Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Hilppis Anna mennä jo, ei jaksa odottaa :LOL:

Uudenvuodenvietosta: Me päätettiin tänä vuonna viettää uus vuos kaksin ihan rauhassa (paitti tuntuu, ettei se onnistu, kun kaikki on änkemäs meille tai kutsumas johonki :LOL: ). Ajateltiin ottaa rennosti vielä ennen vikoja häähössötyksiä ;) Käydään kattomas kaupungintalon raketit ja sit varmaan kotiin sylikkäin nukkumaan :heart:
 
Kiitos kissavastauksista! Meillä molemmat katit kyllä lapsiin tottuneita (lapsia kun on ennestään kolme;)), mutta eivät ole olleet vauvojen kanssa tekemisissä (toinen tullut meille aikuisena ja toinen vasta vuoden vanha), muuta kuin ystävien vauvojen vierraillessa ja molemmat kissat ovat pariin otteeseen osoittaneet olevansa kaikkea muuta kuin lapsiystävällisiä! (Omat lapsemme antavat kissojen olla rauhassa).

Toki, kissat ulkoilevat paljon ja ovat tallissa, joten mietin, että saisinko nuoremman totutettua kokonaan tallielämään, niin ettei sisälle enää tulisi. Vanha kissa ei ainakaan siihen enää sopeutuisi.

Ahdistaa vaan, että jos pitää koko ajan vahtia haukan lailla, ettei kissa mene pinnasänkyyn, sänkyyn, sohvalle, vaunuihin jne. Nuorempi kissa avaa kaikki ovetkin, joten miten sitä pystyy yöt nukkumaan rauhassa?!

jennuli; oliko pinnasängyn suoja minkä hintainen? Entä onko sulla vaunujen suoja?

Koiria meillä on kolme (bullmastiffeja), mutta ne ovat eläneet lasten kanssa aina (myös vauvojen), joten niiden kanssa ei tule ongelmia! Mutta hevoset ovat vaistonneet mun "tilani" ja kusettavat mua ihan 6-0! Siis taluttaessa, ruokkiessa jne. Mamma kun on vähän hidas, kankea ja varovainen.... huoh

Uutta Vuotta vietetään naapurissa kuten ennenkin. Mulla ei kovinkaan suurta intoa ole, haluan vain nukkua! Jos vois nukkua seuraavat 3kk (ts. laskettuun aikaan asti) =)

ai juu, jennulille vielä, sain mittarin ystävältä lainaan. Paineet oli nyt illalla 78/135 eli ihan hyvät! Katsotaan hu aamulla lääkärissä, varman 100/160.....

Patu, testaa nyt jo himputti!!!! =)

Mirkku rv 26+3
 
hilipatuinen onko pakko pitää hulluja jännityksessä... :D

mirka jees täällä paineet kanssa hyvät, saa nähdä mitä aamulla neuvolassa, mun paineita on itannut myös mun sisko joten ei ne ihan tuulesta temmattuja arvoja ole..

sängyn verkot maksaa uusina 80-150 euroa, mä sain brion suojan 25 eurolla tutulta joka ei sitä tarttenut.. vaunuihin ei suojaa ole, asun kerrostalossa, ylimmässä kerroksessa..joten...
toivotaan että yhteiselo niin täällä kuin sielläkin lähtee sujumaan =)

(-) joku kääntää ja vääntää sen minkä ehtii tuolla masukassa, lohdutta vissiin nuhaista äitiä, että kyllä täällä pärjätään... :heart:

hei mitäs suunnitelmia teillä muilla on huomiseksi????jemppi jo kertoikin omista suunnitelmista ja mirka.. =) me ollaan koko perhe yhdessä, syödään tortilloja, saunotaan ja ehkä pari rakettiakin, äitillä ja isillä on hääpäivä 34- vuotta yhteiseloa, ne on niin ihania yhdessä, alkoivat seurustella 15-vuotiaana ja naimisiin menivät alle 20 vuotiaita ja aina vaan ne on niin rakastuneita ja hyviä toisilleen.. :heart: :heart: siihen kun pääsisi itsekin joskus..

nyt uppsalan sairaalaa katsomaan.. :wave:
 
Patu testaa nyt jo! :D

Me hurautetaan huomenna serkun pojan 1-vuotissynttäreille Tampereelle, sieltä kaverin luo Lahteen tupareihin ja sieltä sit vielä katsomaan ilotulitukset kaupungille. Sitten kotiin. :) huh. Menoa siis tiedossa...

Hyvää Uuttavuotta!!! Varokaahan niitten rakettien kanssa sitten!! :wave:

EM ja Dodoliina 21+0 POksis!!
:heart:
 
Negahan se oli..... :kieh: apteekin oman tein. ärsyttää jos tää kierto vaan venyy jostain syystä... kierto on kuitenkin ollut aina säännöllinen, paitsi silloin kun aloin esikoista oottaa...

Mä meen tänää pojan kaa käymään mun serkulla ja tullaan sieltä sitten ajoissa kotiin nukkumaan....

Muoks.
Piti vielä tässä laskee, että toukokuun lopulla on alkanut yk 2 ja kierrot on ollut siitä lähtien 30,32,30,31,31,31, ja nyt tää 34 eikä menkkoja... Tissejä alko kivistää tässä koneella istuessa :LOL: kai sitä sais vaikka varpaan kipeeks jos oikein haluaa :)

Patu
 
KESKIVIIKKO 31.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

krokohopss.......kp 4/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 11/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 14/29.............yk6......1.haaveissa.......
jeppis................kp 28/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 34/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä



MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
hilipatuinen HÖH :(

uusi vuosi meillä vietetään kotona kaiken maailman räkättejä paukutellessa lasten kanssa, miehen poika tulee kaverinsa kanssa, molemmilla repullinen jotain papatteja :eek: ja appiukko vaimonsa kanssa tulevat myös meille iltaa viettelemään. minusta on ollut kiva perinne että ollaan kotosalla, ollaan tehty niin siitä asti kun tämä talo ostettiin ja uutena vuotena meillä oli tuparit, syödään, herkutellaan jne :)

em onnittelut terveestä tytöstä :heart: en ole vielä kerennyt onnitella :ashamed:

paineiden kanssa painiville paljon tsemppiä!

ja tosiaan mymmis on hukkunut :attn: :attn: :attn: ???????

myöhemmin jälleen lisää..

umayya + siiri 16+2

p.s. perustetaanko uusi pino uuden vuoden kunniaksi? voisin tehdä sen tossa hieman myöhemmin..
 

Yhteistyössä