Alkuperäinen kirjoittaja Minttuli82:
Mä kyllä alan olla jo ihan sekaisin, aamulla olin ihan varma, että täti tulee kylään, kun tuhrutteli sen verran paljon ja oli tosi kipeä alavatsa, mutta nyt ei sitten taas yhtään mitään....
Pitäisiköhän kuitenkin testata huomenna aamulla, niin saisi tiedon tällekin asialle....?
jos ei sen tuhruttelun jälkeen ole mittee ilmaantunut niin testaappa ihmeessä, mulla tuli yksi veriviiva ja oli armottomat kivut, ajattelin kanssa ettei ollut tärpännyt, mut et ei se vuoto sitten alkanutkaan... voimia jännittäviin päiviin :hug:
mansikkatee edelleen suosittelen clear bluen testejä, vähän kalliimpia, mutta niihin mie luotin sekä ovis että testaus vaiheessa... =)
em saitko aikaa lääkärille, jos niin miten se ultra? ja mikä olo muuten?
jäiköhän jotakin kommentoimatta, sellaista haipakkaa tää elämä ollut.. hmm..
no (.) neuvolassa käyty, uusi neukkarin täti ei ollut niin ihana kuin se mikä mulla oli ekat kuukaudet, mutta jos se siitä :ashamed:
kaikki oli mallillaan ja ei se mun limpsadieetti (josta nyt siis olen jo luopunut) ihan karannut käsistä, koska painoa tullut 20 ekan viikon aikana vain 2 kg...
no paino on paino, monet muut asiat tärkeämpiä, kävin myös rakenneultrassa ja sielläkin kaikki oli oikein hienosti, pikkuinen vilkutteli ja kaikki sormet, varpaat ja muut tärkeät elimet löytyivät, vauva vastasi päiviä ja painoa hällä oli hienot 280 g :heart: :heart: arvaatkaa kuka oli aikasta onnellinen sitä ruutua tuijottaessa, uusi tarkempi ultra sitten taas joulukuussa, mutta nyt on kyllä raskauden se vaihe kun olo on hyvä, vauva potkii, vatsa ei ole vielä liian iso ja tuntuu hyvältä..
nyt kiireesti töihin.. mukavaa perjantaita kaikille :wave: