Kiva nähdä sinutkin Karpalo jo toipuneena! :flower: :heart:
Juu kyllä me vanhatkin rouvat,siis minä vasta tuleva rouva;=)))..vielä plussataan joku päivä! Ruokamyrkytys on kauhea, 2 kertaa sen olen kokenut, eka kerran vielä sienistä, joten ei mikään leikin asia!En syö tänä päivänäkään sieniä! :x
Niin koomisen pvn jälkeen, voitte lukea tuolta äidit 40+ puolelta jos haluatte;=)....Joka tapauksessa, edelleen heikottaa, mutta kyllä tämä tästä. Sain siis slomaa tämän ja huomisen pvn, heti minulta kysyttiin mikä tukihormoni minulla on käytössä vauvan hankintaan, sanoin ettei vielä ennen ole ollut mitään, mutta tänään sain puhelinreseptinä Lugesteronin, aloitan sen siis tässä kierrossani, aloitetaan 3pvn päästä oviksesta ja käytetään 15pvn ajan on keltarauhashormoni ja auttaa nappaamiseen/kiinnittymiseen, vahvistaa kohdun limakalvoa! :heart:
Nyt toivotaan vaan tärppionnea tännekkin taas kerran!
Ja Nyt sitten toivommekin niitä joulukuun alun plussia ja toiset ovatkin jo saaneet ovisplussat,joten onnea heillekkin nyt jo aiemmin raskausplussiin!
Ollaan me varsinaisia plussien metsästäjiä-oltaisiin hyviä K-kaupan plussamainoksissa!-
Heippa nyt kaikille taas!
-pikkumyy- :heart: :wave: