Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Kertokaa milloin ja minne sovitte tapaamisen, niin katson sitten et pääsenkö mukaan.
Mulla kun on kolme pientä lasta ennestään, lauma hevosia ja mies on usein ulkomaankomennuksilla, joten järjestelyä vaatii ;)

jennuli; oletko mahd menossa rakenneultraan yksityiselle? Jos, niin minne ja mitäköhän maksaa? Haluatko tietää sukupuolta?
 
Mukana tapaamisessa =)
Tän viikon lauantai vaan on vähän huono kun mies mökillä niin pitäisi pojalle löytää hoitaja, mutta kyllä sekin varmaan järjestyy jotenkin. Kellon ajalla ei ole väliä.

Humulle onnea plussasta ja mymmiksellä tais olla synttärit niin siitäkin onnittelut :flower:
 
LAUANTAI 27.9 KÄYKÖ?????? ALKUILLASTA TAI ILTAPÄIVÄLLÄ?????

mulle käy myös tuo tuleva lauantai taikka sitten 4.10... lauantait parhaita päiviä.

mirka menen phks:n ultraan, lääkkeiden takia joita söin viime vuoden sekä siksi että istukka oli rv12 osittain kohdunsuun päällä, lääkkeistä ei mitään haittaa pitäisi olla ja istukka yleisimmin siirtyy mutta laittoivat mut sinne sitten, hemossa on ainakin aikasta kallis tuo rakenneultra, mutta mutta... sukupuolesta en oo päättänyt mitään, ne ei tuolla phks sitä kovin helpolla sano, mutta eriasia on jos sen näkee itse sitten suoraan...

mukavata keskiviikkoa kaikille,
jennuli rv19 ja juniori jalkapallolija potkuista päätellen =)

ai niin

mymmyryy se tila on sillai et jos meitä on vaan viisi tai kuusi ei välttis saada sitä, kun antavat sen usein isoille porukoille, mut onhan siellä sitten se toinenkin "erillinen tila" minkä voi varata, me ollaan vaan kabinetti saatu tosiaan aina ilmaiseksi kun ollaan ruokailtu siellä ,musta se on paikkana ihan viihtyisä mutta ruoka vaihtelee kokin mukaan, toi oli vaan eka mikä mulle tuli mieleen... =) ja jos niillä ei ole varauksia voi sen varmaan pienempikin porukka saada...
 
TORSTAI 18.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]
umayya.............kp 10/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 19/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 21/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 22/20.............yk4.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 23/30-33........yk5.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 25/ ...............yk2...............................Lahti
Mymmyryy..........kp 26/28.............tjot.......3. elävä haaveissa,Mä
minttuli82..........kp 31/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola

MUKANA MYÖS:
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
joa84, Hollola, 2.tulossa, la
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,




 
La 4.10 tai Su 5.10.
Laittakaa kumpi käy, vai käykö kumpikaan :attn: :attn: .
umayya onpas sulla kiva yövuoro :headwall: . Monelta pääset aamulla? En jaksais, kun noi yöt on mulle muutenkin vaikeita |O |O .

No okei, ryypätään niin, että kotio ei osata. Varsinkin te raskaana olijat. Teiltä mä odotan sitten oikeen huonoa käytöstä :whistle: :D . Mua kyllä monasti luullaan, että oon kännissä vaikka ihan vesilinjalla olisin, syntymähumalassa oon kaiketi :LOL: :LOL: .
 
Moikka!
Mulla ei oo vielä listoja tonne lokakuulle asti, mutta katsellaan. Mä mietin sitä Olkihatun toista tilaa et voisko se olla sellanen iso pöytäryhmä siinä keskellä? Mä oon siinä olla joskus ison porukan kanssa ku ei päästy kabinettiin.

Täällä on jännät paikat, tekis tosi paljon mieli ostaa jo testi ja testata, mutta se tuntuu turhalle jos kuitenkin sit alkaa menkat. Eli testaan sit vasta kun on myöhässä. Mä kävin parturissa ja nyt on ihan uus tukka. Ainakin se sit piristää jos menkatkin alkaa.
 
Mulle sopii molemmat päivät!!! :wave: Sekä 4. että 5.10. :D

Mulla on aikamoisia kokemuksia siitä että juopottelee ja lähtee ajamaan pyörällä sen jälkeen kotiin... :LOL: Tein tuttavuutta puhelinpylvään ja ojanpenkan kanssa... :saint: Onneksi ei enää tarvitse juopotella ainakaan vähään aikaan... :D

(.) pahaa oloa.... mikä on ihanaa. ainakin uskon että kaikki on masussa hyvin!! Jostain odottajien pinosta lueskelin että usein tyttöä odottavat voivat enemmän pahoin kuin kpoikaa odottavat. Niin ja kaksosraskauksissa on kans enemmän pahoinvointia... hui jos tulis kaksoset!! :eek: Olis aika shokki... :LOL:
 
Ai niin ElinaMarialta piti kysyä et teitkö sä siihen sun pipoon ne kukat samalla kun virkkasit vai jälkikäteen? Kyllä susta käsityöihminen saadaan, tuut sitten mun kestovaipan teko oppiin ;)

Onkos täällä muita kestoilusta innostuneita? Vai oonkos kysynytkin jo?
 
Mansikkatee mä tein ne kukat erikseen ja sitten ompelin kiinni siihen pipoon. :) Nyt on jo menossa kaulaliina... :p Jaa... kestoilusta oon kiinnostunut, oon miettiny että ainakin osittain kestoilen. Jos lähden lapsen kanssa jonnekin niin varmaan otan mukaan kertakäyttövaipat mutta kotioloissa kestot on hyvät. (anoppi lupas niitä ommella... )
 
ElinaMaria ja mansikkatee; kolmen lapsen äitinä voin sanoa, että kestovaipat on ajatuksena loistava, mutta käytännössä todella p...maisia! Niin kauan kun vauvalla ei ole koliikki (siis ei huuda 24h!) ja vauva ei saa kiinteetä ja vaippahousuja ei ole kuin yksi kerralla, niin siitä ehkä selviää...
Ja siitä ekologisuudesta, oli tehty tutkimuskin, ovat aika lailla tasoissa kertakäyttöjen kanssa, kun mukaan laskee sähkön ja veden kulutuksen (+työn määrän).
Nyt tän nelosen kanssa en enää edes yritä ;)
 
Mirka1 joo saa nähdä miten mä jaksan mutta ajattelin ainakin yrittää!! :D (ekan lapsen optimismia, ehkä?)

Mutta on siinä rahallinenkin puoli... ja tuleehan sitä jätettä ihan järjettömät määrät... :( Mielummin pesen pyykkiä kun roudaan koko ajan vaippoja roskikseen... tai no, senhän näkee. :D
 
meillä on työpaikan tykyreissu 5.10. mut 4.10. mulla tais olla vapaa, tosi listaa ei vielä ole. ilmotan kunhan tiedän ja mies antaa luvan :whistle:

jemppi meiän kuopuksella on oikeesti synttärit 3.9. mutta mulla vasta mahdollisuus pitää juhlat tuollon :)

ja mymmyryy tuo pitkä yö on klo 16.00-7.15 eikä noita oikeen jaksakaan mut suostuin tän yhden kerran kun meillä on vajetta henk.kunnasta tona päivänä. mut suoraan sanottuna pitkät yöt on p******ä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
No okei, ryypätään niin, että kotio ei osata. Varsinkin te raskaana olijat. Teiltä mä odotan sitten oikeen huonoa käytöstä :whistle: :D .

jeps mä tanssin ainakin pöydillä ja huutelen rivouksia kaikille miehille.. joopa joo.. :ashamed: =)


olkihatusta se "toinen tila" mitä mie tarkoitin niin ei ole siinä keskellä vaan, kun tullaan kauppakeskuksen puolelta sisään on heti siinä oikealla, ja sekin on sillai erillään muista...

mulle sopisi mielummin se 5.10 koska oon toisessa palstalaisten tapaamisessa helsingissä koko illan silloin pe 3.10 mutta tulen toki la paikalle jos se paremmin passaa... =)
 
PERJANTAI19.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]
umayya.............kp 11/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 20/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 22/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 23/20.............yk4.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 24/30-33........yk5.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 26/ ...............yk2...............................Lahti
Mymmyryy..........kp 27/28.............tjot.......3. elävä haaveissa,Mä
minttuli82..........kp 32/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola

MUKANA MYÖS:
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
joa84, Hollola, 2.tulossa, la
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,



 

Yhteistyössä