***Piinaviikon 44 jatkot***

Huomenta Pantalaimon!

Kuulostaa kyllä kovasti sille, että olisit kuitenkin raskaana! Sehän on hyvin yleistä, että menkkojen alkamisajankohtana tulee raskauden alussa niukkaa vuotoa ja voi olla menkkamaista kipuiluakin.. Ehkäpä sinulla ei vain vielä ole erittynyt tarpeeksi virtsaan hcg-hormoonia, odottelehan vielä niin saatat kuitenkin yllättyä!

*toivoo sinulle kovasti Onnea ja Plussatuulia* :heart:

Onnittelut oviksen pongaamisesta, oli ilmeisesti se digimittari, se on ihana! :heart:

Plussajunan kyydistä pudonneille :hug:

Vielä mukana oleville, nyt turvavyöt oikein kunnolla kiinni, jotta putoamisia ei tulisi! :heart: ++++++++++++++++++++ :heart:

Plussaonnea jokaiselle! :heart: :D

*täällä yritetään nyt pysyä kyydissä kovasti* :heart: :D :wave:

-pikkumyy- :heart: :wave:

RouvaSumppisuu
Voi Pantsu, jospa sittenkin :heart: ...jos sulla on vaikka ollut ovis oletettua myöhemmin. d :D b

Onnittelut arabelille oviksesta :flower: !

Minäkin kiristelen vielä plussajunassa istuskelevien turvavöitä, jotta kukaan ei enää tippuisi! Taisin alussa veikata viittä plussaa pinoomme, joten kaksi ainakin on tultava vielä... MUKAVAA PYHÄINPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!

Harmi että pudonneita oli taas tullut lisää :(
Tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Pantalaimon: Mielenkiintoinen tilanne..Toivotaan että olet pieniin päin, sillä tuo kierron venyminen on vauvakuumeiselle viheliäistä.

Pikkumyy: Ihanaa että olet vielä plussajunan kyydissä!! Koska päästät meidät piinasta ja testaat?

**********PLUSSAONNEA KAIKILLE!!!************

Töpötupsukorva: Minä ainakin pahoittelin kaikkia pudonneita ja lähetin tsempitykset seuraavaan kiertoon kaikille yleisesti. En tänään jaksanut alkaa kaikille henk.koht. pahoittelemaan.

Olen pahoillani, jos tunnet olosi loukkaantuneeksi, mutta ei täällä mitään sisäpiiriä ole. Itse olen ainakin kommentoinut kirjoituksiasi ihan samanlailla kun muidenkin.

Nyt heitä itsesääli nurkkaan ja nokka pystyyssä kohti seuraavaa kiertoa!

:heart:

Heipat taas!
Ulkona sataa lunta, ihanaa! Josko pimeys loppuisi ja tilalle tulisi tunnelmallisia talvi-iltoja *haaveilee*

Juu, elikkä sillä digimittarilla oviksen bongasin ja tuntuu tosi hyvältä =) Nyt ainakin tietää että ovuloi! Ja voi tehdä kaikkensa että raskautuu :LOL: Kiitokset kaikille onnitteluista!

Töpö: ei nyt taas viittittäs alottaa tätä, jooko? Täällä kaikki pahoittelee kaikkien tippumisia ihan yleisesti ja kaikkia ei aina vaan mainita nimeltä. Ymmärrän että putoaminen ottaa päähän, mutta et jaksaisi haastaa riitaa täällä. Ja siihen sun aiempaan kysymykseen, testasin Clearbluen digitaalisella mittarilla ja ekaa kertaan löysin oviksen! :) Suosittelen!

Ja plussajunalaiset, tulkaahan heti kertomaan miten käy *pitää peukkuja* :hug:

Minä voisin vaikka tässä ensin antaa pahoitteluni töpsötupsukorvalle...
Ja onnittelut plussanille! Ihanan positiivisia viivoja kuvassa!
Mulla on nyt kp 27 menossa, mahaa jomottelee, vähän selkääkin ja rinnat tuntuvat aroilta... onko ne raskausoireita, vai menkkasärkyjä?!

Olen kyllä niin hermona ollut, vaikka ei ollutkaan tarkoitus, että ole testannut jo ne kaikki babyplus-raskaustestit tässä viikon varrella, mitä minulla oli. Ihan negaa....joten alkaa tuntua, että raskaus on aika epätodennäköinen vaihtoehto. Tänä aamuna viimeksi testasin, kun olisi tarkoitus lähteä illalla tupaantuliaisiin.
Saa nähdä miten tuon kierron kanssa nyt oikein on, voihan se tietysti olla tuon 32 päivääkin...
No, vielä en halua ihan luovuttaakaan tältä kierrolta. Ensi kierrossa aion kyllä kokeilla niitä tilaamiani ovistestejä, että ainakin mahdollisuudet paranisivat.

Tsemppiä kaikille!

hanni

Iltaa kaikille, me lähdemme juuri kirkkoon ja sitten äitini haudalle kynttilät viemään. Tytön peli meni 5-4, olivat häviäjien puolella, mutta kiva peli oli katsoa vaikka jäähallilla on aina kylmää;=)

Sitten tulemme saunomaan meille , tytär avokkinsa kanssa tulee myös.

Omaa napaa sen verran, että minnuu on alvatsaan jomotellut jo yli viikon ja aina luulen, että menkat alkavat , vaan ihan vielä ainakaan eivät ole alkaneet. *joten istun ihan,ihan syvällä plussajunan kyydissä*..josko se auttaisi! :heart: *turvavyöt hyvin myös kiinni, vaan missä junassa vai onkohan junassa turvavöitä?????*ainakin tässä junassa näemmä on :D :LOL:
Vielä kun koko huomisesta päivästä selviäisin junan kyydissä......Olisin jo vähän paremmalla puolen...jonkun suhteen :heart:

Heippa ja ihanaa iltaa kaikille...ja mukava kun tsemppailijat käyvät välillä katsomassa! :heart:

Rakkaudella

Iso lohtu :hug: kaikille tippuneille :heart: ja iso onnittelu :hug: plussanneille!!

Ja vielä tsemppiä jännittäville !! :heart:

Omaa napaa.... Täti pakkasi kamansa ja nyt innolla odotellaan ovista! Ja voitte olla varma että meillä ei mies kovin helpolla pääse :D . Viime kierrossa taisi kuitekin mennä ovis ohi kun sillä viikolla esikoinen justiinsa sairastu flunssaan ja mäkin olin sit ihan poikki... No nyt uudella innolla!!!!

Tulkaahan jännääjät kertomaan uutisia! :heart:

Minun oli pakko lisätä tuohon edellä olevaan tikkuun päiviä, koska olemme ohittaneet sen 28/28;=)....Varovaisesti laitoin siihen haikarankin, katsotaan kestääkö haikaran nokka tuollaista pientä vaavia. :saint: :heart:

Varovaisesti siis istun edelleen plussajunan kyydissä, tuskin näen edes ikkunoista ulos niin syvälle olen painautunut penkkiin ja turvavyöt on tarkastettu*lujasti ovat kiinni* :heart:

Ihanaa päivää kaikille ja pysykäähän kyydissä jännäilijät! :flower: :heart:

Aamuterveisin -pikkumyy- :heart: :wave:

Ihan nopeesti vaan, että mies oli kummissaan kun heti herättyäni sanoin et pakko käydä netissä kattoo yks juttu. Nimittäin plussajunan tilanne :LOL:

*tuuppaa plussajunalle pikkusen lisää vauhtia, ettei kukaan pääse kyydistä nousemaan liian aikasin* :hug:

Pikkumyy: Hienoa että olet edelleen kyydissä! Meinaatko todellakin odottaa vielä lähes viikon ennen testiä? Vai onko jana vaan suuntaa antava?
Voihan olla että kohta voit tehdä uudenlaisen janan.. =)

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Hanni..............28/26-32...yk1.....1.haaveissa
pikkumyy42.....29/28........yk 4....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Karpalo67.......32/28........yk yli 3 vuotta..2. haaveissa Itä-Suomi
Zora...................?/22-28.......yk1.......1. haaveissa

Tippuneet: :hug:

meri-77...........1/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva..1/28-33.yk5....6.haaveissa
amalia81.........2/28-30...yk4......1.haaveissa
(kaneliomena....2/29..........yk18.....1. haaveissa Pirkanmaa)
Tinttara84 ......3/16-29....yk57..1. haaveissa Savo
Sarah85
nanna81.........3/27-33....yk12...1. haaveissa
April................4/27...........yk 6 .....1. haaveissa
Annuli81............4/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........5/30..........yk2.......2.haaveissa/ Etelä-Suomi
Hathor................5/28-31......yk3.......1. haaveissa/pk-seutu
Jouskari-82.......6/28-32......yk3......1. haaveissa
arabel...............11/26....yk6......1. haaveissa Etelä-Suomi
Bayan Fare......31/30-32...yk10.....1. haaveissa
Pantalaimon.....33/29......yk2....1. haaveissa Lounais-Suomi

Plussanneet : :flower:

Anskuliini83..............yk4......2.yhteinen haaveissa :flower:
Noomi.......................yk2......3. haaveissa :flower:
RouvaSumppisuu......yk2......2. haaveissa/Etelä-Suomi :flower:

Onnea arabel oviksen bongauksesta! :flower:

Kirjoitin taas romaanin verran ja kaikki katosi! :headwall: en tallentanut, voi,voi.

Pahoittelut meri sinulle putoamisestasi! :hug:

Missä mennään karpalo,hanni ja zora?
Kiitokset noomi ja arabel tsempityksestänne, tuntuu mukavalle! :heart:
Tunnustan olevani PELKURI raskaustestejen teon suhteen, syyskuussa tekemäni ns roskishaamuinnostukseni jälkeen. Mieluummin olen ollut tekemättä. Ensi viikon lauantaina vasta teen jos vielä on aihetta, toivon kainona sitä :ashamed:

Kertoisiko joku millaisia olotiloja nyt teillä plussanneet on tällä hetkellä vai onko mitään?

Kiva kun jatkamme viikko 44 pinoamme, niin saan rauhassa katsella maisemia plussajunan kyydissä, mukavan rauhallisesti tämä kulkee, ei pelota ja turvavyöt pidän napakasti kiinni, etten putoisi edes kaarteissa. :heart:

Joka tapauksessa alkaa näyttää hivenen,hivenen pikkasen valoisammalta, kun en vielä ole pudonnut, menkkani ovat kuin kello yleensä. :headwall:

Hei ja törmäillään tänään aina välillä täällä. On nimittäin ´rauhallisempi päivä meilläkin! :heart:

Plussaonnea jokaiselle junassa istuvalle, jatketaanpa matkaa....plussaaavien ihmeelliseen maahan. =)

Noomi , ihana se olisi kun sellasita vauvajanaa saisi alkaa tekemään, mutta ei ihan vielä. :heart: ++++++++++++++++ :heart:

Pahoittelut pudonneille.

Täälä mennään nyt sitte kp 1. :) Odotin että alkais vasta huomena, mutta eipä haittaa yhtään että näkyvissä jo tänään, tuleepa seurantaultraki sitte paremmalle päivälle (kp 11).

Onko teistä kukaan kokeillu vyöhyketerapiaa? Mä oon menossa torstaina semmoseen. :)

Uusi kierros jo alkanut, pahoittelut Bayan Farelle! :hug:
Toiset roikkuu lopussa junan kyydissä ja toiset alkujunan kyydissä, mites pantalaimon? :heart:

Onnea jokaiselle tasapuolisesti!
:flower: +++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

vyöhyketerapiaa en ole kokeillut, mutta varmasti on hyvää ja miellyttävän tuntuistakin. p.s minulla oli se ultra kp 10 ja silloin iso munasolu pongattiin, onnea sinullekkin pongaukseen silloin kp11. :heart:

Nyt alkaa jännittää jo kovasti. Kiertopäivä 28 menossa, eikä menkkoja kuulu. Edelleen jomottaa ja rinnat arat. Tuntuu jotenkin epätodelliselta olo, kun jännittää niin paljon. Meinasin jo mennä apteekkiin ostamaan raskaustestin, kun sieltä saisin nopeimmin tiedon, kun en malttaisi olla epätietoisuudessa..... eilen tosin testasin, kun oli ne tuparit, ja ihan nega oli. Viime viikko on kyllä nyt osoittanut, että tulee testattua ihan päivittäin. Onko muita näin malttamattomia ?!!
Ei tämä näin voi jatkua, mutta olkoon nyt näin. Relatakin pitäis, mutta sen ehtii;-)
Joka tapauksessa menin tilaamaan lisää niitä raskaustestejä sieltä babypluss.fi :stä, sillä jos menkat eivät ala ihan just, tiedän jännittäväni niin paljon, että en malta olla asiaa tarkastelematta.

Pahoittelut taas tippuneille.... aika monella on ensimmäinen lapsi toiveissa, siksi tämä raskaaksi yrittäminen on varmaan niin jännittävää.

Palailen kertomaan kuulumiset, mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!

hanni

Jos minulla on vielä hetken päästä

Halitaan taas puonneita :hug: ensin...

Mulla alkoi ihan kauhea alavatsakipu tossa päivällä.. Koskee suoraan navasta alaspäin (tosin alemmaksi), toivottavasti nyt ei mitään tulehdusta virtasarakossa enteile! No, täytyy seurata kun ei oo kuumetta nostanut eikä mitään muutakaan oiretta ainakaan vielä ole.. *koputtaa puuta*

Muuten täällä vietellän rauhallista koti-iltaa. Leivottiin sämpylöitä ja kohta päästään nauttimaan tuloksista... paras osa on onneksi vielä jäljellä, syöminen =)

Juuri tulimme sauvakävelemästä tulevan mieheni kanssa :heart: . Mies ei antanut tehdä minun päätteeksi kuntosaliliikkeitä, ehkä vähän varovaisuutta tällä hetkellä voi olla, jos sellainen pieni ihme olisi tulossa :heart:

mies myös sanoi pvllä, että "sun kannattaa nyt tehdä se raskaustesti", johon minä joo, mutta vasta lauantaina jos vielä aihetta on;=)

Leivoimme karjalanpiirakoita noin 80kpl, ens vkloppuna teemme niitä vieelä lisää, on niin helppoja tehdä ja maukkaita :wave:

Mukavaa iltaa kaikille! :heart: +++++++++++++ :heart:

Plussaonnea edelleen pinoomme, runsainmitoin! :D :heart:

*myy istuu plussajunan kyydissä, turvavyöt edelleen hyvin tuikasti kiinni* :heart:

Suur :hug: kaikille tippuneille! Toivottavasti loput pysyvät vielä plussajunan kyydissä! :)

Mitäpäs tänne... Alamahaa jomottaa melkeinpä koko ajan, mutta mitään ei tule, ei edes tuhrua. Kiitos kaikille rohkaisusta! Tosin pelkään, että minulla vaan turhat toiveet nousee. :ashamed: Raskaustestit ovat toistaiseksi loppu, enkä kyllä ehkä vielä uutta testiä tekisikään. Tilailen uusia testejä ensi viikolla, jos ei siihen mennessä mitään tapadu. On tämä kyllä kummallista. Silloin kun tuhrua tuli, k.nipukkakin oli löysä ja auki. Nyt se on taas vetäytynyt ja kovettunut. o_O

Tänään vaihdettiin talvirenkaat. Se on hassua, kuinka vuodesta toiseen ensilumi tulee pyhäinpäivän aikoihin. Täällä lounais-Suomessakin on valkoinen maa, tällä hetkellä ollaan enemmän sisämaassa, miehen vanhempien luona. Todella tunnelmallinen ilma, mutta pahoin pelkään, että ei taida vielä jäädä maa pysyvästi valkoiseksi. :xmas:

vähän lunta ja pyörällä en uskalla mennä aamu kuudelta töihin kun kaatumisen uhka liukkauden takia, muutoin kyllä vielä haluaisin pyöräillä;=)

Tänne päähän ei muuta uutta, väsyttää vaan jo tähän aikaan, vaikka nukuin päikkäritkin päivällä :headwall: :ashamed: *noloa*

Huomiseen siis, pysykäähän kyydissä tiukasti edelleen, myy vilkuttelee kaikille, täällä ollaan , täällä :wave:

Yhteistyössä