettailen...Mies on käymässä asiolla ja tulee sitten kotiin...Mäkin tässä jännään et saanko loppukuusta testailla vai ei :) Peukut on pystyssä et pikku Veikka ilmottaisi tulostaan :)
 
aurinkoinen äityli sait uutta yv:tä :) Oltiin eilen 3h30min neidin kanssa päivystyksessä...Siis ihan JÄRKKY aika odotella pienen lapsen kanssa :headwall: :headwall: Ollaan ensikerralla viisaampia ja viedään yksityisell lääkärille :) Neidillä on tosi kamala yskä ja yskän lääkettä ei saa antaa alle 2 vuotiaalle ilman lääkärin ohjeita...Six piti mennä lekuriin et saadaan yskänläkettä jne...
 

Yhteistyössä