Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Missäs kaikki on? Huhuu.
EM onko työpaikasta kuulunut mitään?

Kipeenä täällä, kamala yskä ja päätä särkee. Väsyttääkin, kun ei saanut yöllä kunnolla nukuttua, kun koko ajan piti yskiä. Käväsin pikasesti mammuttimarkkinoilla,. Arvatkaa ostinko karkkeja noin kilon, kun ne oli halvennuksella, ei olis pitänyt
. Mutta mulla alkaa huomena onnen päivät ja mä oon kipee, niin kai sitä vähän voi maistella
.
Mutta nyt meen ottamaan pikkuset päikkärit
.


Oisko se tapaaminen sitten lauantaina 4.10. klo 15->? Olisko passeli? :attn: :attn:
 
Lauantai 4.10. klo 15 sopii loistavasti! :D Ompas kivaa!

Mymmyryy eipä kuulu mitään työpaikasta... :/ Tiedän että siellä oli varmasti kovia hakijoita ja minä vasta viime syksynä valmistunut.... no, odotellaan. :) Aion kyllä ens viikolla mennä työkkäriin ja sanoa että nyt on se tilanne että olen raskaana ja tarviin jotain töitä. Ihan mitä vaan. Melkein. :D

(.) oksettaa oksettaa oksettaa. paha olo. :x en vieläkään ole oksentanut mutta mahassa kiertää... syön koko ajan mutta vain vähän kerrallaan. yhden omenan, yhden leivän, vähän puuroa.... huokaus sentään. No ei auta valittaa. Kyllä tämän kestää kun tietää mistä kaikki johtuu :heart:
 
Täällä ollaan oltu kipeinä koko perhe. Tyttö alkaa onneksi parantumaan niin päästään ensi viikolla sitten kunnolla tutustumaan päiväkotiin. Tehtiin eilen sellainen pikavisiitti sinne, kun muut lapset olivat ulkona. Ensi viikolla mennään siten, että myös muut lapset ovat sisällä niin pääsee sitten tutustumaan uusiin kavereihin.

Mies pääsi koulutukseen ja se alkaa maanantaina. Seuraavan viikon keskiviikkona tyttö aloittaa päiväkodin. Osaakohan sitä olla sitten yksikseen kotona? Kyllähän sitä voi olla aika hiljaista ja outoa.
 
LAUANTAI20.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Mymmyryy..........kp 1/27.............tjot.......3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 12/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 21/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 23/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 24/20.............yk4.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 25/30-33........yk5.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 27/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 33/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola

MUKANA MYÖS:
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
joa84, Hollola, 2.tulossa, la
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,

 
tapaamisesta lauantaina 4.10 sopii klo.15 eteenpäin...

em mitkäs ne sun viikot nyt olikaan??? oletko menossa varhaisultraan, entä koska neuvolaan??? pahoinvointi on hyvä merkki, mutta toivottavasti et ihan yhtä pitkään saa sitä katsella kuin mie.. mutta ohi se menee onneksi =)

nalle-puhista että voi ihminen olla outo, raskauden 4 ekaa kuukautta meni niin et mua oksetti ja yökötti kaikki nallepuh jutut, mistä lie se tuli niin voimakkaana... nyt pystyin jopa katsomaan tota kuvaa ilman sen suurempia tuntemuksia, mutta tälle mun pirpanalle siis tuskin nalle puhia päälle tulee... :ashamed: =)

( . ) täällä raskaus olisi kutakuinkin puolivälissä, olo on ihan mainio, selkä väsyy töissä, muuten se on ok. ja helpommin väsyttää, mutta muuten olen elämäni kunnossa...
tämä on aika ihanaa.. =)

mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
mymmyryy tuo lottacarita ei ole palstalla ollut alkukesän jälkeen joten sen varmaan voisi napata listalta pois, lissee sitten jos tulee mukaan, hän asui hollannissa ja oli muuttamassa hollolaan, mutta hänestä kuulunut siis viimeksi silloin kun asui vielä toukokuussa tuolla maailmalla... saahan listassa toki nimiä olla mut et jos ei oikeasti mukana ole niin miksipä niitä tuossa pitämään... ??? vai??? :ashamed: :)
 
jennuli mulla on menossa nyt 6+4 :) toivotaan että loppuisi muutaman viikon päästä. Jotenkin mä uskon siihen, kun mä en muuten oo mikään vatsallani reagoija... en ikinä voi pahoin autossa, veneessä tai missään muuallakaan. Ainoastaan krapulassa :LOL:

joo mäkään en noista vauva-nallepuheista tykkää.... enemmän mä tykkään niistä a.a.milnen puheista... niistä aidoista. :D Ja mä en muutenkaan halua meijän lapsesta sellaista vaaleansininen/punainen unelmaan kiedottua. vauvathan tykkää voimakkaista väreistä! Punaisesta, oranssista, keltaisesta, vihreästä ja sinisestä! :) En haluaisi heti pienestä pitäen opettaa, että poikana sinä kuulut tiettyihin väreihin ja rooleihin. Lapsi on persoona eikä vain sukupuoli.

aamuajan ajatuksia... :whistle:
 
em mie itse oon hyvinkin tälläinen tavis tyttönen, mutta vauvanvaatteet joita oon hankkinut on ihmeen "uusretroja" eli paljon vahvoja mutta myös maanläheisiä värejä, ja sellaisia jotta ne sopii sekä tytölle ja pojalle..joops...
mutta mymmyryy anna toki noiden nallejen tuossa olla tästä keskustelusta huolimatta =)
 
Mä vaihdoin ton kuitenkin... :ashamed: .
Mites jennan äiti ja aurora? Pidetäänkö listalla edelleen?
(.) Kp 1 tänään ja kierto lyheni jälleen. Kohtahan mulla on pelkät kuukautiset, eikä välipäiviä lainkaan :kieh: :headwall: :LOL: .
 
hassu mymmyryy ei sitä kuvaa ois tarvinnu vaihtaa... :D :ashamed: Mut mukavaahan se varmaan on kun kierto lyhenee? Mua ei ainakaan haitannu toi 28 päivää silloin.. :saint:

jennuli joo mäkin ajattelin sellaisia uusretrohenkisiä vaatteita... lindexillä on NIIN ihania! :p =) Mä koitan vielä malttaa mieleni ja olla ostamatta mitään. Mulla muutamat bodyt ja puoipotkuhosut ja harsot on mutta ei paljon vielä... :p Ehkä sitten ekan neuvolan jälkeen meen ostoksille. :D
 
mymmyryy voi sua, se kuva oli ihan kiva, oli vaan pakko tilittää kun tuli siitä mieleen mun pahoinvoinnit... hö hö...
niin eipä ole heistäkään kyllä aikoihin kuulunut, vieläkö joa on maisemissa, hänellä tärppäsi niin nopiaan jotta katositko odottajiin jo.. no mikäs mie oon sanomaan ketä listoilla on, mutta sellaisia ketä ei näy eikä kuulu kuukausiin niin niin...
ja jos nimiä ottaa pois niin ainahan niitä voi myös lisätä takaisin, mutta joops kuitenka vain..

nyt saunaan, siivousurakan päälle =)
 
em voi että... toivottavasti on sitä harmitonta vuotoa, mikä niin monen säikäyttää...
siihen nyt vain luottaen, muista et polilla voi aina käydä jos alkaa siltä tuntua toivottavasti ei kuitenkaan tartte mittee sellaista miettiä :hug:
 
SUNNUNTAI21.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]
mymmyryy..........kp 2/27.............tjot.......3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 13/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 22/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 24/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 25/20.............yk4.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 26/30-33........yk5.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 28/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 34/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola

MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
joa84, Hollola, 2.tulossa, la
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,


 
kiitos jennuli ja mymmyryy. :hug:

ainakin näiltä osin vuoto on ohi, se oli vaan iltapäivällä pieni liraus. :ashamed: mahaa polttelee ja pelkään nyt ihan koko ajan että joku on huonosti... :( pakko varmaan ens viikolla mennä ultraan...

Nyt maate ja koitan rauhottua. :ashamed:
 
Täällä mies jo kyseli onko tärpännyt. Sanoin, että pari viikkoa pitää vielä odotella.

EM mulla oli kanssa alkuraskaudesta sellaisia polttavia tuntemuksia ja välillä tuntui, että puukolla viillettäisi. Terkka sanoi, että se on sitä, kun kohtu alkaa kasvamaan. Tiedän useita äitejä joilla on ollut alkuraskaudesta pieniä verenvuotoja ja kuitenkin kaikki on mennyt ihan hyvin.
 
EM

Eksyin lukemaan pinoanne ja luin vuodoistasi. Tiedän tunteen kuinka se pelottaa että joku on vialla. Itse olen joutunut kokemaan tuon pojan odotusaikana, viikkoja oli silloin reilu 13. Vuoto ei ollut mitään tuhrua vaan sitä tuli kuin esterin jostain.. päivystyksessä istuin odottamassa lähetettä päksiin housut veressä ja olin aivan varma että tämä odotus loppui tähän. Mutta kuinka ollakaan, pikkuinen oli sitkeä sissi ja tällä hetkellä energinen (välillä liiaksikin =) ) reilu 2 vuotias pojan koltiainen :heart:

 
kiitos lohdutuksesta kaikille. :hug:

Tänään aamulla tuli hiukan taas vuotoa, mutta ainoastaan pyyhittäessä... :/ kipuja on ollu mahassa vähän mutta en tiiä onko normaaleja vai ei. :ashamed:
soitan joka tapauksessa huomenna neuvolaan.

huolettaa edelleen vaikka vuotoa aika vähän onkin.
 

Yhteistyössä