***Piinaviikon 44 jatkot***

Suuri halaus :hug: Emppu! Olin jo niin iloinen puolestasi. Ihanaa, että mies on ollut tukenasi ja pääsette heti yrittämään uudestaan. Paljon plussatuulia tähän kiertoon! :whistle:

Mukava kuulla sinustakin Karpalo! :) Sulla on hieno tavoite, paljon tsemppiä painonpudotukseen! Minäkin yritän vielä muutaman kilon tiputtaa, niin on mukavampi kevyempänä siirtyä tuonne odottajien puolelle. :)

ON: Aika nopsaan noi kp:t sittenkin kuluu. Mitään oireita ei ole, ei tädistä eikä muustakaan. Oviksen tikuttamisen lopetin siihen kun kn vetäytyi. Kyllä se ovis oli silloin kp 17 aikoihin, jos oli.

Moikka kaikille. Täti alkaa pikkuhiljaa väistymään. Varasin ajan lääkäriin, se on ensi viikon torstaina. Otetaan papa ja haluan vähän jutella näistä vauvahaaveista.
Ensi viikolle voin alkaa avista oottelemaan, laitoin taas babyplussalle tilauksen ovistesteistä vetämään. Jonkin verran jäljellä oli, muuta ei riittävästi.
ihanaa kun viikonloppu alkaa kohta!

meri: Suuret pahoittelut tädistä! On se niin väärin, että jotkut joutuvat odottamaan noin kauan. :hug:

hanni: Mäkin ajattelin mennä sen papan otattamaan tämän kierron jälkeen, jos ei ole onnistanut. Muistatko yhtään, että pitääkö se ottaa juuri kuukautisten jälkeen vai vähän ennen?

kiitokset muruset ihanista onnentoivotuksista - kyllä se on niiin totta että ilot tuplaantuu yhdessä ja surut puolittuu niitä jakaessa :heart:
mukavaa että olet karpalo kanssamme täällä vaiks ihan muuten vain! :) hienot uudet kujeet sulla tämän vuojen varrelle - kovasti tsempityksiä ja tahdonvoimaa painonpudotukseen - minäkin olin viime vuonna kuukauen karkkilakossa ja oikeesti ei ollu ees paha vaiks oon ihan hillitön karkinmussuttaja!! ja sen lakon jälkeen en oo enää pystyny vetämään tuota mässyä niin paljoa kerralla ku aeimmin, tulee jotenkin nopeemmin äklötys!
pantalaimon - juuh, aina valmiina päivittämään listaa! ja sinä hoidat hommat oikeesti todella hienosti, otahan kehut vastaan :heart: kysymykseen papa kokeen ottoajasta, mulle gyne sanoi vain että muuten sen ottoajalla ei ole väliä, kunhan vain ei ole mensut silloin! :saint:
emppu ja meri - voi ei... lämmin voima:hug: molemmille! :heart:

Pahoittelut emppu sinullekkin! :hug: Kyllä se onnistuu uudestaan ja toivon, että mahdollisimman pian! :heart:

Kaikille teille pinolaisille puhaltelen pakkasplussia, jotta johtaisivat raskauteen! :whistle: ++++++++++++++++ :heart:

Tiistaina rv 9+1 ja silloin eka neuvolamme! :heart:

Onnellinen Rva Pikkumyy ja

Uudessa yrityksessä: :flower:

Orion...................1/30-32......yk13......1. haaveissa
meri-77...............4/28-30.......yk30......2. haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................6/28-35.......yk5.......1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni...................6/26-32......yk4.......1. haaveissa
Emppu80..............7/25-30........yk3.....2. haaveissa, Etelä-Suomi
Tinttara84...........17/16-29.....yk58......1.toiveissa
nanna81..............10/26-33.......yk14.....1. haaveissa, Lappi
Töpötupsukorva..20/28-33.........yk7........6. haaveissa
Pantalaimon........21/29?...........yk3........1. haaveissa, Lounais-Suomi
amalia81.............25/28-30.......yk6........1. haaveissa, Etelä-Suomi

Tauolla: arabel :flower:

Plussanneet: :heart: :heart: :heart:

Rouva Pikkumyy.......yk5.........1. yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi....................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2..........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Voi ei, Orion! Tyhmä täti! :hug: Onpa meillä ollut viime aikoina epäonninen pino. :ashamed:

tinttara on mun kanssa tuolla viikon 3 piinailijoissa, joten vaklasin sieltä kp:t hänelle oikein. :)

Kiitos amalia kehuista. :ashamed: Yritän parhaani tämän listan kanssa. Sinä vain sait sarakkeet niin hienosti kohdalleen. Onko sulla mitään tuntemuksia? ;) Paljon plussatuulia puhaltelen. :whistle:

ON: Mulla kn falskaa edelleen. Taas tuli hieman verta pupuilun jälkeen. Viime kierrossa sitä tapahtui jatkuvasti, mutta luulin, että se johtui vain ylipitkästä kierrosta.

pantalaimon - ollos hyvä vaan kehuista, sinä aina niin reippaasti jaksat päivitellä ja pitää meitä ajan tasalla :heart: minä katsos oon tämmönen näprääjäluonne ja eilen sit innostuin niitten sarakkeijen kanssa.. :LOL: lähipiiri aina välillä mulle nauraakin ku oon niiiiin perfektionisti! :saint: mulla on tällä hetkellä tosi normi olo, mistään ei nipistä eikä muutenkaan oo ollu ihme oloja, raksalla ollu tosi kiireistä ja ajatukset pyöriny viime viikot ensin jouluhälinöissä, sit uuen vuojen kihlajaisoloissa ja nyt arkisessa aherruksessa tuolla työmaalla, jotenki en oo hirveesti ees ehtiny pysähtyä kuulostelemaan itteäni. pari päivää ennen tätsyn tuloa rinnat alkaa kyllä aina aristamaan, joten nyt vaan toivon et olo jatkuis vaan tämmösenä ja pysyis sekin arkuus poissa =) se on muuten totta että nyt on ollu meillä epäonnista aikaa tää vuojen vaihtuminen tässä pinossa - nyt siis vain kovalla vauhilla ylös- ja eteenpäin!!
:heart: +++++++++ :heart: takaisin myös sinne oikein oikein kovasti!!
pikku myy - kiitos pakkasplussapuhalluksista, täällä koitetaan napata niitä kiinni kaksin käsin :LOL: Onnea ensimmäiseen neuvolakäyntiin, jännää!! :)

Sunnuntai 6.1.2008

Orion...................2/30-32......yk13......1. haaveissa
meri-77...............5/28-30.......yk30......2. haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................7/28-35.......yk5.......1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni...................7/26-32......yk4.......1. haaveissa
Emppu80..............8/25-30........yk3.....2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81..............11/26-33.......yk14.....1. haaveissa, Lappi
Tinttara84...........18/16-29.....yk58........1.haaveissa
Töpötupsukorva..21/28-33......yk7........6. haaveissa
Pantalaimon.......22/29?.......yk3.......1. haaveissa,Lounais-Suomi
amalia81.............26/28-30......yk6.......1. haaveissa, Etelä-Suomi

Tauolla: arabel :flower:

Töpötupsukorva
Mulla ei mittään uutta kummaa...Nikin vissiin vaihan, kun niin talvellinen :snotty: ..Pessimisti mielellä vaan tän yrityksen suhteen. verikokeeseen pakko raahautua tulevalla viikolla.

hyvää loppiaista myös pantalaimonille ja kaikille muillekin!! :heart:
tässä alkaa pikkuhiljaa jänskätys kasvamaan.. ;) tarttee kai alkaa ottaan jotain jalat solmun asentoa niin pysyis tätsykkä poissa.. :saint: olo toosi normaali edelleen! töissä pakerran, illalla kotiin ja aamulla taas takas, sit siivoamaan äkkiä kotiin ja kihlajaiskahveja vanhemmillemme keittelemään :D sähän voisit töpötupsukorva ruveta ihan vaan töpöksi :D
plussaisia olotiloja kaikille :heart: :heart: :heart:

Maanantai 7.1.2008

arabel..................1/25............yk8.......1. haaveissa Etelä-Suomi
Orion...................3/30-32......yk13......1. haaveissa
meri-77...............6/28-30.......yk30......2. haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................8/28-35.......yk5.......1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni...................8/26-32......yk4.......1. haaveissa
Emppu80..............9/25-30........yk4.....2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81..............12/26-33.......yk14.....1. haaveissa, Lappi
Tinttara84...........19/16-29.....yk58........1.haaveissa
Töpötupsukorva..22/28-33......yk7........6. haaveissa
Pantalaimon.......23/29?.......yk3.......1. haaveissa,Lounais-Suomi
amalia81.............27/28-30......yk6.......1. haaveissa, Etelä-Suomi

Onnea Arabel!!! :flower: :flower: Nyt vaan tositoimiin!!!

Täällä ei uutta. Vuodot on nyt loppu ja sänkyhommiinkin on jo päästy ;) Tänään ovista tikutin ja haalean viivan sain että joskos se sieltä tulisi... Toivossa on hyvä elää!!

:wave:

Jee, arabel! Tervetuloa takaisin! :hug:

Toivottavasti saat Töpö hyviä uutisia verikokeesta! :hug:

Ovisonnea Empulle! Kiitos päivityksestä, mä en aamupäivällä sitä ehtinyt tehdä. :)

Hus, pois täti amalian läheltä! Lähetän sulle plussasäteitä paljon!

ON: Eilen tuli jälleen veristä vuotoa ja koko päivän pitkälle yöhön nippaili alavatsalla. Kiinnittymisvuotoa ja -kipuja? Tänään ei ole verta ollu v.vuodon joukossa yhtään, mutta vatsaa nippailee aina silloin tällöin. Toivottavasti olisi nyt "oikeita" oireita, eikä mitään tätienteilyä...

kiitos pantsukka plussasäteistä, nappailin oikein hyvään talteen :heart: aikaste lupaavalta olosi kuulostaa - kovasti kovasti plussatuulia myös sinnepäin!! ;)

täällä olot jatkuneet edelleen tosi normaaleina, ajattelin et uskaltaisinkohan huomenna kokeilla puolittaa yhtä babyplussan r-testiä ja kokeilla onneani.. :saint: sit vaan kyllä harmittaa jos / kun on negaa, mut toisaalta polttelee muuten niin kovasti, noh, katson mikä fiilis huomenna, tulen sit kertoileen kyllä jos testaamaan innostun! :heart:

arabel.................3/25............yk8.......1. haaveissa Etelä-Suomi
Orion...................5/30-32......yk13......1. haaveissa
meri-77...............8/28-30.......yk30......2. haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................10/28-35.......yk5.......1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni..................10/26-32......yk4.......1. haaveissa
Emppu80............11/25-30........yk4.....2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81.............13/26-33.......yk14.....1. haaveissa, Lappi
Tinttara84...........21/16-29.....yk58........1.haaveissa
Töpötupsukorva..24/28-33......yk7........6. haaveissa
Pantalaimon.......25/29?.......yk3.......1. haaveissa,Lounais-Suomi
amalia81.............29/28-30......yk6.......1. haaveissa, Etelä-Suomi

Heräsin tänään ihan itsekseni jo klo 7, vaikka olisin saanut vielä nukkua yli tunnin! Eipä ole tällaista ihmettä tapahtunut piiitkään aikaan. :D

Mites amalialla menee? Oletko vielä testaillut? Jännittää niin kovasti sun puolesta! =)

ON: Edelleen nippailee ja kutittelee tuolla alavatsalla. En kyllä halua vielä uskoa, että ne olisi mitään muuta kuin normaaleja tätiä ennakoivia tuntemuksia...

Huomentapäivää! :)

Täälläkin jännitetään amalian puolesta... tuus nyt äkkiä kertomaan ootko jo testaillut!

Ja hyvältä kuulostaa sunkin oireet, pantalaimon! Ihanaa!

Täällä vaan odotellaan että täti lähtis menee... Kaapissa odottaa babyplussan ovistestit ja taitaa tossa digimallissakin olla kolme liuskaa jäljellä.. Varottelinkin miestä tossa aamusella, että nyt alkaa vauvantekotalkoot! Kovasti oli innoissaan.. :D Kattelin tota mun kiertoa ja totesin et ennen kun vauvanteko aloitetiin, mun kierto oli vakiona sen 28 päivää. Nyt 25. Mikä lie sitäkin lyhentää..?

Plussatuulia kaikille ja tulkaahan esiin sieltä taustalta! =)

ihanaa kun tekin jänskäätte mun kanssa pantsukka ja arabel :heart: puolitin eilen aamulla sellasen babyplussan testin ja negaa näytti, höh.. ajattelin nyt ootella tuonne kp 32 saakka seuraavaa testausta ellei tätsyä edelleen kuulu ei näy :saint: olo yhä tosi normaali, parina iltana ollu vähän pahaa oloa ja tänään ei oikein aamupala maistunu mut ei mittään sen kummempaa! oli muuten tarkkaa hommaa sen testin puolittaminen kun on jo valmiiksikin niin kamalan ohut, jäi nyt se toinen puolisko toooosi ohueksi enkä kyllä tiiä saakohan siitä enää mitään selvää vaiks sen käyttäski :LOL: ja hyvä kun se pitäs laittaa tasaselle alustalle testiviivat yläspäin niin ne molemmat puolikkaat meni mutkalle kun leikkasin niitä joten piti kirjoilla asetella se lattialle että pysy oikein päin.. :LOL: oli oikein kunnollista taiteilua :D

arabel - oikein paljon plussaOnnea tuleviin "vauvatalkoisiin" !!! :heart:
pantsukka - koskas aijot uskaltautua testaamaan.. ;)

amalia: Harmi, että tuli nega! :/ Enpä tiedä koska sitä uskaltautuu... Mulla on kyllä neljä testiä tuolla kaapissa, joten ei tarvitse ainakaan säästellä. :LOL: Nyt on tosin vasta 8. päivä oviksen jälkeen, joten ehkä vielä hieman aikaista. Jos vaikka viikonloppuna...

Mäkin puolitin yhden ovistestin, ja niistä tuli kyllä ihan vinot! Toinen on vielä tallella, joten voisinhan vaikka sillä kokeilla. ;) Mä olen ymmärtänyt, että testiviiva ylöspäin tarkoittaa siis, että se puoli, jolle ne testiviivat tulee on ylöspäin. Vai miten päin sä oikein leikkasit?

).( Tää alavatsanippailu on kyllä jotain tosi erikoista! Ei ole aiemmin tällaista ollut. Ei oikeastaan satu, vaan on sellaista painontunnetta. Välillä nipistelee, muttei kipeästi, välillä taas kihelmöi oudosti.

Torstai 10.1.

arabel.................4/25............yk8.......1. haaveissa Etelä-Suomi
Orion...................6/30-32......yk13......1. haaveissa
meri-77...............9/28-30.......yk30......2. haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................11/28-35.......yk5.......1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni..................11/26-32......yk4.......1. haaveissa
Emppu80............12/25-30........yk4.....2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81.............14/26-33.......yk14.....1. haaveissa, Lappi
Tinttara84...........22/16-29.....yk58........1.haaveissa
Töpötupsukorva..25/28-33......yk7........6. haaveissa
Pantalaimon.......26/29?.......yk3.......1. haaveissa,Lounais-Suomi
amalia81.............30/28-30......yk6.......1. haaveissa, Etelä-Suomi

Amalia, Pantalaimon - Mitäs oire rintamalle kuuluu? IIIIsoja plussapuhureita täällä puhkun teille!!!

Oma ).( - ovistesti näyttää edelleen vaan hailakkaa haamua... Lienekö tule ollenkaan ovista tässä kierrossa? Vatsassa kyllä nippailee lupaavasti...

:wave:

Töpötupsukorva
Heips! En oo päässy verikokeeseen asti :/ .Ens viikolal menen..mua vaan kyllästyttää kaikki kokeet just nyt.
En oo aatellu onneks tässä kierros koko raskautumisen mahollisuutta, kun jotenkin toivo on jo mennyttä.
Täällä on satanut vesiräntää tms..Murr...Ukko lähtee pian pelaamaan..no, tulee onneks ajoissa kotiinkin sit.

Yhteistyössä