¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Minnie- sovitaan et tää mein tuhrupino tarkottaa et kaikil ois kiinnittymisvuotoo :D ..pitäskii vissii laittaa piinaaviikon tuhrupinoilijat :LOL:
Todellakin sopis hyväksi nimeksi:D Tästä lähtien ollaan sitten Piinaviikon tuhrupinoilijat. Kaikki tuhruttelijat saa liittyä meidän ketjuun :LOL:
 
joo nyt munkin toivo laantuu.naama alkanut kukkimaan niinkun aina ennen tatia. kumma juttu on kun alapaata juilii silleen kummasti, yleensa mulla on tuota ku menkat on noin puolessa valissa, ei tee mieli seista vaan on koko ajan epamukava olo,vaantaa ja kaantaa ettei sattuis. voi ei toivottavasti tuo vaiva ei ala jo nyt |O
kavin sit sidepaketinkin varoiks ostamassa etei nyt ihan yllatysta tule :(
 
Täällä tuhru vaan jatkuu ja lisääntyy |O prkl..ei oo reiluu :kieh: keltarauhasen vajetta..ja sen takii ei voi alkiokaan kiinnittyä ku se hormoni alussa pitää sitä raskautta yllä :ashamed: noh ens kierrolle terolut hormonia ni kahotaa sit uuestaa..nyt vaan siis oottelen menkkoja.. :snotty:
 
Elähän tyty vaivu vielä epätoivoon! Jospa se on jotain vaaratonta alkuraskauden vuotoa? Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!

Olen välillä kuvitellut jotain oireita, mutta niinpä olen kaikissa muissakin kierroissa. Jos tästä kierrosta ei tärppää niin sitten on edessä aukiolotutkimus ja se karmii ihan hirveesti. Eli jos nyt tästä kierrosta saisi plussan, se olisi viimeinen toivo ennen kuin joutuu sinne sörkintään.

Niin ja esikoista tässä tahkotaan jos joku päivittelee listaa!
 
Torstai 22.5.2008 - Loppukuussa toivottavasti plussataan!



¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤






anne-li ..................... 30/32-35 ......... yk3 ......... kakkonen
Minnie- ..................... 29/31-33 ........ yk 1 ........ esikko
tyty86 ...................... 28/32 .............. yk 3 ....... esikko
DeFeis ...................... 25/26-33 ........ yk 5 ........ kolmonen
labello ...................... 24/30-35 ........ yk 2 ........ kakkonen
Halfcafnonfatlatte .... 24/23-26 ........ yk 2 ........ kakkonen
murukisu .................. 23/27-30 ........ yk 11 ...... esikko
Veena ...................... 22/24-28 ........ yk 12 ...... esikko
HaLPe ...................... 19/24-25 ........ yk 3 ........ esikko
xAnnax ..................... 19/19-31 ........ yk 6 ........ esikko
Noppis ...................... 23/30 ............. yk 1 ........ kakkonen


Haamuilijat


Plussanneet

 
Älkääs nyt tyty86 ja Minnie- toivoa ei olla vielä menetetty!!

on: turvottaa mahaa, närästää, kuvottaa kaikki hajut ja monet ruoat, nälättää, huimaa, vihloo häpyhuulta, polttelee ja nippailee munasarjojen kohalta(enemmän oikealta), lämpöä 37,2... Mitä tää oikein tarkottaa?? Oonko tullu ihan hulluks näitten oireitten takia?
 
Noppis
Minnie- jos haluat päivittää tuohon listaan, niin mulla on meneillään eka yrityskierto ja kp jotain 23/30, näin kuvitteellisesti, koska kuukautisia ei ole vielä ollut, mutta gynekologi sanoi 15.5., että "olet juuri ovuloinut", ja normaali kiertoni on 30 päivää.

Tänään väsytti ihan TOLKUTTOMASTI iltapäivällä. Samaa esiintyi viime raskaudessa, mutta ei tuo liene tavatonta muutenkaan...
 
Heissan tytöt!

Mulla nousi pieni toivonkipinä. Tänään väsytti töissä ihan törkeästi koko päivän. Ja ruokkiksen jälkeen herttileijaa kun meinasin ihan nukahtaa. Eikä se oikein edes mennyt ohi niinkuin yleensä kaffikupin jälkeen. Oli muutenkin ihan kuupo olo koko päivän. Sen lisäks aina välillä nipistää mahasta ihan pikkusen, mutta sitä nyt en noteeraa oikein mikskään.

Toivossa täytyy elää, ja kyllä se onni vielä joskus varmasti potkasee jos ei nyt vielä. :)
 
Miulla on ihan törkeen kipeet tissit..ei vois olla yhtään ilman liivejä kun muuten koskee ja tuntuu et ne painaa tonnin :eek: Tätioireita on--->kauhee syöminen koko päivän,siitä tietää ain et kohta menkat ku rupee syötättää :D

Veena miu yks kamu on käyny myös tossa aukiolo tutkimukses ja se sano et ois jättäny menemättä jos ois tienny kui paljo se koskee.. :| miks sitä ei voi tehä sit nukutukses mietittiin kamun kaa..tosi outoo..
 
Jos testailette ensviikolla, ni minä päivänä?
Myö ollaa lähös kavereitten kaa mökkeilemään ke ja sillo pitäs tätikin tulla :headwall: ! Toivottavasti ei tulis, ku siel on ulkovessa ja...ja... Meinasin sillo ke aamuna testata...
Maistelen täs kahvia ja mietin onko se kauheen pahaa..kyllä se on, mutta taidan vaa kuvitella.. :kieh:
 
HaLpe siula on sentää oireita :D eikä kaikki varmasti oo kuviteltuja ;) en usko et miu edes tarttee testata(kp 32/32 on maanantaina)joten menkat alkaa joko ma tai su. Kokeilin nääs tota kohdunnapukkaa ja se on pehmenny vähän ja auennu niiku oviksen aikaan..eli siis menkat alkaa täs pari pv sisäs :eek:
 
Tyty: Niinpä! Ei kyllä houkuttele. Muutenkin olen aivan mielettömän gynekammonen ihminen (kun kerran oli kivulias tutkimus niin jäänyt traumoja). Ja nyt pitää tuonne mennä. Pakkohan se on, mutta mä varmaan pyörryn sinne. Luin noita juttuja niin joku oli oksentanut kun oli sattunut niin paljon :eek: Ja se lääkäriki sanoi että tutkimus voi olla "erittäin kivulias". Ja yleensä ne sanoo että "vähän nipistää" ja tuntuu siltä kun revittäis pää irti. Niin että mietityttää vaan että mikä tuo erittäin kivulias on.

No koitan vaan ajatella sitä että monet on raskautuneet sen tutkimuksen jälkeen kun se putsaa röörit. :D
 
Veena joo ei varmasti oo kiva mennä tommoseen :eek: mutta mitäpä sitä ei tekis tän lapsensaannin suhteen :snotty: kaveri sano et hänel on kysta puhennu ja joutu sairaalaa mut tää tutkimus oli vielä kivuliaampi.. :eek: en taho pelotella mut itestäni olis mukavampi valmistautuu pahimpaan..
 
Tyty: sepä se. Vaikka kuinka karmiikin niin kyllä se on mentävä jota oma nyytti vielä saadaan. Ja joku tukos voisi ihan hyvin meillä olla syynä koska on tiedossa että ovuloin ja on ollut aina suht säännölliset kierrot ja ne muutkin verikokeet olivat kai ihan ok.

Mutta jos nyt tulisi ne kauan kaivatut kaksi punaista raitaa niin oispahan se elämä auvoista :)
 
Perjantai 23.5.2008 - Loppukuussa toivottavasti plussataan!



¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤






anne-li ..................... 31/32-35 ......... yk3 ......... kakkonen
Minnie- ..................... 30/31-33 ........ yk 1 ........ esikko
tyty86 ...................... 29/32 .............. yk 3 ....... esikko
DeFeis ...................... 26/26-33 ........ yk 5 ........ kolmonen
labello ...................... 25/30-35 ........ yk 2 ........ kakkonen
Halfcafnonfatlatte .... 25/23-26 ........ yk 2 ........ kakkonen
murukisu .................. 24/27-30 ........ yk 11 ...... esikko
Noppis ..................... 24/30 .............. yk 1 ........ kakkonen
Veena ...................... 23/24-28 ........ yk 12 ...... esikko
HaLPe ...................... 20/24-25 ........ yk 3 ........ esikko
xAnnax ..................... 20/19-31 ........ yk 6 ........ esikko


Haamuilijat


Plussanneet


 
Mä en osaa päättää, että koska kehtais testata. Alunperin ajattelin testata jo tänään, mutta enpäs sitten testannutkaan. Sunnuntaina olis kp 28/26-33, joten silloinkin se saattaa olla vähän liian aikaista. Ja olen ehkä outo tai jotain, mutta mun mielestä on nuivaa testata työpäivän aamulla... ekä siitä syystä että jos se plussa pamahtaisikin niin sitten sitä ei pääse ihastelemaan puolen tunnin välein. :LOL: Niin ja kun niitä oireitakaan ei ole suuntaan eikä toiseen niin vähän tuntuu hassulta pissiä kuppiin ennen kuin tuo kp 33 on täynnä.

Mä luulen, että jos en ole raskaana niin kierto menee tuonne kolmenkympin hujakoille, koska yleensä mulla nykyään alkaa menkat niin että parina - kolmena päivänä ennen kunnon lorinaa vessareissulla jää vähän punaista paperiin ja tuota ilmiötä ei ainakaan vielä ole ollut.

Onpa tämä taas hankalaa....

Iso kiitos kaikille, jotka onnittelivat työpaikan saannista. On se vaan mukavaa olla taas töissä, menee aikakin vähän sutjakammin.
 
mina varmaan testaan aikasintaan perjantaina.(tai torstaina tai keskiviikkona :D)inhoon tehda nega testeja ja ei minkaanlaista oiretta ole,muuta kun tuo tissien aristus mut sen melkein lasken enemman menkkaoireeksi. Niin ja tama naaman kukkiminenkaan ei hyvaa lupaa.
No jos ei tasta kierrosta niin ehka seuraavasta.sen jalkeen onkin taas pitka vali ennenkun paasee lakanoita heiluttelemaan vauvantoivossa :(
 
Minä ajattelin jättää testailun vasta loppuviikolle. Koska yleensä menkat on nykyään alanneet tismalleen kp 28 tai 29. Eli jos tuollon keskiviikkona ei näy tätiä niin sitten testiä tekemään =) Huh kylläpäs alko yhtäkkiä jännittämää, kun mietti tuota testaamista :D

Mukavaa ja toivottavasti aurinkoista viikonloppua kaikille B)
 

Yhteistyössä