Heni jeeeeeeee!!! Oli jo aikakin sulle tulla selkeästi positiivisia uutisia. Se on jo tosi pitkällä! Mitäs Firefox?
Tinka onnea kertomiseen, toivottavasti otetaan lämpimästi vastaan niin kuin asiaan kuuluu! Ja voisit kuitenkin jaella hyvän ja pahoinvoinnin poissapitävän ruoan vinkkejä täällä aina välillä. Olen samaa mieltä luomuista ja lisäaineista, ja toistaiseksi paras raskausateriani on nizzan salaatti, jossa voi oliiveja vaihdella suolakurkkuihin tai kapriksiin, mmm.
Pikkuperho ei mullakaa ole mitään turvotusta ollut, mutta ehkä se tosiaan jää sinne vatsamakkaran taakse..VL:llä sanoivat että ultra 8. viikolle eli 7+0 alkaen, silloin pitäisi syke näkyä varmasti.
Karmilla pitkää pinnaa sulta vaadittu tuon testin kanssa, onko jo viikko mennyt? Mullakin on alkanut armoton väsymys, aina vaan tekis mieli loikoilla vaikka nukuin taas tänäkin yönä 9,5 tuntia..
Pipa tervetuloa :flower: Ollaan taidettu laskea tuo aika punktiosta, jossain taitavat laskea punktio+1 päivästä, koska silloin on hedelmöitys tapahtunut. PAS:sta en ihan tiedä. Minäkin olen joutunut myöntämään ettei kahvi maistu - mutta vasta nyt kun jo kymmenisen puolikasta kuppia on jäänyt juomatta. Ajatuksena edelleen tekee mieli kahvia, mutta ehkä olen jo oppinut..
Riksu uskalsit jo laittaa pikkuiselle oman nimmarin. No, sulla on ultrakin jo pian, jännää!
Irene kiitoksia, yritämme sinnitellä sinne asti!
PetKat ja Pikkuperho totta minustakin, että meidän lapsettomuudesta on vaikutuksia mullekin. Välillä tuntuu, että kauheasti loukkaannutaan kun toiset sanoo ajattelemattomasti, ja välillä itsekin ärsyynnyn tyhmistä kommenteista, mutta toisaalta musta ei ole reilua arvostella toisten puhumisia kovin jyrkästi, jos ei heille ole tilanteestaan kertonut. Parhaansa he kuitenkin yrittävät arvaillessaan miksei näillä nyt olekaan vauvoja niin kuin kaikilla muilla, eikä se helppoa ole jos ei mitään kerro. Me ollaan aika laajasti kerrottu kaikille kavereille, ja on tullut yhtä tapausta lukuunottamatta tosi järkevää palautetta ja oma ahdistus vauvatapaamisissa on hävinnyt kun on saanut pohtia avoimesti vauva-asioita omalta kannaltaan. Ainoastaan yksi totesi - lapsettomuudestamme kuultuaan - että he aikovat nyt tehdä lapsen, koska nainen ei ole nainen ilman lapsia. Täytyy kyllä sanoa, että tämä möläytys kun hän TIESI meidän tilanteemme oli minusta kyllä sammakoiden sammakko! Mutta muuten siis olen sitä mieltä että pitää kertoa ja antaa toisille mahdoliisuus olla ymmärtäväisiä ja kannustavia. Tosin appien kohdalla en ole tätä vielä toteuttanut, heh :/