Moi. Mä en pääse teistä irti.. Meillä oli kavereita kylässä ja ne lähti vasta hetki sitten. Sit mun oli pakko tulla nettiin kattelemaan, minkälaisia isompia asuntoja olisi tarjolla ja tännehän minä lopulta eksyin. Enkä tietenkään voi olla vastaamatta teille vaikka silmät on jo puoliksi kiinni.
Joo. Mies parka. On se vieläkin ihan pihalla. Heti se keskiviikkona istui netin ääreen ja meni Kelan sivuille katsomaan kuinka paljon me saadaan rahaa. Sitten se kahlasi kaikki maailman asuntosivut ja etsi meille sikahalpaa ja isoa asuntoa keskustasta (todennäköistä löytää..)
Sitten se väitti että mä tuoksun erilaiselle. Että se jo ennen testiä haistoi, että mä olen muuttumassa. Nyt se sitten nuuskii mua vähän väliä.
Se ei uskalla puhua äitinsä kanssa puhelimessa, kun se pelkää, että äitinsä kuulee äänestä, että jotain on tapahtunut. Se haluaa kyllä kertoa äidilleen, mutta jännittää vaan niin kovasti.
Kaikkea se suunnittelee ja pohtii ja kuitenkin vähänväliä sille iskee epävarmuus, että kuinkas nyt. Tyytyväinen se on kuitenkin tietäessään että voi saada lapsia ja ihan iloinen, että tuli tällälailla yllätyksenomaisesti eikä niinkään suunnittellusti.
Mä sen sijaan jopa unohdan asian aina välillä. Se onkin aika hyvä, muuten ei menis aika eteenpäin ollenkaan. Tänään päivällä soitin äitille, mutta se ei vastannu puhelimeen. Sitten äiti soitti takaisin just kun meille oli ekat kaverit tullu. Sanoin vaan että halusin jutella kun ei varmaan huomenna tule soiteltua. Äiti sitten kysyi, että oliko ihan asiaakin ja mähän myönsin, että asiaa oli. Äiti lupasi soittaa kuitenkin huomenna ja on se nyt kauheaa, kun toinen soittaa sillä asenteella, että nyt on uutisia. Kait se pitää sitten vaan pulpauttaa.
Tosta hedelmöittymisen vaikeudesta tuli mieleeni, että meillä toimi selkeästi seksin määrä. Eli heti kun joulun aikaan ja välipäivinä tuli pöllytettyä peittoja normaalia useammin, niin heti tärppäs. Yhden kerranhan se vaan vaatii, mutta vähemmän onnea jos kertoja on useampia. Kerran viikossa taktiikalla ei tapahtunu puoleen vuoteen mitään. Toivotaan että Jellybeanilla olis nyt vaan oikeat hetket käsillä.
Mutta hei. Nyt mä menen petiin. Kivaa Perjantaita! kaikille. Ja Jellybeanille tietysti paljon plussatuulia viikonlopun vehkeilyihin! Ja kaikille painotan vielä, että ootte aivan mahtavia.