Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Moikka!
Minttuli ja muutkin.
Mä meinasin testata lauantai-aamuna jos ei oo alkanut. On sellanen aamu et ollaan molemmat kotona, voi sit yhdessä jännätä. Tänään on ollut hiukan menkkamaisia tunteita samanlaisia kun sunnuntaina jollon niiden siis aikasintaan ois pitänyt alkaa. Mutta siis toistaiseksi ei verta näkyvissä :D
 
Mansikkatee mullakin on ollut menkkamaisia oireita nyt viikon verran, mutta kun ei ole rinnat arat eikä muita oireita, niin venytän kanssa tuota testausta. Mä kun luulen, että kun on vasta toinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, niin voi hyvin venähtää kierto....

Mä taidan olla todellinen pessimisti :)
 
Mä taas oon liiankin optimisti, mutta en kuitenkaan niin pahasti et uskoisin tahdonvoimalla pitäväni menkkoja pois.

Tekis kyllä mieli testata melkein kävelin kauppareissulla apteekkiin. :)

Mä oon jättänyt pillerit pois toukokuun lopussa. Sen jälkeen tuli menkat ajallaan ja sit oli yks sekalainen vuoto ja edelliset oli ihan normaalit. Elikkä kierron pitäs nyt periaatteessa olla normaali. Yritetty meillä on vaan kaks kiertoa, kun käytettiin muuta ehkäsyä Pariisin matkat takia. Mikä olikin ihan hyvä koska sain siellä ruokamyrkytyksen.

Pitäkäämme Minttuli kaikkia vielä jännityksessä ;)
 
TORSTAI 25.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]
mymmyryy..........kp 6/27.............tjot.......3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 17/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 26/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 28/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 29/20.............yk4.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 30/30-33........yk5.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 32/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 38/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola

MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
joa84, Hollola, 2.tulossa, la
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,


 
Voi harmi Minttuli.

Mulla ei näy verta ja huono-olo vaivaa. Käyn varmaan tänään ostamassa testit ja sitten perjantaina tai viimeistään lauantai-aamuna testaan.

Apteekin oma on vissiin hyvä. Mikä toinen merkki ois hyvä?
 
Kiitokset kaikille!

Mä kyllä alan olla jo ihan sekaisin, aamulla olin ihan varma, että täti tulee kylään, kun tuhrutteli sen verran paljon ja oli tosi kipeä alavatsa, mutta nyt ei sitten taas yhtään mitään....

Pitäisiköhän kuitenkin testata huomenna aamulla, niin saisi tiedon tällekin asialle....?
 
PERJANTAI 26.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]
mymmyryy..........kp 7/27.............tjot.......3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 18/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 27/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 29/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 30/20.............yk4.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 31/30-33........yk5.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 33/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 39/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola

MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
joa84, Hollola, 2.tulossa, la
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,


 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuli82:
Mä kyllä alan olla jo ihan sekaisin, aamulla olin ihan varma, että täti tulee kylään, kun tuhrutteli sen verran paljon ja oli tosi kipeä alavatsa, mutta nyt ei sitten taas yhtään mitään....

Pitäisiköhän kuitenkin testata huomenna aamulla, niin saisi tiedon tällekin asialle....?

jos ei sen tuhruttelun jälkeen ole mittee ilmaantunut niin testaappa ihmeessä, mulla tuli yksi veriviiva ja oli armottomat kivut, ajattelin kanssa ettei ollut tärpännyt, mut et ei se vuoto sitten alkanutkaan... voimia jännittäviin päiviin :hug:


mansikkatee edelleen suosittelen clear bluen testejä, vähän kalliimpia, mutta niihin mie luotin sekä ovis että testaus vaiheessa... =)

em saitko aikaa lääkärille, jos niin miten se ultra? ja mikä olo muuten?

jäiköhän jotakin kommentoimatta, sellaista haipakkaa tää elämä ollut.. hmm..

no (.) neuvolassa käyty, uusi neukkarin täti ei ollut niin ihana kuin se mikä mulla oli ekat kuukaudet, mutta jos se siitä :ashamed:
kaikki oli mallillaan ja ei se mun limpsadieetti (josta nyt siis olen jo luopunut) ihan karannut käsistä, koska painoa tullut 20 ekan viikon aikana vain 2 kg...
no paino on paino, monet muut asiat tärkeämpiä, kävin myös rakenneultrassa ja sielläkin kaikki oli oikein hienosti, pikkuinen vilkutteli ja kaikki sormet, varpaat ja muut tärkeät elimet löytyivät, vauva vastasi päiviä ja painoa hällä oli hienot 280 g :heart: :heart: arvaatkaa kuka oli aikasta onnellinen sitä ruutua tuijottaessa, uusi tarkempi ultra sitten taas joulukuussa, mutta nyt on kyllä raskauden se vaihe kun olo on hyvä, vauva potkii, vatsa ei ole vielä liian iso ja tuntuu hyvältä..

nyt kiireesti töihin.. mukavaa perjantaita kaikille :wave:
 
minttuli, mikä tilanne?!
mansikkatee, muistan pettymyksen tunteen enemmän kuin hyvin :( Mutta uutta yritystä vain!
em, mikäs sun tilanne? Onko kaikki ok? Milloin ultra?
jennuli, vitsi kun sulla on tullut vähän painoa! Huomaako susta että olet pieniin päin?! Mulla paino on aina heitellyt 2-3kg suuntaan ja toiseen, siis ilman että olen raskaana ollut.

Mulla oli np-ultra ti. Vauva vastaa viikkoja ja la säilyy samana. Kovasti potki ja nyrkkeili kuvassa :) Ihana oli nähdä pirteä pienokainen! Sain rakenneultraankin ajan, ihan sen takia, että kätilö ei nähnyt kunnolla kaikkia vauvan osia, kun pieni oli niin huonossa asennossa. Eipähän tarvi mennä yksityiselle :)

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Eilen kurvas täti kylään, joten mulle voi laittaa kp 2/31-38.
Kylläpäs toi kierto venyi, toivottavasti se vähän alkaa tasottumaan.
Ja enhän mä nyt edes tiedä, että milloin mä ovuloin vai ovuloinko ollenkaan :ashamed:
 
Minttuli ja mansikkatee :hug: voi harmi! Mutta nyt vaan uutta yritystä kehiin. :) Teillä on yk:t niin vähän vielä että ei kannata masentua, vaikka tiiän että ne menkat aina kirpasee oli sitten yk2 tai 7. :hug: 90 % lasta yrittävistä pareista saa lapsen alulle vuoden sisällä. :)

Jennuli onnea ihanista rakenneultrakuulumisista!!! :flower: =)
Mirkalle myös onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja hienoa että pääset rakenneultraan!!

(.) täällä olo on hyvä! Ei mitään kipuja eikä vuotoja sen sunnuntain jälkeen, että taisi ne pelottelut olla siinä sitten... toivotaan ainakin!! :) Kävin lääkärissä tosiaan ja laittoi lähetteen ultraan kiireellisyydellä 1-7 vrk. Ei ole vielä tullut kutsua ultraan... katsotaan tulisiko tämän päivän postissa se.... viimeistään ens viikolla pääsen sitten ultraan. Nyt ei kyllä ees oo mitään paniikkia kun olo on niin hyvä... tai no hyvä ja hyvä, jos ei öklöoloa lasketa. =)
 
em niinhän sä jo kirjoititkin... et sait sen lähetteen, hyvä et kaikki mallillaan =)

mirka no kyllä näkee joo, ihan on iso masukka, mulla ylipainoa jo ennestään, mutta kyllä tämä pallo erottuu normaalista pömppömahasta... no se paino varmaan pomppaa tässä kohta sitten kunnon hypyn ylöspäin, niinhän monille käy, mutta tähän asti on menty tällä, enkä ole kamalasti syömisiä miettinyt..

mansikkatee ja minttuli :hug: vielä se tärppi käy, vaikka nämä on ehkä juuri niitä sanoja mitä ei halua kuulla nyt... :ashamed:
 
LAUANTAI 27.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Jemppi...............kp 1/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 2/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 3/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
mymmyryy.........kp 8/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 19/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Tuulia79............kp 30/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 31/20.............yk4.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 32/30-33........yk5.......2.haaveissa... Mlä



MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
joa84, Hollola, 2.tulossa, la
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,


 

Yhteistyössä