moi. no, kai mä edelleen kuumeilen sitä vauvaa. mutta mies on maanut viikon teholla(aivoverenvuoto; mutta ennuste ainakin nyt hyvä ) , joten voi olla ettei ihan heti päästä tositoimiin. joten nyt on muuta ajateltavaa. odotan vaan että sais sen miehen omaan kainaloon. :'( Mä oon vaan yrittänyt "elää omaa elämää" eli vauvakuumeilla samalla ku teen töitä, ku ei auta kuin odottaa. Oon jo aatellut että se on sit ollut tarkoituskin, että ei nyt v auvaa tule. Ehkä mun on aika sit hoidella se mies kuntoon. (olipa 2-mielinen lause...
hoidella mieskuntoon...) No, toivon ainakin että vielä joskus meille suodaan mahdollisuus siihen vauvaankin.
Eli 3 viikkoa olis sit seuraavaan ovikseen jos nyt täti tulee... joten on ehkä vähän liian aikaista tositoimille. tai mistä sitä tietää?
no niin. mutta nyt etiäppäin vaan. ja viskokaa sitä pahaista tätiä nyt jollain pannuilla ja padoilla että pysyis loitolla!
dreamer78 (on "ikäni" juu)
Eli 3 viikkoa olis sit seuraavaan ovikseen jos nyt täti tulee... joten on ehkä vähän liian aikaista tositoimille. tai mistä sitä tietää?
no niin. mutta nyt etiäppäin vaan. ja viskokaa sitä pahaista tätiä nyt jollain pannuilla ja padoilla että pysyis loitolla!
dreamer78 (on "ikäni" juu)