Hereillä olen kun tein meille jo aamupuuron ja autoin miestä lähtemään töihin :heart:
Illalla kun menin nukkumaan, meinasin ilmeiseti pyörtyä sängyssä, alkoi näkymään tähtiä, outo tuntemus, ymmärrän kyllä, että pyörtyä voi seisaaltaan, sama oli eilen kaupassa aamulla, olin maksanut tavarat ja aloin pakkaamaan, tähdet vaan vilkkui, kun niin pyörrytti, olen ilm menetänyt aika paljon verta ja minulla hb varmaan romahtanut taas sen hormonikierukan poiston jälkeen :headwall: . Pitää varmaan pitää pieni rautakuuri.
Vien poijan amikseen ja samalla käyn ruokakaupassa, kun tänään vielä slomaa. Olo tällä hetkellä melko ok, kyllä vuotoa vielä holiseee.
Lugesteron on joo keltarauhashormonia, hassu juttu tosiaan tapahtui, kun juttelin sen gynen kanssa puhelimessa, puhresepti ei ollut vielä mennyt apteekkiin, onneksi soitin, etten turhaan ajellut, kun heikotti, tämä siis tapahtui eilen. Varmistin sitten sen otto-ohjeen , että olen ymmärtänyt oikein. Sanoin näin " Niin ovulaatiosta 3:n pvn päästä alan syömään Lugesteronia iltaisin 15 vrkn ajan"? Johon Gyne sanoi: niih "Elä syö niitä iltaisn vaan laita ne emättimeen, ne ei ole tarkoitettu syötäväksi!"..Meitä kyllä alkoi naurattamaan molempia;=)))))))) *kuvittelin mielessäni kun popsin ensimmäistä sellaista ja sitä tahnaa, aivan kuin kynttilää, pursuisi hampaiden välistä*
Tyttäreni ja mieheni olivat kanssa tikahtua naurusta kun kerroin heille asiasta, tyttäreni 21 v on kyllä ihana pakkaus! :heart:
Niin 15 vrk ovulaation jälkeen tosiaan sitä käytetään iltaisin ja kun viimeinen puikko on laitettu seuraavana aamuna gyne käski tehdä testin!*kauhiaa mie kun kammoan raskaustestejä, en tiedä, mikä siinä on, ilmeisesti sen negan näkemisen pelko* :headwall:
Juu ja tämä valmiste vahvistaa kohdun limakalvoa ja jos mahdollinen hedelmöitys tapahtuu gynen ja neuvolan terveydenhoitajan mukaan alkio nappaa lujasti kohtuun kiinni. :heart: ....toivotaan siis hedelmöitystä! :heart:
kaikille ihanaa aamua, ja plussia,plussia jokaiselle, ootan jo , että alkaa ovisplussien metsästys;=)
Itse ajattelin nyt aloittaa kp7 viim touhuilut, serkkuni 5:n lapsen äiti raskautui jo silloin erään lapsensa kohdalla. ajatelkaahan olemme hänen kanssaan kuin 2 marjaa yhdessä asiassa, kumpikaan emme pysty synnyttämään normaalisti, meille ei tapahdu mitään kohdunsuulla kun pitäisi tapahtua. Sektioilla siis molemmat olemme saaneet kaikki lapsemme, hän onkin nyt tsempparini tässä haaveilussamme! :heart: . Hän on jo suunnitellut meille 2 vauvaa tehtäväksi peräjälkeen;=) Minä kyllä sanoin , että jos saataisiin nyt edes tämä 1 alkuun! :heart:
Tytär kysyi heti kun kuuli Lugesteronista, onko se se lääke, että voi tulla monta lasta samaan aikaan, ilm clomilla saattaa olla sellainen vaikutus, tällä ei;=).Hän vähän pelkää, kun neljäs teon alla, etä kohtuni kestää sen 3 sektion jälkeen,. itse en osaa pelätä. Aina on kysytty, teemmekö lisää lapsia ja milloin? Siis leikkaavat lääkärit, gynet norm tarkastuksissa, silloin kun minun / meidän olisi kuulunut niitä tehdä, emme tehneet ja nyt kun teemme/toivomme, ettei ole liian myöhäistä saannin suhteen! :heart:
heippa ja nyt ihanaa pvää kaikille!
plussia!" :flower: +++++++++++++++++++++++++++ :heart:
-pikkumyy- :heart: :wave: