Oireista: Sunnuntaina töiden jälkeen kotona mietin, että tänään ei olekkaan ollut yhtään oireita. Tätä pohtiesseni maattiin miehen kanssa sohvalla ja hän silitteli samalla minua, yhtäkkiä tunsin miehen kädessä olevan kovettuman ja aloin pillittämään hysteerisesti koska se tuntui niin ällöltä. Tätä pillitystä jatkui sitten koko illan, että se niiden oireiden puuttumisesta! Eilen sitten olikin kamala päivä! Heti aamusta vatsa alkoi kouristelemaan ja tuli silleen ajoittain sellainen olo että kohta oksennan. Olin myös hirmu väsynyt (jouduin ottamaan kahdet tunnin päikkärit) vaikka olin nukkunut 10h yöunet. Illalla, sen jälkeen kun vihdoin kun pystyin syömään kunnolla, iski aivan tajuton kipunärästyskohtaus! Tuskissani pyörin olkkarin lattialla ja käskin miestä googlettamaan turvallista närästyslääkettä! Tietenkään en ota mitään turhia lääkkeitä, mutta eilisessä kipuilussa meinasi jo henki lakata kulkemasta!
Ja sitten minulla on vielä tuo alaselkäsärky joka on aina aamuisin poissa, mutta tulee aina iltaa kohden pahemmaksi. Ja sekös saa minut pelkäämään keskenmenoa! Onko täällä kellään muulla alaselkäsärky?
Tämä on tosiaan pahempaa kuin tuo tuloksen piinailu. Meillä se eka ultra on vasta 10.12, millä ihmeellä sinne malttaa odottaa!
Niin ja piti vielä mainita että mekin olemme julkisella puolella (TYKS) ja olen todella tyytyväinen ollut! Kaikki tutkitaan ja vaikka välillä tuntui, että hitaasti edetään, niin nyt olen ymmärtänyt, että meidän parhaaksi se on tehty! Ja kaikkiin tutkimuksiin päästään, viimeksi kun oli se kemiallinen niin kolme kertaa kävin labrassa mittauttamassa hCg-arvon, että oli varmasti tullut nollille.
Meillä laskettiin niin että 5.11 oli siirto, mutta alkio oli sulatettu 4.11 ja se oli kaksi päivää vanha eli hedelmöityspäiväksi laskettiin 2.11 eli viikot on nyt tasan 5+0.