**Piinaviikko 21**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
moi. no, kai mä edelleen kuumeilen sitä vauvaa. mutta mies on maanut viikon teholla(aivoverenvuoto; mutta ennuste ainakin nyt hyvä ) , joten voi olla ettei ihan heti päästä tositoimiin. joten nyt on muuta ajateltavaa. odotan vaan että sais sen miehen omaan kainaloon. :'( Mä oon vaan yrittänyt "elää omaa elämää" eli vauvakuumeilla samalla ku teen töitä, ku ei auta kuin odottaa. Oon jo aatellut että se on sit ollut tarkoituskin, että ei nyt v auvaa tule. Ehkä mun on aika sit hoidella se mies kuntoon. (olipa 2-mielinen lause... ;) hoidella mieskuntoon...) No, toivon ainakin että vielä joskus meille suodaan mahdollisuus siihen vauvaankin.
Eli 3 viikkoa olis sit seuraavaan ovikseen jos nyt täti tulee... joten on ehkä vähän liian aikaista tositoimille. tai mistä sitä tietää?

no niin. mutta nyt etiäppäin vaan. ja viskokaa sitä pahaista tätiä nyt jollain pannuilla ja padoilla että pysyis loitolla!

dreamer78 (on "ikäni" juu)

Anteeksi omanapaisuus ja kopio toisesta pinosta...mutta nytpä Velvet Kiss jää tauolle. Polveni ei ole vielä kunnossa, ja sain jalkaani veritulpan!!! Niinpä minun täytyy unohtaa clomifenit ja vauvahaaveet ainakin muutamiksi kuukausiksi, koska luulenpa että minun täytyy mennä leikkaukseen, ja raskausmahdollisuus ei sovi siihen projektiin.

Tsemppiä kaikille yritykseen, olen mukana hengessä! :wave:

Negan testanneille ja tädin yllättämille pahoittelut. :hug:

Kamala juttu dreamer, voimia sinne. Toivottavasti saat pian hoidettua miehen kuntoon. :hug:

Velvet Kiss: voi surku tuota siunki tilannetta, jaksamisia. :hug:

Paleltaa. Toivottavasti meihin ei oo flunssa iskemässä. Esikoinen ja mies tuhisevat neniensä kanssa. Mie taidan testauksen siirtää lauantaille jos täti ei oo sitä ennen änkeytynyt visiitille. :whistle:

velvet kiss: no voihan kamalaa sielläkin! :( höh. toivotaan että kaikki sujuu sielläkin hyvin! ja pääsette kuumeilemaan taas kohta ja tositoimiinkin.
tää on tää elämä välillä tämmöistä, että heittelee. Kyllä sitä tarvis enemmän arvostaa perhettä, läheisiä ja itseäänkin. Tarviiko sitä kokea sen niin kantapään kautta että ymmärtäis? vaikka meillä on mielestämme ollut ihan hyvät arvot; en ainakaan keksi miten noin yleisesti niitä vois "parantaa"... ku monet ihmiset sanoo, että tämmösen jälkeen sitä arvostaa elämää paremmin ja näkee ne TÄRKEÄT asiat. no, me ollaan molemmat perhekeskeisiä, tykätään olla lasten kanssa, on omia ja yhteisiä harrastuksia. raha ei oo ikinä ollut tärkeä, eikä sitä aina ookkaan ollut. ollaan aika jalat maassa tyyppejä ja nautitaan pienistäkin asioista; kuten vuokramökillä muutamasta yöstä tai lasten kanssa olemisesta ja monesti vaan toistemme seurasta. joskin viimeaikoina on vähän ollut kiireistä; ei olla oikein pysähdytty vaan kevät on jotenkin saanut tekemään kauheasti kaikkea. varsinkin just mies on mennyt pää viidentenä jalkana: urheillut, pyöräillyt pitkiä matkoja ja stressannut töistään. no, enää ei tarvi kiirehtiä eikä stressata töistä. Mutta onneksi on ollut varjelusta matkassa ja hän/me saamme aloittaa taas vähän niin kuin alusta. Matka on vielä pitkä edes siihen että mies pääsee kotiin, mutta päivä kerrallaan.

(.) ... lämmöt laskee edelleen. alavatsaa kivistää tätimäisesti; ei oo enää samanlaista kuin vielä sunnuntaina. blääh.
mutta mulle tällä hetkellä on tärkeintä se että kuulen joka päviä puhelimessa kuinka mies kuulostaa taas enemmän ja enemmän itseltään. ja samalla toivotaan että tulee lisää hyviä uutisia; että pääsis pois teholta. Mä oon päättänyt että mä en enää roiku täällä tai muissa foorumeissa pinoissa vaan sit me nautitaan toisistamme miehen kanssa, ja vauva tulee jos tulee. (ja jos ei tän vuoden loppuun mennessä tuu niin sit voin taas alkaa stressaamaan sitä... ;) ) mutta mietin sit näitä asioita kun on sen aika.

mä en tosiaan testaa aamulla...
Keitäs täällä seuraavaksi PLUSSAA?!?!?

dreamer78

siskoselle halit täältä :hug:
Ja Velvet kissille toivotan pikaista paranemista :hug:

Täällä pieni toivo elää vielä,aamuun mennessä jos täti ei ole piipahtanut kylään niin mä lähden testin ostoon :D
Mulla on nyt ollut päivän tarkka kierto joten saas nähdä kuinka tässä vielä käy :whistle:
Pidättehän mulle peukut pystyssä,jänkättää :snotty:

Keskiviikko 21.5.2008.
221882cb0gkyh7q4.gif

Käärme..................26/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................27/25-30..............yk4............pikkukolmone n
Talvimamma-09......29/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................31/30...................yk3...........pikkukakkonen
Chessa....................32/32-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............33/33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............33/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................34/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................35/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............35/30-35.............yk 5............kolmas
johanna83..............39/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
125582exs5k5uu6b.gif

ma 19.5 Nobody,Julietta
ti 20.5
ke 21.5 dreamer78
to 22.5
pe 23.5 Chessa,tanjuska82
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 johanna83

Plussanneet::heart:
51756mvnwecuvvj.gif
:heart:
1.Missy-85
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Haamuilijat:
355385syme9fv1fq.gif

Uuteen kiertoon suuntaavat: :hug:
Milla Migliore
siskonen
kassu

Taustailijat:
Velvet Kiss

täällä ollaan! :wave: tsemppiä nobody testailuun +++++++

täällä ei oireita, paperiin ei jää mitään, mutta siteessä erotettavissa rusehtavaa vuotoa. sitä on ollu nyt kolmatta päivää että jännityksellä ootan millon se niagara sieltä tulee... toivoa en ole vielä menettänyt :D

Oho, täällähän on jännät paikat. Mie pidän peukkuja pystyssä Nobody!!! :D

johanna: juu ei pidäkkään vielä menettää. ;)

Juuh, kyllä ne rinnat on aavistuksen verran kipeet. Välillä niihin käy kovemminkin, ihan kuin joku neulalla... tai ehkä ennemminkin sukkapuikolla... tökkis niihin sillain, ei niin kovaa. :D

Kiitos Dreamer78, Chessa ja Nobody. :hug:

Taustailemaan jään, ja joo...Sain tänään aamulla "luonnollisen negan" eli täti tuli kylään ihan ryminällä. En tiedä johtuuko se noista verenohennuspiikeistä, mutta ei jäänyt kyllä epäselväksi kuukautisten alkaminen! :laugh:

Tää on ihan sekaisin... viestejä näkyy, ei näy, tulee 2 kertaa, häviää 2 kerralla, vaihtaa paikkaa... *ihan ymmällään*... tai sitten meidän koneessa on jotain hämärää. :o :whistle: :D

Mutta siis siihen alkuperäiseen kirjoitin et jospa Julietta ja Nobody teillä onkin ollut jostain syystä ovulaatio myöhemmin? :)

Eikö kukaan mun eilistä tekstiä oo noteerannu :ashamed: Eli seuraavaan kiertoon.....Täti kylässä.

Anteeksi omanapaisuuteni,mutta kun kyselitte missä kaikki on.Eikä mua ole päivitetty listaankaan tuonne surullisen rehelliseen putoajakohtaan :'(

Alkuperäinen kirjoittaja kassu:
Eikö kukaan mun eilistä tekstiä oo noteerannu :ashamed: Eli seuraavaan kiertoon.....Täti kylässä.

Anteeksi omanapaisuuteni,mutta kun kyselitte missä kaikki on.Eikä mua ole päivitetty listaankaan tuonne surullisen rehelliseen putoajakohtaan :'(

Sori kassu ihan kauheesti :hug: Mut mä olin vähän kahden vaiheilla et alkoko sulla vai ei,syytä mua :snotty:

Joku kysy mun oviksesta,miks se olis nyt tapahtunut myöhemmin kun mulla on ollut viime aikoina päivän tarkka kierto?? :o
Tänään ostin apteekin oman testin,nega,menkat siis ööh päivän myöhässä ja mulla oli toissailtana menkkamaisia kipuja ja olin satavarma et ne alkaa,mut ei!
Sori mun omanapaisuus mut mietityttää vain..

voi kassu, :hug: :hug: ja kaikille muillekin halia tarvitseville :hug:

meil taitaa kaikil olla nyt tätä samaa "vikaa" , menkat myöhässä ja testi nega :o onko meil stressiä?

tänäänkin taas aattelin monta kertaa että nyt ne alkoi mutta ei. ei enää edes sitä tuhrua! koitan pitää hermoni kurissa siihen sunnuntaihin saakka jos sinne asti päästään.

Uusimmat

Yhteistyössä