***Piinaviikon 44 jatkot***

Viikon 44 jatkoilla mukana.....

Töpötupsukorva...5/28-33.......yk7.....6. haaveissa
Pantalaimon........6/29?........yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi
arabel................9/26.........yk8...........1. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81............10/28-30.......yk6.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion..................18/30-32.....yk12.........1. haaveissa
Hanni..................18/26-32.....yk3...........1.haaveissa
meri-77............20/28-30...yk29.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81.............25/26-33...yk13.........1. haaveissa, Lappi
Hathor................25/28-31...yk4...........1. haaveissa, Pk-seutu
Jouskari-82........27/27-32....yk4...........1. haaveissa
Tinttara84 .........27/16-29....yk58...........1. haaveissa, Savo
April...................28/27..........yk7..........1. haaveissa
Emppu80...........28/25-30....yk3...........2. haaveissa, Etelä-Suomi
Zora.....................58/27............yk2.....1. haaveissa

Plussanneet: :flower: :heart:

Karpalo67.............yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Rouva Pikkumyy.......yk5......1.yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4......2. yhteinen haaveissa
Noomi......................yk2.......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2.......2. haaveissa, Etelä-Suomi
 
Oikein hyvää joulua Karpalo ja Pantalaimon sekä muut palstalaiset (itse kyllä vkl varmaan vielä täällä roikun) mutta aivan ihanan joululahjan karpalo ja karpalon mies sai :xmas: Onnea teille kummallekin :flower:

Mulla aamulla juili alamasua ja tuli tuhrua, nyt päivällä ollut kuvottava olo ja kutittanut masua sisältä päin. Luultavasti ne menkat sieltä tulee :headwall: Noh uutta vuotta odotellen ja skumppaa sitten voi juoda huoletta :kieh: Silti vielä pienen pieni toivo elää....
 
RouvaSumppisuu
Tulin tänne vanhan tuttuun ketjuun toivottamaan kaikille hyvää joulua ja vauvantuoksuista vuotta 2008 :heart:! Ja löysinpäs heti ihania uutisia, paljon onnea Karpalolle!!! Kaikkea hyvää sinulle ja pikku-Iippanalle :heart: .

Sumppis ja Lillis rv. 11+6 (profiilissa kuva pikkuisestamme)
 
Hei kaikille!
En ole pitkaan aikaan kaynyt, olen ollut pari viikkoa matkalla ja olen edelleen, mut oli pakko tulla lukemaan kuulumiset valilla. Ja mita naenkaan, Onnea Karpalolle ihan mielettomasti, kiljahdin aaneen kun luin viestisi. Mahtavaa, kun pitka yritys vihdoin palkitaan! :hug: :flower: Ihan mahtavaa!
Omia kuulumisia: tuntemuksia ei ole taas suuntaan eika toiseen, joulupaivana aion testata. Tassa kierrossa on ainakin pupuiltu, kun olemme haamatkalla :) Haat oli kylla jo puoli vuotta sitten, mutta nyt vasta paastiin matkalle. En ole testannut ovista tassa kierrossa, kun turhauduin ikuisiin negoihin. Toivotaan parasta.
En ehka tule koneelle, kun vasta joulun jalkeen, joten toivotan kaikille ihanille palstalaisille hyvaa joulua ja plussatuulia!
 
Jos haluatte tutustua pienokaiseemme, tästä pääsette hänen maailmaansa :heart: :heart: :heart:

http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=49




Ihanaa Joulua kaikille toivon sydämestäni! :heart: :xmas: :xmas: :heart:


Rva pikkumyy ja ihana Tiuhti-Viuhtimme :heart:
 
Karpalo - Aivan valtavasti onnea!!! Ihanaa Ihanaa!! Joulu on ihmeiden aikaa!!

Rouva pikkumyylle - Onnea ihanasta ultrasta!!

Omaa napaa... Kaiken moiset oireet lisääntyy ja alkaa olla jo semmonen tyyni ja varma olo... Tuhlasin tänään vikan ovis testin laatikon pohjalta ja tosi vahva viiva siihen tuli... Eli aattoa odotellessa.

Kaikille aivan ihanaa joulua!!! Itse tosin olen kyllä aattonakin varmasti koneella!

:wave:
 
Voi Karpalo!!!!!ONNEA ONNEA ONNEA!!!!!!!!!!!!IHANAA!!! :flower: :flower: :hug: Voi kamala kun mä en oon käyny täällä pitkilleen!Mä tuolla haaveet 2008 pinossa siis roikuskelen,nyt mennään valitettavasti jo yk 59..Mutta voihan vitsit kun hienoa,Karpalo!Kyllä se olikin jo sinun vuorosi aika!Ihanaa!

Kaikille muillekin teille paljon onnea,jotka haamuilette!
Mun fiiliksiä voi käydä lukee tuolta em. pinosta sikäli mikäli kiinnostaa..en jaksa kirjoitella uusiks.. :ashamed: Ihanaa joulun aikaa teille,ellen ehdi käydä!
 
Meikäläiselle täti tuli nyt sitten :headwall: Mut voi myös tolta listalta poistaa, meinaan vähentää tätä palstailua ja keskittyä johonkin muuhun kuin vauvan tekoon, niin ehkä se tärppi tulis siten joskus...
Hyvää Joulua ja Onnelista Uutta Vuotta 2008 kaikille!!! :heart: :xmas:
 
Onnittelut plussanneille :flower:
:hug: tippuneille
:xmas: Ja kaikille tasapuolisesti oikein hyvää ja rauhaisaa Joulua! :xmas:

Itse vielä piinailen. Mitään oireita ei oo, mutta menkkoja ei kuulu :headwall:
perjantaina tein elämäni ensimmäisen raskaustestin B) mutta nega se oli :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pantalaimon:
Viikon 44 jatkoilla mukana.....

Töpötupsukorva...5/28-33.......yk7.....6. haaveissa
Pantalaimon........6/29?........yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi
arabel................9/26.........yk8...........1. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81............10/28-30.......yk6.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion..................18/30-32.....yk12.........1. haaveissa
Hanni..................18/26-32.....yk3...........1.haaveissa
meri-77............20/28-30...yk29.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81.............25/26-33...yk13.........1. haaveissa, Lappi
Hathor................25/28-31...yk4...........1. haaveissa, Pk-seutu
Jouskari-82........27/27-32....yk4...........1. haaveissa
Tinttara84 .........27/16-29....yk58...........1. haaveissa, Savo
April...................28/27..........yk7..........1. haaveissa
Zora.....................58/27............yk2.....1. haaveissa

Plussanneet: :flower: :heart:

Emppu80...............yk3...........2. haaveissa, Etelä-Suomi
Karpalo67.............yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Rouva Pikkumyy.......yk5......1.yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4......2. yhteinen haaveissa
Noomi......................yk2.......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2.......2. haaveissa, Etelä-Suomi
 
Hyvää joulua kaikille! Onnea plussanneille, ainakin emppu!!! Ihana kun peukutatte minun hyvin löytyneelle ovikselle, nyt oli kerrankin oikein vahva viiva babyplussan ovistikussa. Ja mitä olen lukenut, vavha viiva babyplussan ovistikussa = ainakin askel lähempänä vauvaa :LOL: :LOL: :LOL:
Pikku myyllä on ainakin aivan ihana pikkuinen masussa, kävin sivuilla katsomassa =)
Joulu ollaan vietetty miehen vanhempien kanssa ja minun äitiänikin olemme nähneet, joten edes kirjoittelemaan ei ole ehtinyt. Mutta parannetaan tavat.
 
Onnea Emppu80 :flower:

Täti tuli eilen. Nyt päätettiin pitää ainakin yhden kuukauden tauko tässä "vauvautumisessa", tammikuu on niin kiireinen ja tauko tekee varmasti muutenkin hyvää..ELi minut voi poistaa listoilta ainakin vähäksi aikaa.

Onnea uudelle vuodelle!
:wave:
 
Onnea Emppu! :flower: :heart:

Itku tuli, kun nyt lopulta pääsin koneelle ja luin ihania onnittelujanne :'(
Aatonaattoaamuna tuli tumma plussa, mutta vuoto alko sitten iltapäivällä. Ja neljä päivää vuotikin niin, että meinasi lähteä taju kankaalle. Nyt ei sitten näytä plussaa enää :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Mies ei tiennyt raskauden alusta, enkä kertonut sitten ollenkaan keskenmenostakaan... Oli aika hankala näytellä iloista joulunviettäjää, mutta onneksi esikoinen nautti joulusta niin kuin mieskin, joten se auttoi selviämään. No, joulu on ohi, mies onnellisen tietämätön minun jännäilystäni ja eteenpäin jatketaan..... Tosin olen päättänyt jättää vauvahaaveet ja keskittyä muuhun elämään!!!!!!!!!!!!

Käyn kyllä ilmoittamassa, jos joskus tulen vielä raskaaksi!
Hyvää jatkoa tytöt ja pitäkää lippu korkealla. :wave: :wave:
 
Voi Karpalo! :'( Tiedän, että mitkään sanat ei pysty lohduttamaan. Tarjoan vain suuren virtuaalihalauksen. :hug: :hug: Toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaisuudessa, myös sen pienen käärön syliin. Olet ajatuksissani...
 
Moikka taas pitkästä aikaa. Täällähän on ollut tapahtumia... Ihan ensiksi Karpalolle suuri halaus :hug: Mä toivon koko sydämestäni kaikkea hyvää koko teidän perheelle. Toivottavasti tulet pian kertomaan iloisia uutisia. :hug:

Ja Emppu: Ihan mahtavaa, onneaonnea :hug:

Meillä on tää kierto tyhjä (olipas mielenkiintoinen sanavalinta..). Ollaan tehty pikkusta tässä syksyn mittaan varmaan liikaa, molemmilla ollut takki aika tyhjä. Ja siitä johtuen mein parisuhde on voinut todella huonosti. Ollut turhia riitoja, ihastumisia... kaikkea ikävää. Eli ihan tietosesti ollaan tää kuukaus pidetty taukoa kaikesta vauvoihin liittyvästä. Mutta ehkä tästä kaikesta seuraa vielä jotain hyvääkin?

Pidän peukkuja kaikille! Hengessä mukana tämän kierron, ehkä tulevaisuudessa hyppään taas mukaan.. :)
 

Yhteistyössä