***Piinaviikon 44 jatkot***

arabel, älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon!? Ei kai sun menkkojen pitäisi edes alkaa vielä? Oliko sulla lämmöt koholla tätä aamua ennen?

Emppu, kuinka aikaisin sulla tuli noita maitotippoja?

Huomenta! En mä kehtaa testata,mieskin varmaan nauraisi mut maanrakoon,kun turhia (?) toiveita elättelen..Mun mummolla oli 6 menkat kun odotti äitiäni.Lääkärit syötti pahoinvointiin lääkkeitä,jonka takia äipän näkö on tosi huono..Mutta katellaanhan nyt.
Plussaonnea kaikille roppakaupalla!! +++++ :heart: :heart:

arabel: Älä luovu toivosta! :hug:

Zora: Toivotaan, että oireet johtuvat pienestä salamatkustajasta! :heart:

ON: Täällä ei tehdä kuulemma veritestejä ollenkaan. Kotitestit ovat kuulemma hyvin luotettavia eli nega on nega, etenkin jos sen on testannut reilusti sen jälkeen, kun vuodon piti alkaa. Terveydenhoitaja sanoi, että on ihan normaalia, että yhdet kuukautiset voi jäädä välistä. Nyt sitten vaan odotellaan, että tuleeko seuraavat normaalisti vai jäävätkö nekin välistä. Toivottavasti jäävät, mutta siitä paremmasta syystä. :) Ovista en ole nyt sattuneesta syystä yrittänytkään bongailla, mutta periaatteessa mulla olisi nyt hedelmälliset ajat. Täytyy toivoa! :heart:

Mulla oli oviksen jälkeen lämmöt 36,5-36,8 sit välissä olin mittaamatta taas. Eilen aamulla 36,6 ja tänään 35,9. Mulla on aikasemmissa kierroissa pudonnut lämpö noin 2 päivää ennen vuotoa. Ja tosiaan se kn vielä, sekin enteilee huonoa.. kropassa ei tunnu enää miltään, tissitkään ei arista. katsellaan päivä kerrallaan, mutta..

Ihanaa Zora jos sulla olisi salamatkustaja kyydissä! =)

Zora - Mulla alko esikosta pahoinvointi viikolla 8 ja ennen sitä tihkutti jo maitoa. Eli ei kyllä ihan noin aikasin, mutta en tosin tiedä olinko edes kokeillut/huomannut. Toivotaan parasta!!

Mies tuli töistä jo kotiin ja meni laittaas tyttöä nukkumaan ja minä se täällä vaan koneella istun... ;)

eli uuteen kiertoon valmiina... tänään kp 6 ja juuri tein ekan ovistestin. Vain yksi viiva ilmestyi, mutta eihän tässä kiirettä vielä. Saas nähdä miten käy, mulla ei ole kuin enään 5 ovistikkua jäljellä, että joudunko laittamaan vähän isomman tilauksen kohta vetämään. Onhan siellä www.babyplus.fi.ssä myös se kampanjatarjous, että jos ostokset ovat yli 15 euroa, niin saa sen me naiset-lehden kaupanpäälle.... mietin, että piisaiskohan se 12 testiä...?! Viimeksi kierto oli 32 päivää, mutta nyt kuitenkin haluan aloittaa tikuttamisen aikaisin, koska on kierto ollut paljon lyhyempi. Tässä kuussa haluan totisesti metsästää sen oviksen.
On täällä palstalla jännitystä meneillään, kun maitoakin tulee rinnoista... toivon parasta :)

Moiksan!
Täällä on kp 12 meneillään ja ovista koitellaan bongailla, tosin ihan vain kehon tuntemusten perusteella, ovistestejä en ole raaskinut vielä ostella. tänään onkin tuntunut vasemmalla alamahassa kovaa pistelyä, taitaa olla illalla taas jumppien aika.. =D
Ovistelun bongailua kaikille ja sen jo ohittaneille kovasti kovasti jännittävää plussailun odotusta! :heart:
Minä veikkaan neljää plussaa tälle kierrolle *jännää*

Tinttara: hatunnosto sinun kärsivällisyydelle...minä en malttais olla testaamatta tuossa tilanteessa...jännitän hirveesti sun puolesta, etten meinaa tuolilla pysyä...voi kun sulla olis ollut vain ne vale menkat ja masussa olisi vuokralainen mukana...

Peukut pystyssä myös Zoralle!!!! Onpa täällä jännittäviä juttuja meneillään :p

Tulinpa uudelleen tänne kun kotiuduin töistä. Työkone on hitaampi kuin tämä ja siksi viihdyn enemmän kotikoneen äärellä. Kuten tikusta näkyy, ovista odotellaan perjantaiksi, jospa se nyt vaihteeksi olisi ajallaan. Eilen illalla taas harjoiteltiin isukin kanssa lapsen tekoa... Näin muuten aika kosteita unia viime yönä :D ja kun aamulla heräsin olin ihan oikeasti märkä ja melkein orkun huipulla :whistle: Ikävä kyllä ukko oli jo lähtenyt töihin, joten apuja ei tullut :LOL: :LOL: :LOL:
No, kunhan ilta taas tulee, niin lakanat heiluu takuuvarmasti :p

Bayan Fare: Miten seuranta ultrassa meni??

Arabel: Laulan ja tanssin sun kaa....

Veikkaan neljää plussaa tähän kiertoon, toivottavasti tulisi enemmänkin.
Sanotaan, että syksyn pimeinä iltoina saa valtaosa vauvoista alkunsa....

Heippa!
Täällä on taas tapahtunut vaikka mitä!
Zoralle ja arabelille pidän peukkuja, jännää!
Ja Tinttaran puolesta kovasti toivon, että kysessä olisi valemenkat, oletko ottanut jo yhteyttä polille lapsettomuus asiasta, kirjoitit siitä aiemmin?
Ja Bayan Farelle onnea ultraan, en tiedä oletko kirjoittanut aiemmin, mut onko sinulla todettu joku syy siihen, miksi raskaaksi tulo kestää?

Oman tilanteen vuodatusta...
Ovulaatiota olen koittanut metsästää huonolla menestyksellä, vielä on tietysti toivoa, viime kiertokin venyi niin pitkäksi. Viime kierrossa en testannut ovista, mut aikaisemmassa koitin tuloksetta. Minulla on diagnosoitu endometrioosi 10 vuotta sitten, joten pelottaa, että tuleeko tästä yhtään mitään, kun en ovulaatiotakaan löydä. Äidilläni kesti 3 vuotta ennenkuin minä synnyin. Hyvät geenit siis taustalla. Pillerit lopetin toukokuun lopussa, joten kyllähän tässä on aikaakin mennyt jonkin verran. Sen jälkeen ei siis ole ehkäisyä ollut. Tuntuu siis välissä tosi epätoivoiselta, miten te pitempään yrittäneet jaksatte?

Hathor: Tiedän tuon tunteen. Me yritimme lasta yhdeksän vuotta ennenkuin tärppäsi. Nyt poika on neljä ja puoli ja taas olemme yli kolme vuotta yrittäneet kuopusta... Joka kuukausi itku tädin saapuessa ja nyt alkaa olla jo alistunut olo, koska ikä alkaa olla aika korkea. Mies on viis vuotta vanhempi ja minä 40. On aika kova pala niellä se totuus, että emme ehkä koskaan saa sitä toista. Kummastakaan ei ole löydetty mitään syytä ja ajoitukset ovat varmaan sattuneet kohdalleen. :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Mutta edelleen yritän pitää toivoa yllä ja yritän jopa olla stressaamatta liikoja, mutta vaikeaa se on :headwall: :headwall: :headwall:

Karpalo67 Meni ihan hyvin. Yksi rakkula 16mm. Voi hyvinkin kuulemma irrotaki kunhan pari päivää vielä kasvaa. :) Kohdun limakalvo tosin oli vaan 4mm, mut kun se ei siitä suuremmin ruennu puhuun että ois huono niin kait se sitten voi kiinnittyä tommoseenkin...(?) Kaikki muu ok, kohtu ja rakenteet muutenki.

Hathor Pco löytyy multa... :|

Bayan Fare: Kevään gynessä minun limakalvon paksuus oli 7 mm ja se gyne-täti sanoi sen olevan loistava "paksuus". Luulisin, että 4 mm on keskinkertainen eli ihan hyvä. Tsemppiä sulle ja mahtava homma, että kaikki muu on kunnossa!

Karpalolle suuri :hug:
Varmasti aivan hirveää, ei voi edes kuvitella miltä tuntuu, itsestä tuntuu jo nyt menkkojen alkaessa, että vaan itkee, kun ei onnistu. Voimia sinulle ja miehellesi.
Bayan farelle hyvä, että kaikki vaikuttaisi nyt otolliselta, toivotaan, että onnistuu. Miten Pco:a hoidetaan?

Arabel: Tiedätkö että tuollainen lämpöjen lasku, mikä sulla oli eilen ollut, voi johtua kiinnittymisestä :D Joillakin sellainen näkyy selvästi lämpökäyrässä. Yhtenä aamuna lämmöt on matalalla ja seuraavana taas korkealla. Tälläinen dippi voi joillan tulla toki myös ilman kiinnittymistäkin.

Kaikille muillekkin PLUSSATUULIA puhaltelen!! Erityisesti Karpalolle! :heart:

Noomi ja Nasu 6+1

Kiitos Karpalo67 hatunnostosta,koita pysyä penkillä :D Mutta en oikeasti testaa,ellei menkat jää väliin tai oo muuten erilaiset.Varmaan on vaan jotain hormoni-sekoilua ja väsymyksen ja pahanolon voi kai laittaa synkkyyden piikkiin,MUTTA oispas se niin ihanata että ylläri-vaavi oiskin kyydissä! :heart:
Arabel:määkin oon tuosta lämpöjen laskusta jostain lukenu,joka voi siis merkata kiinnittymistä!Peukut on jo pystyssä bd,jännää! :)

Luin muuten just äsken eräästä iltapäivälehdestä,että nyt kaamoksen aikaan pitäis puputella,se auttaa synkkyyden yli! :p Samassa jutussa kehotettiin herkuttelemaan ja vielä samaan syssyyn että miehet ovat kiihkeimmillään ja haluavat rakastella loka-marraskuussa,naiset huhtikuussa.Hedelmöityminen tähän aikaan vuodesta on heikompaa,simpat ei niin superkuntosia ja naisilla ovistelu-häiriöitä!Nyt vaan ukot punkkaan,kerran tykkäävät siitä tähän aikaa vuodesta!!!Mitenköhän tuo mun ukko...?
Nyt pakko lähtä kahvinkeittoon vaikkei yhtään tee mieli,väsyttää vaan niin sikana! |O *haukotus*

Hathor Lääkehoitona yleisimmin kai tuo clomifen. On niitä kyllä muitakin "myrkkyjä" ovulaation induktioon. Itsehoitona sitten laihdutus ylipainoisilla, terveet elämäntavat muutenki, ja veren sokeritasapainolla on kait kans merkitystä.

Ohhoh,oon tuonne yourdays.comiin laittanu aina menkat ylös.Viime kierto meni ihan oikein ja nyt se näyttäs että ois hyvät raskautumis-mahikset! :)
Vitsit kun pitäs varmaan ukolle laittaa viesti,että lehdessäkin käskettiin pupuilla ja niin muuten nettikalenterikin!Tosi romanttista :LOL: Kyl se ainakin halus saunoo mun kaa ku kyselin..Mutta siis jos nyt järki otetaan käteen ja katsellaan muutama pvä taaksepäin niin ne ovis-oireethan oli jo.MUTTA muttaillaan nyt silti:viime kierrossahan mulla oli kp 14 niitä menkkakipuja ja niin oli sitä edellisessäkin.Noh,niitähän tuntu sillon jokunen pvä sitten,mutta niimpä tuntu tänäänkin.Noh,muttaillaan nyt vielä lisää:tissit ja nännit on jo olleet kyllä joitakin päiviä...ööö...lauantaista asti kipeet,eli kp 10..eli...MITÄ???
Noh,viisainta ois kai ukko saada vällyihin,niin voi sit taas jännätä teidän kaa! :heart: Ei mulla muuten oo mitään jännäämistä tässä kierrossa,kun sillon yks pvä ne simpat ei lähteny sinnepäin ollenkaan minne piti... :ashamed: :headwall:

Täällä suunnassa on tylsää :headwall: . Ilmalämpöpumppu hajosi ja saman tien miehen hermotkin kiristyi..ja kaiketi se nyt vaikuttaa minunkin mielialaan :/ .Ilmalämpöpumppu vain 2 kk vanha, eli uusi, on siinä takuu, mutta korjaajan saanti kestää..huh,huh!
Herkät pvt olisi 15-20.11.-07, saa nähdä ollaanko ollenkaan sängyssä?

Onnea kaikille muille tähän kiertoon joka tapauksessa! :heart:

Ja plussia! :D

-pikkumyy- :heart: :wave:

Lisäystä 20:46, näin se naisen mieli siis muuttuu;=)))
Heippa;=)
Aloitin tänään ovispongailun digitaalisella mittarilla, mutta vielä oli negaa.kp 10 siis tänään, hedelmällisin aika tuon laskurin mukaan 15-20.11.-07 eli aika hyvään aikaan kun vkloppukin siinä ja en ole edes silloin töissä

Mun ne babyplussan tikut ei tullut tänäänkään, olen valittanut ja saan ne nyt huomenna tai perjantaina, korvaukseksi viivytyksestä saan lisätikkuja ja Me Naiset lehdenkin , pääasia , että tulisivat. Mites teillä valkkari, miulla vähän jo lissääntynyt. Olin eilen ja tänään huonoilla fiiliksillä, mutta nyt helpottaa, kävin lenkillä ja saunassa, ja tietty kun mies pyysi anteeksi ärhentelyään, kun ilmalämpöpumppu hajos kahden kuukauden päästä ostosta, miestä otti aika lujasti se päähän. Noo siinä on takuu ja kyllä se kuntoutuu, siis se pumppu;)))- Otan aika pienestä nokkiini, jos mies "turhaan" ärhentelee, että ekaksi jopa olin sitä mieltä vielä alkuillasta, että jättäkäämme tämän kierron jännät paikat käyttämättä;*mutta jos nyt ei sentään* hymy

Heippa ja huomisaamuna taas ovisjahtiin käy tieni

rakkaudella-pikkumyy-

Yhteistyössä