***Piinaviikon 44 jatkot***

myy: Ulkomaiset vaihto-opiskelijat kaatuilee aina pyörillään ensilumen ja -jään tultua tuolla yliopistolla. Pyöräiletkö yleensä talvisin? Mä en uskalla, edes nastarenkaiden kanssa. Onneksi on lyhyt matka, jonka voi hyvin kävelläkin.

Mahaan sattuu, niin että joutuu särkylääkettä nappailemaan. :( Ärsyttävää, ettei panadol meinaa auttaa vaan täytyy ottaa ketoprofeiinia. En sitä mielelläni söisi, jos vaikka salamatkustaja olisikin kyydissä, mutta en toisaalta viitsi kärsiäkään. :/

Oho, oltiin tiputtu kakkossivulle. No, tämä pino taitaakin vähäksi aikaa hiljentyä, ennenkuin taas tärppiajat koittaa. Mites muut piinailijat vielä? Karpalosta ei ole kuulunut mitään vähään aikaan... Miten menee?

Maanantai 5.11.2007

Hanni..............29/26-32...yk1.....1.haaveissa
pikkumyy42.....30/28........yk 4....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Karpalo67.......33/28........yk yli 3 vuotta..2. haaveissa Itä-Suomi
Zora...................?/22-28.......yk1.......1. haaveissa
Pantalaimon.....35/29......yk2....1. haaveissa Lounais-Suomi

Tippuneet: :hug:

Bayan Fare......2/30-32...yk11.....1. haaveissa
meri-77...........2/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva..2/28-33.yk5....6.haaveissa
amalia81.........4/28-30...yk4......1.haaveissa
Tinttara84 ......5/16-29....yk57..1. haaveissa Savo
Sarah85
nanna81.........5/27-33....yk12...1. haaveissa
April................6/27...........yk 6 .....1. haaveissa
Annuli81............7/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........7/30..........yk2.......2.haaveissa/ Etelä-Suomi
Hathor................7/28-31......yk3.......1. haaveissa/pk-seutu
Jouskari-82.......8/28-32......yk3......1. haaveissa
arabel...............13/26....yk6......1. haaveissa Etelä-Suomi

Plussanneet : :heart:

Anskuliini83..............yk4......2.yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2......3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2......2. haaveissa/Etelä-Suomi

Laitoin itseni nyt vielä tuonne piinailijoihin, vaikka varmaan piinailen lähinnä sitä, koska täti kurvaa kylään. Tarkistakaapa muuten omat kp:nne, ne oli menneet vähän sekaisin jossain vaiheessa ja yritin niitä korjailla. Meniköhän oikein?

Missäs on neljä piinailijaa jotka eivät ole mitään ilmoitelleet itsestään?

Pantalaimon: Toivon ettei täti löydä luoksesi ollenkaan, vaan saan viedä sinut mukanani odotuspuolelle =)
Onko sulla ennen kierto noin heitellyt? Oletko mittaillut lämpöjä, ja jos oot, niin miltä ne näyttää?

Ei ole kierto heitellyt, edes ennen pillerien ja renkaan aloittamista. Aina se on ollut siinä 30+ päivää. Nyt taitaa olla meneillään pisin kierto ikinä. En ole mittaillut lämpöjä. Mulla ei ole kunnollista kuumemittaria, enkä ole sellaista ehtinyt hankkia.

Juu, hiljaista on. :) Eipä tässä muuta voi, kuin omaanapaa ihmetellä. :D

mä jälleen kerran muistuttaisin teitä jäljelläolevia:

TARKKAILKAA SITÄ KOHDUNNIPUKKAA :)! mä huomasin siitä plussanneeni, muutamaa päivää ennen kuukautisten alkua se oli tosi supussa ja kovana, ei ennen ole moinen ollut kun olen kokeillut...

blogi:
http://hibbula.blogspot.com/

Maanantai 5.11.2007

Hanni..............29/26-32...yk1.....1.haaveissa
Karpalo67.......33/28........yk yli 3 vuotta..2. haaveissa Itä-Suomi
Zora...................?/22-28.......yk1.......1. haaveissa
Pantalaimon.....35/29......yk2....1. haaveissa Lounais-Suomi

Tippuneet:
pikkumyy42.....1/30........yk 5....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Bayan Fare......2/30-32...yk11.....1. haaveissa
meri-77...........2/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva..2/28-33.yk5....6.haaveissa
amalia81.........4/28-30...yk4......1.haaveissa
Tinttara84 ......5/16-29....yk57..1. haaveissa Savo
Sarah85
nanna81.........5/27-33....yk12...1. haaveissa
April................6/27...........yk 6 .....1. haaveissa
Annuli81............7/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........7/30..........yk2.......2.haaveissa/ Etelä-Suomi
Hathor................7/28-31......yk3.......1. haaveissa/pk-seutu
Jouskari-82.......8/28-32......yk3......1. haaveissa
arabel...............13/26....yk6......1. haaveissa Etelä-Suomi

Plussanneet :

Kuten päivityksestä näkyy, tipuimme korkealta ja kovaa!!!Kyllä sattui molempiin sekä mieheeni, että minuun :'( .

Saimme kuitenkin vähän toivuttuamme juteltua asiasta, ja nyt jo vähän hymyilyttää. Mies sanoi, sitten keksitään jotain mukavia puuhasteluja taas, että sellainen pieni ihme vielä saadaan! :heart:

Olin jo lenkilläkin, vaikka satoi, helpotti oloa.

Pantalaimon, ajan talvellakin pyörällä, kunhan ei ole jäätä, eikä lunta :D

Kyllä tämä tästä iloksi taas muuttuu,uusi kierto ja uudet kujeet! :D :heart:

Kiva jatkaa tässä samassa pinossa!..Onnea paljon vielä Plussajunan kyydissä istuville! :heart:

Hei taas ja kohti valoisaa tulevaisuutta! :saint: :heart:

Rakkaudella-pikkumyy- :heart: :wave:

Suuri :hug: myylle! Voihan hitsin pimpulat! :( Olisin niin toivonut, että nyt plussaat. :ashamed: Kiva, että olet kuitenkin positiivisella mielellä!

AnnaManna: Olen sorkkinut k.nipukkaa, varmaan liiankin kanssa, mutta en ota siitä selvää. :/ Se oli löysä silloin kun tuli tuhrua ja nyt siis taas kova ja jotenkin hassun muotoinen, aivan kuin olisi "vaihtanut paikkaa". o_O Enpä siitä nyt sitten tiedä mitä meinaa. Tilasin tänään lisää testejä ja torstaiaamuna ajattelin testailla uudelleen, jos ei siihen mennessä siis mitään tapahdu.

Pahoittelut Pikkumyylle :hug:
Kiva lukea, että olette jo paremmalla mielellä ja lähdössä positiivisella asenteella uuteen kiertoon.

Pantalaimon, jään odottelemaan torstain testaustasi suurella mielenkiinnolla. Pidän peukut pystyssä!

Huhuu..Hanni, Karpalo ja Zora, mikä on tilanne??

ei vieläkään mitään. Olo ei ole muuttunut miksikään, raskausoireita (?) en huomaa, juilii vaan mahaa. Tänään en edes ole testannut.... voihan tämä olla, että nyt on vaan pidempi kierto. Rauhallisempi olo kuitenkin on, kävi miten kävi.

Harmittelut kovasti tippuneille.

Täällä odotan, että saan tilattua aikaa lääkärille, vuodan niin paljon, etten pääse edes töihin:=/, itse uskon varhaisalkuraskauden keskenmenoon, oli jo pahoinvointiakin.

Voikaa muut hyvin, minulla menee tää päivä juodessa nesteitä ja lääkärillä käydessa ja lepäillen.

vuodosta heikko-pikkumyy- :wave:

Huomenta kaikki! Täällä siis tänään kp 13/27 ja yk2, eli tipuin jo hyvän aikaa sitten siihen tuhruvuotoon... Haalea haamu ei vahvistunut vaan vuoto alkoi. Olen jännännyt teidän kuulumisia ja käynyt lukemassa, kuka on testannut jne.. Olin ihan varma, että monet täällä on raskaana oireista päätellen, mutta eipäs ollutkaan harmi vain :( . Itselläkin oli kaikenlaisia oireita, mutta taisi olla vaan tavallista vahvempaa PMS:ää. Tässä kierrossa on aika huonot mahdollisuudet muutenkin raskautumiselle, kun ukko on paljon poissa kotoa töiden takia (esim. nyt mahdollisesti ovisaika eikä ukkoa lähimaillakaan). No onhan tuota aikaa kuitenkin, vaikka välillä stressaa liikaakin, että onkohan raskaana vai ei :ashamed: .

Pikkumyylle paranemisia, kuulostaa runsaalta vuodolta :hug: . Nyt kaikille vain tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Voi Myy... :hug: :hug: Mä niin toivoin että sulla olisi napannut.. Mutta tätähän tää on, toiveet on korkeella ja sit tiputaan kovaa. Ei voi muuta kun aloittaa taas alusta. Tuuhan kertomaan sit miten gynellä meni.

Mä päätin että YRITÄN ottaa nyt vähän rauhallisemmin tässä kierrossa ja pitää suuni kiinni ettei mun mieheni tarvitse pudota yhtä korkeelta jos ja kun minä putoan. Edelleenkin on muistissa hänen valvotut yöt menkkojen alkamisen suhteen.. vaikka yhdessähän me tässä ollaan, ni sitä kuitenkin haluaa säästää toisen pahalta mieleltä. Eikä ainakaan halua härättää turhaa toivoa. Kaikkemme ollaan tässä kierrossa raskautumisen eteen tehty, ei auta kun odottaa. Onpahan ainakin 4 liuskaa digimittarissa seuraavaa kertoa varten jäljellä...

zora: mehän mennään melkein samassa sun kanssa, mulla nyt kp 14/26. :hug: tippumisen vuoksi.

Vielä jännätään muutamien puolesta, ei muuta kun plussia tulemaan ;)

Hei, ihana päästä taas tänne teidän luo!!! :wave:

Anskuliini, Noomi ja Sumppis: Hurjasti onnea plussasta!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Pikkumyy: Kun äsken pitkästä aikaa pääsin koneelle, niin ensimmäiseksi piti saada tietää sun tilanne...Ja olikin surullinen uutinen :hug: Mutta me "vanhat rouvat" vielä näytetään jossain vaiheessa, että vielä se meilläkin onnistuu...jooko? ;)

Minä testasin negan perjantaina ja lauantaina täti tulikin se enempää kursailematta, eli nyt kp4/28. Viime viikko meni kyllä ihan muussa kuin vauva-asioissa...huh huh, mikä viikko :eek:
Saatiin ruokamyrkytys lasten sunttäreillä pari viikkoo sitten, joka aloitti sitte oireilun reilu viikko sitten.... poika ripuloi, minä olin viisi päivää 39 asteen kuumeessa ja poika sai vielä jälkitautina keuhkokuumeen, eli oli viime perjantaista eilen aamuun asti yli 40-41 asteen kuumeessa.
Se minun reilun viikon takainen "raskauoireilu" öklöilyn merkeissä olikin ruokamyrkytys.............

No, nyt taitaa tauti olla talttunut ja päästään pikkuhiljaa palaamaan tavalliseen päiväjärjestykseen. Toivottavasti.

Mutta ihana päästä taas lukemaan teidän juttuja ja itsekin taas tulla jännäämään mukaan. ,,,ja jospa saatais niitä plussia nyt joulukuun alkuun niin kuin joululahjoina... :heart:

Karpalolle, Zoralle ja myylle iso ryhmähali :hug: tyhmän tädin vuoksi!

Hyvä, että sait gyneajan myy! Toivottavasti vuoto hellittää pian ja voimat palautuvat.

Karpalo: Hui! Tosi raju ruokamyrkytys! Tiedättekö mistä se tuli? Onneksi voitte jo perheen kanssa paremmin. :hug:

Me sitten Hannin kanssa jatketaan piinailua. Tosin mä en varmaan enää kauaa, sillä myöhään eilen illalla alkoi taas niukka vuoto, joten eiköhän se täti tässä parin päivän sisällä hyökkää. Tulisi vaan, vähän jo himoitsen päästä jännäämään teidän kanssa. :D

Höh, lumi suli. :| Täytyy toivoa, että tulisi valkoinen joulu. :xmas: Ollaan Tampereella tänä vuonna mun molempien vanhempien perheiden luona.

Lopuksi vielä tiistain päivitys:

Hanni..............30/26-32...yk1.....1.haaveissa
Pantalaimon.....36/29......yk2....1. haaveissa Lounais-Suomi

Tippuneet:
pikkumyy42.....2/30........yk 5....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Bayan Fare......3/30-32...yk11.....1. haaveissa
meri-77...........3/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva..3/28-33.yk5....6.haaveissa
Karpalo67.......4/28........yk yli 3 vuotta..2. haaveissa Itä-Suomi
amalia81.........5/28-30...yk4......1.haaveissa
Tinttara84 ......6/16-29....yk57..1. haaveissa Savo
Sarah85
nanna81.........6/27-33....yk12...1. haaveissa
April................7/27...........yk 6 .....1. haaveissa
Annuli81............8/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........8/30..........yk2.......2.haaveissa/ Etelä-Suomi
Hathor................8/28-31......yk3.......1. haaveissa/pk-seutu
Jouskari-82.......9/28-32......yk3......1. haaveissa
arabel...............14/26....yk6......1. haaveissa Etelä-Suomi
Zora...................14/27.......yk1.......1. haaveissa

Plussanneet : :heart:

Kiva nähdä sinutkin Karpalo jo toipuneena! :flower: :heart:
Juu kyllä me vanhatkin rouvat,siis minä vasta tuleva rouva;=)))..vielä plussataan joku päivä! Ruokamyrkytys on kauhea, 2 kertaa sen olen kokenut, eka kerran vielä sienistä, joten ei mikään leikin asia!En syö tänä päivänäkään sieniä! :x

Niin koomisen pvn jälkeen, voitte lukea tuolta äidit 40+ puolelta jos haluatte;=)....Joka tapauksessa, edelleen heikottaa, mutta kyllä tämä tästä. Sain siis slomaa tämän ja huomisen pvn, heti minulta kysyttiin mikä tukihormoni minulla on käytössä vauvan hankintaan, sanoin ettei vielä ennen ole ollut mitään, mutta tänään sain puhelinreseptinä Lugesteronin, aloitan sen siis tässä kierrossani, aloitetaan 3pvn päästä oviksesta ja käytetään 15pvn ajan on keltarauhashormoni ja auttaa nappaamiseen/kiinnittymiseen, vahvistaa kohdun limakalvoa! :heart:

Nyt toivotaan vaan tärppionnea tännekkin taas kerran!

Ja Nyt sitten toivommekin niitä joulukuun alun plussia ja toiset ovatkin jo saaneet ovisplussat,joten onnea heillekkin nyt jo aiemmin raskausplussiin!

Ollaan me varsinaisia plussien metsästäjiä-oltaisiin hyviä K-kaupan plussamainoksissa!- :LOL:

Heippa nyt kaikille taas!

-pikkumyy- :heart: :wave:

onpas nyt hankalaa, kun ei meinaa mennä viesti perille. Pahimmassa tapauksessa kohta on samaa viestiä palstalla 3 kappaletta:)
.....Ei vieläkään mitään tietoa, nyt jo kp 30 menossa:-O. Olen töissä, mies jo kotona, äsken kun soiteltiin, niin mies kertoi, että eilen www.babyplus.fi:stä tilaamani testit olivat jo tulleet. Jos uskallan niin testaan illalla. Alkaa kyllä jännittää kovasti.
On tämä nyt ihmellistä... tästä kierrosta en yhtään tiedä, milloin ovulaatio olisi tapahtunut, joten en osaa varmaksi sanoa kierron pituutta, mutta ennätyksiä se hipoo... kerran on aiemmin ollut 32 päivää.
Palailen myöhemmin.

Ikävää lukea että Karpalo ja Zora olette tipahtaneet :(
Tsemppiä uuteen kiertoon!! :heart:

Toivottavasti Myy, luget auttavat teitä raskautumaan heti seuraavasta kierrosta! :)

Arabel: Onnea oviksen kanssa! :)

Pantalaimon ja Hanni: Plussaonnea kilokaupalla!!!
Tulethan Hanni heti illalla kertomaan tuloksen =)

Jaksamisia kaikille! :wave:

onko tuo Lugesteron joillekkin jo tuttu?, Minäkun en ole koskaan käyttänyt hormoneita , oikeastaan en pillereitäkään. mitä nyt tuo hormonikierukka oli kyllä 4 vuotta. kiitos Noomi! :heart: :flower:

innolla odotan ihania plussauutisia teiltä kaikilta! :heart: ++++++ :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:

RouvaSumppisuu
Pikkumyy: Onko tuo Lugesteron jonkinlainen keltarauhashormonivalmiste? Sisältää progesteronia? Siitä ei varsinaisesti ole kokemusta, mutta mulla molemmat raskaudet ovat saaneet alkunsa heti kun olen käyttänyt Terolutia (joka myöskin on keltarauhashormoni). En tiedä onko sillä ollut merkitystä loppupeleissä, mutta mulla ainakin toimi hyvin. Toivottavasti sullakin!

Yhteistyössä