illusia76, mä en vaan tohdi sitä aikaa varata. :/ Meillä päin kyllä onneksi saa aikoja terveyspalveluihin (ja kuulema myös neuvolaan) todella hyvin. Sopivan kokoisen paikkakunnan etuja.
Toisaalta, mä en ole aivan varma, haluanko edes mennä np-ultraan, koska sen tiedän, etten lapsivesipunktiota halua (tarpeeksi kuullut surullisia tarinoita linjalla väärä hälyytys, mutta sitten punktiosta komplikaatio)... Me kuitenkin pidettäisiin lapsi, oli siellä ongelmaa tai ei.
Tinka- Nuo bola-korut on musta kans ihania. Oon haaveillu sellaisesta jo vaikka kuinka kauan. Tilaaminen saa kyllä vaan odottaa vähän varmemmille ajoille, lähemmäs sitä aikaa, kun sikiö oikeasti alkaa kuulla.
Millaisen ostit?
Nemi77, mäkään en ole käynyt veritestissä, joten en osaa arvata. Mitään ei ainakaan vielä ole tullut pois ja reilu viiva tuli raskaustestiin, joka ei mikään ylettömän herkkä ollut - joten kyllä me kahta toivotaan.
Pidetään teille ja meille peukkuja, että tulis tuplat!
Miimii-75, me ei olla varsinaisesti Ovumian asiakkaita, vaan SEKS:in. Mutta koska täältä tehdään alkion siirrot TAYS:issa ja ton solupuolen hoitaa Ovumia, ni meidän alkiot on Ovumian luokituksilla.
Ei se punktio mitenkään kamala ollut. Mä vaan en ollut syönyt mitään muuta kuin yhden leivän joskus aamu viideltä, ni pyörryin siinä aluksi ilmeisesti lääkkeen takia. Mut hyvin se meni. Ikäviltä tuntuu puudutuspiikit, mut sit ei enää mitään. Ihan turhaan jännitin. Mutta ens kerralla aion muistaa syödä kunnolla ennen sitä.
Meidän lääkäri on sellainen ihminen kuin Sirkka Ala-Fossi täällä omalla sairaalalla ja hän on AIVAN ihana lääkäri, todella inhimillinen. Tampereella meitä hoiti Elena Pellas. Hänkin oli meille ihan asiallinen, mutta vähän tuli sellainen tunne, että olisin mielelläni kysynyt enemmänkin, mutta koska suomi selvästi oli hänen vieras kielensä, en oikein osannut ruveta kaikkia yksityiskohtia tenttaamaan.
riksu82, sovitaan, että ollaan porukalla tilastoihme.
Se olisi huikean mukavaa.
Mulla ja miehellä on tänään vapaapäivä ja hurja siivousoperaatio edessä. Onneksi on ilma vähän viilennyt niistä ihanista helteistä, ni ei tarvii harmitella sisällä olemista. Ja onneksi on sovittu tekevämme hommia, ni ei tarvitse vaan istua ja miettiä sitä, uskaltaako toivoa.
Tsemppiä koko porukalle taas tähän päivään!