Täällä suunnassa on tylsää :headwall: . Ilmalämpöpumppu hajosi ja saman tien miehen hermotkin kiristyi..ja kaiketi se nyt vaikuttaa minunkin mielialaan :/ .Ilmalämpöpumppu vain 2 kk vanha, eli uusi, on siinä takuu, mutta korjaajan saanti kestää..huh,huh!
Herkät pvt olisi 15-20.11.-07, saa nähdä ollaanko ollenkaan sängyssä?
Onnea kaikille muille tähän kiertoon joka tapauksessa! :heart:
Ja plussia!
-pikkumyy- :heart: :wave:
Lisäystä 20:46, näin se naisen mieli siis muuttuu;=)))
Heippa;=)
Aloitin tänään ovispongailun digitaalisella mittarilla, mutta vielä oli negaa.kp 10 siis tänään, hedelmällisin aika tuon laskurin mukaan 15-20.11.-07 eli aika hyvään aikaan kun vkloppukin siinä ja en ole edes silloin töissä
Mun ne babyplussan tikut ei tullut tänäänkään, olen valittanut ja saan ne nyt huomenna tai perjantaina, korvaukseksi viivytyksestä saan lisätikkuja ja Me Naiset lehdenkin , pääasia , että tulisivat. Mites teillä valkkari, miulla vähän jo lissääntynyt. Olin eilen ja tänään huonoilla fiiliksillä, mutta nyt helpottaa, kävin lenkillä ja saunassa, ja tietty kun mies pyysi anteeksi ärhentelyään, kun ilmalämpöpumppu hajos kahden kuukauden päästä ostosta, miestä otti aika lujasti se päähän. Noo siinä on takuu ja kyllä se kuntoutuu, siis se pumppu
))- Otan aika pienestä nokkiini, jos mies "turhaan" ärhentelee, että ekaksi jopa olin sitä mieltä vielä alkuillasta, että jättäkäämme tämän kierron jännät paikat käyttämättä;*mutta jos nyt ei sentään* hymy
Heippa ja huomisaamuna taas ovisjahtiin käy tieni
rakkaudella-pikkumyy-