¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤

heippa! Voi ei! Miten se täti tulee sabotoimaan tätäkin pinoa! :( Rasittavaa... No, kovasti tsemppihaleja. Mun testailu kyllä ajoittuu aikasintaan loppuviikolle..sillon olis kpt 28-29.... Oviksesta en oo varma millon se oli, uskon, et oli välillä 14-17...sillon oli sellasta fiilaria. Mutta kaippa sitä yks testi tarvii loppuviikosta tuhlata jollei se ferrari sit kurvaa :ashamed: . Mulla ei oo kyllä mitään oireita, paitsi monesti aamulla, kun vasta yrittää tehdä ittestänsä ihmisen näköistä peilin edessä, vihlasee tosi kovaa mahasta. Liittyneekö tuo nyt sit mihinkään, en tiedä! Mutta plussatuulia kaikille ja jaksamista tädin kanssa!
 
Omaa napaa: mul on pari päivää tuntunu aika voimakasta poltetta oik. nivusessa ja kyljessä..se viiltää polvea kohti...mitähän ihmettä se meinaa? Lpö 36,9-37,2

Mä sain uudet vaelluskengät ja nyt mä vaan keimailen ne jalassa kotona.. :LOL:

HUSS, HUSS TÄDIT!!!
 
Halfcafnonfatlatte :hug: voimahali!

Täällä on koko päivän ollu menkka juilintaa eli enteilee sätiä aina tämmönen juiliminen.Tissit on edelleen Törkeen kipeet :kieh: ja vituttanu koko päivän-->kuten yleensäkkii enne menkkoja oon ku hirviö.Eli ei mitään mitä vois yhistää raskautee.. :snotty:
 
:hug: Halfcafnonfatlatte

taalla ei mitaan edistysta suuntaan eika toiseen. kuvittelin kylla jo et juoksin vessassa useemmin ku normaalisti, mut nyt iltapaivalla kun tilannetta tarkastelin,ni eipa oo tarvinnu kayda. kuvitelmia vaan. alkuviikko on sit jo sita aikaa et kun jannaviikko alkaa ni sit sita alkaa luulotautiseksi entista enemman.

tyty taalla kans ollu vitutus paiva. tuntuu ettei taa paiva lopu koskaan. sovitaanko et ollaan vaan noustu vaaralla jallala,eika taa mitenkaan enteile tatia.... :x
 
Lauantai 24.5.2008 - Loppukuussa toivottavasti plussataan!



¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤






anne-li ..................... 32/32-35 ......... yk3 ......... kakkonen
Minnie- ..................... 31/31-33 ........ yk 1 ........ esikko
tyty86 ...................... 30/32 .............. yk 3 ....... esikko
DeFeis ...................... 27/26-33 ........ yk 5 ........ kolmonen
labello ...................... 26/30-35 ........ yk 2 ........ kakkonen
murukisu .................. 25/27-30 ........ yk 11 ...... esikko
Noppis ..................... 25/30 .............. yk 1 ........ kakkonen
Veena ...................... 24/24-28 ........ yk 12 ...... esikko
HaLPe ...................... 21/24-25 ........ yk 3 ........ esikko
xAnnax ..................... 21/19-31 ........ yk 6 ........ esikko


Haamuilijat


Plussanneet


Uuteen kiertoon:

Halfcafnonfatlatte

 
Nyt jo tasan neljä päivää tullut tosi vähäistä ruskeaa vuotoa, mitä ihmettä? Ei osaa käsittää, kun ei tällasta oo ennen ollu. Mutta en usko, että tärpänny olis. Jos nyt jostain syystä ei täti ole ihan oikeasti tullut keskiviikkoon mennessä niin testailen sitten. Mutta kyllä mä uskon, että tämä on nyt sitä uuden kierron alkua. :(
 
Jäi sitten aika vähäseen minun kirjoittelut :ashamed:
en saanut eilen aikaseksi kirjoitella, mutta minut voi poistaa listalta. täti kurvasi eilen meille ja apukuskin paikalla oli vielä bonuksena mirkku migreeni. onneksi mies pystyi lähtemään vähän aiemmin töistä, niin sain vähän levättyä. meillä alkaa tyttö jo järjestämään sen verran ohjelmaa, että kokoajan pitää vähän perässä kulkea.

toivottavasti muilla olisi parempi onni ja tädin autosta navigaattori rikki.
 
Sunnuntai 25.5.2008 - Loppukuussa toivottavasti plussataan!



¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤






Talvimamma-09 ....... 33/30-31 ......... yk 2 ........ esikko
Minnie- ..................... 32/31-33 ........ yk 1 ........ esikko
tyty86 ...................... 31/32 .............. yk 3 ....... esikko
DeFeis ...................... 28/26-33 ........ yk 5 ........ kolmonen
labello ...................... 27/30-35 ........ yk 2 ........ kakkonen
Halfcafnonfatlatte .... 27/23-26 ........ yk 2 ........ kakkonen
murukisu .................. 26/27-30 ........ yk 11 ...... esikko
Noppis ..................... 26/30 .............. yk 1 ........ kakkonen
Veena ...................... 25/24-28 ........ yk 12 ...... esikko
HaLPe ...................... 22/24-25 ........ yk 3 ........ esikko
xAnnax ..................... 22/19-31 ........ yk 6 ........ esikko


Haamuilijat


Plussanneet

 
Tänä aamuna testasin negan.Tiesinhän et nää on täti oireita mut tyhmä ku oon ja kuvitelee jottai :eek: eli siis huomenna tulee kierto täytee ja menkat alkaa varmasti aamulla niiku ain..päivän väri tulee huomen olee punanen :headwall: nykii jomottaa mahaa niiku enne menkkoja..ärsyttävää..
 
Voi hitto vie tyty86 ärsyttää sun puolesta, jos se täti todella tulee..prkl..jospa se ei viel näkyis r-testissä ja sul ois ollu myöhemmin ovis..tai...tai... :hug:

Mul on edelleen sitä pientä lämpöä ja nivusissa polttelee ja oik. lonkkaan vihloo..maha turvoksissa ja tänään on taas ollu paha olo, vähän ku ois krapulassa..
 
Halpe oviksen tikutin,joten se ei oo myöhempää ollu.Eli huomen tulee 14vrk oviksesta.Heräsin tänä aamuna kaameesee alaselkä kipuun..ja jatkuu edellee,vähä hellittäny. Toi paha olo on Halpe hyvä merkki :D
 
makin tahdon pahan olon!!! :kieh: ottasin vaikka mita vaivaa jos vaan olis pikkunen kyydissa!!
oonkin miettinyt et milanenhan mahtaa olla seuraava raskaus,kun eka oli niin helppo,samaten oli helppo vauva,nyt tulee varmaan sit seuraavasta ihan mahoton.mut sekin kelpaa,kunhan nyt vaan tulis!!
HaLPe peukut pystyssa et paha olo jatkuu! Ja muille toki peukkuja myos!
 
Kiitos peukuista labello ja mult kans kaikille peukut pystyyn kaikkille, et plussa tulis!! pitäs meidän pystyy nyt parempaan, ku viikon 21 jännääjät!!

Kiva, ku tänään kävi porukat ja appivanhemmat kylässä, ni oli kauhee olo ja kahvi ei meinannu upota mitenkää..olinkohan mä menny mitoissa sekaisin..vai??
 
Jouduin ottaa ibumaksin päiväl ku mahaa jomotti nii kovasti :kieh: noh,huome aamul sen tietää et miks.Miula on kellon tarkasti ain joka aamu alkanu menkat sillo ku on pitänykkii.Laitoin jo rievunkii housuu valmiiks aamua varte :D heh..Toivottavasti toisitte plussia pinoon.Tuun vaa huomen moikkaa enää tätä pinoo,sit joudun viemää tän tietokoneen huoltoo ja pääsen ehkä loppuviikosta miehen luon koneelle jos vaa kerkeen.
 
Jäi näköjään päivittämättä lista, mutta mulla tänään täti kurvasi lahjakkaasti vierailulle... Joten tää kierto oli tässä ja sunnuntai on nyt kp1 valitettavasti. En taida hirveästi pyöriä enää ketjussa, mutta kyl mä tuun ainakin tarkastelee, että tuliko toivottuja plussia:) Kiitos ja kumarrus ihanille palstalaisille :heart: :wave:
 
Maanantai 26.5.2008 - Loppukuussa toivottavasti plussataan!



¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤






Talvimamma-09 ....... 34/30-31 ......... yk 2 ........ esikko
tyty86 ...................... 32/32 .............. yk 3 ....... esikko
DeFeis ...................... 29/26-33 ........ yk 5 ........ kolmonen
labello ...................... 28/30-35 ........ yk 2 ........ kakkonen
Halfcafnonfatlatte .... 28/23-26 ........ yk 2 ........ kakkonen
murukisu .................. 27/27-30 ........ yk 11 ...... esikko
Noppis ..................... 27/30 .............. yk 1 ........ kakkonen
Veena ...................... 26/24-28 ........ yk 12 ...... esikko
HaLPe ...................... 23/24-25 ........ yk 3 ........ esikko
xAnnax ..................... 23/19-31 ........ yk 6 ........ esikko


Haamuilijat


Plussanneet


Uuteen kiertoon
Minnie-
Halfcafnonfatlatte



 
Minnie voimahali :hug: ja uutta kiertoo vaa putkee ;)

Täällä tehään historiaa :eek: ei oo täti tullu kylää vaikka kierto lopussa..aina enne tullu näi aamusi!!Tein r-testin mut edellee nega,mutta ovistestii tuli plussa =) eli yhtä vahvat viivat.Ei oo koskaa aiemmi tullu tällee loppukierros(oon siis joskus myös testannu ovistestil ja sillo tullu vaa haamu eli nega).Joten ei auta muu ku odotella. Käyn ehkä ostaa tänää apteekin oman testin,ku olen lukenu ettei kaikki oo saanu plussaa näin alussa tol mammaksi.fi testeil vaik niis sanotaa et ovat herkkii..
Päivitin listan,mut en pääse tän päivän jälkee enää koneele ku loppuviikosta ku vien tän koneen huoltoon..joten jos joku viitsii päivitellä =)
 
Minnie ja Halfcafnonfatlatte :hug:

Täällä pelätään tädin saapumista huomenna. Paree olisi pysyä poissa. prkl. Viikonloppu meni kyläillessä tuttavapariskunnan luona jotka 5 kk:lla raskaana. Ja voitte veikata mitä aiheita keskustelu koski. Toivottavasti tulisi meidän vuoro pian!
 
Hui!! hurjalta näyttää noi meijän kp:t, vihdoi ollaan kierron tässä vaiheessa ja ihan just saadaan vastaus mieltä niin kovasti vaivanneeseen kysymykseen: Oonko raskaana??

Veena , ei anneta sen tulla pysykööt poissa..prkl tädit..!!!
 

Yhteistyössä