PAKKO saada 3 kuukaudessa 10 kiloa pois, onnistuuko näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aamulla leipä, margariini, leikkele, tee makeutusaineella ja kahvi tummalla suklaapalalla, hedelmä

Lounas: salaatti tai kalaa, broiskua, pihviä tms n. 200g
Päivällinen: sama

Iltapala: sama kuin iltapala mutta ei kahvia eikä suklaata

Ylipaino yli 30 kg...

Siis kolmessa kuukaudessa pois 10kg? Kyllähän se on täysin mahdollista. Jos ajatellaan, että kolmessa kuukaudessa olisi viikkoja 12, niin viikkoa kohti se tekee rapiat 800g.

Miksi suklaata? Koita olla ilman sokereita. vielä pitäisi mahtua yks välipala väliin. Aamupalalla pitäisi olla enemmän proteiineja (esim. rahkaa, raejuustoa tms.) Iltapalalla ei saa olla yhtään hiilareita! Mistä tuo dieetti? Olen itse saanut 10 kg 3kk ja ylipainoa oli juuri sen verran eli ei oo mahdoton tehtävä, mutta vaatii tosi paljon. Tuo sun ohjelma vaan ei kuullosta toimivalta.

Kuulostaa ihan hirveältä. Milloin ihmiset oppii että parhaiten laihtuu kun syö kunnolla kunnollista ruokaa?
Missä 600 g kasviksia, missä kuidut, missä hyvät rasvat?
Joo, saatat laihtua mutta kuihdut samalla.

Aamulla leipä ja siihen margariinisipasu, leikkele huitsin nevadaan ja sen tilalle leivän päälle tuorekurkkua, tomaattia, salaattia jne.
Kahvi ja tee ok, tumma suklaapala pois, ei sellaista tarvi.
Hedelmä ok. Vaikka omena tai appelsiini.

Ruuat ok.

Ja iltapalalla taas aamunen leipä kasviksilla.

Ja vettä pitkin päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja jou:
Miksi suklaata? Koita olla ilman sokereita. vielä pitäisi mahtua yks välipala väliin. Aamupalalla pitäisi olla enemmän proteiineja (esim. rahkaa, raejuustoa tms.) Iltapalalla ei saa olla yhtään hiilareita! Mistä tuo dieetti? Olen itse saanut 10 kg 3kk ja ylipainoa oli juuri sen verran eli ei oo mahdoton tehtävä, mutta vaatii tosi paljon. Tuo sun ohjelma vaan ei kuullosta toimivalta.

Miksi ei kuulosta? En ole karppaamassa. Omasta päästä ja kahvin kanssa täytyy se yksi suklaapala saada.

Koita Jutta-dieettiä. Sillä tippuu paino jo viikossa kivasti kun nesteet lähtee, voin kokemuksesta sanoa.
http://www.gojuttago.com/

Tässä ruokavalio mikä tuolla sivuilla on.
Aamiainen

* 45 g kaurahiutale
* 100 g raejuusto, rasvaton
* 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
* + Omega 3 2 kpl

Lounas

* 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
* 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
* 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
* 5 g oliiviöljy

Välipala

* maitorahka 250 g
* 100 g pakastemarjoja
* tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix

Päivällinen

* 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
* 5 g oliiviöljy

Iltapala

* 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
* 1 dl mehukeitto, sokeroimaton
* 10 g vehnäleseitä
* + Omega 3 2kpl

Alkuperäinen kirjoittaja la:
En usko että onnistuu ellet lopeta kokonaan syömistä. Toisaalta nesteitä saattaa lähteä rajustikin pois aluksi.. Vaikea sanoa..

paljonks laihtuu jos lopettaa koknaan syönnin, vettä vaan vitamiinipilsun ja pakollisten lääkkeiden kyytipoijaks ?? :D

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Siis kolmessa kuukaudessa pois 10kg? Kyllähän se on täysin mahdollista. Jos ajatellaan, että kolmessa kuukaudessa olisi viikkoja 12, niin viikkoa kohti se tekee rapiat 800g.

Peesi. Täällä on vissiin useampia lukutaidotomia palstalla. Ap on tiputtamassa 3kk:ssa 10kg, ei sitä koko kolmeakymmentä kiloa.

Niin siis oli se 10 kg ylimääräistä, jonka sain pois, mutta tein paljon töitä sen eteen. oli ohjattu ruokavalio, 3 kertaa salilla ja melkein joka päivä vähintää kävelylenkki

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Kuulostaa ihan hirveältä. Milloin ihmiset oppii että parhaiten laihtuu kun syö kunnolla kunnollista ruokaa?
Missä 600 g kasviksia, missä kuidut, missä hyvät rasvat?
Joo, saatat laihtua mutta kuihdut samalla.

Kuidut on leivässä ja esim. banaanista tehty rahka-maito-lesepirtelö tuo helposti kuituja. Tuossa on kuitenkin 2 kertaa päivässä salaattiannos ja kerralla menee vähintään kokonainen paprika ja siihen päälle salaattia. Esimerkiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Laihiksella:
Koita Jutta-dieettiä. Sillä tippuu paino jo viikossa kivasti kun nesteet lähtee, voin kokemuksesta sanoa.
http://www.gojuttago.com/

Tässä ruokavalio mikä tuolla sivuilla on.
Aamiainen

* 45 g kaurahiutale
* 100 g raejuusto, rasvaton
* 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
* + Omega 3 2 kpl

Lounas

* 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
* 5 g oliiviöljy

Välipala

* maitorahka 250 g
* 100 g pakastemarjoja
* tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix

Päivällinen

* 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
* 5 g oliiviöljy

Iltapala

* 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
* 1 dl mehukeitto, sokeroimaton
* 10 g vehnäleseitä
* + Omega 3 2kpl

Juuri tällaisella olin

Siis sanoisinkos niin, että juu laihdut varmaan 10kg ja nopestikkin, mutta sitten kroppa menee säästöliekille aika pahuksen tiukasti ja sen jälkeen kaikki repsahdukset tulee tuplarasvana kroppaasi.

KAtseleppa kuule painonvartioita tai samantyyppisiä laihdutusohjelmia.
Veikkaisin, että sinulla pitäisi olla kaloreita päivässä 1400 ihan vähintään, jos omaat noin suuren ylipainon.
Ja se liikunta.

Niin ja ota huomioon, että ensimmäisen viikon aikana lähtee nestettä ja se voi olla aika hurja määrä kiloja, sitten hiipuu ja monesti siihen lopahtaa monen laihduttajan motiivi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:o miks tos on suklaata jos koitat laihduttaa?kyselee hän tyhmänä.. :whistle:

Pala tummaa suklaata tuskin kaataa dieettiä?

No itseasiassa kyllä, koska pidät siten yllä sokerin halua

Olen armoton herkkujen syöjä ja tuon verran aion itselleni suoda. Sitä paitsi, pitäisihän teidän tietää että tumma suklaa on terveellistä :)

itse onnistuin, ja lähti vähän ylikin..

painonvartioiden pisteet oli ahkeras käytössä samoin kuntosali ja rullaluistimet...
ja niitä ylimääräsiä liikuntapisteitä ei tullut syötyä.

Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Siis sanoisinkos niin, että juu laihdut varmaan 10kg ja nopestikkin, mutta sitten kroppa menee säästöliekille aika pahuksen tiukasti ja sen jälkeen kaikki repsahdukset tulee tuplarasvana kroppaasi.

Veikkaisin, että sinulla pitäisi olla kaloreita päivässä 1400 ihan vähintään, jos omaat noin suuren ylipainon.
Ja se liikunta.

Niin ja ota huomioon, että ensimmäisen viikon aikana lähtee nestettä ja se voi olla aika hurja määrä kiloja, sitten hiipuu ja monesti siihen lopahtaa monen laihduttajan motiivi.

Olen nyt ekaa viikkoa TODELLA tiukalla dieetillä eikä ole lähtenyt kuin kilo joten mitään hullun suuria pudotuslukemia en odota. Miksi Painonvartijat olisi parempi systeemi? Vähissä siinäkin ne kalorit on. Toki voisin kyllä mielenkiinnosta laskeskella paljonko pisteitä tulee tällä ruokavaliolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:

Ja se liikunta.

Olen nyt ekaa viikkoa TODELLA tiukalla dieetillä eikä ole lähtenyt kuin kilo joten mitään hullun suuria pudotuslukemia en odota. Miksi Painonvartijat olisi parempi systeemi? Vähissä siinäkin ne kalorit on. Toki voisin kyllä mielenkiinnosta laskeskella paljonko pisteitä tulee tällä ruokavaliolla.

Onko kroppasi säästöliekillä? Tosi vaan on, että jos tulee liian vähän hyvää rasvaa ja kaloreita, sillä ei lähde läskit pois

Yhteistyössä