***Piinaviikon 44 jatkot***

Voi ei! Karpalolle suuri lohdutus :hug:
Olisin niin toivonut, että teillä kaikki menisi hyvin :ashamed: :snotty:

Empulle onnea plussaamisesta :flower: =)

Omaa tilannetta: Matkalta on saavuttu kotiin, kp 33, mut eilen näytti negaa. Kun joka kuukausi heittelee nämä kiertopäivät, niin en kyllä yhtään enää tiedä milloin ovis voisi olla. Epämääräisten oireiden mukaan olisi voinut olla kaks viikkoa sitten pe, joten eiköhän se tädin pirulainen tule kohta minun kiusaksi.
Kaikille tasapuolisesti paljon plussasäteitä!

Ja Arabelille: Paljon on kirjoituksia, joissa väitetään, että kun lakkaa yrittämästä niin onnistaa. En tiedä miten toimii käytännössä ja liekkö kaikilla pitää paikkaansa, mutta ihan varmasti omalle ja miehen mielen terveydelle tekee hyvää välillä ajatella ja tehdä muitakin asioita. Niin vaikeaa, kun se onkin.
Nim. Tässä kierrossa kaksi läheistä ystävääni ilmoittanut vauvauutisia, ensi yrittämällä onnistuneet.
Toivottavasti teilläkin onnistaa pian!

Pahoittelut karpalolle ja haleja.
Omassa navassa vähän vihloo. Tänään on jo kp 23 menossa ja testit polttelee kaapissa. en nyt vielä tiedä testaanko vai en. Sen verran testejä kyllä löytyy kun babyplussalta olen niitä niin usein tilannut, että varaa olisi testailla. Toisaalta pelottaa, jos tulee nega.
Riippuu nyt vähän siitä, että otammeko alkoholia maanantaina, sitten voisi alkaa testailemaan.
Sen puoleen jännittää kun sain niillä babyplussan testeillä niin hyvän ovisplussan pari viikkoa sitten, että mahdollisuudet ainakin ovat olleet tässä kierrossa.
Viikonloppuja kaikille!

Töpötupsukorva...13/28-33.......yk7.....6. haaveissa
Pantalaimon........14/29?.......yk3.....1.haaveissa, Lounais-Suomi
amalia81............18/28-30.......yk6.....1.haaveissa, Etelä-Suomi
Hanni..................23/26-32.....yk3...........1.haaveissa
Orion..................26/30-32.....yk12.........1. haaveissa
meri-77............28/28-30...yk29.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81.............33/26-33...yk13.........1. haaveissa, Lappi
Hathor................33/28-31...yk4...........1. haaveissa, Pk-seutu
Tinttara84 .........27/16-29....yk58...........1. haaveissa, Savo

Tauolla: arabel

Plussanneet: :flower: :heart:

Rouva Pikkumyy.......yk5......1.yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4......2. yhteinen haaveissa
Noomi......................yk2.......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2.......2. haaveissa, Etelä-Suomi

Oli vähän tämä listaus jäänyt, joten jos jonkun kp:t on ihan päin honkia, niin ilmoitelkaa! :) Aiotaankos me jatkaa vielä tällä porukalla? Kirjoittelu on ollut tässä pinossa aika vähäistä, mutta on tämä mukava porukka. :)

ON: Ovista olen tikutellut tässä kolmena päivänä, enkä vielä mitään ole saanut, en edes haamua. Vähän jännittää, ovuloinko ollenkaan. :ashamed: Toisaalta, kierto voisi nyt palautua sinne reilun 30 päivän hujakoille, mitä se muistaakseni oli silloin joskus ennen ehkäisyä.

Muoks:

arabel: Toivottavasti tauko on tehnyt teille hyvää! :hug:

Hannille paljon plussatuulia! :whistle: :heart:

Hei kaikki!

oot Pantalaimon ihan oikeassa, tää on hyvä ja lämmin porukka. Kiitos teille jokaiselle siitä! :hug:

Meillä on itketty, puhuttu, huudettu ja taas puhuttu asioita halki.. En voi sanoa muuta kun että mulla on ihana mies. :) Kunhan sitä vaan oman pahan olon keskellä sen aina jaksaisi muistaa.. Liikaa oon ite katkeroitunu kaikesta ( mm. lähipiirin yllätysvauvat) ja pitänyt itseäni ihan nollana kun vauvaa ei kuulu. Mutta eihän kukaan koskaan sanonutkaan että elämä aina olisi helppoa. Elämää se kuitenkin vaan on. Ja nyt jopa pystyn sen hymyillen toteamaan :)

Summmasummarum: mulla pitäisi nyt menkat alkaa 8.1 ja sen jälkeen oon taas pelissä mukana. Kai huolitte mut vielä, vaikka viimeaikaiset viestit on ollut aika masentavia..?

Toivon kaikille oikein ihanaa uutta vuotta! Uuden vuoden toiveena mulla olis kaikille plussia tähän pinoon.. ..ja rakkautta ja läheisyyttä koko ensi vuodeksi =)

arabel: Ihanaa kuulla, että olette saaneet puhuttua asioista miehen kanssa! :hug: Tottakai me huolitaan sut takaisin mukaan! :heart:

Itse keskivakavan masennuksen läpikäyneenä en voi olla painottamatta puhumisen jaloa taitoa! Se kuulostaa tosi kliseeltä, mutta on totta. Meillä kanssa mies on jaksanut kuunnella ja kannustaa läpi tosi vaikeiden vaiheiden. Siitä olen hänelle ikuisesti kiitollinen. Kunpa tosiaan aina muistaisi, että elämää se vain on, eikä jäisi murjottamaan kaikista pikkuasioista. Kriiseissä on kyllä se hyvä puoli, että ne pienet asiat tavallaan pienenee entisestään ja häviää taustalle. Silloin huomaa paremmin ne isot ja kauniit asiat elämässä.

Oikein hyvää uutta vuotta myös sulle arabel ja todellakin tervetuloa takaisin taas kun siltä tuntuu! :heart:

Mun pitäis varmaan mennä joskus puhumaan jolleki ammattiauttajalle. Mut tuntuu etten mä osaa...en mä halua kellekään vieraalle puhua omista ongelmistani. Omalle miehelle puhun kaiken, mutta ei se auta mitään. Ei oo niin akuuttiakaan tää mun homma...voi lähtee asiat ihan itestäänki sutjaantumaan...mun huono itsetunto saa kaiken aikaan.
Oma perhe ois se asia, mikä varmasti pistäis asiat nopeimmin kuntoon.

Orion: Ulkopuoliselle puhuminen on aina vaikeaa ja aluksi tosi ahdistavaa. Minua ainakin rohkaisi se, kuinka lämmin ja myötätuntoinen vastaanotto oli lääkärissä ja psykologin luona. Pelkäsin, että minun tuntemuksiani ja ajatuksiani vähätellään, mutta asia olikin päinvastoin.

ON: Tänään on masentanut ja kiukuttanut koko päivän. Pilasin ruuan, mies on kettuillut koko ajan ja ovistesti on edelleen vaan nega, ei edes mitään hailakkaa haamua. :kieh: Tuntuu myös, että joka puolelta pursuaa iloisia uutisia, joita ei juuri nyt jaksaisi... :ashamed: Onneksi kohta on jumppa, menen sinne purkamaan aggressioita.

Sekoilin kiertopäivissäni edellisessä viestissä. Ja tänään alkoi runsas vuoto:-( Eli kp 27 muuttui kp 1.
pantalaimon Ovistestistä sen verran, että minullakin on joinakin kuukausi tapahtunut nin, että ovisplussa tulee kuin puun takaa, ehkä parina edellisenä päivänä jotain viivaa, sitten selkeä plussa. Jatka vaan testaamista, ei peliä ole menetetty....

Hanni..................1/26-32.....yk4...........1.haaveissa
nanna81.............5/26-33...yk14.........1. haaveissa, Lappi
Töpötupsukorva...15/28-33.......yk7.....6. haaveissa
Pantalaimon........16/29?.......yk3.....1.haaveissa, Lounais-Suomi
amalia81............20/28-30.......yk6.....1.haaveissa, Etelä-Suomi
Orion..................28/30-32.....yk12.........1. haaveissa
Tinttara84 .........29/16-29....yk58...........1. haaveissa, Savo
meri-77............30/28-30...yk29.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................35/28-31...yk4...........1. haaveissa, Pk-seutu

Oikein ihanaa ja plussarikasta uuttavuotta kaikille! :heart:

hanni: Voi ei, tyhmä täti! :hug: Itseasiassa siihen ovistestiin oli ilmestynyt vielä testiajan sisällä haalean haalea viiva. Joten toivoa on... :heart:

Hyvää uutta vuotta kaikille!
Täällä alkoi vuoto eilen, joten yk 5 ja kp 2/28-35 menossa.
En ota enää yhtään selvää milloin ovis voisi olla, kun joka toinen kuukausi menkat myöhästyy viikon tai tulee miten sattuu. Enkä ole koskaan ovistestiinkään plussaa onnistunut saamaan. Ehkä tämä joskus vielä onnistaa...
Jatketaan vielä samalla porukalla, vaikka kirjoittelu hiljaisempaa olisikin, tämä on mukava porukka.

Tiistai 1.1.2008

Hathor................2/28-35...yk5...........1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni..................1/26-32.....yk4...........1.haaveissa
nanna81.............5/26-33...yk14.........1. haaveissa, Lappi
Töpötupsukorva...15/28-33.......yk7.....6. haaveissa
Pantalaimon........16/29?.......yk3.....1.haaveissa, Lounais-Suomi
amalia81............20/28-30.......yk6.....1.haaveissa, Etelä-Suomi
Orion..................28/30-32.....yk12.........1. haaveissa
Tinttara84 .........29/16-29....yk58...........1. haaveissa, Savo
meri-77............30/28-30...yk29.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

ON: Ei vieläkään ovisplussaa. :( Se haalea haamukin jäi tulematta. Kn on kuitenkin pehmentynyt ja hieman auki, mutta ovislimoja ei ole tullut. Toisaalta, puuhailun jälkeen tuli hieman verta. Enpä tiedä mitä pitäisi ajatella. :/

Hathor................3/28-35...yk5...........1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni..................3/26-32.....yk4...........1.haaveissa
nanna81.............7/26-33...yk14.........1. haaveissa, Lappi
Töpötupsukorva...17/28-33.......yk7.....6. haaveissa
Pantalaimon........18/29?.......yk3.....1.haaveissa, Lounais-Suomi
amalia81............22/28-30.......yk6.....1.haaveissa, Etelä-Suomi
Orion..................30/30-32.....yk12.........1. haaveissa
Tinttara84 .........31/16-29....yk58...........1. haaveissa, Savo
meri-77............32/28-30...yk29.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Jatkanpa yksinpuheluani. Mikäs siinä, kun oma ääni on niin kaunis. :D :LOL: Aamupäivällä poistettiin viisaudenhammas. Nyt mahassa kiertää. Puudutusaineesta tulee aina vähän paha olo. :x Onneksi enää yksi hammas jäljellä. Sain ajan sen poistoon vasta maaliskuun lopulle, saas nähdä onko silloin jo pieni salamatkustaja jo kyydissä. Onko muuten mitää rajaa noissa hampaanpoistoissa, ettei voi enää tietyillä (raskaus)viikoilla tehdä?

Päättelin lopulta, että ovis oli eilen. Tänään kn oli jo ihan vetäytynyt, kiinni ja kova. Onneksi käytettiin tilaisuus hyväksi. ;)

Täällä näköjään muutaman kp:t on jo sen verran pitkällä, että jännittävät ajat ovat käsillä. Hohoi! Miten Orionilla, Tinttaralla ja merillä menee? :wave: Mulla on peukut pystyssä teille! b:)b

heipsistä taas pitkästä aikaa! ollaan oltu pohjoisessa lomailemassa ja siellä ei tullu käytyä lainkaan koneella, lueskelin tuossa just pinoa läpi!

karpalo - itku tuli kun luin sun juttuja täältä, voi ei... :'( oon tosi pahoillani, suuren suuri :hug: sinulle ja voimia jaksaa! :hug:
tulethan aina välillä vaiks ihan muuten vaan kertomaan mitä sulle ja teijän perheelle kuuluu, sua tulee iso ikävä :heart: toivotaan tosi tosi kovasti et vaiks tämä niin toivottu kakkonenkin antaa itseään odottaa niin sieltä hän pian tulisi :heart: :heart:

Meille kuuluu sellaista että joulu meni mun kotikonnuilla pohjoisessa, oltiin siellä koko sisaruskatras puolisoinemme ja nukuttiin siskonpedeissä pitkin lattioita joten touhuilla ei tohtinu.. :LOL: ennen reissua laitettiin kyllä siimahännät matkaan mut tais olla (laskujeni mukaan) liian aikaista ja seuraavan kerran kun oltiin kotona otettiin vahinko kyl takas mut tais olla jo liian myöhästä, mut toivotaan että ovis ois sit ollu joko normaalia aikasemmassa tai myöhemmässä :D
ja uusi vuosi... se oli elämäni ihanin... mieheni vei mut meijän raksalle tuhansien kynttilöiden, takkatulen ja sahmppanjan keskelle ja pujotti sormeeni maailman kauneimman timattisormuksen siellä!!! joten tänä vuonna sit juhlitaan meittien häitä - tää on niiiiiin Onnellinen :heart: :heart: saas nähä ollaankos sitä sit alttarilla ihan kaksisteen vai matkustajan kanssa.. :saint:
oikein paljon plussatuulia tähän kiertoon!!!!!!! :heart:

Uudessa yrityksessä: :flower:
Hathor..................4/28-35.......yk5.......1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni...................4/26-32........yk4.......1. haaveissa
nanna81..............8/26-33........yk14.....1. haaveissa, Lappi
Töpötupsukorva..18/28-33......yk7........6. haaveissa
Pantalaimon........19/29...........yk3........1. haaveissa, Lounais-Suomi
amalia81.............23/28-30......yk6........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion...................31/30-32......yk12......1. haaveissa
Tinttara84 ..........32/16-29......yk58......1. haaveissa, Savo
meri-77...............33/28-30......yk29......2. haaveissa, Etelä-Suomi

Tauolla: arabel :flower:

Plussanneet: :heart: :heart: :heart:
Emppu80..................yk3.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
Rouva Pikkumyy.......yk5.........1. yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2..........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Oi, onnea kihlauksesta amalia! :flower: :heart: Kuulostaa ihanan romanttiselta! :heart: Ja kiitos listan päivityksestä, saitkin siitä paljon selkeämmän kuin minä. :ashamed: Ehdin vasta nyt koneelle, oli taas aikas kiire päivä.

Minulle tuli eilen jotenkin vahva tunne siitä, ettei tässä kierrossa tärpännyt. En tiedä miksi. :ashamed: :(

Voi että.. En ole täälllä muistanutkaan kertoa.... Eli eipä meijän vauvanalku kauaa matkassa kestänyt... Plussa tuli silloin 24.14 ja 30. päivä alkoi vuoto... Eli taisi olla vaan ns. kemiallinen raskaus...

Harmi on oikeestaan jo haudattu ja uuden vuoden kunniaksi uusi yritys! Mies on ollu aivan ihana ja tsempannu kovasti kun mä olen ollu ihan maassa... Onneksi ei keretty kelleen kertomaan, silloin olisi ollut vielä vaikeampaa...Kp:sta ei oikein oo hajua, mutta aattelin et jos su oli eka vuoto päivä ni se olis ehkä kp 1. Katotaan nyt kuin kyä...

Amalia - aivan ihana uusivuosi teillä! Onnea kovasti :heart:

Perjantai 4.1.2008

Uudessa yrityksessä: :flower:
Hathor..................5/28-35.......yk5.......1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni...................5/26-32........yk4.......1. haaveissa
Emppu80..............6/25-30.........yk3.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81..............9/26-33........yk14.....1. haaveissa, Lappi
Töpötupsukorva..19/28-33......yk7........6. haaveissa
Pantalaimon........20/29...........yk3........1. haaveissa, Lounais-Suomi
amalia81.............24/28-30......yk6........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion...................32/30-32......yk12......1. haaveissa
Tinttara84 ..........33/16-29......yk58......1. haaveissa, Savo
meri-77...............34/28-30......yk29......2. haaveissa, Etelä-Suomi

Tauolla: arabel :flower:

Plussanneet: :heart: :heart: :heart:

Rouva Pikkumyy.......yk5.........1. yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2..........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Kiitos Amalia81 haleista!!! Ootte kaikki tosi ihania!!! :heart:
Ja onnea sinun ihanasti alkaneeseen uuteen vuoteen...

Olen toki käynyt lukemassa teitä ja käyn vastakin. Elän teidän mukananne koko ajan. Itse olen ottanut uuden suunnan, eli olen alkanut lenkkeillä joka ilta ja aion pudottaa painoa 17 kiloa kesään mennessä. Nyt painoa on 77 ja tavoite on 60!!! Nutrilett on päivän sana, ainut tuote joka on hyvää ja vieläpä toimiikin. Ja lattaritanssi täydentävänä tekijänä lenkkeilyn lisäksi. Tämä tyttö rulettaa.....

En ajattelekkaan vauvan tekoa..(mitä nyt joka päivä käy mielessä.... :D )....että silleen, mutta nyt kuntoilu on A ja O!!!

Empulle supersuuri halaus :hug: Iloitsin jo sinun raskaudestasi.

Tsemppiä, tyttäret, olen täällä taustalla :wave:

Yhteistyössä