Ajatuksissa 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sella.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Aijai,nyt sulla Neilikka kävi moka! Sella on se plussaaja :D

Vaikka kyllä tuollaisen vahingon soisin tapahtuvan ;D

No juu, paremmalla ajalla lisää höpötystä...

No höh sentään Sellan kannalta että kirjoitin väärän nimen ja toinen höh Saanan kannalta että kaikki mitä lukee internetistä ei ole totta! Sori tytöt sekoilusta!

Hai kauheesti onnea Sellalle! Ihanaa!!!!!! Ihanaa ihanaa ihanaa!!!! : )

Kyllä me muutkin... sitten ainakin joskus. *huokaus*

Toivottavasti Saanan perä rupee olemaan vetreänä että pystyt seikkailemaan lakanoiden välissä kierron puolivälin lähestyessä. :)

Mulla on kurkku ihan megakipeä ja pää on aika räjähtämässä, mutta kuumetta ei oo ainakaan tällä hetkellä, eli töitä vaan.... uh... Oispa jo viikonloppu. Juttelin eilen mun pomon ja yhden isomman pomon kanssa, ja sain hieman isomman vastuualueen. En tiedä jekutettiinko mua vaan tekemään enemmän töitä, koska ei se varsinainen ylennys ollu, mutta mun pomo lupasi ottaa selvää jospa saisin pienen palkankorotuksen. Ei mitään isoa mutta jos vaikka muutaman sata euroa, onhan sekin parempi kuin ei mitään. Lupasi ilmoitella parin viikon sisällä.

Joo must on kans jännää et mies on niin ylpeä omasta "läjästään". Varsinkin jos mä sanon "oho, tulipa paljon, äkkiii paperia!!!" niin se virnuilee tyytyväisenä (tai ainahan ne kans virnuilee sen jälkeen....).

Pientä tiputusta on vieläkin, niinkuin pari kk sitten menkat alko kolmen päivän tiputtelulla ja sit vasta alko. Pöh....

Niin viikonlopun tekemisideoita:

Kylpylään (jos sellainen on lähellä), uimaan, leffaan kattomaan uutta Bondia (lääh!), Ikeaan (askeleet hidastuu kummasti ja pää rupeaa pyörimään lastenosaston kohdalla),
Frendit-maratooni, luistelu/laskettelu...

Moikkis kaikki ja kiitos hirmusti onnitteluista.

Enhän mä edes hyvänen aika voi itse tajuta, mitä on tapahtumassa. Aivan käsittämätöntä. Nyt vaan otan vastaan kaikki teidän tarjoamat vauvaliimat ja tarrasukat. Tästä en halua päästää irti.

Vähän jo odottelen jonkinnäköisiä oireita, jotta tää tuntuis todemmalta. Toisaalta sitten kun oireita on, haluaisin niistä eroon. Pitää vaan malttaa nyt.

Eilen kerroin kahdelle hyvälle koulukaverille, koska on mukava että ihmiset joiden kanssa viettää paljon aikaa arkena, tietää. Sit kerroin sille mun hyvälle ystävälle, joka itse plussasi sunnuntaina. Meille tulee ihan samaan aikaan vauvat. Äitille ajattelin myös kertoa hetimiten, kun seuraavan kerran soitellaan. Muille sitten myöhemmin, kun on varmemmalla pohjalla. Haluan vaan että ihan lähimmät ihmiset tietää. Muuten mä pakahtuisin.

Onko siellä etelässä vielä ihan sateista? Meille tuli lumet viikonloppuna ja meinas tuossa sulaakin alkuviikosta, mutta viimeyönä antoi taivaantäydeltä. Täällä on nyt ihanan valkoista kaikkialla. Toivottavasti pysyy.

Minnille onnea työvastuun lisäyksestä. Toivottavasti saat lisää palkkaa, ettei tule huijattu olo. Eteneminen on aina hyvästä.

Muillekin paljon kaikkea hyvää. En tiedä paljonko enää tulee kirjoiteltua, mutta enköhän mä jossain vaiheessa tuolta Ajatuksista odotukseen -ketjusta löydy. Ei vaan vielä tunnu siltä. Ja kyllä mä teidänkin juttujanne seurailen. Ootte ollu hirmu tärkeä tuki mulle! Kiitos siitä.

Palaillaan taas ja ihanaa Talvea kaikille.

Voi vitsi, Sella, voi kun ihanaa, että sulla on kaveri ihan samassa tilanteessa. On sitten aina joku joka (meidän lisäks) ainakin ymmärtää ja jaksaa kuunnella oksennuksista, mahan kasvusta ja potkuista.

Mites sun mies reagoi? Onks sekin ihan täpinöissään...

On se kyllä ihanaa kun meidän ketjulaisilla tulee plussia, se antaa toivoa että ehkä se ei sitten niin vaikeaa olekaan kun mies vihdoin innostuu yrittämään...

Niin, onnea Minnille työhommasta! Pienestäkin palkanlisästä voi repiä paljon riemua irti. Ajattele, jos esim. verojenjälkeinen osuus kasvaisi 50 eurolla, ja käyttäisit sen esim. pelkästään kukkakimppuihin ja vaikka naistenlehtien (vaihtoehtoinen lukutapa: vauvalehtien) irtonumeroihin, niin johan elämä tuntuisi erilaiselta!

Kiitos viikonloppuvinkeistä, eiköhän me jotain keksitä… Lisäksi voisin ommella meille uuden pöytäliinan, kävin jo ostamassa kankaan.

Voin hyvin uskoa että Sellalla on epätodellinen olo vielä, ei uutta tilannetta varmaan osaa sisäistää heti. Mutta sulla on 9 kuukautta aikaa tottua ajatukseen että teille tulee vauva. Kaikkea hyvää odotukseen! Kerropa tosiaan, miten mies on suhtautunut. Aluksi jo mainitsitkin, että on innoissaan, mutta kaipaamme konkreettisempaa selitystä!

Varmaan sitä itsekin olisi sekaisin jos tuollaisen ihanan uutisen saisi. Minä siis yritän tulla raskaaksi, ja ukko roikkuu mukana. Tässä juuri nahisteltiin sen kanssa, niin mietin että elämä olisi varmaan helpompaa jos vaihtaisi sen kissoihin ja rupeaisi vanhaksipiiaksi.

Se on mahtavaa jos Minni saat sen palkankorotuksen, on se aina kiva kun on pikkuisenkin enemmän rahaa käsissä.

Puuh mikä päivä. Kone jumittaa jne..

Onnea Minnille työjutusta!

Voi että, vieläkin on ihanan onnellinen olo Sellan plussauksesta :) Kiva tosiaan että on kaveri samassa tilanteessa :) Romaaneja kuitenkin odotellessa... ;D

Hmm... Saana, miten se voisikaan olla hiiva kun olet kerran jättänyt sokerinkin pois kahvista. Ei muuta kun vällyjen väliin! Ei tarvita ainakaan sitten mitään liukasteita! Hus sinne makkarin puolelle!!! *hätistelee*

Varoitin jo ukkoa, että kun se huomenna tulee niin on tositoimet kyseessä ja sadonkorjuu.. Eihän tuo ollut moksiskaan mun suunnitelmista. Tosin se taitaa olla liian aikaista vielä tälle kuulle kun on vasta kp 10, mut voihan sitä vaikka kuivaharjoitella jo.. Mut sitten ennen kuin se sunnuntaina taas lähtee niin pitää suorittaa vielä yksi yllätyshyökkäys. *hykertelee ja hautoo suunnitelmaa*

Melkoista salatiedettä loppujen lopuksi koko hedelmöittyminen ja sen yritys, että munasolu näkisi edes hännänpäätä niistä simpoista.. On se niin kovasti ajoituksesta kiinni.

Niinpä, Jellybean, aikamoista tiedettä se on. Jotenkin tuntuu niin uskomattomalta että jos niitä simppoja kerran on satoja tuhansia/miljoonia (hmmm...) niin luulis että sieltä joku löytäis perille munasoluun. Vaikka keskeyttäiskin... Hmmm...

Mutta joo, onneks ne miehet ei yleensä oo niin vastahakoisia noihin sänkypuuhiin, oli sitten ovis tai ei.

Mä haluaisin olla raskaana... Oon kyllä haaveillu varmaan jo kohta pari vuotta, joskin vasta reilun vuoden tai puolitoista sanonut sen ääneen. Aika hyvin oon nyt saanut pidettyä kitani kiinni enkä oo painostanu miestä. Jospa se jatkuis...

Mutta yritänpä ajatella positiivisesti: saan juoda laittikokista niin paljon kun haluan. Saan juoda punaviiniä ruoan kanssa, tai vaikka siiderin saunassa silloin harvoin kun pääsen. En oksenna (paitsi pari kertaa vuodessa krapulassa). Saan nukkua pitkiä yöunia, erityisesti viikonloppuisin. On paljon "omaa aikaa" (esim. täällä lorvailuun). Voidaan lähteä ex tempore viikonloppureissuille.

Pöh, tuntuu niin pieniltä asioilta. Mutta pitäis vaan oikeesti olla parempi nauttia just tästä elämäntilanteesta ja nauttia siitä mitä on. Jospa Saana sais mut innostumaan häähössötyksestä. :)

Moi. Mä en pääse teistä irti.. Meillä oli kavereita kylässä ja ne lähti vasta hetki sitten. Sit mun oli pakko tulla nettiin kattelemaan, minkälaisia isompia asuntoja olisi tarjolla ja tännehän minä lopulta eksyin. Enkä tietenkään voi olla vastaamatta teille vaikka silmät on jo puoliksi kiinni.

Joo. Mies parka. On se vieläkin ihan pihalla. Heti se keskiviikkona istui netin ääreen ja meni Kelan sivuille katsomaan kuinka paljon me saadaan rahaa. Sitten se kahlasi kaikki maailman asuntosivut ja etsi meille sikahalpaa ja isoa asuntoa keskustasta (todennäköistä löytää..)

Sitten se väitti että mä tuoksun erilaiselle. Että se jo ennen testiä haistoi, että mä olen muuttumassa. Nyt se sitten nuuskii mua vähän väliä.

Se ei uskalla puhua äitinsä kanssa puhelimessa, kun se pelkää, että äitinsä kuulee äänestä, että jotain on tapahtunut. Se haluaa kyllä kertoa äidilleen, mutta jännittää vaan niin kovasti.

Kaikkea se suunnittelee ja pohtii ja kuitenkin vähänväliä sille iskee epävarmuus, että kuinkas nyt. Tyytyväinen se on kuitenkin tietäessään että voi saada lapsia ja ihan iloinen, että tuli tällälailla yllätyksenomaisesti eikä niinkään suunnittellusti.

Mä sen sijaan jopa unohdan asian aina välillä. Se onkin aika hyvä, muuten ei menis aika eteenpäin ollenkaan. Tänään päivällä soitin äitille, mutta se ei vastannu puhelimeen. Sitten äiti soitti takaisin just kun meille oli ekat kaverit tullu. Sanoin vaan että halusin jutella kun ei varmaan huomenna tule soiteltua. Äiti sitten kysyi, että oliko ihan asiaakin ja mähän myönsin, että asiaa oli. Äiti lupasi soittaa kuitenkin huomenna ja on se nyt kauheaa, kun toinen soittaa sillä asenteella, että nyt on uutisia. Kait se pitää sitten vaan pulpauttaa.

Tosta hedelmöittymisen vaikeudesta tuli mieleeni, että meillä toimi selkeästi seksin määrä. Eli heti kun joulun aikaan ja välipäivinä tuli pöllytettyä peittoja normaalia useammin, niin heti tärppäs. Yhden kerranhan se vaan vaatii, mutta vähemmän onnea jos kertoja on useampia. Kerran viikossa taktiikalla ei tapahtunu puoleen vuoteen mitään. Toivotaan että Jellybeanilla olis nyt vaan oikeat hetket käsillä.

Mutta hei. Nyt mä menen petiin. Kivaa Perjantaita! kaikille. Ja Jellybeanille tietysti paljon plussatuulia viikonlopun vehkeilyihin! Ja kaikille painotan vielä, että ootte aivan mahtavia.

Huomenta tytöt!
Onpa viikko hujahtanut nopeasti, taas on perjantai! Tällaista oloa ei koskaan tullut vanhassa työssä, kun siellä jokainen minuutti oli tuskaa.
Kiitos Saana yöraportistasi, oli vaikeaa pitää naama peruslukemilla ja näyttää siltä kuin lukisin työposteja, koko ajan meinasi naama levitä hymyyn kun luin ihania tarinoitasi. Voi kunpa itselläkin olisi tuo tilanne kohta edessä! (huokailee hän, eikä mikään oikeasti estä yrittämästä, en ymmärrä itseäni!)

Arvatkaapas onko mulla hartiat ja yläselkä jumissa… Eilen satuin olemaan uimassa samalla radalla erään työpaikkamme miehen kanssa, enkä tietenkään voinut uida yhtään sitä hitaampaa. Pakko oli vedellä se kilsa samaan tahtiin. Ja toisinaan olen sitä mieltä että minusta ei löydy kilpailuviettiä, hah!

Riemukasta perjantaipäivää!

Huomenta!

Voi Sella :)
Ihana sun mies. Ja voi muuten ihan hyvin pitää paikkansa se väite. Joskus luin jostakin, älkää vaan kysykö mistä, että herkimmät miehet pystyy haistamaan lähestyvän oviksen. Että jos sen pystyy haistamaan, niin johan on ihme, jos raskautumista ei voi haistaa :D

Tule sitten kertomaan, miten meni äidille kertominen! :)

Jellybeanille peukutuksia :)

Joo mun kaverilla on sellanen mies joka pystyy haistamaan jos mun kaveri ovuloi. Outoa :) Kyllä kuullostaa ihanalta tuo Sellan mies :)

Tääl on ollu maanantai-illasta asti sellaset olemattomat minimenkat, taas, ja nyt on tullu kipuja ja alkaa ilmeisesti "kunnolla" tänään. Outoa tollanen monen päivän mitätön tiputtelu, pärjäis hyvin pelkillä pikkuhousun suojilla. No, joka tapauksessa en ole raskaana.

Toisaalta kiva, kun muutenkin on pää täynnä räkää ja kurkku tosi kipeä niin ei kyllä huvittaisi oksentaa.

Hyvä, Neilikka, että oot ollu sporttinen! Mutta kannattaa muistaa venytellä : )

Hyvää perjantaita ja viikonloppuja kaikille!

100 viestiä alkaa lähestyä, kuka haluaa aloittaa seuraavan ketujun? Jos sillä olisi onnistumiseen vaikutusta? :D

Hih, voin kuvitella kuinka Neilikka on puuskuttanut sen kilsan :) Ja sen jälkeen... Siitä muuten tulee lihakset tosi kipeiksi, siitä kilpauinnista :D

Hihi, mitenhän saisin miehen viekoiteltua edes pieneen vastuuttomuuteen? Vai pitäisiköhän sille antaa yksi kierto ilman jännäämistä? äh, inhoan kumeja! joo, aina sama valitusvirsi..

Saana, jos ihan yllätyshyökkäystä suunnittelet, niin otollisin aika saattaisi olla keskellä yötä. Silloin ne parat on avuttomimmillaan.. Eikä pahemmin unenpöpperössä tajua (tai edes halua) vastustella tai tivata ehkäisyä. Ja aamulla voi sitten laittaa vaikka unen piikkiin tai jotain..

Tätä taktiikkaa käytti eräs kaverini mieheensä kun se häilyi vielä sillä rajalla et jättääkkö ehkäisy pois vai ei. Nyt on sitten pulla uunissa ja mies sopeutunut ajatukseen..

Tosi kieroa.. heh heh..

Hmm.. Tuota voisi varmaan käyttää vähän myöhemmin, ihan vielä en uskalla :)
Siinä on vaan yksi pieni ongelma. Olen todella sikeäuninen, tarvitsisin oikeasti sellaisen herätyskellon, mikä ravistaisi hereille ja pudottaisi sängystä ja läiskäisisi vettä naamalle. Mutta kunhan kevät etenee pidemmälle ja kuumeilu kasvaa, niin ehkä ne yötkin muuttuu levottomammiksi.. Sen voisin kyllä sitten laittaa unien piikkiin, *punastuu todella paljon* olen joskus unissani ihan oikeasti alkanut sivelemään miestä... siis ihan oikeasti olin unessa, mies vaan kysyi aamulla huvittuneena, että mitähän unia olin nähnyt :/

Niin, Saana, tai jos herättäisit miehen aamulla pussaamalla muuallekin kuin poskelle. Tuot vaikka aamupalan sänkyyn pienissä pitsihepeneissä, niin eiköhän siinä tuu miehelle muutakin ajateltavaa kuin kumit... :) hihi, vaikka nyt viikonloppuna :)

Minua jos joku rupeaa nyt lääppimään niin käännän kyllä varmasti kyljeä... Menkat alkoi sitten oikein kunnolla tänään, ja maha kramppailee. Ja samalla kunnon flunssa päällä... Eli jos mies yrittää (ei se kyllä yritä kun tietää että on menkat) niin komennan sen kattomaan vaikka netistä vähäpukeisia naisia. Tai käyttämään mielikuvitusta...

Saana, tietääks sun ukkos noista tikuista? Käytetäänks niitä niinkun oikeasti "ehkäisymielessä" vai ihan omaksi iloksesi..?

Onks teillä muuten koskaan tullut kamalaa kiusausta, jos käytätte keskeytettyä? Mä oon joskus miettiny, kun ukko on vaikka painunut vessaan hakemaan paperia, ja "läjä" on vaikka mahan päällä? Sitä ajattelee et voi kun toi läjä ois mun sisällä, mutta se on kyllä jo munkin mielestä vähän liian kieroilua. Sellanen teko vois varmasti vaivaamaan pitkäks aikaa...

Ihanaa, viikonloppu... :)

Yhteistyössä