Viikon 1 jännäysketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja santra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

santra

Vieras
Hei! aloitan vuoden ensimmäisen jännäri-ketjun!

Meillä toivotaan perheeseen toista lasta. yritystäkin on jo pitempään ollut.
nyt on kp 21/26-30 joten uudenvuoden jälkeen on sitten niitä jännä-päiviä!

Nyt vaan tuntuu että jännäilen turhaan kun oviskipuja ei ole ollut ja greippimehun juonnista huolimatta on aika kuvaa keliä pitänyt. Noh joka tapauksessa jännitetään nyt tuleeko se täti vai ei!

Huhuilen muut jännääjät mukaan!!!

Minä ilmottaudun mukaan! Nyt on kiertopäivä 26/34 ja oviksen bongasin viime viikolla tikuttamalla, joten tässä toivotaan, että olisi tärpännyt! Toivottavasti en eilen pilannut kaikkea, koska join kaksi lasia viiniä ja kolme kaljaa..Nyt harmittaa, ei olis pitänyt. Mutta ei kai se ole vielä verenkierrossa mukana se alkio (jos on tärpännyt). Nyt tänä aamuna tarttui paperiin jotain tuhrua, kun kävin vessassa. Toivon, että se olis sitä kiinnittymisvuotoa.......

Mulla menee päivät nopeasti, kun on niin paljon tekemistä, mutta välillä vilahtaa mieleen nämä odotusjutut ja täytyy käydä täällä pyörähtämässä :). Pää on ollut välillä kipeä jo kahden viikon ajan melkeen. Ei koko ajan, vaan välillä. Voiskohan se olla raskausoire? Ei passaa kuvitella liikaa. Ehkäpä vaan on flunssa tuloillaan tai sitten on jotain häikkää tuolla pääkopassa. Suunnitellaan täällä television ostoa, kun koira kaatoi jouluna entisen ja se meni rikki. Kiltti koira.

Hei Amanda!
Joko tv on ostettu? On teillä mukava koira.

Töissä on onneksi tosi kiire kun vuodenvaihde lähestyy mut aamut ja illat on sellaisia että, tulee ajateltua vauvahaaveita ihan liikaa!
Nyt olen sitten omasta mielestäni huomannut *oireen*.
Tissit on ihan älyttömän kipeät, toivottavasti olisi nyt raskausoire eikä vain kylmien ilmojen aiheuttamaa ärtymistä!
no tästä on hyvä jatkaa......

TV on ostettu :). Ukon ei tarvitsi sitä kyllä niin paljon katsoa, varsinkaan jos tässäkään kierrossa ei tärppää. Mulla ei ole ollut rinnat kipeinä, mutta nännit on nöpöttäny oviksesta lähtien ja ne on kosketusarat, mitähän sekin. Tottakai sitä toivoo, että se olis raskausoire, mutta muistelen, että ensimmäisen pillerittömän kierron aikana ne oli kipeät kans, enkä ollut paksuna. Eikä kehtaa rueta liikaa intoilemaan, kun sitten tippuu pilvistä ja lujaa..tai ainakin melko lujaa..

Hei!
Nää oireet on aina yhtä hauskoja, kun samat oireet on niin menkoille kuin raskauteenkin liittyviä. Voi pahus.
Hormoonithan ne heittelee, mut aina on kiva toivoa.
Oikeastaan nyt olisi sopivan paha aika tulla rskaaksi kun ens viikolla on tutustuminen mahdolliseen uuteen työpaikkaan. Jos olisin raskaana niin joutuisin miettimään mitä kannattas tehdä. uusi työ olisi sitä mitä olen pitkään haaveillut ja tilaisuus ei varmaan toistu, mut viitsinkö ottaa työtä vastaan jos olen raskaana. Mitä ehdotat? olisiko paska temppu uudelle työnantajalle?
Vai ajattelenko vain itseäni.... no nämä ovat niitä naisena olemisen riemuja!

Hmmm.. Tuo on kyllä melko hankala tilanne (en tiedä, mitä itse tekisin). Varsinkin, kun se raskauskaan ei ole vielä varmaa. Kyllä mä ainakin kävisin ""katsomassa"" sitä työpaikkaa...Täällä sivuilla taisi olla jossain aiemmin keskustelua aiheesta, joten selaileppas vähäsen TAi sitten se oli tuolla Helistimen sivuilla Lapsi Mielessä -palstalla (tulee surffailtua siellä sun täällä). Aika vähän meitä viikon 1 jännäilijöitä ;). Mäkin oon oikeestaan paremminkin odottelija, mutta saattaahan se jännäämiseksi muuttua ens viikon puolella!
Mulla ei ole edes käsitystä kunnolla, että miten työnantajan pitää toimia, kun työntekijä tulee raskaaksi yms. Ja toisinpäin. Itse töissä vähän niinku perheyrityksessä, niin siks en tiedä.

Hei! Saanen ilmoittautua joukkoon!? Meillä olisi toiveissa ensimmäinen lapsi ja yritystä on jo takana vajaa vuosi tai jos haluan sen kuulostamaan pahemmalta niin pillereitä ei ole käytetty puoleentoista vuoteen. =( Eli alussa mentiin ""varmoilla päivillä"". Olemme molemmat päälle kolmekymppisiä ja valmiina perustamaan ikioma perhe!!
Kiertopäivästä en osaa varmaksi sanoa, kun viime kierrossa oli ihme vuotoa( josta kyselinkin toisessa ketjussa), mutta veikkaisin sen olevan 26/ 29-34. Tai sitten olen väärässä ja menkat on jo ovella ..se selittäisi kouristelun vatsassa.
Plussaonnea meille kaikille! Voisiko Uusi Vuosi paremmin alkaa!!

Heissulivei taas.
Kivaa kun maria liityit tähän ketjuun, meitä on nyt sitten kolme jännääjää.
Ja minä jännittelen vielä niitä työkuvioitakin....

Ei mitään uutta alla auringon. ainoastaan flunssa tulossa kun palelee ihan kokoajan. Eikä koko huushollista löydy kuumemittaria.kp on ...ööööööööö. 24/26-28 jaa .kyllä ne jännäpäivät lähenee.

Eteenpäin sanoi mummo lumessa.

taidan minäkin liittyä joukkoon =) Mul ois kyl pitänyt jo menkat alkaa näinäpäivinä juuri mutta ei ole vielä näkynyt mutta alavatsa on kyllä jonkinverran kipeä joten en tiedä kyllä mistä johtuu tänä aamuna jo luulin että nyt ne alkaa kun oli niin sairaanpahaolo kun vain voi olla kun menin töihin mutta eipä alkanutkaan joten toivoa täälläkin elätellään vielä.. =) ajattelin tossa lauantaina testailla jos ei ole tullut muutoksia tämän hetken tilanteeseen... toivotan kaikille plussaonnea ja muutenkin erityisen hyvää uuttavuotta!!! =)

Tervetuloa joukkoon jännääjien.

Mulla vaan on kylmä! kokoajan palelee.
Mut ei muita oireita, mullakin yleensä menkkoja edeltää pahaolo mut nyt ei sitäkään. mut niinkuin aiemmin kerroin tuolla ylhäällä, ei kyllä ollut niitä ovistuntemuksiakaan että tästä kierrosta nyt ota mitään selvää. Jos kierto edellisten kaltainen niin huomenna pitäis tädin tulla kylään jos taas muuten vaan pitkittynyt kierto niin , herra yksin tietää!
Testaan jos jotain testattavaa on niin ens viikolla ehkä keskiviikkona.
plussatuulia puhaltelen täältä Etelä-savosta! ja minä en varmasti malta pysyä pois palstalta uudenvuoden yli joten en vielä toivottele uusia vuosia vaan hyvää loppuvuotta.

Huomenta. Sitä alkaa tämä vuosi olla lopuillaan! Toivottavasti ensi joulu saadaan kaikki viettää uuden perheen jäsenen kanssa..
Kp 27 ja mahan vääntelyt jatkuu. Muuten on vielä suht oireeton olo, mutta kai sieltä kohta ne tutut palelut/rintojen jomotukset tulee. Mulla ois vasta ensi viikonloppuna jännäyspäivä,jollei kierto heittele.
Hauskaa perjantaita ja oikein Hyvää Uutta Vuotta ,jos en enää linjoille ehdi tämän vuoden puolella!!!

Mulla on jännäyspäivät ens viikon alusta. Menkkojen pitäis alkaa tiistaina, jos se ovis varmasti tapahtui 14 pv sitten. Mutta kun kierrot on ollut välillä mitä on, niin testailemaan uskaltaudun ehkä vasta loppuviikosta tai viikonloppuna, jos siis menkkoja ei näy (toivottavasti ei) :). Välillä tuntuu, että olis muka jotain oireita ja välillä ei yhtään mitään. Eilen oli menkkamaista juilimista ja tänäänkin vähän, mutta ei kai ne nyt vielä ala? Toiveajattelua....Onnee muille! Pitää kuitenkin tuo uusivuosi ottaa varalta ainakin vähän rauhallisemmin, noin niinku tuon nestetasapainon kannalta ;). Aamulla heräsin tunteeseen, että voi P---- , jos ne menkat alkaa ens viikolla, sitte taas ""yrittämään"", vaikka ei me yrittämällä yritetä MUTTA joskus potuttaa. Hyvää uutta vuotta myös täältä Pohojanmaalta! Saatan kyllä käydä täällä vilkuilemassa v-lopunkin aikana, jos on aikaa! :)

Tais kuulkaas olla niin et ois pitäny laskea siitä eka vuodosta.. tädin ferrarin väri jo vilahti vessassa käydessä! :(
Kävin laskeen ovislaskurilla ja sit mun kierto ois ollu 30 kaks viimestä kiertoa. Et voiko vielä vaikeemmaks mennä ku aina saa eri kp.t!! Eli ei kannattas laskeskella vaan peuhata useammin, mut kun en halua siitä työtä vaan pitää kivaa silloin kun siltä tuntuu ja näyttää siltä et siinäkään ei ikinä ole tuuria mukana!! HARMITTAA!!

voi pahus maria! ikävä juttu!
nää on näitä lottoarvontajuttuja....
No minäkin olin jo ihan varma että täti tulee etuajassa kun, koski niin älyttömästi alamahaan ja selkään töissä iltapäivällä mut nyt ei mitään......
Tulis sitten ajoissa jos on tullakseen odottaminen on pahinta. mittasin äsken kuumeenkin kun on palellu koko viikon ja sain mittariin vaivaiset 36.9 eli eiköhän se täti sieltä paikalle kurvaa viikonlopunaikana siitäkin päätellen.
Minuakin HARMITTAAAAAA.
Harmitetaan yhdessä ja toivotaan muille ketjulaisille PLUSSAAA!! p.s. en ihan vielä heitä kirvestä kaivoon kun ei huivinnurkkaakaan vielä näy...............................

Kirjoitetaan nytten tännekki että mun kierto päättyi menkkoihin tänä aamuna.. Arvatkaa vaan harmittaako :'( Noh ensi kuussa pitää koittaa ihan 100% ja sitten jos ei onnistu niin kyllä luultavasti joku mättää... :/
mutta parempia toivoja teille joilla se on vielä mahdollista :)

Voi harmi tytsyn ja marian puolesta! Se on kyllä v-mäinen tunne, kun ei oo napannu! Itellä ne jännät paikat tosiaan ens viikon alussa ellei se täti vilahda kylään ennemmin...Ei sitä uskalla oikeen toivookkaan liikoja, kun sitten saattaa pettyä. Pettyy kai sitä, vaikka ei MUKA toivoiskaan. Olipa selkeästi kirjoitettu ;). Vaan onnea ens kiertoon! :)

tytsylle ja marialle plussatuulia seuraavaan kiertoon!!!
kp 26/26-28 nyt kyllä vähän jännittää.Tätistä ei ole huivinnurkkaakaan näkyny, mut ei kyllä oireitakaan ei sitten enää edes palele.
Pettymistä pelkään minäkin.

Huvää uutta vuotta kaikille!

Huomenia

Uusvuos oli ja meni... väsyttää kovasti, tuli valvottua ja siideriäkin kipattua aikalailla.

Ollaan oltu ilman ehkäisyä kesästä lähtien, nyt joulukuun kierrossa hylkäsin kaikki päivien laskemiset ja ovistikut, sekä lopetin kaikenlaisen vauvahaaveilun. Mun kierto on mitä on, yleensä 21, mutta kerran oli 19, joten teroluttia taidetaan kaivata.

Kaveri ilmoitti olevansa raskaana (ihana uutinen), toinen suree parasta aikaa ekaa epäonnistunutta alkionsiirtoa, joten vauva-asioita ei oikeasti ole voinut unohtaa. Kierto tulee täyteen nyt viikolla, ja täällä vauvahaaveissa kirjoitellaan. Bongasin saman oireen kun Amandallakin, eli nännit näpöttää täälläkin ja ovat kosketusarat. Mulla ei ole tällästä ollu koskaan ;) Amanda: mielenkiinnolla seuraan sinun oireita ja tikun viivojen lukumäärää. Jospa sitä kuitenkin oltais raskaana...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Onpas sulla Santra jännät paikat ;). Oireettomuuskin voipi olla yks raskauden oire! Tervetuloa Saaruska joukkoon! Tuntuu, että enää ei niin ""nöpötä"" pahasti, että mitähän lie sekin oli olevinaan. Meinasin just rueta kirjoittaan, että eipä ole oikeestaan mitään ""oireita"", mut nyt kun istuin tähän tietskarin eteen, ni mahassa rupes juimiin vähän. Toivottavasti ei johdu tulevista menkoista. Tai sitten on suolisto tukossa, kun on ollut pari päivää ilmavaivojakin. Voi hyvänen aika, kun sitä pitää niin tarkkaan ""itseään kuunnella""....

Hei!
Juu nyt tuli oikeesti jännät paikat, muistelin nimittäin esikoisen odotusta miehen kanssa illalla ja mies muisti ettei mulla ollut mitään oireita aluksi. pahoinvointi ja oireet ilmaantui vasta rv 6. En silti oikein osaa toivoa kun yritystä on nyt takana jotain kymmenen kk ja yksi km välissä.
Joten plussastahan se jännääminen vasta alkaisikin. että pysyisköhän pikkuinen matkassa tälläkertaa.
Voi jee naisenelämää!!!!
Puhkun ja puhisen plussatuulia alkavalle viikolle nr 1.

Terveppä taas! Taitaapa tulla täti kylään meikäläiselle, nimittäin äsken kävin wc:ssä ja tuhrua jäi paperiin. Paskan marjat, oishan tuota jo toivonu, että tärppäis (anteeksi kiroiluni, mutta ärsyttää). Tämä on niinku 5. yrityskierros sitten ja 6. alkaa. Positiivista tässä kuitenkin on se, että kierto näyttäs nyt olevan 33-34 eli melko normaali. Luulenpa, että tähän yritykseen vaikuttaa jonkin verran se, että mun mies polttaa eikä kovin vähän. Sen siittiöt on varmaan ihan väsähtäneitä etanoita! Helpottaa, kun saa kirjoittaa tänne, koska ei olla paljon puhuttu tästä ""yrityksestä"" kellekkään. Olikin kyllä semmonen tunne, että menkat ne sieltä alkaa, mutta petyin silti. :(. No, plussatuulia muille! Santralle varsinkin! Mä käyn täällä silti välillä vilkuilemassa kuulumisia..

Katotaan nyt muuttuuko tuo tuhru kunnon vuodoksi, mutta eiköhän siinä ole tapana käydä niin...

Hei hei!

Ilmottaudun minäkin tänne jännääjiin. Meneillään 27/26-28 (tosin viime kierto, eka luomu sellainen, oli 31), eikä vielä mitään. Ajattelin sunnuntaina testata mikäli tätiä ei näy. Saa nähdä. :) 14 päivää eilisestä oli ovismaisia kipuja, mutta eipä siitä tiedä.. Aika pitkään on ollut rinnat aranlaiset ja tollasta nöpötystä täälläkin. Kuutisen päivää on ollut myös jos jonkinlaista tuntemusta (ei kuitenkaan menkkamaista) alavatsassa, väsyttänyt on aika lailla ja parina aamuna ollut jopa pienoista pahaa oloa. Mutta tosin kun on tätä flunssaa liikkeellä ja jouluna tullut syötyä paljon, niin voi oireet johtua ties mistä.. Yritän olla jännäämättä, mutta mahdotontahan se on... :)

Plussia kaikille, jotka vielä ovat pelissä mukana!

Yhteistyössä