PAKKO saada 3 kuukaudessa 10 kiloa pois, onnistuuko näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja karppailija:
Karppaa ni saat 100 % varmasti ton 10 kg pois tossa ajassa! Ja vaikka ilman liikuntaa ja varmasti ilman nälkää! Mut tutustu aiheeseen eka kunnolla ja lue joku kirja.

Kato: www.karppaus.info

Olen karpannut, lukenut siitä paljon ja lainannut kirjoja.

Suosittelen sinulle Xtravaganzaa. Siellä saat nopeastikin pois yli 10 kg 3 kk:ssa. Ja mikäli jatkat elämäntapamuutosta, huom. ei dieettiä, saat tippumaan kyllä nuo 30 kg.

Itse olen nyt tiputtanut reilu 20 kg heidän opeillaan ja pudotettavaa on vielä reilut 10 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Xtravaganzalainen:
Suosittelen sinulle Xtravaganzaa. Siellä saat nopeastikin pois yli 10 kg 3 kk:ssa. Ja mikäli jatkat elämäntapamuutosta, huom. ei dieettiä, saat tippumaan kyllä nuo 30 kg.

Itse olen nyt tiputtanut reilu 20 kg heidän opeillaan ja pudotettavaa on vielä reilut 10 kg.

Pussikeitoille en rupea, en enää ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Xtravaganzalainen:

Pussikeitoille en rupea, en enää ikinä.

Mikset? Jos nimittäin haluat painoa nopeasti aluksi pois, tuolla se onnistuu. Itse syön nyt ns. puolivauhdilla n. 1400 kcal päivässä ja hyvin tippuu.

Banaani, kahvi 5 dl, rasvaton maito 1,5dl

Välipala:

Maitorahka 180gr
Mustikka 100gr
Vaniljasokeri 1tl

Lounas:

Perunaa 200gr keitetty ja paistettu
Hunajamarinoitua broileria 100gr
Porkkanaa 120 gr
Auringonkukansiemeniä 25 gr
Kukkakaalia 90 gr
Valkosipulia 10 gr