¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤

Heippa!
Yksi viikon 22 piinailija ilmottautuu joukkoon! Mulla nyt meneillään esikoisen yk 6 ja 15/19-31. Päivät on noin heitteleväiset, koska toissakerralla kierto meni sekaisin (19) ja sit sain terot ja päivät veny noinkin pitkiksi 31. Vaavi SAA alkunsa tästä kierrosta, eikä ole kyllä yrityksen puutetta ainakaan ollut.. ;) .

jaha se ois ovis viiva sit haalistunut.. nyt kylla tarppaa ihan vakisin, taalla kans ei ainakaan oo ollu yrityksesta pulaa :LOL: pitaa nyt jatkaa viela pari paivaa varoiks :saint:
joskus kylla ihmetyttaa miks ihmeessa sita toista lasta pitaa kuumeilla kun menee niin totaalisesti hermot tuohon meidan uhmikseen,joka asiaan ei ei ei ja nyt viela syomalakko kaupanpaalle. argh kiva sit ku naita on kaks :headwall:
joo mulla on vahan huono paiva..

tuntuu, et mä elän ihan sumussa tän vauvakuumeen takia ja kyyhötän vaa tääl kotona..
kävin äske lenkillä koiran kanssa, mut ei se ulkoilmakaan auttanut tähän oloon, joka tulee suurin piirtein joka kolmas päivä, et mä vaan itken ja itken ja hajoan..
Raskausoireita on vaikka muille jakaa, niinku joka kierrossa on ollu.. :'(

Joo, kyllä mullakin on ovisoireita...ainakin nännit on ihan järkyttävän kipeet ja kutisevat... aarg...jos raapia vois niin raapisin... hui, ihan kylmät väreet ihan ajatuksestakin. Joo eiköhän me kaikki plussata nyt. Siis niin käsittämätöntä, kun porukka ympärillä raskautuu pelkästä ajatuksesta. Nyt kaikki ajattelemaan vaan positiivisesti, että nyt se vaavi tulee! Itellä ainakin tuppaa välillä noi ajatukset olemaan "että ei kuitenkaan taaskaan..." ;).

Mulla on onneksi ollut nyt niin kova kiire, että oon mahdollisimman vähän yrittänyt ajatella raskautumista. Ettei tulis ainakaan mitään valeraskausoireita:) Saa nähdä, että mitä tästä tulee, kun päästään loppukuuhun :D

Heissan kaikille =)

Minäkin taidan kuulua tähän pinoon. Vauvakuume on ollut nyt jo jonkin aikaa välillä vahvempi ja välillä vähän heikompi. Olen aina silloin tällöin täällä käynyt lueskelemassa juttuja kun on toivonut/luullut olevansa raskaana mutta aina ne menkat on vain alanneet. Ensimmäinen olisi haaveissa ja yrityskerta taitaa olla jopa jo yhdestoista. Tosin ei olla yritetty kovin tosissaan vaan tulee jos on tullakseen meiningillä enemmänkin.

Nyt on kuitenkin jotenkin jännät oltavat taas pitkästä aikaa. Kp tällä hetkellä on 19/27-30 ja mukamas taas vähän oireilee. Mahaa nippailee silloin tällöin ja olen ollut koko viikon tosi väsynyt, tosin voihan se johtua oviksestakin kuten muutkin... Mutta tuon väsymyksen lisäksi on ollut valkkaria oviksenkin jälkeen tähän päivään asti koko ajan mitä ei yleensä ole. Se juuri laittoi minut taas miettimään ja tulemaan tänne palstoille pitkästä aikaa :)

Pidän peukkuja kaikille ja oikein iloista ja aurinkoista tulevaa viikkoa :wave: :flower:

Hei vain murukisu :wave: Laitoinpas Sinutkin listoille, tervetuloa! Toivottavasti oireet viittaisivat siihen kaikkien toivomaan ilouutiseen. Onhan teillä jo kauan ollut yritystä, vaikka olettekin suurimmaksi osaksi tjottailleet:) Plussatuulia kovasti sinnepäin +++++++ :whistle:

Maanantai 19.5.2008 - Haaveillaan plussasta!

¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤

anne-li ..................... 27/32-35 ......... yk3 ......... kakkonen
Minnie- ..................... 26/31-33 ........ yk 1 ........ esikko
tyty86 ...................... 25/32 .............. yk 3 ....... esikko
DeFeis ...................... 22/26-33 ........ yk 5 ........ kolmonen
labello ...................... 21/30-35 ........ yk 2 ........ kakkonen
Halfcafnonfatlatte .... 21/23-26 ........ yk 2 ........ kakkonen
murukisu .................. 20/27-30 ........ yk 11 ...... esikko
HaLPe ...................... 16/24-25 ........ yk 3 ........ esikko
xAnnax ..................... 16/19-31 ........ yk 6 ........ esikko
Noppis ............................ ? .................. ? ......... kakkonen

Haamuilijat

Plussanneet

Huomenta kaikille =)

Niin meillä tosiaan ei ole ollut varsinaisesti yritystä, mutta kohta vuoden päivät olen tässä toivonut melkein joka kierrossa että tärppäisi. En ole pahemmin muuta kuin välillä laskeskellut että nyt olis sopiva hetki ym. mutta en ole mittaillut lämpöjä tai testaillut ovista missään vaiheessa.

Vauvakuume minulla alkoi, kun veljenvaimoni tuli raskaaksi ja samaan aikaan myös mieheni sisko. Siitä on nyt jo puolitoista vuotta aikaa. Ja tietystihän se vain paheni kun molemmat vauvat syntyivät melken samaan aikaan ja meistähän tuli tietysti myös molempien kummit :)
Siitä lähtien myös mieheni alkoi sanomaan että no voishan se pikkuinen meillekin tulla, mutta hän oli enemmänkin sitä mieltä että tulee sitten kun tulee.

Hauskaa päivänjatkoa kaikille ja jatketaan jännittelyä :)

Kopioin toisesta pinosta laiska ku oon;)

Eilen satuin lukee tuolla keskenmeno palstalla olevia juttuja ja oikein pala nousi kurkkuun.Kun oon aina aatelu et ku rv12 pääsee yli ni voi jo huokasta,mut tuolla on monta tarinaa joissa lapsi on kuollu rv35 :eek: rv19 rv16 rv40 jne. Siis ihan kauheeta..eihän sitä voi yhtään nauttia raskaudesta jos noinkin myöhään lapsi voi kuolla kohtuun jne.En voi ees aatella miltä tuntuu menettää oma lapsi tai joutuu synnyttää lapsi kuolleena.. :ashamed: voi niitä äiti rukkia.Niille kaikille voimia toivon.Toi vaan avas miun silmät,et ei sitä voikkaan huokasta kun rv12 ohi :(

Täällä ei yhtään mitään oloja...ei niin mitään..mut eihän nyt oo ku vasya dpo7 napukka ainoastaa on kova ja kii..mut se on aika alhaal..mut kuten jo joku sano jossai pinos ni ei kande kahtoo tota napukkaa yhtää..

Hirveä lähtölaskenta mulla käynnissä. Ajattelin tehdä testin ensi viikon tiistaina, jos mitään ei kuulu(tädistä puhun):D Odotukset ei ole kyllä korkealla, kun vasta ensimmäinen kierto käynnissä. Oireita ei minkäänlaisia. Ainoastaan rinnat vielä vähän arat, todennäköisesti ovulaation jälkioireita:)

murukisu, mekin tehtiin miehen kanssa viimeinen päätös vauvaprojektista, kun miehen veljen vaimo raskautui. Kummipoika on jo syntynyt ja on nyt 3kk, ihana ihana ihana :heart: Kauan ollaan asiasta puhuttu, mutta vasta nyt ensimmäistä kiertoa yritetään. Tammikuussa lopetin pillerit, ja menkat on alusta alkaen olleet aika tasaisen säännölliset.

Toivotaan, että kaikilla on hirmuisesti onnea tässä kierrossa ja mahdollisimman moni saisi unelmilleen täytettä!

Noppis
Heissulivei, voisin liittyä seuraanne.

Toivon pikkukakkosta 9 kk vanhan neidin seuraksi. Imetyksen lopetin kun neiti oli 6,5 kk, ja tähän päivään mennessä kuukautisia ei ole ilmaantunut (raskaana en ole). Mutta viime viikon torstaina ultrattiin munasarjat, ja gyne kertoi oviksen juuri olleen, vihdoinkin! Joten sen perusteella minunkin piinapäiväni ovat viikolla 22, ehkä tuossa 29. päivän tienoilla.

Oireita ei ole, ellei ällötystä lasketa, mutta sitä on ollut jo monta kuukautta, enkä usko että se voisi tulla näin nopeasti muutenkaan. Perjantaina oli ihan järkyt kivut alamahalla muutaman tunnin ajan, mutta en usko sitäkään, että kiinnittymiskivut tms. olisi noin pian oviksen jälkeen, joten tuskin mitään sellaisia olivat. Niin, että eipä oikein voi tehdä muuta kuin odottaa. Siinähän mä olenkin todella hyvä. :kieh: (NOT)

voitteko potkia mua jos alan hehkuttaa raskausoireita jossain vaiheessa.. mulla on rinnat ihan sairaan kipeet,mut ne on joka kk oviksen jalkeen menkkojen alkuun asti,samaten mahaa juilii,mut niin on joka kuukausi.nyt vaan pitaa yrittaa pitaa paa kylmana ja uskoo et noista ei pida paatella mitaan viela ens viikollakaan!! kohta mulla on paha olokin ja vaikka mita. taidan sairastaa luulotautia aina yrityksen jalkeen. :kieh:
ma en tykkaa vauvakuumeesta yhtaan se tekee ihmisen hulluksi.

Tervetuloa Noppis :wave: Toivotaan, että tärppää pian ja saatte neidillenne kaverin!

labello, sovitaanko, että kaikki vahtii kaikkia näiden raskausoireiden vuoksi. Alkaa meinaan nyt loppukierrossa vähän kaikilta löytymään oireita :D Mutta oonko mä ihan ainoa, jolla ei mitään? Mä yritän ainakin pitää kaikki maanpinnalla, ettei täällä kovin moni joutuis pakkohoitoon :LOL:

Tervehdys!

Sopiiko porukkaan vielä yksi kuumeilija? en ole aiemmin vastaaviin ketjuihin kirjoitellut ja nytkin mietin pitkään kannattaako tähän hommaan ryhtyä.

pikkukakkosesta tässä haaveillaan ja loppuviikosta voisi testailla, jos täti ei ennen sitä kurvaa ferrarillaan. esikoinen tyttö syntyi 06/07. häntä tehtiin pitkään ja hartaasti 1,5 vuotta, lopulta turvautuen ulkopuoliseen apuun. siinä myös yksi syy miksen ole kuumeilija-ketjuihin halunnut kirjoitella, jos taas odotus on pitkä :( yritystä on nyt ollut helmikuusta ja kierrot vielä heittelevät jonkin verran, mutta siellä 32-35 välillä ovat pysyneet.

oireitahan alkaa olla vaikka mitä, jälleen kerran.... esikoisesta muistan, että plussa kierrolla ei juuri niitä oireita ollut! testinkin tein ja unohdin sen vessaan, kun olin varma ettei siihen mitään ilmesty. yllätys olikin sitten melkoinen ja vaadittiin vielä 4 muuta testiä se varmistamaan :)

plussatuulia kaikille!

Moi anne-li, kyllä tänne mahtuu kaikki, jotka haluaa tulla:) Tervetuloa Sinullekin :wave: Osaatko sanoa, missä kiertopäivässä olet menossa, ja monesko yrityskerta, niin osaan listaa päivitellä? Toivotaan, että pikkukakkonen ei anna odottaa niin kauaa.:heart:

Vai onko hyvä päivä?

Tervetuloa minunkin puolesta kaikille....

Juma, että osaa pientä ihmistä väsyttää vaikka vedin viime yönäkin unta kuuppaan semmoset 8 tuntia. |O

Raskausoireista tuli semmonen mieleen, että mulla kun niitä ei oikeestaan ole ollut niin en sitten koskaan ilman testaamista edes tiedä että onko tärpännyt vai ei. Väsymystä ja metallin makua kun en laske oireiksi kun kumpaakin saattaa olla vaikkei raskaana olisikaan. Pitäisi siis malttaa (mun kärsivällisyydellä.. jepjep) tuonne perjantaille ja mielummin sunnuntaille tuon testailun kannalta. Mutta tosiaan, kun en ole hyvällä kärsivällisyydellä varustettu niin hankalaa on.

Mulla ainakin oli aika mukava päivä. Vapaapäivää viettelin ja tapasin miehen kaverin vaimon, jolla laskettuaika kuukauden päästä. Ihan hirmuinen vauvakuume iski ja nyt koko illan taas miehen kanssa haaveiltu :heart: On mun mies vaan niin ihana, ettei voi muuta sanoa. Onneksi se on yhtä innoissaan tästä meidän projektista kuin minä!

Tiistai 20.5.2008 - Loppukuussa toivottavasti plussataan!

¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤

anne-li ..................... 28/32-35 ......... yk3 ......... kakkonen
Minnie- ..................... 27/31-33 ........ yk 1 ........ esikko
tyty86 ...................... 26/32 .............. yk 3 ....... esikko
DeFeis ...................... 23/26-33 ........ yk 5 ........ kolmonen
labello ...................... 22/30-35 ........ yk 2 ........ kakkonen
Halfcafnonfatlatte .... 22/23-26 ........ yk 2 ........ kakkonen
murukisu .................. 21/27-30 ........ yk 11 ...... esikko
HaLPe ...................... 17/24-25 ........ yk 3 ........ esikko
xAnnax ..................... 17/19-31 ........ yk 6 ........ esikko
Noppis ............................ ? .................. ? ......... kakkonen

Haamuilijat

Plussanneet

Taas on ollu pari päivää niin mukavaa, ei ole kummemmin itkettäny.. Mies vei mut eilen Ikeaan ja siinä koko päivä sitten vierähti..illalla käytii viel veneilemässä..hyviä stressin-poisto-keinoja..:) kaikkea se mies sitten jaksaa touhuta mun takia..on sillä pitkä pinna.. :heart:
Ikeassa piti kulkea laput silmillä lastenosaston ohi, kun olin luvannu itelleni, et en stressaile vaavahommista yhtään sen reissun aikana.. :p

on: oviksen jälkeen halut on pysyny ennallaan vaik yleensä tätiä kohden halut on vaimennu..alavatsassa vaikka mitä nippailuja..ja väsyttää..

Yhteistyössä