**Piinaviikko 21**

ai niin tossa sun viestissähän se on; VASTA LAUANTAINA!!!??!?! onko sulla ollut sit säännöllinen kierto kuitenkin? (sekin vaarmaan jossain lukee
:ashamed: :whistle: ) ja tunnistit oviksen? entä oletettu kiinnittyminen? oletko havainnut mitään?

Maanantai 19.5.2008.

Käärme..................24/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................25/25-30..............yk4............pikkukolmone n
Talvimamma-09......27/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................29/30...................yk3...........pikkukakkon en
kassu.......................29/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................30/32-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............31/33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............31/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................32/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................33/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............33/30-35.............yk 5............kolmas
johanna83..............37/37.................yk2................esikko
Velvet Kiss..............28/30.................11/07............esikoinen
siskonen................31/28..................yk9...............esikoinen

TESTING TESTING...

ma 19.5 Nobody,Julietta
ti 20.5
ke 21.5 dreamer78
to 22.5
pe 23.5 Chessa,tanjuska82
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu,johanna83

Plussanneet::heart:
:heart:
1.Missy-85
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Haamuilijat:

Uuteen kiertoon suuntaavat: :hug:
Milla Migliore

hei vaan hei :wave:

tökkiikö teillä muilla tämä kaksplussan sivusto? vai onko meiän yhteys vaan syvältä? :kieh: ärsyttää kun kestää niin maan peevelin kauan saada sivuja auki!

dreamer tunnustan! kävin apteekissa tänään ja ajattelin testata aamulla. en sitten malttanutkaan odottaa lauantaihin. kierto ollut viimiset 3-4 krt säännöllinen 33 ( kuin myös kierukalla -kupari ) 2 km:ää tuossa välissä sekoittivat sitä. mutta uskoisin tuon olevan tällä hetkellä aika lailla tarkka. ööö... oviksen bongasin. kiinnittymisestä ei harmainta aavistustakaan mikäli sellaista on edes tapahtunut... aamulla ollaan viisaampia, jos ollaan. tämä ennen täsin poisjääntiä testaaminen on mulle vaan sellainen piinan paikka. kun ja jos testi nega jään elättelemään edes pientä toivon ripettä... jos kuitenkin tulisi plussa... tuhlaan siis testejä ja rahaa ihan turhaan, kun aina se täti tullut jos testi nega... mutta ei malta oottaa. ja jos huomenna testaan niin täti tod näk tulee ke, joten en ehdi montaa testiä tuhlaamaan ;)

palataan aamulla asiaan B)

milla magliore pahoitteluni! tsemppiä uuteen kiertoon. :hug:

Voi ei, jo yksi tippunut... onnea uuteen kiertoon Migliore. :hug:

Ei oikein mitään oireita mihinkään suuntaan, paitsi et koko ajan tekis mieli napostella jotain. Se kyllä on yleensä miulla enteilly menkkoja. Pöh. :snotty:

Toivotaan et kohta alkais oikee +++ -aalto!!! :heart: :heart:

täällä lämmöt laski tänä aamuna. eli aika varma tädin merkki. samoin on ihan muutenkin PMS-olo. joten ilmoittelen huomenna tai torstaina. en varmaankaan testaa koska en halua sitä negaa nähdä. meikää ei sitten täällä palstoilla enää näy vähään aikaan kuumeilemassa, mutta toivotaan että vielä joskus. :'(
dreamer78

Tiistai 20.5.2008.

Käärme..................25/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................26/25-30..............yk4............pikkukolmone n
Talvimamma-09......28/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................30/30...................yk3...........pikkukakkon en
kassu.......................30/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................31/32-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............32/33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............32/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................33/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................34/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............34/30-35.............yk 5............kolmas
johanna83..............38/37.................yk2................esikko
Velvet Kiss..............29/30.................11/07............esikoinen
siskonen................32/28..................yk9...............esikoinen

TESTING TESTING...

ma 19.5 Nobody,Julietta
ti 20.5
ke 21.5 dreamer78
to 22.5
pe 23.5 Chessa,tanjuska82
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu,johanna83

Plussanneet::heart:
:heart:
1.Missy-85
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Haamuilijat:

Uuteen kiertoon suuntaavat: :hug:
Milla Migliore

crash bum bäng! testi nega, joten tätiä odotellessa!
plussapuhureita :whistle:

saako dreamer kysyä että mikä sunt ajaa pois kuumeilemasta? itse harkitsin heittäväni hanskat tiskiin, mutta se olisi luovuttamista, joten ehkäpä täällä jatketaan harjoituksia mutta enemmän tjot meiningillä. kahtotaan nyt...

Mullakin on luovutusolo... :'( Tänään tulee tuhrua, joten huomenna on varmasti kp 1. Ainut positiivinen asia on, että pääsenpä nyt ainakin magneettikuvaukseen tuon polven takia... Hei Dreamer nyt ei luovuteta! Olet mun kanssa samanikäinen, jos nimimerkkisi viittaa ikään, ja tämä ikäluokka ei luovuta! Tsemppiä meille!

nega täälläkin. aivan valkoinen se toinen testi-ikkuna, ei antanu ees pientä toiven ripettä...

toivottavasti parin päivän päästä alkais menkat ni tietäisin että oliko se ovis sillon kun luulin. eikä tota megakiertoo taas :ashamed:

Moi.

dreamer: jospa ne lämmöt vielä siitä nousisi... jos se onkin vaan notkahdus.

iltsu-natsulle negapahoittelut. :hug:

Nobody: TJOT= tulee jos on tullakseen... (tai jotain sinnepäin). :whistle:

ON: eipä uutta... oikee rinta vähän kipee... tai sit mie vaan hakemalla haen jotain oiretta. :ashamed:

moikka! Pahoittelut negan saaneille!!!
Mä en taas ymmärrä yhtään enää mitään... Mulla ei lämmöt nouseet ollenkaan oviksen jälkeen ja kaiken järjen mukaan mulla piti se ovis olla... Lämmöt noussut vasta nyt ja äskenkin oli 37.2. NIpukka on pehmeä ja hiukan auki mielestäni ja testi siis eilen nega. Odottelen tätiä saapuvaksi mutta testaan kuitenkin vielä perjantaina jos ei ole vielä saapunut. Perjantaina ois työpaikan pileet..

Ei tunnu yhtään raskausololta, mutten silti antanut ottaa tänään hampilääkärillä röntgenkuvia. Toivossa on hyvää elää.... kuulostaa niin kliseeltä... |O |O |O |O |O |O

mä olen huomannut ettei ovistikuista ole ku harmia useimmille... juttu mihin ne perustuu, on ihan hyvä, mutta kun sekään ei takaa varmuutta munasolun irtoamiseen niin miksi tuhlata rahaansa. se myös sitoo hirveesti, aina oot iltäpäivällä/aamupäivällä kotona kuseksimassa, kun aamupisu ei kelpaa. joskus lh-piikki menee niin nopeaan ohi että pettyy kun ei ovistele ollenkaan. tai sitten, kun kaikki on olevinaan juuri oikein mennyt, menkat tulee eikä selitystä negalle keksi millään. anteeks, tää oli vaan mun mielipide... :ashamed:

olen talvimamman kanssa samoilla linjoilla noiden ovistikkujen suhteen. niiden aikana tulee suorituspaineita. 2 viivaa tikussa niin pakko touhuta -meininki ei sovi ainakaan meille. me ollaan nyt tosissaan yritetty muutama kierto. nyt saa muuttua enemmän silloin kuin huvittaa tyyliseksi. mulla taasen kn aivan kivikova ja jossain todella kaukana... pakko sekin oli eilen illalla kokkeilla, mutta en luota siihen menetelmään ollenkaan -mielenkiinnosta kokeilin.
elokuussa meillä tulee vuosi täyteen yritystä ja kaippa me sitten jossain käymme. oisin halunnut nuorimmaisen ja vauvan välille alle 3 vuotta niin saisin saman äippärahan. muuten minimin kun en aatellut vielä töihin mennä... km:ien takia pääsen tyksiin varhaisultraan ja johonkin takempaan kontrolliin alkuraskaudessa, mutta se vaatisi sen raskautumisen ensin. kuinka se voikin olla niin hankalaa välillä :kieh:
nooh, ootellaan tätiä ja sitten uutta tuulta päin.

Alkuperäinen kirjoittaja Talvimamma-09:
heh sori mun purkaus Nobody :D
Ei kuule mitään,munkin pitää sanoa suoraan etten ole koskaan niitä ymmärtänyt :whistle: Ymmärrän kyllä jos joku tosi pitkään yrittänyt niitä käyttää :D Tuntu vaan et kaikki muutkin niitä käyttää täällä mut mennään luultavasti sitten syksylläkin tjottailemalla,mut hei eihän sitä tiedä jos olisin jo nyt raskaana,ei näy tätiä ei :saint:

Vaaleanpunaista valkovuodon mukana jää paperiin :wave: Mun tapauksessa se tietää kunnon vuotoa huomenna tai ylihuomenna.Eli kassun voi siirtää seuraavaan kiertoon suuntaaviin :wave: Tai minun tapauksessani ehkä syksymmälle......en tiedä.Tuskin me ehkäisyä otetaan peliin ,mutta ehkä yritetään olla "varovaisia" ovulaatioaikaan.Se mikä tässä on fantastista on,että kiertoni näemmä tasaantuu taas pikkuhiljaa entiselleen!!!!JEEE!!!Ja sehän tietää vaan hyvää,kun ajattelee raskaustumismahdolisuuksia tulevaisuudessa.

ONNENTUULIA TEILLE ja jänään nyt teidän puolesta viikon ainakin loppuun!

Yhteistyössä