**Piinaviikko 21**

blaah...
mitäs tää on? kehuin niin että valkkaria tulee vaikka muille jakaa, mutta eilen ja tänään ei oo tullut! siis on kuivaa... öh?
tiedän että valkkari yleensä lisääntyy normaalistikin menkkoja ennen, mut nyt se sit väheni. (ja huomena tietty tuun taas kertomaan päinvastaista... ;) )
ja raskaana olleet on kertoneet sekä kuivasta, että runsaasta valkkarista. *huoh* itsestäni en muista, ku siitä on jo 7 vuotta. miksi en silloin ollut näin "hysteerinen""?!!?! (että olisin kirjoittanut kaikki tuntemukset ylös)

"menkkakivut" tai POLTOT jatkuu. eli oliskohan se keltarauhanen? molemmilta puolilta, mutta enemmän vasemmalta, mistä sen muniksen on pitänyt lähteä.
etovaa oloakaan ei oikein ole, mitä nyt välillä. siihen ei liity kovinkaan se että oonko syönyt vai en...

niin, ja nää RINNAT. viime kierrossa ei ollut kipeät, mutta nyt on aika laillakin. MUTTA muistaisin että joskus aiemmin kipu on kuulunut PMS-oireisiin. eli se siitä sitten.

ja entäs ne repäisy-kivut? eilen repäisi niin pirusti, kun käänsin kylkeä. mutta ei sekään ole kovin usein tapahtunut. ja muistan että viime kierrossakin repäisi ainakin kerran loppukierrossa.
vaikka kyllä nyt tuntuu välillä että repii hiukan ilman liikkumistakin...

oliskohan jossain PMS- oire listaa?? :LOL: :kieh: :whistle: vois vaikka verrata oireita siihen ja todeta ne yhtäläisiksi. ja sit olis kiva yllättyä positiivisesti, jos oliskin raskaana. heh.

on tää vaikeeta...

Iltaa. :wave:

johanna: toivottavasti ensi sunnuntaina testi näyttää jotain aivan muuta. ;)

Niin, mie toivon silläkin että tää kierto ois lähemmäksi sen 28 päivää niinkuin viimeksikin kun miullakin meinaa vähän alakuloa pitkät kierrot aiheuttaa. Ennen esikoista miun kierto oli 42 ja nyt sellaset 36 että on kai siinä jotain parannusta tapahtunut. Tuntuu vaan niin hiton pitkä aika aina olevan niihin mahdollisiin tärppipäiviin. Vaikka onhan niitä joillain pidempiäkin... :/

Omaa napaa: tänään on ihan aikuisten oikeesti koskenut mahaan, sillain terävästi et se on meinannu saada oksennuksen tulemaan kun sattuu. Tää sillain hetkittäin. Ja pariin kertaan olin ihan varma et kuukautiset on alkaneet kun tuntui jotain valuvan muttei kuitenkaan, se oiskin ollu näillä päivillä hieman outoa. :snotty:

Otappa tästä sitten selvää. Sais olla jokin suodatin ettei ihan kaikkia kropan toimintoja + eritteitä tulis niin tarkkaan kuunneltua ja mietittyä. :ashamed:

Se ois sitten (aatelkaa!!! :D ) ens viikko meidän viikko! :heart:

Kun tänään pärähti tuo monelle maaginen 28 mittariin kiertopäivissä, pissasin tikkuun kun niitä kaapissa pyörii.Tyylipuhdas nega.No, mun tapauksessa (valitettavasti tai onneksi....) se ei sano vielä mitään, kun nämä viime kierrot on lähes poikkeuksetta olleet reippaasti yli 32 päivää.Mutta aattelin ilmoitella teillekkin.

Näyttäisi siltä,että harmaa taivas alkaisi hieman repeillä :wave:

Good moorning :)

ens viikko onkin sitte mielenkiintoinen. toiv. mulla tää jännäys ei vaan entisestään niitä menkkoja siirtäis, sama varmaan teillä muillakin.

viettäkäähän mukava sunnuntai ennen kuin mennään tätiä uhaten tulta päin!

nega tuli aamulla. kuinkas herkkä se RSFU:n testi on? ja onko siinä joku viivan paikka? ku siinä näkyy nyt JOTAIN. Ja harmittaa kun katkaisin sen kahtia viimeksi ja nyt tein sen toisen puolen, ja just siitä testi-kohdasta se on tosi ohut ja siinä näkyy jotain viiruja. PÖH!
seuraavan testin teen keskiviikkona JOS täti ei tuu. tai ei kai se tuu ainakaan aamulla ku silloin on dpo14. eli varmaan sitten täti tulee iltapäivällä ku aamulla tulee nega.
Mä oon oikeen hölmö ku testailen. kyllä noi negat vähän masentaa, vaikka ne onkin ajoissa tehty. pöh.
Ja mistään oireista voi sanoa mitään. rinnat oli yöllä tosi kipeät ja taas heräsin pirteänä ennen kuutta; joka yö oon viikon verran herännyt 4.30-6.00 ja pyörinyt sängyssä. AAMUlämmöt on viime kiertoon nähden tosi ylhäällä: viimeksi oli 36.3-,4 ja nyt 36,5-36,6. mutta päivälämmöt on siinä 37-37.2 ja viime kierrossa oli siinä 37-37,1... eli ei ihmeellistä nousua.
ja viimeksikin oli kuumeinen olo ja flunssantuntuinen... vilutti ja kuumotti jne.
mutta nyt NÄRÄSTÄÄ tai jotenkin polttelee tuota ruokatorvea. MUTTA miten sekin voi olla raskausoire? en ymmärrä.
blääh. tulee pitkä odotus keskiviikkoon. vaikka kyllä jo huonenna pitäis tulla PMS.oireina selkäsärkyä. ja sit pitäis tulla makeanhimo.. jne...

dreamer78

dreamer78 kuulostaa aika lupaavalle! mitä se jotain siinä testissä sit ois? :p jännää!

mulla ei oo oikeestaan mitään muita oireita ollu kun menkkamaiset jomotukset ja alaselkä säryt viim. 2 viikon aikana satunnaisesti.

Sehän täällä on kivaa kun voi jakaa jännäilyn kanssanne.Ei sitä viitsi miesraukkaa piinata omilla ajatuksillaan ja tuntemuksillaan :snotty: Kyllähän se dreamer aika herkkä on se rfsu:n testi, mutta siinä on kyllä inhottava viivanpaikkakin.Trust me:NIIIIIIIIIIN monesti olen luullut viivanpaikkaa haamujenhaamuksi :/ Mutta tarkoitukseni ei ole masentaa.Minä en henk.koht.ole koskaan lähtenyt mitään testejä puolittelemaan:en luottaisi.Joten testaahan keskiviikkona ihan uudella testillä ja toivotaan parasta :heart: :heart: :heart:

b]dreamer[/b] en halua masentaa myöskään mutta itse en enään testaa rfsu:lla juuri tuon kokemasi takia. itsellekkin haamuja heitellyt joka ikinen kerta ja täti tulla tupsahtanut kuitenkin. mutta noin muutoin mulla saman tyyppiset oireet kuin sullakin -tosin lämpöjä en mittaile. -nokka tukossa, alavatsaa nippailee, molemmin puolin repäisykipuja, eilen närästi oikein kunnolla ( mitä ei ikinä muutoin kuin raskaana ollessa ole...) valkkaria... mitähän vielä?! aivan hillitön jano, puol litraa vettä ruuan kanssa ja muutoin vaan menee ihan kevyesti eikä aina riitäkkään.. maitoa tulee... jaa niin ja keltarauhasta minäkin uumoilen toisella puolen kun niin "kivistää". itse ajattelin testata vasta ens lauantaina. kalenterin mukaan ke pitäisi tädin tulla, kuukautis-/ ovulaatiolaskurin mukaan pe, joten la hyvä testinki päivä. ellei täti tule!

ja johanna saattaa hyvinkin päräyttää vielä plussan testiin, kuten myös kassukin! :D

eli viivanpaikka se on. ei siinä mitään ollut. kuvittelinpahan vaan omaksi kiusakseni!

mutta siis?! millaista se PMS-rintakipu on? ku mä en muista. nyt nimittäin oikein pakottaa, kuumottaa ja särkee vaikka ei koskiskaan.
mutta kai se siinä testissä aamulla olis näkynyt jos raskaana olisin? tai ei? toivottavasti ei ja näkyy vasta ke!

Mutta kyllä olen jo melkein haudannut raskaus-toiveeni jonnekin syvänmerenhautaan. pöh.
ja närästyskin johtuu jumissa olevasta yläselästä! kökkö.
ja naamakin kuumottaa ja väsyttää ihan sikana. mutta niihinkin on joku hyvä syy.

dreamer78

Maanantai 19.5.2008.

Käärme..................24/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................25/25-30..............yk4............pikkukolmone n
Milla Migliore............26/28...................yk3...............esikoinen
Talvimamma-09......27/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................29/30...................yk3...........pikkukakkon en
kassu.......................29/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................30/32-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............31/32-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............31/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................32/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................33/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............33/30-35.............yk 5............kolmas
johanna83..............37/37.................yk2................esikko
Velvet Kiss..............28/30.................11/07............esikoinen
siskonen................31/28..................yk9...............esikoinen

TESTING TESTING...

ma 19.5 dreamer78, Nobody,Julietta
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Milla Migliore,Chessa,tanjuska82
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu,johanna83

Plussanneet::heart:
:heart:
1.Missy-85
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Haamuilijat:

Uuteen kiertoon suuntaavat: :hug:

onko täällä muita jotka tapittavat silmät pyöreinä faktan synnytyssairaalaa? :whistle:

ootteko kokeilleet sitä Donna -sylkitestiä oviksen määritykseen? vaikuttais ainakin suht helpolta se mittaus... jotenkin tuntus noi tikut niin vaikeilta...

tätiä odottelen.. (olin laiska ja kopsasin toisesta pinosta)

JOhanna: Tällä on yksi faktan synnytysohjelmien ystävä!! On se kumma kun siellä nätetään naisia kärvistelemässä ja toivoisi itse olevansa siinä tuskissaan... Mä haluun ja!

Täällä testattu myös nega.... :'( Tulee vaan mieleen että mitä se ihme tuhru oli silloin? Ei ainakaan kiinnittymisvuotoa sitten........ No, onhan tässä vielä viikkoa jäljellä mutta tätiä odottelen... :headwall:

Moi.

Pahoittelut negasta Nobody, toivottavasti vielä plussaksi muuttuu. =)

johanna: tunnustan :wave: . Tuli jo kuopuksen odotus-aikaan sitä katottua. Tässä yhtenä päivänä kun katoin niin silmät kostui kummasti kun yksi vaavi syntyi *vähän herkillä välillä* :ashamed: :D

Mites Julietan testaus? *huhuilee* :whistle:

Plussatuulia kaikkien testeihin. :heart:

Mie lähen tappamaan muurahaisia, niitä on hitto joka paikassa.... |O |O

En testannut tänään.Enkä varmaan testaa ennen perjantaita ollenkaan.Torstai kun on se kp 32,joka mulla oli kierto aina yleensä ennenkuin tulin 5 vuotta sitten ekaa kertaa raskaaksi :LOL: Sitten ei olekkaan kuukautisia ollut ennenkuin nyt tänä keväänä kolmet ja niissä tuo kierto siis ollut 32-41.Lomareissulle lähdetään koko porukka pe,joten aamulla testaan ja sitten vielä su.Jos kierto on pitempi, ei raskautumismahiksia voi juurikaan olla,kun ei edes tavattu viikkoon miehen kanssa :LOL:

Plussiaaaaaaaaaaa+++++++++++++++++++ :whistle:

harmitus julietan negalle.

(.) itse en usko plussaan... MÄ EN VAAN TAJUA, miksi mun lämmöt kohoaa koko ajan?!?!? nyt tuli ENNÄTYS: 37,31!! ja oon istunut tässä koneella ihan normaalisti 20 minuuttia, en oo juonu enkä syöny just. naama vaan kuumottaa.
Eli jos nyt en oo raskaana niin heitän kuume-mittarin menemään! ei sillä tee mitään. samoin saa FertilityFriend haistaa pitkä kakka; se kun sanoo että kiinnittyminen on ehkä tapahtunut kp26. (kp25 en oo mitannut/merkannut lämpöä, joten itse uskoisin kp25)..
Mutta mitä mä noita pohdin kun 2 negaa on jo testattu ja kyllä se olis voinut jo testissä näkyä jonkunlaisena haamuna.
keskiviikko sitten toden sanoo.

dreamer78

Maanantai 19.5.2008.

Käärme..................24/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................25/25-30..............yk4............pikkukolmone n
Milla Migliore............26/28...................yk3...............esikoinen
Talvimamma-09......27/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................29/30...................yk3...........pikkukakkon en
kassu.......................29/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................30/32-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............31/33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............31/33...................yk8...........neljäs