***Piinaviikon 44 jatkot***

Tervehdys, tytöt!!

Kylläpä oli huono olo illalla ja tänä aamuna...Äsken kokeilin kn:aa ja se oli yllättävän korkealla, niin kuin eilenkin. Ja kovakin...

Tässä nyt sitten vielä kokeillaan matkan tekoa ja junan kyydissä pysymistä:




Hyvää ja hauskaa viikonloppua kaikille ja minä kyllä sen yhden lasin punaviiniä tänään otan siellä pikkujouluissa ja ehkä sen jälkiruokaliköörinkin. Tiedä, jos ovat viimeiset pitkääaikaan :heart:
 
Kierto alkaa olla taasen lopuillaan. Mitään kummempia oireita ei ole ollut, paitsi silloin, kun näillä sivuilla pyörin, niin löydän jos jonkinlaisia oireita, mitä minullakin saattaisi olla..
Viime viikolla saapui ovistestit eli ensi kierrossa ryhdytään sitten tositoimiin B) ja ostinpa myös raskaus monivitamiineja. Ovistestien kanssa tuli pari raskaustestiäkin, toivon, että niitä pääsen käyttämään ainakin ennen viimeistä käyttöpäivää :LOL: ei kyl sit paljoo naurata, jos/kun menkat TAAS saapuu, mutta nyt on vielä positiivinen mieli ;)

Hyvää viikonloppua kaikille! :xmas:
 
Nostelen vähän, vai onko täällä enää muita kuin minä kun oltiin pudottu niin kauas?? :attn:

Olin jo joku päivä innoissani, kun kn oli karannut ja kova, mutta nyt se on taas laskeutunut ja pehmeä niin kuin aina...joten, ei taida tulla toivottua joululahjaa....
Mutta joulusta tulee kyllä muutenkin mukava, esikoinen melkein viisi ja on hänen parasta jouluikäänsä. Kaikki on hänestä niin jännää, että pakosta joulumieli nousee vanhemmillekin. :xmas:

Pidän peukkuja niille, jotka vielä jännäävät tätä kiertoa++++++++
 
Heissan!

Joo, on vähän hiljaista ollut. Mutta hei, nyt mulla on oikeasti jotain kerrottavaa. Nimittäin täti tuli tänään! Jeeee! :D Eli kp 1 ja yk 3. Oikeesti, onneksi mies ei ollut kotona, kun kävin äsken vessassa ja kiljuin riemusta, kun kuukupissa oli oikeasti vuotoa! :LOL: Olisi varmaan tilannut ajan psykiatrille. Ja sori ällötysjutut... :ashamed: Mutta olen niin iloinen! :D

Minäkin otan käyttöön ovistikut tässä kierrossa. Kotitesti.fi:ssä on muuten tarjous, 6 ovistestiä+3 raskaustestiä 9,80?, ei postituskuluja ja voi maksaa verkkopankissa. Taidan tilata sieltä. :)
 
Viikon 44 jatkoilla mukana.....

Pantalaimon.....1/29?..........yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi
arabel................4/26.........yk8...........1. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81............5/28-30.......yk6.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion..................13/30-32.....yk12.........1. haaveissa
Hanni..................13/26-32.....yk3...........1.haaveissa
meri-77............15/28-30...yk29.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81.............20/26-33...yk13.........1. haaveissa, Lappi
Hathor................20/28-31...yk4...........1. haaveissa, Pk-seutu
Karpalo67..........21/28.........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Jouskari-82........22/27-32....yk4...........1. haaveissa
Tinttara84 .........22/16-29....yk58...........1. haaveissa, Savo
April...................23/27..........yk7..........1. haaveissa
Emppu80...........23/25-30....yk3...........2. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva...44/28-33.......yk5.....6. haaveissa
Zora.....................53/27............yk2.....1. haaveissa


Plussanneet: :flower:

Rouva Pikkumyy.......yk5......1.yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4......2. yhteinen haaveissa
Noomi......................yk2.......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2.......2. haaveissa, Etelä-Suomi
 
Jep,on oikein nuo tiedot,kiitos! :) Mä koitan täälläkin käydä,roikun tuolla syksynhaave 2008-pinossa,mutta täälläkin koitan käydä.Tänne ei mitään uutta oikeestaan kuulu; tuhru alko ja loppu samantien,että toiveet vielä on olemassa!

Tsempit kaikille!! :heart: :flower:
 
moiksan taas! monella alkaakin näköjään olemaan jännät paikat piakkoin, toivotaan näin joulun alle oikein oikein paljon plussasäteitä!!
:heart: +++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

pantalaimon, onnea mensujen alkamisesta! pitkään jouduitkin jaksamaan mutta nyt vaan juu ovistestit kehiin ja uuden vuoden lahjaa toivomaan :D

töpö, onkos sulla tullu oloihin mitään muutosta? pitkäksi on näköjään kiertosi venähtänyt.. ;) :heart: :heart:

karpalo, mukavaa kuulla että joulumieli nousee teijänkin suunnalla, se on kyllä niin totta että se lasten aito ilo ja touhuaminen tarttuu kyllä synkempäänkin joulunjuhlijaan! :heart:
 
hanni - toivotaan kovasti niin, onnea hienosta oviksen bongaamisesta, minäkin aijon kokeilla sitä taitoa tässä kierrossa :D

täällä joululahjat vielä ostamatta, alkuviikosta alkaakin sitten kaupoissajuoksu, mut suunnitelmat on jo valmiina joten ei tarvii sit ku nappailla niitä hyllyiltä mukaan!

 
Viikon 44 jatkoilla mukana.....

Töpötupsukorva...1/28-33.......yk7.....6. haaveissa
Pantalaimon.....2/29?..........yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi
arabel................5/26.........yk8...........1. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81............6/28-30.......yk6.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion..................14/30-32.....yk12.........1. haaveissa
Hanni..................14/26-32.....yk3...........1.haaveissa
meri-77............16/28-30...yk29.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81.............21/26-33...yk13.........1. haaveissa, Lappi
Hathor................21/28-31...yk4...........1. haaveissa, Pk-seutu
Karpalo67..........22/28.........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Jouskari-82........23/27-32....yk4...........1. haaveissa
Tinttara84 .........23/16-29....yk58...........1. haaveissa, Savo
April...................24/27..........yk7..........1. haaveissa
Emppu80...........24/25-30....yk3...........2. haaveissa, Etelä-Suomi
Zora.....................54/27............yk2.....1. haaveissa


Plussanneet: :flower: :heart:

Rouva Pikkumyy.......yk5......1.yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4......2. yhteinen haaveissa
Noomi......................yk2.......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2.......2. haaveissa, Etelä-Suomi
 
Oho, oltiinpas taas tiputtu...

Onnea hannille ovisplussasta! :heart:

Mitäs töpölle kuuluu? Entä Zora? Sustakaan ei ole kuulunut vähään aikaan...

ON: Täällä ei mitään mullistavaa. Eilen illalla olin kyllä kärttyinen kuin mikä! Kaikki otti päähän ja ärräpäät lenteli! No, en saa valittaa, joten suu suppuun vaan. ;)

Hauskaa maanantaita kaikille! :heart:
 
Töpötupsukorva
Viimeinkin ne menkat alko :D !! Ja oon ihan iloinen, koska raskaana en ollu testienkään mukaan!
Meen ihan pian lääkäriin!!
Palataan asiaan :wave:

Kp 1/????? Yk.7....
 
Töpö: Hyvä, että vihdoinkin pääset uudelle kierrolle, kauan saitkin odotella... :hug:

On: Minusta on tullut ihme kn:n raplaaja :D Eilen se oli taas illalla kova ja korkeella, tänä aamuna alempana, mutta sellainen ihme pötkylä, jota en ole aiemmin havainnut. Kummallista. Viime yönä oli mensukipuja, mutta hieman epätavallisia...joten olen vielä jännäämässä... =)
Kyllä tämä naisen anatomia on ihmeellinen :LOL:
 
Karpalo: Mäkin aina välillä ronklailen itseäni, eli et ole ainoa! :D Tuon pitkän kierron aikana mun kn eleli kyllä ihan omaa elämäänsä. Se oli milloin missäkin ja milloin minkäkin tuntuinen. Eilen se oli aamulla ihan pehmoinen ja sieltähän ne menkat sitten tuli. Mä pidän sulle peukkuja! b:)d Ja rutkasti plussatuulia myös muille! :whistle: :heart:
 
Viikon 44 jatkoilla mukana.....

Töpötupsukorva...2/28-33.......yk7.....6. haaveissa
Pantalaimon.....3/29?..........yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi
arabel................6/26.........yk8...........1. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81............7/28-30.......yk6.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion..................15/30-32.....yk12.........1. haaveissa
Hanni..................15/26-32.....yk3...........1.haaveissa
meri-77............17/28-30...yk29.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81.............22/26-33...yk13.........1. haaveissa, Lappi
Hathor................22/28-31...yk4...........1. haaveissa, Pk-seutu
Karpalo67..........23/28.........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Jouskari-82........24/27-32....yk4...........1. haaveissa
Tinttara84 .........24/16-29....yk58...........1. haaveissa, Savo
April...................25/27..........yk7..........1. haaveissa
Emppu80...........25/25-30....yk3...........2. haaveissa, Etelä-Suomi
Zora.....................55/27............yk2.....1. haaveissa


Plussanneet: :flower: :heart:

Rouva Pikkumyy.......yk5......1.yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4......2. yhteinen haaveissa
Noomi......................yk2.......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2.......2. haaveissa, Etelä-Suomi
 
Pantalaimon ja töpö - Onnea mensuista!! Onpas toooosi hölmä onnitella näin päin...!

Hannille - Onnea ovisplussasta!

Joulu alkaa olla meillä paketissa. Yksi lahja ostamatta ja muutamia ruoka juttuja puuttuu, mutta muuten melko hyvin. Me ollaan aatto kotona syömässä ja mun äiti ja sisko miehensä kanssa tulee meille. Illalla sitten jos pikkuneiti vielä jaksaa niin lähdetään käymään miehen siskolla.

Jouluaatto aamuna aion myös testata jos aihetta on. Tosin mulla on koko ajan semmonen fiilis et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Mietityttää että oliko sitä ovista ollenkaan kun en vahvaa plussaa testiin saanu missään vaiheessa... Noh ei kai tässä auta kun odotella...

Plussatuulia ja piparintuoksua kaikille!!!!
 
Töpötupsukorva
:D :D !!
**
Eilen tosiaan lekurilla olin ja hän otti papa kokeen, jos nyt menkkojen takia sai. Sit meen verikokeeseen joku aamu, ehkä joulun jälkeen.. Ottaa jotakin arvoja..Plaah...
Mä itte kyl melkeen veikkaan/pelkään, että mulla ei oo ovista lainkaan :'( :'( !! Että siltä pohjalta...Mitähän yleensä saa avuks, jos ei ovista??
Lekuri meinas, että ei kannata panna rahaa niihin ovistikkuihin....
 
En sitten malttanut olla testaamatta :ashamed:

Testasin rfsu:lla ja ensin ei tullut mitään, mutta puolen tunnin sisällä tuli selvä haamu.....???? Kahtena yönä ollut menkkakipua tai jotain vastaavaa, mutta päivällä ei mitään, ainakaan vielä. Tietysti ne alkavat nyt, kun kerkesin kirjoittaa tänne haamuilusta :kieh:
Mutta toivo elää......oispa odotettu joululahja, en muuta haluiskaan...
 
Oi, karpalo! Toivon todellakin, että haamusi siitä vahvistuu! :heart: Saihan rouva myykin melko aikaisen haamun, joka sitten vahvistui kunnon plussaksi! Lähetän sulle paaaljon plussasäteitä! =)

töpö: Mullekin gyne sanoi, ettei kannattaisi ovistikkuja käytellä. En sitten tiedä miksi niin, vaikka mulla kierto heitteli juuri. Tilasin niitä kuitenkin. :) En noista lääkkeistä tiedä yhtään, joten en osaa auttaa. :ashamed: Tsemppejä nyt testeihin kuitenkin! :hug:

Kiitos emppu onnitteluista myös! :D Tiedän, minustakin tuntuu hölmöltä iloita menkoista. :)

Nyt lukemaan tenttiin, vaikkei yhtään kiinnostaisi. :kieh: Viikonlopun jälkeen olen vain laskenut päiviä, koska joululoma alkaa. Enää melkein tasan kaksi vuorokautta ja sitten en koske puoleentoista viikkoon yhteenkään tenttikirjaan!
 
Onnea plussien vahvistumisiin ja onnea muillekkin niin ovulaatio- kuin raskaustestiplussiinkin!

Minä poden silmätulehdusta kotona, kävin aamulla lääkärissä, kyllä oli vaikiaa löytää lääkettä silmätulehdukseen, mitä voi käyttää raskaanakin, onneksi lopulta löytyi! :heart:

Minä pussisilmämyy ja tiuhti-Viuhtimme 6+1 :heart:
 

Yhteistyössä