Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

MAANANTAI 22.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]
mymmyryy..........kp 3/27.............tjot.......3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 14/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 23/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 25/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 26/20.............yk4.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 27/30-33........yk5.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 29/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 35/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola

MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
joa84, Hollola, 2.tulossa, la
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,


 
Tänään alkoi viikko kahdeksan, oon miettuny et pitäiskö mennä varhaisultraan, mut en oo osannu päättää. Kuvottavaa oloa on ollut, en ole oksentanut. Kyllähän sitä miettii, et onkohan siellä mahassa edes ketään, mut täytyy jaksaa odotella.

Miehen kanssa on ollut vähän kinaa. Oon ajoittain tosi huonovointinen ja väsynyt ja sille se ei mee jakeluun. Tänään sitten aamulla hermostuin sille ja ensimmäistä kertaa se toi mulle kukkia. Oli siis pahoillaan käyttäytymisestään. Se on joskus vähän aasi, mut onpas mun aasi.
La on muuten ainakin tällä erää 3.5.

Toivottavasti Elinamarialla kaikki käy hyvin päin ja saa viettää ensi vuonna vihdoinkin äitienpäivää.
 
kerttu mähän olen yksinodottaja ja kärsin voimakkaasta raskauspahoinvoinnista 10 viikkoa , jos mulle olisi mies siinä kohtaan kenkkuillut voi olla että olisi saanut ostaa koko kukkakaupan tyhjäksi :flower: :D mutta että en yhtään ihmettele, että välillä sitä hermostuu... vaan onhan ne aasitkin ihan ihania, silloin kun ne on niitä ikiomia =)

em kuten varmaan muistatkin mähän kärsin myöskin kovista kivuista, tosin vuotoja ei ollut, soitat neuvolaan aamusta eiköhän ne asiat selviä,niinkuin moni sanoi voi olla sitä ihan harmitonta, mutta se ihan harmiton olisi saanut olla tulematta sun kohdalle, etköhän sie oo ihan tarpeeksi kokenut jo.. :hug:

( . ) satsumat on ihania, voisin elää niillä, mutta kun vatsa ei oikein kestä niitä, yksi päivässä korkeintaan mutta kun ne on niin hyviä =) rv20 mennään täällä, torstain ultraa odotellessa... =)
 
heippa!

Ei enää tuhruttelua... mutta eilen illalla alkoi kovat kivut oikealla alavatsalla. Kipu kesti pari tuntia ja oli sellaista sykkivää ja viiltävää... soitin peloissani neuvolaan tänään ja sieltä sanottiin vaan että ruskea vuotelu on ihan normaalia ja seuraa kipuja, jos tulee vielä uudestaan niin sitten päivystykseen. Pelkäsin että kyseessä olis KU mutta neuvolasta sanottiin että jos olis kohdun ulkopuolinen raskaus niin se kipu olisi jatkuvaa... huolestuttaa ja ärsyttää kun huolta ei oteta vakavasti!! :kieh: :ashamed:

Varaan ajan ykistyiselle ultraan... missäs olette lahdessa käyneet? Ajattelin yksityistä äitiysneuvolaa.... entäs hemo tai mehiläinen? Onko kokemuksia?

 
em :hug: jos sinua huolettaa ota ilman muuta yhteyttä yksityiselle, tai menet päivystykseen istumaan etkä lähde pois ennenkuin tutkivat. Toivon hartaasti että vuoto ja kivut vat harmittomia :hug:

Tapaamisesta Mä luulen että mulle käy se 4.10. kysyn viel mieheltä tänään mitä hän on mieltä.

ja omia juttuja sen verta että minä sain sen uuden työpaikan, tosin yllärinä tuli tiedoksi että viikonloput on vapaat eikä tartte öitä tehdä, pelkästään siis kahta vuoroa, eli iltaa ja aamua viikolla, ihanaa :D
 
Em; toivotaan että vuotelu ja kivut ovat ihan harmittomia. Minulla ne eivät olleet, siis viime talvena :ashamed: Aluksi vuoto oli ruskeeta ja tiputtelua, mut muuttui runsaammaksi ja verisemmäksi ja surullisen lopputuloksen voitte arvata :ashamed:
En halua pelotella, mutta minulle sanottiin neuvolassa, että minkäälainen verenvuoto ei kuulu raskauteen. Toki, paljon lukee tarinoita, joissa äidil on ollut odotusaikana jos mitä vuotoja ja kaikki on sujunut hyvin :)
Mene ihmees yksityiselle tarkistukseen, ultrassa varmasti saat tiedon siitä miks vuodat/vuodit ja itsellesi mielenrauhan. Yksityistä äitiysneuvolaa on kehuttu, ei itsellä kokemusta.
 
Elina Marialle :hug: toivotaan että kaikki hyvin, Täällä jaksellaan yllättävän oireettomana, oireettomuus hieman jopa hirvittää.Oireina ei ole muuta kun väsymys ajoittain, nälkä ja useammin saa käydä vessassa. EM: mä kävin sillon KM aikaan Hemossa ja sielä oli mukava lääkäri nimeltä Tiina Posa.
 
Olkihatussa voitas treffata, mä laitan sinne sähköpostia kunhan muistan...
Tulossa mukaan:
ElinaMaria
Jennuli
Humu82
umayya (jos saa tirehtööriltä luvan :whistle: )
mymmyryy (tää ei oo edes tirehtöörille vielä ilmottanut :LOL: )
Hilipatuinen?
[/quote]
Kuka unohtu? Ilmoittautukoon huutamalla HEP! :attn:
 
Onnea umayya uudesta työstä!! :flower:

Soitin ajan hemoon, sain keskiviikolle. Maksaa ihan sikana mutta saapahan mielenrauhan. Joo mä katoin kans että se ykistyinen äitiysneuvola on halpa, mutta sinne on ajanvaraus vasta klo 17.00 eteenpäin.... että soitan sinne sitten iltapäivällä. Jos saan sieltä ajan tälle viikolle niin perun sitten tuon hemon ajan... :/

Mirka1 neuvolasta sanottiin että ruskea tuhruttelu on ihan normaalia ja joka neljäs raskaana oleva nainen kokee sitä jossain vaiheessa. Jos vuoto ei muutu punaiseksi niin ei mitään hätää. Kivutkin on onneksi ohi, nyt vaan jäitä hattuun ja odotellaan rauhassa. Kaikkihan saattaa olla myös ihan hyvin.

Äitini sanoi että sillä oli raskaana ollessaan sellaisia keltarauhaskystia, jotka sitten poksahteli aina itsekseen... mietin että sellaisestakin olisi saattanut olla kyse?
 
soitin uudestaan neuvolaan ja sanoin että asia todella vaivaa mua, niin sanoi että tarvitsen lääkärin lähetteen varhaisultraan. Eli huomenna aamulla soitan omalle lääkärille niin saan ajan ja lähetteen ultraan. :ashamed:

peruin tuon kamalan kalliin hemo ajan.
 
em toivottavasti pääset huomenna ultraan :hug: ja mulla oli kuopuksesta ruskeaa vuotoa jonkn aikaa, juuri noilla viikoilla, ja mulle myös sanottiin että on ihan normaalia. toivottavasti myös sinulla :) ja kiitoksia :)
 
Moikka!
Mä oon vahtinut joskus teininä Posan Tiinan lapsia. Hemossa mun gyne on Takalan Teuvo. Siellä yksityisessä äitiysneuvolassa on myös tuttuja :)

Täällä ei näy tätiä, mun menkat alkaa jo yleensä aamulla/yöllä ja nyt kello on jo kohta kaks.
Ei tarttis tullakaan. Jos alkaa niin ei muuta kun greippimehua ja uutta Omar suklaata nassuun. Jos ei ala niin voisin kyllä silti maistaa suklaata ;)
 
umayya onnea uudesta työpaikasta, muistanko oikein et ollaan saman firman kasvatteja??? vaihdatko yksiköstä toiseen vaiko ihan kokonaan muualle???

em :hug: hyviä hermoja sinne nyt, luotetaan siihen että kaikki on hyvin :hug:

 
TIISTAI 23.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]
mymmyryy..........kp 4/27.............tjot.......3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 15/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 24/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 26/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 27/20.............yk4.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 28/30-33........yk5.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 30/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 36/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola

MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
joa84, Hollola, 2.tulossa, la
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,


 
Huomenia!
jennuli saman firman kasvatteja hyvinkin :) ja ihan yksikköä vaihdan vain, tuleva sijoituspaikka on Lahti, kun täytyy jo ajatella näitä jatkosijoituspaikkoja ja mihin sitä mahdollisesti siirtyy kun siitä hajautuksesta niin kaameesti vouhkataan :whistle:

muoks* em mitäs sinulle?

ja tirehtööriltä en eilen sitten vielä kerennyt lupaa kysyä, joten illalla uudemman kerran ;)
 
Mä oon täällä käynyt lukemassa teidä juttuja, mutta en oo kerinny kommentoimaan mitenkään...
Huomasin, että omat kp:t on näköjään jo aika pilvissä, mutta en uskalla tehdä testiä, kuitenkin on vasta toinen yk menossa ja voi toi kierto olla pielessä vielä pillereistä.....
Tuli vähän omaa vuodatusta nyt....
 
Heippa!

(.) Ei vuotoja, ei kipuja. kävin lääkärissä joka teki sisätutkimuksen ja emme ainakaan siinä huomanneet mitään kipuja eikä vuotoa lainkaan. Lääkärille kerroin meidän taustoja niin ymmärsi mun huolen ja laittoi lähetteen ultraan. Nyt sitten odotellaan kutsua sinne... laittoi kiirellisyydeksi 1-7 pvä. että ilmeisesti viikon sisällä pääsen sinne ultrattavaksi. Nyt on jo hyvä mieli ja taidan uskoa että kaikki on ihan hyvin tuolla masussa....

Minttuli testaa jo ihmeessä!! :D

 
KESKIVIIKKO 24.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]
mymmyryy..........kp 5/27.............tjot.......3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 16/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 25/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 27/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 28/20.............yk4.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 29/30-33........yk5.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 31/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 37/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola

MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
joa84, Hollola, 2.tulossa, la
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,


 

Yhteistyössä