**Piinaviikko 21**

noni! plussatkaas nyt te loput täällä! et saadaan pino kunnialla päätökseen! =)

meikä menee nyt JO(?!?!) kp4/32 - jeee!
eipä tässä oo oikeen vielä peliä menetetty etteikö niitä simppoja tässä kierrossa jo saatais perille!!!! :) :heart: mun aivohalvauspotilas-mieheni on tänään jo ollut vallan normaali itsensä! :) eli päästiin ehkä säikähdyksellä, vaikka hengenmeno oli hiuskarvan varassa. ihan uskomatonta katsella miestä kun se on ihan eloa täynnä. nyt jo uskallan toivoa että meille elämä hymyilee. nyt on vajaa 2 viikkoa kun hän oli henkihieverissä teholla, mutta tänään jo kävelee ja puhuu ihan vanhaan tyyliinsä. Eli kahden viikon päästä hän on jo kotona; tai voi olla jo viikon päästä - riippuu verenpaineista! saa nähdä mitä lääkärit antaa ohjeeksi; että kuinka ja miten varovaisesti pitää olla... ;) että onko edes pienet paineen helpotukset sallittuja... jos ei nii sit odotellaan kiltisti!

no, mutta seurailen teidän jännäilyjä!

dreamer78 kp4/32

Sunnuntai 25.5.2008.

Swiss.....................31/25-30..............yk4............pikkukolmone n
Talvimamma-09......33/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Chessa....................36/32-36.............yk2............pikkukolmonen
iltsu-natsu...............37/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................38/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................39/35..................yk2..............esikko
johanna83..............43/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...

ma 19.5 Julietta
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 tanjuska82
la 24.5 Talvimamma-09, Chessa
su 25.5 johanna83

Plussanneet::heart:
:heart:
1.Missy-85
2.minea
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Haamuilijat:

Uuteen kiertoon suuntaavat: :hug:
Milla Migliore
siskonen
kassu
dreamer78
Nobody
Käärme
Tanjusha

Taustailijat:
Velvet Kiss

Ei hitto, onko meillä kaikilla jotain viallisia testejä vai mikä tässä nyt mättää. |O :D

Tanjusha: pahoittelut tippumisesta. :hug:

dreamer: mahtava positiivinen asenne. =)

Niin ja negan testanneille iiiiiso hali!

Jospa ens viikko tois selvyyden monille ja kierrot eivät venyisi älyttömiin ihan turhaan.

joo, noista megakierroista... huvikseni laittelin tohon pe-su ovislaskuriin tietoja, olettaen menkkojen alkavan esim. tulevana torstaina --> mulla olis sitten juhannuksena ovis ja seuraava tädin saapuminen heinäkuun puolessa välissä! voi hitto!

johanna: on kyllä pitkä aika ensin odottaa ja sitten jännätä. Mie en oo vielä uskaltanu ees laskeskella, että millonhan miulle mahdollisesti ovulaatio sattuis, sinne on ihan liian pitkä aika. :snotty:

Mutta (optimistisena) toivotaan ettei mitään oviksia tarvii ootellakkaan tän kierron jälkeen vaan päästään masuja kasvattelemaan. :heart:

Miten, haluutteko te pitää tätä pinoa pystyssä vaikka meidän viikko loppuukin? Vai meettekö viikon 22 jännääjiin? Aika monella on kuitenkin kierto vielä kesken.

Edelleen toivotan plussatuulia kaikille! Niin pitkään toivotaan kun se hiton täti pysyy poissa! :hug:

chessa: sen verran pitkät on odotteluajat että taidampa ottaa ja tilata tuon sylkitestin! jos sais vähän paremmin osviittaa niistä hedelmällisistä päivistä kun omaan kroppaan ei voi luottaa.

musta ois ainaskii kiva pitää tätä pinoa pystyssä! itsekin vielä sen verran uusi näil palstoilla että ois mukava tutustua teihin ja jännäillä teiän kanssa =) mut ihan kuin vaan

toivonpa kaikille mukavaa ja lämpöistä viikon alkua :hug:

Maanantai 26.5.2008.

Swiss.....................32/25-30..............yk4............pikkukolmone n
Talvimamma-09......34/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Chessa....................37/32-36.............yk2............pikkukolmonen
iltsu-natsu...............38/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................39/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................40/35..................yk2..............esikko
johanna83..............44/37.................yk2................esikko

1.Missy-85
2.minea
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Haamuilijat:

Milla Migliore
siskonen
kassu
dreamer78
Nobody
Käärme
Tanjusha

Taustailijat:
Velvet Kiss

Huomenta.

Miun puolesta myös voidaan pysyä täällä, päivitin tuon listankin uuteen viikkoon. Toivottavasti muutkin käy täällä kertomassa kuin on mennyt. :p

johanna: kyllähän se varmasti jotain selvyyttä oman kropan toimimisesta vois tuoda, miulla on sellanen mielikuva et toi on vielä kätevä tapa. Onko kuin kallis tuo testi?

Mutta mentävä.... :wave:

heissan!
pysytään täällä vaan. ollaan omassa jengissämme ;)
tänne ei mitään uutta. pitäisköhän vielä testata? vaikkakin se alkaa olemaan jo lähes mahdottomuus kun pupuilut loppui jokisikin aikaa oviksen jälkeen ( vai mikä lie se olikaan... nyt alkaa epäilyttämään...) ! tämä on niin... :headwall:

meinaattekos muut testata?

iltsu-natsu: kyl mie sinuna testaisin. Olikohan eilen, vai toissapäivänä kun tutkin näitä testausmaailmaan liittyviä jännittäviä juttuja ( :D ) niin ihan puhdas nega on voinut muuttua vahvaksi plussaksi ihan parissa päivässä. Ja miun on ainakin pakko takertua tuohon, että toivoa vielä on vaikka la olikin totaalinen nega. B)

Mie testaan keskiviikkona jos ei kuukautiset ala sitä ennen. Ja sit jos tulee nega, ja täti vaan pysyttelee poissa niin oon kyllä täydellisesti halolla päähän hakattu. En tajua sitten mitään mistään, ainakaan omasta kropasta. |O

ok, no minä testaan! =)
tosin uskon sen olevan nega. mulla plussat näkyny normaalisti tosi aikaisin, dpo 12 etijäpäin. joten mahikset plussaan häviävän pienet!
tosin en kehtaa hakea omasta apteekista enään testiä, ihmettelevät jo varmasti nyt testien suurkulutusta ;) :whistle: viimeksi kun kävin pyysin 2 testiä, sain yhden ja pyysin uudelleen sen toisenkin, täti siinä sitten että: kuvittelin kuulevani väärin, että oikeasti haluat 2 testiä! siellä apteekissa kun testit siellä tiskin takana ja aina joutuu erikseen niitä pyytelemään.

kuinkahan herkästi tohtori kirjoittaa reseptin joihinkin droppeihin joilla täti hyökkäisi kylään? onkos kokemusta?

tervehdys!

alkaa oleen tosi kiusallista tää menkkojen alkamattomuus... masu vaan turpoaa entisestään ja pinna kiristyy koko ajan :/ iltasin on ollut olo, että aamulla varmasti alkavat ja epämääräinen palelu ennen nukkumaan menoa. aloin jo miettimään, että voiko olla ne muutamana päivänä olleet tuhrut nyt sitte menkat??? ei käsitä ei.

sinänsä mukava, että meillä muillakin on samanmoisia odotteluja =)

chessa: vähän paikasta riippuen niin tuo testi maksaa sen reilut 40 egee. onhan se kerralla hintava, mutta sitä voi ilmeisesti kaksikin vuotta käyttää. (voin sitten antaa ystävälle lainaksi sen tai myydä kun en itse enää tarvitse)

iltsu-natsu: niinjoo, ihan ymmärrettävää ettei ehkä niin kiva oo sieltä apteekista testiä hakea :whistle: ... ehkä niitäkin pitäis olla sellasia perhepakkauksia niin tulis ainakin kerralla tarpeeksi. :snotty: :D
Noista lääkkeistä miulla ei oo hajuakaan... mutta nyt oon alkanut kyllä miettimään et eikös niitä oo jotain myös tasaannuttamaan näitä kiertoja? Pikkusen ärsyttää kun heittelee niin mitään ei pysty ennakoimaan. Viime kierto 28 ja nyt ollaan jo lähelle 40. |O

johanna: miuta ärsyttää kyttäily joka kerran kun käyn vessassa... mie en osaa ees siellä käydä enää normaalisti |O . Siulla noi kyllä kuulostaa Niiltä-Oireilta-Mitä-Ei-Ääneen-Lausuta ( :D ) että vois siun testi alkaa jo muuta näyttämään! Pitäisköhän miunki tuota sylkitestiä miettiä. :ashamed:

hain testin toisesta apteekista. joskos aamulla testaan.
olimme esikoisen kerhon kevätjuhlassa ja olin jo aivan varma että nyt lorahti, täti suvaitsi saapua mutta EI! :headwall:

kierron tasoittamiseksi ainakin on jotain droppeja tai näin olen kuullut. itse otan ensi viikolla yhteyttä oma lääkäriimme jos ei ensi vko:n loppuun mennessä ala kuulumaan.

ja niin se vatsa turpoaa täälläkin. ahdistaa sekä vaatteet vatsan kohtaa että vanne pään ympärillä :/

tulen aamulla infoamaan negasta :kieh:

:wave:

ja niin se vatsa turpoaa täälläkin. ahdistaa sekä vaatteet vatsan kohtaa että vanne pään ympärillä :/

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
hyvin sanottu, iltsu! -ja tsemppiä testailuun ++++++

chessa: onneksi multa on r-testivarasto loppu... tilaan sitten sen sylkitestin mukana uusia :whistle: mutta kyllä ihan aikuisten oikeesti olen puulla päähän lyöty jos ei sunnuntaihin mennessä täti tule!

iltsu-natsulle huuuuuurjasti plussapuhureita siihen testiin!!! =)

johanna: miulla ois yksi kaapissa ja kylläpä polttelee. Onneks huomenna on sen verran hälinää ettei kerkee sitä ajattelemaan eikä tuu kiusausta tehdä sitä (jos olis edes tarpeenkaan).

Vähän kyllä aina hirvittää ruveta nukkumaan, miulla on nyt niin kauan kuin muistan kuukautiset alkaneet yöllä ja niiih, aamulla on aina pelko persiissä että onko tullu vuotoa. :snotty:

heippa teille jännittäjät,
voin kertoa sen (jos yhtään lohduttaa) että mä testasin kans viikon 20 sunnuntaina negan kun menkat oli päivän myöhässä. Sit tosiaan tein testin viime viikon torstaina ja se olikin plussa, oikeastaan minkäänlaisia oireita mulla ei ole ollut vieläkään, paitsi kuukautisten puuttuminen, joten on omalla tavallaan tämäkin vähän kummallinen olo!!

Toivon todella teille kaikille plussia, itse en oikein ole vielä todella tajunnut että raskaana olen, ehkä juuri siksi kun oireita ei ole, jännittää ja hymyilyttää vaan kun asiaa ajattelen!

onnea teille, pidän peukut pystyssä!

iltsu-natsu: :hug: voihan :(

minealtahan tuli rohkaiseva viesti! täällä kun lukee niin paljon noista oireista... ja osa jopa huomaa heti oviksen jälkeen ne :eek: heti sitä olettaa että pakkohan on joku oire olla!

pidetään vaan täti poissa ;)

:hug: kaikille neganneille ja :heart: :heart: parille plussanneelle:ONNEA! Mulla vuoto loppumaisillaan ja ollaan lomamatkalla tämä viikko.Käyn täällä välillä jännäämässä teidän puolesta! Aika vähän plussia saatiin tähän pinoon, mutta sehän tarkoittaa vain sitä,että ensikierrosta plussaa KAIKKI!!!!!!!!!!

Tiistai 27.5.2008.

Swiss.....................33/25-30..............yk4............pikkukolmone n
Talvimamma-09......35/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Chessa....................38/32-36.............yk2............pikkukolmonen
iltsu-natsu...............39/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................40/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................41/35..................yk2..............esikko
johanna83..............45/37.................yk2................esikko

1.Missy-85
2.minea
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Haamuilijat:

Milla Migliore
siskonen
kassu
dreamer78
Nobody
Käärme
Tanjusha

Taustailijat:
Velvet Kiss

Moi.

iltsu-natsulle suuri :hug: . Ihan pepusta se nega. :/

Tosiaan, minean kirjoitus oli rohkaiseva ja toivoa antava. =) :heart:

Niinhän se taitaa olla, että osa alkaa oirehtimaan melkein heti mahdollisen kiinnittymisen jälkeen ja osa vasta sitten kun viikkoja enemmän kasassa. Miulla on kokemusta kummastakin. :p

kassulle ihanaa lomamatkaa! Ja kiva kun kävit moikkaa...

minnehän kaikki muut meidän jännäilevät pinolaiset on hävinneet!?!? Ootteko työ kaikki jo jossain masuja kasvattelemassa ja ette oo meille kertoneet, vai????? :kieh: :p :D

Täällä edelleen lämmöt koholla, aamulla oli hieman menkkamaista jomotusta mutta tällä hetkellä ei sitäkään. Huomenna testi... oksettaa kun niin kovasti jänskättää. :x :ashamed:

Yhteistyössä