***Piinaviikon 44 jatkot***

Olen kärvistellyt migreenin kourissa, nyt tämä viikko slomaa. Kävin sitten aamulla sydänääniä kuunteluttamassa, koska olen ollut itse niin paljon kipeänä, oli huoli pienokaisestakin! :heart: Viime viikolla rv 9+1,sydänääniä ei siis kuultu dobblerilla, tänään rv 10+2 :heart:

Hoitaja kehui dobblerin olevan uudehko ja sillä kuuluu aika helposti vaan kuinkas sitten kävikään: :headwall:
13 pitkää minuuttia hoitaja painoi dobblerilla, tuntui jopa epämiellyttävälle välillä, mutta pääasia , että äänet kuuluisivat, Ei mitään ääniä löytynyt näiden 13 pitkän minuutin aikana, lisää geeliä ja painelua, ja yhtäkkiä kuului hennot,tasaiset,nopeat sydänäänet! :heart: kaikki siis kunnossa vauvalimme vaan haluaa elää piilossa;=) :heart:

Kyllä helpotti sekä hoitajaa, että minua! :heart: Kyllä jo pelotti, kun niin kauan meni, ettei kuulunut mitään, mutta nyt siis asia kunnossa ja vähän yli viikko niin npultra! :heart:

Plussatoivotuksin teille:

Huojentunut, onnellinen rva Pikkumyy ja piileskelevä Tiuhti-Viuhtimme rv 10+2 :heart:

Ihanaa, rva Pikkumyy, että sydänäänet kuuluivat. :heart: Koeta selviytyä migreenistä! :hug: Jaksamista varmasti auttaa tieto, että pikkuisella kaikki on hyvin.

Täällä tänään taas nega! :( Kaikki tätioireet hävisivät eilen, joten pahimmat pelkoni taitavat käydä toteen. Mun kierto ei tasaannu, eikä raskaus pääse alkuun, ilman lisäapua. :headwall: |O Ottaa päähän ja masentaa. :ashamed: Soittelen ensi viikolla lääkärille. Saa nähdä, pitääkö taas odottaa, että toisetkin menkat ovat myöhässä. :kieh:

Taidan pitää ihan oman mielenterveyteni takia vähän palstataukoa. Tulen kyllä takaisin, olette niin ihania ihmisiä ja vertaistuki verratonta täällä! :heart: Pitäkää lippu korkealla ja OOOOIIIIKEEEEIIIIN paljon plussaonnea kaikille! ++++++ :)

Pantalaimon: :hug: :hug: :hug: ..täällä me sua odotellaan kunhan oot valmis tulemaan takasin :)

Kiva tosiaan Myy että kaikki on pikkusella hyvin! Käyn lukemassa teitin kuulumisia säännöllisesti tuolla sun sivuilla =) Onnellista odotusta!

*ottaa kiinni kaikista mahdollisista plussatuulista*

*...jatkaa yksinpuheluaan..*

ei vieläkään ovisplussaa! mulla on ollut todella säännöllinen kierto, 25/25 ja ovis (limojen mukaan, kerran tikutettu) kp11. nyt vaan negaa! :/ no, harjoituksia jatketaan jokatapauksessa! =)

töpökkä
arabelmä en osaa sanoa mitään järkevää :/ ..Menkkoja ootellessa..Mä oon niin pessimistinen, että tuskin meilel enää muksua tulee..Mulla vissiin kp32.
Tsemppiä muille!!

Töpökkä: Jee, tuu sit kertomaan että mikä tulos sieltä napsahtaa! *pitää peukkuja* =)

Kiitos onnitteluista RouvaMyy, nyt otetaan kaikki irti tästä plussasta ;) *miettii jo suunnitelmia miehen pään menoksi* :D

töpökkä
:headwall: Hieno Nega tuli :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: !!!!!!!!!!!!!
En mie jaksa enää.

töpökkä :hug: - auttaisko hali yhtään? Varmaan kyllä tosi turhauttavaa tommonen...

Pantalaimon - sullekin iiiiso :hug:

Arabel - Onnea ovis plussasta!! Jokos on hyvät suunnitelmat miehen kaatoon?? :LOL:

Tänne omaan napaan ei kuulu yhtikäs mitään. Oviksesta on nyt viikko ja huomaan taas kyttääväni kaikkia nippasuja jne... :headwall: Sain taas tänään kuulla yhden vauvauutisen ja olen toki iloinen, mutta takaraivossa jyskyttää ajatus että miksei meillekin... :ashamed:

Missäs amalia ja kaikki muut luuraa??

Huomenta!

Nyt on tehty kaikkemme taas tässä kierrossa vauvautumisen eteen.. ..ja kivaa on ollut ;) Tää on kuitenkin sen verran tuttua, että en osaa kun odottaa. Ja varmaan enemmän menkkoja kun sitä että oikeesti plussais. Päivä kerrallaan.. :)

Töpökkä: :hug: :hug: voi harmi, pahoittelut siitä typerästä negasta!

Emppu: Mä tiedän ton tunteen. Sain kanssa ystävältäni uutisia ja olen niin onnellinen hänen puolestaan, mutta samalla mielessä pyörii noita samoja ajatuksi kun sullakin.. mies sanoo ett kyllä meille vauva tulee kun sen aika on, mutta mä väkisinkin alan ajatella että mitä vikaa mussa on? Pidän täällä peukkuja että sullaolis pikkunen mukana! :hug:

Missäs muut???

moiksan muruset!

kauheeta kun on aika menny nopeeta, en oo ollenkaan kerenny tännekään höpöttelemään!! raksalla ollaan vedetty pitkää päivää ja viikonloppuna oli yhen jos toisenkin synttäreitä juhlittavana! täällä ollaan edelleen yhtä pimennossa ku viimeksikkin ku kirjottelin, r-testejä en oo nyt lisää tehny, tänään kävin sit töihin tullessa ostamassa ja huomen sit teen "the testin" :LOL: :heart: päätin et nyt en ala ressaamaan olojeni enkä kp:vieni suhteen vaan katson päivä kerrallaan miten asiat etenee ja tällä hetkellä siis kp 41, rinnat toista viikkoa ihan kipeet, menkkajomottelua aina silloin tällöin päivän mittaan jo toista viikkoa ja viluttamista :D huomen tuun sit enen päivävuoroon menoa kertomaan mitä testi tuumaa, kertoo varmaan jo ihan selkeän totuuden tän tytsyn oloilusta :saint: :saint: :saint:
töpökkä - höh, isot harmittelut negasta, mut mitään ei oo menetetty enneku tätsy tulloo! :hug:
emppu ja arabel - super paljon plussatuulia!! :heart:

Uudessa yrityksessä: :flower: :flower:

arabel.................16/25............yk8.......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion...................18/30-32......yk13.....1. haaveissa
meri-77...............21/28-30......yk30......2. haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................23/28-35......yk5........1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni..................23/26-32......yk4........1. haaveissa
Emppu80............24/25-30.......yk4.......2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81.............26/26-33......yk14.....1. haaveissa, Lappi
Tinttara84...........34/16-29......yk58.....1.haaveissa
Töpötupsukorva..37/28-33......yk7.......6. haaveissa
Pantalaimon........38/29?.........yk3.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
amalia81.............42/28-30......yk6.......1. haaveissa, Etelä-Suomi

Plussanneet: :heart: :heart: :heart:

Rouva Pikkumyy.......yk5.........1. yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2..........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Ihanaa, amaliakin on tullut esiin taustalta :) Noi raksahommat vie varmasti sekä aikaa että energiaa.. Mutta mitämitä näyttää testi? *jännittää mukana* :D

Mulla on tänään kp16/25 eli toi lista menee päivän edellä. Kiitos kuitenkin kun päivitit, oon aika tumpelo tän koneen kanssa...

Ja mulla ei oo mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen (ja kun oviksesta on pari päivää ni ei pitäiskään), odottelua vaan.. tissitkään ei oo kipeytyny (vielä) niikun yleensä oviksen jälkeen, mutta ehtiihän ne vielä. Sivuilta vähän aristaa. *pitää jalat tukevasti maassa*

*ottaa amalian plussatuulista kiinni ja lähettää osan eteenpäin*

heissan rakkaat!

anteeksi kun tää niin kiusii teitä ja pitää jännityksessä, pitkää päivää teen töissä ja nyt tulin äkkiä pitään iltakaffipaussin tänne koneelle :LOL: tein tosiaan sit tänä aamuna apteekin gravida merkkisen puikkotestin ja puhdas nega oli, ei näkyny viivaa ei suuntaan ei toiseen vaiks kuinka kääntelin ikkunan eessä, joten iso höh ja nyt sit vaan tätsyä vartomaan.. :ashamed: olin jotenkin niiiiiin varma että nyt vihdoin plussaisin, mut näillä eväillä eteenpäin.. mutta masennu en, nyt vain uusin ajatuksin uuteen kiertoon, ja ens kerralla me plussaillaan sit niin ettei laskuissa pysytä vai mitäs tytsyt! :LOL: :heart:
arabel - juu, tää rakennusprojekti on jotenkin tosi hyvin vieny tuon sosiaalisen elämän, tulee vaan oltua töissä ja raksalla, mut ihanaa kun ystävät ymmärtää ja jaksaa vaikka menee viikkoja ettei meistä kuuluu mittään! huomasin juu muuten itekkin et tää matikkanero laski kaikille eilen tän päivän kp:t, joten kaikki oli päivän edellä :LOL: onneks en lähteny bisnesalalle.. :D
nyt tää rupeaa sit jännäämään teijän puolesta mites teille pian käypi, täältä laitetaan isot lähetykset plussatuulisia!!! :heart: :heart:

ja nannalle ihan mielettömän paljon onnea plussaamisesta!! :heart: ihanaa odotusaikaa ja oikein paljon vauvaliimaa pikkuiselle matkan varrelle!

Uudessa yrityksessä: :flower: :flower:

arabel.................16/25............yk8.......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion...................18/30-32......yk13.....1. haaveissa
meri-77...............21/28-30......yk30......2. haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................23/28-35......yk5........1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni..................23/26-32......yk4........1. haaveissa
Emppu80............24/25-30.......yk4.......2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81.............26/26-33......yk14.....1. haaveissa, Lappi
Tinttara84...........34/16-29......yk58.....1.haaveissa
Töpötupsukorva..37/28-33......yk7.......6. haaveissa
Pantalaimon........38/29?.........yk3.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
amalia81.............42/28-30......yk6.......1. haaveissa, Etelä-Suomi

Plussanneet: :heart: :heart: :heart:

Rouva Pikkumyy.......yk5.........1. yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2..........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Amalia: Kyllä se sit palkitsee kun on talo valmis! =) Ja pahoittelut negasta, mutta eihän se vielä oo pois suljettu se raskauskaan..? :hug:

Töpökkä: mä en voi sille mitään et tosta sun nimimerkistä tulee aina mieleen Pupu Tupuna :D

Ja Empullakin alkaa käydä päivät vähiin! Plussatuulia! :whistle:

Mulla ei oo mitään tuntemuksia! Olen yrittäny jopa kehitellä nippailuja mahaan, mutta laihoin tuloksin... ei edes rinnat arista, niinku yleensä.
Tosin kp:t vielä aika vähissä, mutta silti... :| No,ainakin tuli pupuiltua oviksen aikaan eli enempää ei oltais voitu tän asian eteen tehdä. Menis nyt äkkiä nää päivät!

Yhteistyössä