Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

em hienoa hienoa, onnea pienestä tytön tylleröisestä.. :heart:
mähän kävin ultrassa rv30 kun sain tietää sukupuolen, nyt odotan sitä rv37 ultraa ja sit ostan loput jutut, vaikka ei tuossa mittee epäselvyyksiä pitäisi olla.. mutta tosiaan nyt varmaan helpottunut olo, olen onnellinen teidän puolesta. =)

(-) mä rasvailin aluksi tosi innokkaasti, nyt huonommin, yhtää arpea ei vielä ole, mutta monillehan ne paukahtaa viime metreillä, taidan siis parantaa tätä rasvaus innokkuuttani...
aamulla olisi sitten neuvola taas, mulla oli tänään tosiaan siskon lapset kylässä, ja pienin oli ottanut mukaan kotoa lasten virsikirjan ja halusi että ennen ruokaa sytytetään neljä kynttilää ja lauletaan sieltä kirjast, nyt sytytämme kynttilän virsi, joku on pikkuisen täpinöissään joulusta ja niinhän me sit veisattiin, juhlallinen olo sen jälkeen syödä muussia ja uunimakkaraa.. :D
 
EM tännekin pinoon :heart: onnea pienestä neidistä.

(.) Reippailin tänään töihin ja olin kyllä näky ( onneksi kuuden aikaan ei moni muu ollut vielä liikkeellä ), minä oksensin pari kertaa ojan penkalle ja taas jatkoin matkaa eteenpäin.. Ja nyt kun tulin kotiin, niin tuli vessan lattialle, kun ei ehtinyt pöntölle saakka :x . Että se siitä pestystä kylppärin lattiasta...
 
Moikka!

Mä oon yövuorossa ja nyt on vähän epäselvyyttä siitä et saanko nukkua vai en. Aijon kyllä nukkua, kaverilla alko just yövuorojen takia pahoinvointi. Mä oon selvinnyt siitä ihan vaan huonolla ololla jos ei muista syödä tasasin väliajoin.

EM Elikkäs me annetaan tuleville isovanhemmille mummi ja pappa mukeja. Muut ei tiedä kun mun äiti tietty kun se on jo ultrannutkin pikkusta. Musta se on kiva tapa kertoa. Ostettiin sellasia sinisiä käsintehtyjä mukeja, ei oikein muissa ollu nimimukeja. Ei tarvi sit kamalasti selitellä. Tosin meijän selitys on nyt jo jonkin aikaa saunasiidereistä kieltäytymisiin ollut et oon kuski. Yks kerta ei ees oltu autolla. Onnea sulle ja teille molemmille vielä kerran! (tai oikeastaan kolmehan teitä melkein on)
 
TIISTAI 23.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 20/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 26/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 3/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 6/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009


 
EM; Onnea pienestä tyttösestä!!

Itse kävin taas neuvolas tänään, verenpaine ei ota laskeakseen (joulustressi!?), painoa tullut 1kg/vk....vauva kasvanut hurjasti mitasta päätellen (tai sit on vain eri asennossa). Ensi vk katsoo sit lääkäri tilannetta.

Kaikille nykyisille ja tuleville mammoille lämmintä joulua! :heart:
 
Ihanaa joulua kaikille :xmas:

Kiva kuulla että kaikilla on kaikki hyvin :)
Ei mene enää kauaa kun Jennulilla on LA. :D

Mä oon tämän ja ensi viikon lomalla, ihanaa kun saa vaan olla kotona :) Tosin flunssa vähän vaivaa... :snotty: Mä olen yrittänyt tartuttaa itseeni vauva virusta käymällä kattomassa vähän yli viikon vanhaa kummipoikaani ja työpaikan joulupäivässä pitelin 4kk vanhaa tyttöä sylissäni =)

Tänään ja eilen on nippaillut mahaa, elättelen toivoa siis että olisi kiinnittymisnippailuja :)

Ei tänne muuta, viettäkää rauhallinen joulu ja syökää oikein hyvin :saint: :xmas: '

Hilipatuinen
 
Hyvää joulua kaikille!

Meillä ollaan taas kipeänä, aatonaattona nousi 38,5C kuume, ja ei ole laskenut vaan edelleen kuumeessa, koko joulu siis :/ Ihme juttu koska minulla ei normaalisti koskaan nouse kuume vaikka olisin kuinka kipeä, ja nyt ei edes ole muita oireita, ei nuhaa tai mitään, pelkkä kuume joka on nyt kolme päivää ollut 38-39,2 välillä..

Tunsin ovis-oireita viime viikolla, ja yritystä on ollut, odotellaan alkaako menkat.
Eilen oli nippailuja vatsassa,
 
Hyvää joulua kaikille!

Meillä ollaan taas kipeänä, aatonaattona nousi 38,5C kuume, ja ei ole laskenut vaan edelleen kuumeessa, koko joulu siis :/ Ihme juttu koska minulla ei normaalisti koskaan nouse kuume vaikka olisin kuinka kipeä, ja nyt ei edes ole muita oireita, ei nuhaa tai mitään, pelkkä kuume joka on nyt kolme päivää ollut 38-39,2 välillä..

Tunsin ovis-oireita viime viikolla, ja yritystä on ollut, odotellaan alkaako menkat.
Eilen oli nippailuja vatsassa, mutta luulen että nyt sitä vain niin herkästi kuuntelee kaikki vatsan tuntemukset kun on yritys päällä. :)
 
joulupäivää kaikille...

hilipatuiselle ja jeppikselle pikaista paranemista flunssista/kuumeesta.. kyllä on paljon pöpöjä tänä syksynä ollutkin..

mirka mulla nyt kotona mittari ja paineet olleet tosi hyvät joka mittauksella, otin lääkkeen tai en (eilen jätin neuvolan luvalla lääkkeet ottamatta että sain edes hieman nauttia joulusta) eli alapaine joka neuvolassa päälle 90, on ollut kotona 75-80 välillä, tuntuu tyhmältä syödä lääkkeitä, joista tulee tosi huono-olo kun vaan pari mittausta ollut paineet korkeat, mutta kai ne tietää mikä on parasta.. mulla taas paino ei ole noussut nyt yhtään, mutta senkin laitan lääkkeiden piikkiin kun ne käyvät vatsaan, vauva onneksi ottanut omansa ja hän kasvaa ja voi hyvin, tosin mulla oli valmiiksi jo ylipainoa, joten tää et kaikki kilot on vain tuolla masussa on ihan ok.

umayya miten sie jaksat?? toivottavasti oot saanut olla kotona ja keuhkokuume paranemaan päin...

ai että eilen oli kyllä niin ihana päivä, ja huomenna taas laatuaikaa koko perheen voimin... :D mikäs sen parempaa... :heart:
 
Kyllä on tullut syötyä ihan tolkuttomasti! Yäk, ihan ällöttää... mutta kun jouluruuat on NIIN hyviä!
jennuli; eli sulla on tullut niistä verenpainelääkkeistä huonoa oloa? Siis sulla on noin matalat alapaineet kotona, ilman läääkettäkö? Mittailitko kotona jo ennen lääkityksen aloittamista? Mä en kyllä aloita lääkkeitä ennen kuin on ihan pakko, en todellakaan halua kärsiä selkäkipujen ja supistusten lisäksi pahasta olosta (muuta kuin syömällä itse aiheutetusta...), aion hankkia mittarin kotiin ja mittailla kotona myös. Jos tosiaan paineet sit kotosallakin yhtä korkeat kuin neuvolas, niin sitten voin miettiä lääkkeitä.
Oliko sulla turvotusta ja/tai valkuaista pissassa? Vai pelkän verenpaineen takiako aloittivat lääkityksen?




 
mirka sain mittarin vasta tiistaina, olin syönyt lääkkeitä 5 päivää kun mittasin kotona ekan kerran, lääkkeiden vaste alkaa noin viikon kuluttua, tiedä sit, oliskin ollut mittari kotona jo ennekuin tää lääke päätös tehtiin, nyt siis syön kahta pilsua päivässä, kuusi on maksimi annos,
mä oon tosi herkkä lääkkeille, ja mullahan on se suolistosairaus, harvoin kuulemma lääkkeistä saa ripulin mut mä tietenkin sain, sen lisäksi heikotusta ja pahoinvointia, mutta sivuoireet menevät kuulemma ajan kanssa ohitse, mulla kolme mittaus tulosta kahtena eri kertana korkeammat kuin normaalisti ja sen pohjalta päätös lääkityksestä, ei valkuaista, ei turvotusta eikä muitakaan oireita, vain se paine. neuvolassa kuitebnkin sanottiin että kohonnut paine ei vahingoita niinkään mua mutta istukka toimii silloin huonommin ja vauvan kasvu voi hidastua, synnytys aikaistua ja joku vauva oli saanut nyt kasvohalvauksen koska äiti ei ollut halunnut hoitaa lääkkeillä paineita (luulen että siinä tapauksessa paineet olleet todella korkeat jo) no mä mittaan kotona ja syön lääkkeet kiltisti ja toivon et kroppa alkaa niitä sietämään, hyvää tässä on se että mulla menee vain yhtä lääkettä 2 tablettia päivässä kun mahdollisuus olisi et useampi lääke ja isompia annoksia. tulipa sekavaa tekstiä.. =)
 
Moikka!

Täällä on joulut vietetty ja on tosi huojentunut olo, kun saatiin kerrottua kaikille sukulaisille. Mukit oli ihan hitti ja nyt on koko suku sekasin. Äitikin itki mukin saadessaan, vaikka on jo ultrannautkin Hippulia :) Voiko sitä ihminen onnellisempi olla. Ehkä sitten kun saadaan se vauva syliin. Me lähdetään huomenna Tukholman risteilylle. Millastahan on olla ihan selvänä laivalla. Tosin mä en oo muutenkaan kovin perso alkoholille.

Oikein hyviä välipäiviä kaikille. Voi kun löytys jotain ihania vauvajuttuja Tukholmasta. :heart:

Mansikkatee ja Hippuli 7 plus 4
 
PERJANTAI 26.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 23/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 29/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 6/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 9/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009


 
LAUANTAI 27.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 24/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 30/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 7/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 10/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
Tänne kuuluu hyvää. :)

Kävin tänään prismassa ja totesin että en todellakaan ole marketti-ihmsiä... argh! |O Cittarissa oon tottunu käymään mut nyt menin prismaan ku joku kehui et siellä on vaikka mitä vauvan tarvikkeita halvalla... ja pyh siellä mitään ollut erikoista. :x Ahtaat käytävät ja kaikki ihan väärässä järjestyksessä. :D On tottunu käymään Cittarissa niin oli jotenkin tosi vaikeeta. :D

Taidetaan jatkossa käydä ihan tavallisessa S-marketissa. Samat tavarat ne siellä on ja riittää meille. :) Sit jos jotain erikoista tarvii nii voi mennä käymään... mut k-a-m-a-l-a-a. Hirveesti ihmisiä ja kaikki poukkoili siellä sekopäisinä... :LOL:

Mut ostin liivinsuojia kun oon havainnut omituisia tahroja rintsikoissa... mietin että jokohan tuo olis jotain ensimmäisiä maitotippoja? Hmmm.... :/ Ja ostin kietaisupaidan vauvalle... :p

EM ja Dodo 20+4
:heart:
 
em mäkin tänään kartoitin kaikenmoista mitä on jo vauvalle ja mitä vielä tarttee... =) se on mukavaa puuhaa, tosin siis täällä kotona ihan vain.. vaikka on jo ties mitä niin silti pittee hankkia vielä vaikka mitä.. hyvinkin se voi olla maitoa, mulla ei ole vielä noussut, mutta sehän yksilöllistä kaiketi.. otatko sä äitiyspakkausta? kohtahan sie sen sitten saat??? sulle taitaa tulla sama pakkaus kuin mulle eli vuoden 2008 malli.. siis jos otat sen.. =) jeps jeps... sain joululahjaksi lottokupongin missä oli monnnttaaa riviä lottoa, voi kun osuisikin kohdalle voitto, vaikka vähän pienempikin..pitekää pekkuja... :D

lauantai-iltaa... :wave:
 
jennuli en mä tiiä oliks ne maitoa, tais olla jotain muuta sotkua. :D ;) Joo ens kerralla neuvolassa varmaan saan kelan paprut täytettäväks. Jei! :D Joo eiköhän se tämän vuoden malli ole minkä saan. Tuliks susta miljonääri?! :D

Mistähän mä löytäisin kietaisupaitoja vauvalle? Siis halvempia ku se prisman paita... Tarjoustalo? robinhood? Täytyy varmaan käydä vähän tutkimassa. :D

EM ja Dodo 20+5
 

Yhteistyössä