***Piinaviikon 44 jatkot***

En ole tänään testannut, eikä menkkoja näy.(vielä) Tänään en vielä asiaa aio tarkemmin tutkailla, ehdin jo viime viikolla nähdä niin monta negatiivista testiä. Mahaa juilii menkkamaisesti.

Huomiseen.....

Hereillä olen kun tein meille jo aamupuuron ja autoin miestä lähtemään töihin :heart:

Illalla kun menin nukkumaan, meinasin ilmeiseti pyörtyä sängyssä, alkoi näkymään tähtiä, outo tuntemus, ymmärrän kyllä, että pyörtyä voi seisaaltaan, sama oli eilen kaupassa aamulla, olin maksanut tavarat ja aloin pakkaamaan, tähdet vaan vilkkui, kun niin pyörrytti, olen ilm menetänyt aika paljon verta ja minulla hb varmaan romahtanut taas sen hormonikierukan poiston jälkeen :headwall: . Pitää varmaan pitää pieni rautakuuri.

Vien poijan amikseen ja samalla käyn ruokakaupassa, kun tänään vielä slomaa. Olo tällä hetkellä melko ok, kyllä vuotoa vielä holiseee.

Lugesteron on joo keltarauhashormonia, hassu juttu tosiaan tapahtui, kun juttelin sen gynen kanssa puhelimessa, puhresepti ei ollut vielä mennyt apteekkiin, onneksi soitin, etten turhaan ajellut, kun heikotti, tämä siis tapahtui eilen. Varmistin sitten sen otto-ohjeen , että olen ymmärtänyt oikein. Sanoin näin " Niin ovulaatiosta 3:n pvn päästä alan syömään Lugesteronia iltaisin 15 vrkn ajan"? Johon Gyne sanoi: niih "Elä syö niitä iltaisn vaan laita ne emättimeen, ne ei ole tarkoitettu syötäväksi!"..Meitä kyllä alkoi naurattamaan molempia;=)))))))) *kuvittelin mielessäni kun popsin ensimmäistä sellaista ja sitä tahnaa, aivan kuin kynttilää, pursuisi hampaiden välistä* :LOL: :LOL: :LOL:

Tyttäreni ja mieheni olivat kanssa tikahtua naurusta kun kerroin heille asiasta, tyttäreni 21 v on kyllä ihana pakkaus! :heart:

Niin 15 vrk ovulaation jälkeen tosiaan sitä käytetään iltaisin ja kun viimeinen puikko on laitettu seuraavana aamuna gyne käski tehdä testin!*kauhiaa mie kun kammoan raskaustestejä, en tiedä, mikä siinä on, ilmeisesti sen negan näkemisen pelko* :headwall:

Juu ja tämä valmiste vahvistaa kohdun limakalvoa ja jos mahdollinen hedelmöitys tapahtuu gynen ja neuvolan terveydenhoitajan mukaan alkio nappaa lujasti kohtuun kiinni. :heart: ....toivotaan siis hedelmöitystä! :heart:

kaikille ihanaa aamua, ja plussia,plussia jokaiselle, ootan jo , että alkaa ovisplussien metsästys;=)

Itse ajattelin nyt aloittaa kp7 viim touhuilut, serkkuni 5:n lapsen äiti raskautui jo silloin erään lapsensa kohdalla. ajatelkaahan olemme hänen kanssaan kuin 2 marjaa yhdessä asiassa, kumpikaan emme pysty synnyttämään normaalisti, meille ei tapahdu mitään kohdunsuulla kun pitäisi tapahtua. Sektioilla siis molemmat olemme saaneet kaikki lapsemme, hän onkin nyt tsempparini tässä haaveilussamme! :heart: . Hän on jo suunnitellut meille 2 vauvaa tehtäväksi peräjälkeen;=) Minä kyllä sanoin , että jos saataisiin nyt edes tämä 1 alkuun! :heart:

Tytär kysyi heti kun kuuli Lugesteronista, onko se se lääke, että voi tulla monta lasta samaan aikaan, ilm clomilla saattaa olla sellainen vaikutus, tällä ei;=).Hän vähän pelkää, kun neljäs teon alla, etä kohtuni kestää sen 3 sektion jälkeen,. itse en osaa pelätä. Aina on kysytty, teemmekö lisää lapsia ja milloin? Siis leikkaavat lääkärit, gynet norm tarkastuksissa, silloin kun minun / meidän olisi kuulunut niitä tehdä, emme tehneet ja nyt kun teemme/toivomme, ettei ole liian myöhäistä saannin suhteen! :heart:

heippa ja nyt ihanaa pvää kaikille!

plussia!" :flower: +++++++++++++++++++++++++++ :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:

Nukuin 2.n tunnin aamupvpäikkärit;=)

Tänään mittasin aamulämpöni, kun se aina romahtaa siihen 35.8, kun menkat alkavat, mutta arvatkaahan ei se minneen ole pudonnut, edelleen on sen 36.8, varmaan sitten raju vuotokin nostaa lämpöä.

juttelin 16v amispoijalle häntä kouluun viedessäni häistämme ja , että en ole vielä raskaana, hän kun on siinä iässä, ettei varmaan sitä kysele :D . sanoin myös jatkoksi, etten ole sen tähden nyt töissä näinä kahtena pvnä, kun menkkavuoto on niin rajua. Ei tuo tykännyt aiheestani, pian onneksi olikin paikka, jossa halusi jäädä pois auton kyydistä. Hän oli varmaan tyytyväinen, ettei tarvinnut enempää äidin vuoto-ongelmia kuunnella :LOL: . Kiva poika on, mutta touhuilee aina mopojen ja motskien parissa, ei hän ehdi tälläisiin vauvaprojekteihin paneutua. Kyllä lapset osaavat olla sitten erilaisia persoonallisuuksia, vanhin poikani oli tyttären luona käydessään pitänyt tälle luentoa ovulaatiosta, ettei kuulemma ole kuin yksi pv jolloin voi tärpätä, tytär miulle naureskeli, että luulikohan isoveikka, ettei hän ole vielä mistään perillä :LOL:

Täällä ei muuta kuin oleilua, kutomista ja odotan , että vuoto jo saisi loppua! :D

Kirjoitelkaahan taas jotain! :heart:

-pikkumyy-

:heart: :wave:

otetaamme Tiuhti-Viuhtimmekin mukaan :heart:

Heippa!

Hui kauhistus, äsken yritin laittaa viestiä ja tuli joku ihmeellinen error-tila. En päässyt kaksplussan sivulle ollenkaan.. meikä on todellakin tekniikan ihmelapsi :D

aloitin aamulämpöjen mittaamisen tänään, ja näytti 36,5. Nyt vaan seurailen että nouseeko vai laskeeko vai miten. Mä kun taidan mennä teitä muita reilusti edellä! Mutta ei se mitään, mä plussaan ekana ja te kaikki muut sit perässä, eiks vaan? =) ..tosin meillä on vielä muutama piinailijakin jäljellä, tulkaahan kertomaan kun selviää! *pitää peukkuja*

Ihanalta kuulostaa myy noi sun jutut sun perheestä, olette varmaan aika läheisiä? Toivon joskus saavuttavani saman omien lasteni kanssa :)

Mutta nyt valmistelemaan ruokaa, heitin aamulla lenkin räntäsateessa ja olo on mahtava! En muistanukkaan miten ihanalta liikunta ja ulkoilu tuntuu!

:wave:

Minun tauti vaan ei meinaa hellittää, nyt tuli vielä keuhkoputkentulehdus...alkais kyllä tää sairastelu riittää!!!!!!!!!!!!!
Liiallinen laiskottelukin alkaa rasittaa :D

Tällä tikulla mennään taas eteenpäin...

Ihanaa, kun tänä aamuna heräsi valkoiseen talveen. Oli valoisampaa ja poikakin on riemua täynnä, kun tuolla just isänsä kanssa värkkäävät lumiukkoja, minisellaisia...Kaikki lumi hyötykäytössä.

Valoisaa mieltä kaikille!!!

Tänään illalla sitten testasin, kun ei menkkoja kuulu vieläkääänn... kokeilin jopa kahdella eri merkillä. Nyt jo kp 31. Eli en kyllä raskaana ole, mutta mihin ovat kadonneet minun kuukautiseni...? Voihan se olla, että jostain syystä vielä pillereiden lopetus sotkee vielä kiertoa.

Mukavaa illanjatkoa kaikille.... minä jään odottelemaan tätiä.

hanni :/

Kukakohan päivittäisi taas listaamme? :heart: Kp 4 jo meneillään, kyllä tämä aika taas tästä mennee ja sitten saapi taas jännäillä! :heart:

Ihanaa pvää kaikille ja plussailuonnea jokaiselle!
:flower: ++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Hannille :hug: , harmi, ettei plussaa näy, tai jos sitten tuleekin myöhäinen plussa? :flower:

Pakkasta -2, vielä en tiedä, menenkö pyörällä?

Onnea jokaiselle tähän päivään! :heart:

Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:

Torstain päivitys

Pantalaimon.....38/29......yk2....1. haaveissa Lounais-Suomi

Uuteen yritykseen:

Hanni..............1/26-32...yk2.....1.haaveissa
pikkumyy42.....4/30........yk 5....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Bayan Fare......5/30-32...yk11.....1. haaveissa
meri-77...........5/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva..6/28-33.yk5....6.haaveissa
Karpalo67.......6/28........yk yli 3 vuotta. 2. haaveissa, Itä-Suomi
amalia81.........5/28-30...yk4......1.haaveissa
Tinttara84 ......8/16-29....yk57..1. haaveissa Savo
Sarah85
nanna81.........8/27-33....yk12...1. haaveissa
April................9/27...........yk 6 .....1. haaveissa
Annuli81............10/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........10/30..........yk2.......2.haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................10/28-31......yk3.......1. haaveissa, pk-seutu
Jouskari-82.......11/28-32......yk3......1. haaveissa
arabel...............16/26....yk6......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Zora...................16/27.......yk2.......1. haaveissa

Plussanneet : :heart:

Anskuliini83..............yk4......2.yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2......3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2......2. haaveissa, Etelä-Suomi

Meniköhän oikein?

Töpö: Tsemppiä meille laihduttajille!! Minäkin saanut jo 4 kg pois ja on ihmeesti kevyempi ja kivempi olo.

En yleensä ole mainos-TV:n orja, mutta nyt tilasin dvd:n, missä opetetaan lattaritansseja... lähtee kuulemma liiat sentit uumalta :D

Odotan ihan innolla, että pääsen tanssimaan....kun vaan löytys hetkiä, jolloin olen YKSIN kotona...en ihan heti ilkee ukon nähhen lattarirytmejä pyörittää - ehkä sitten kun osaan tanssia toodella hyvin ;)

Kynttilä sytytetty kello 18 keittiön pöydälle.
Minkä lattaritanssivideon tilasit*kysyy heti lattaritanssija myy* :D

Pian saammekin taas alkaa touhuilut, menkat loppuu! :heart: + :heart:

Plussaonnea jokaiselle ovulaatiotesteihin ja raskaustesteihinkin!

Rakkaudella Onnellinen-pikkumyy- :heart: :wave:

Tein taas tänään negatiivisen raskaustestin. :( Ilmeisesti on kierto vaan sekaisin. |O Ei tässä varmaan auta muu kuin odotella. Taidan hetkisen taustailla. Viikonlopuksi lähdetään mökille, joten en muutenkaan ole netin äärellä. Jos joku muu voisi päivitellä listaa. Kiitos!

Tärppionnea kaikille! Palaillaan... :wave:

Lähdenkin nyt ihan pian Tampereelle työn merkeissä.

Illalla alkaa taas vaavinharjuutustalkoot täällä meilläpäin! :heart: + :heart:

Plussailkaahaamme, ensi viikolla se oviskin taas taitanee olla minulla! :heart:

Nyt plussatuulet puhallan kaikille :whistle: +++++++++++++ :heart:

PERJANTAI 9.11

Pantalaimon.....39/29......yk2....1. haaveissa Lounais-Suomi

Uuteen yritykseen:

Hanni..............2/26-32...yk2.....1.haaveissa
pikkumyy42.....5/30........yk 5....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Bayan Fare......6/30-32...yk11.....1. haaveissa
meri-77...........6/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva..7/28-33.yk5....6.haaveissa
Karpalo67.......7/28........yk yli 3 vuotta. 2. haaveissa, Itä-Suomi
amalia81.........6/28-30...yk4......1.haaveissa
Tinttara84 ......9/16-29....yk57..1. haaveissa Savo
Sarah85
nanna81.........9/27-33....yk12...1. haaveissa
April................10/27...........yk 6 .....1. haaveissa
Annuli81............11/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........11/30..........yk2.......2.haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................11/28-31......yk3.......1. haaveissa, pk-seutu
Jouskari-82.......12/28-32......yk3......1. haaveissa
arabel...............17/26....yk6......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Zora...................16/27.......yk2.......1. haaveissa

Plussanneet : :heart:

B)

Huomenta kaikille!! Tanssiminen on kyllä mukavaa puuhaa, ja vaikuttaa tosiaan tuohon keskivartaloon :). Ihanaa kun on taas perjantai! Minkäslaisia viikonloppusuunnitelmia pinoilijoilla on?

Täällä on simpat laitettu matkaan kp 11 ja kp 15, ja enää ei ole siihen mahdollisuutta tässä kierrossa, kun ukko lähti työmatkalle. Oviksesta ei ole mitään hajua, viimeiset pari päivää on nippaillut munasarjojen kohdalla, mutta limoja tms. ei ole tullut..

Heippa kaikille!
Kirjoittelen taas pitkästä aikaa, olen taustaillut vaan, fiilikset oli sen verran paskat kun menkat vihdoin alkoivat. Nyt taas paremmalla mielellä uuteen kiertoon, ostin tähän kiertoon jopa ovulaatiotestejä, kovat panokset käytössä :LOL: En muista olenko onnitellut kaikkia plussanneita, joten vielä suuret onnittelut kaikille ja tippuneille paljon onnea tähän kiertoon. Täältä me perästä tullaan ;)

Myy: En muista dvd:n nimeä, mutta kerron kun se tulee. Tilasin sen siis mainostv:stä, jonka esittely pyörii nykyisin telkussa... :D Tarjosivat sitten puhelimessa vaikka mitä muutakin oheisjuttuja: latinoa, sambaa ym, mutta kunhan nyt opin ensin yhden... :LOL:

Töpö: Lasken ruokapisteitä, jotka ovat vielä hyvässä muistissa vuodelta 2001, kun olin painonvartijoissa, laihdutin silloin 20 kg. Nyt en aio mennä suoltamaan rahaa ryhmään, vaan lasken itse ja tsemppaan kavereiden myötätunnolla itseäni. Mies lupasi lisäksi etelän matkan, kun saan laihdutettua taas sen 20 kiloo..... B) Eli motivaaatiot on korkealla...

Hannille lohtuhali :hug: Nyt vain uutta yritystä putkeen.

Äsken pyyhkiessä tuli paperiin pari viirua rusehtavaa verta. Joko ovulaatio (mikä hyvä, koska eilen lähti simpat matkaan), kiinnittyminen tai jotain ihan muuta. Heh, kaikkea sitä tuleekin pohdittua :D . Hauskaa viikonloppua kaikille!

Toivottelen, onneksi selvisimme matkasta, ilma oli kauhia :headwall: ja kuskimme aamulla outo, väsynyt?. Jouduimme sen takia pysähtymään kerran aamulla, ettei sentään rattiin nukahda!
Messut olivat mukavat , paljon oli katseltavaa ja kokeiltavaa :D . Mies vei miut aamulla tohon lähikaupungin keskustaan, mistä linja-automme lähti ja haki miut taas illalla samasta paikasta;=)

Nyt rentoutumista ja varmaan menemme myös saunaan...minulla on vielä tovi matkaa ovisplussaan, mutta tässä kierrossa taidammekin touhuilla aikas paljon, jotta saisimme sellaisen pikkunyytin :heart:

Nyt vain kaikille meille plussailuonnea!
:flower: +++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Pantalaimon.....40/29......yk2....1. haaveissa Lounais-Suomi

Uuteen yritykseen:

Hanni..............3/26-32...yk2.....1.haaveissa
pikkumyy42.....6/30........yk 5....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Bayan Fare......7/30-32...yk11.....1. haaveissa
meri-77...........7/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva..8/28-33.yk5....6.haaveissa
amalia81.........7/28-30...yk4......1.haaveissa
Karpalo67.......8/28........yk yli 3 vuotta. 2. haaveissa, Itä-Suomi
Tinttara84 ......10/16-29....yk57..1. haaveissa Savo
Sarah85
nanna81.........10/27-33....yk12...1. haaveissa
April................11/27...........yk 6 .....1. haaveissa
Annuli81............12/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........12/30..........yk2.......2.haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................12/28-31......yk3.......1. haaveissa, pk-seutu
Jouskari-82.......13/28-32......yk3......1. haaveissa
Zora...................17/27.......yk2.......1. haaveissa
arabel...............18/26....yk6......1. haaveissa, Etelä-Suomi

Plussanneet :

Monilla taitaa olla juuri ovisajat meneillään. Täälläkin on aloitettu vaavinteko harjuutukset, eilen ja tänä aamunakin :heart: *harjoitus tekee mestarin*? :saint:

Kävimme kaupoilla ja nyt on valittu ja hankittu sormus, minkä saan nimettömääni vasempaan 23.11.-07 :heart: + :heart:

Viikon päästä täälläkin suunnassa jo ovulaatioaika, kiva,kiva! :D

Voikaamme jokainen hyvin ja plussailkaahaamme, ovisten kuin raskaustestejenkin muodossa! :flower: ++++++++++++++++ :flower:

Rakkaudella-pikkumyy- :heart: :wave:

Puhallan lopuksi kaikille vielä paljon plussaisia sydämiä:

Yhteistyössä