Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

PERJANTAI 19.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 16/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 22/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 26/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 2/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009


 
Julietta Iso halaus täältä :hug:

Hitsi, et tuntuu, että te jo plussanneet ootte jo ihan mielettömän pitkällä kaikki :eek: Meneekö se raskaus teistäki nopeesti vai vaan täältä sivusta seuranneena näyttää siltä?? :LOL:

Mulla on ihanin mies! Menin eilen töistä kotiin kasin jälkeen ja se oli ihan oma-aloitteisesti pessy lattiat, imuroinu ja vieny matot ulos :heart: Itkin ihan, ku tuli niin onnellinen olo, ettei tartte viikonloppua käyttää siihen puuhaan :LOL: Eilen pyyhin sit viel pölyt ja tiskasin. Vessanpesu jäi sit mulle tähän päivään. Lupasin tehä miehelle jotain erityisen herkullista ruokaa nyt illalla. Jos vaikka avattais punkkukin. Meen ostaa jotkut ihan loistavat pihvit sen seuraks :heart: Täytyyhän sitä miestä nyt jotenkin hemmotella ;)
 
Multa kysyi yksi sukulaistäti tänään ihan suoraan, että ookko raskaana, kun toi sun sivuprofiili on mahakas :saint: . Mähän ihan hämmennyin ja sanoin, että ei kommentteja :eek: . Ja hei mulla vasta vkoja 9+?
Jotenkin viime yön jälkeen on vähän epätoivonen olo, että onko siellä masussa kukaan enää elossa. Nyt iskee paniikki :ashamed: , vaikkei mun pitäny panikoida... :attn:
 
(.) Km asiat on pyörinyt vähän päässä edelleen, mutta päivä kerrallaan.
Sain jostain aamulla vähän puhtia, että aloittelin joulusiivousta , mutta iski hirveä hedari, joten odottelen, että panadol vaikuttaa , ja pääsis jatkamaan. Lapset on siivonneet suurimmaksi osaksi jo omat huoneet, joten imuroin ne vaan ja pesen lattiat.
Hyvää päivänjatkoa ja palaan illalla taas löpisemään...
(kopsasin toisesta pinosta..)
Itekseni näköjään täällä höpisen, missä on muut??
 
LAUANTAI 20.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 17/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 23/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 27/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 3/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009




 
HUOMENTA!

jemppi no nyt tuntuu että mennään hurjalla vauhdilla! :D Alku tuntui toooosi hitaalta ja ihan ku ei viikkoja IKINÄ tulis lisää... :) Olipas ihana ylläri mieheltä. Toi mun ukkeli ei kyllä tajua ikinä siivota ellen mä ilmoita että nyt siivotaan... pöh. miehet. ;) toivottavasti oli mukava ilta! :D

mymmis aika tarkka sukulaistäti! :LOL: Mut kyllä sen näkee jo silmistäkin vaikka ei masusta näkiskään... :D

Meillä ei tehdä erikoista joulusiivousta, joten vapaa viikonloppu!! :D Sunnuntaina pitäis hurauttaa ystävien luo espooseen glögille... :D

EM ja Dodo 19+4 :heart:
 
SUNNUNTAI 21.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 18/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 24/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 1/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 4/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
aaargh! kp1 taas. Tuntuu, et tää kierto on nyt täs 3-4kk aikana lyhentyny ihan älyttömästi. Ensin se on jotain 32-34 ja nyt yht'äkkiä koko ajan semmosta 27-29... Nooo...ainaki saa nää jouluks pois jos ei muuta hyvää keksi :LOL:
 
Heippatihei ja huomenta!
Nyt olis joulusiivot sitä myöten pulkassa, että lattiat jäi pesemättä, koska olin viime kerran lattian pesun jälkeen jättänyt sen mikrokuituliinan myttyyn ja nyt se oli yököttävän limainen
. Pitää odottaa, että se tulee pesukoneesta raikkaana pois. Pyykkiä tuli pestyä 4 koneellista ja pari olis vielä jäljellä
. Ne ehtii.
Leivottiin aamulla lasten kanssa pipareita
, kun meikäläisen olo oli mahtava. Eilen illalla ei kyllä ollu, issias vaivasi nukkumaan mennessä
. Konttasin vessan saumat hammasharjalla pesten ja siitä mun issias ärtyi...
Tänään ajattelin mennä ruokakauppaan isosti, koska viime vuonna jäi osa tavaroista (lähinnä juustoista) saamatta, kun menin liian lähellä aattoa. Huomena meen ostamaan viimeiset lahjat
ja sitten olis hommat pulkassa.
*huojentunut ja iloinen, tyytyväinen* Mymmis ja nöppönen 9+ (kohta kai 10+)
Kopioitu toisesta pinosta.

Jemppi :hug: :hug: toisaalta lyhyempi kierto on kiva, ainakin mä oon tykännyt.
 
Jemppi :hug: peesaan mymmistä! Lyhyempi kierto on kivampi munkin mielestä... pääsee aina yrittämään nopeemmin uudestaan!!! :D

mymmishän on ollut reipas!!

Huomenna olis sitten se pelätty ja odotettu rakenneultra... :x toisaalta musta tuntuu siltä että kaikki on kunnossa ja hyvin, vauva potkii kovasti joka päivä ja olo on hieno. Mut silti kun muistaa mitä viimeksi rakenneultrassa kävi ja luulin kaiken olevan hyvin silloinkin... :( mut ei auta. Sinne on vaan mentävä ja katottava mitä vastaan tulee.

EM ja Dodo 19+5 :heart: :heart:
 
mymmis taas niin reippaana... =)

jemppi no uusi kierto, uudet kujeet...

em kaikkea sitä miettii aamun tunteina mut mietin just herätessä et koskahan sulla se rakenneultra olikaan... siihen luottaen että asiat on hyvin. :hug:

(.) eilen pidettiin vähän pikkujouluja siskon luona pelattiin mm. partyaliasta ja mäiski myyrää peliä, olipas mukavaa, koristeltiin siskolle kuusikin, oi sitä joulunfiilistä, mie ajattelin olla tämän joulun vielä kuuseton, koska en ole kotosalla jouluna paljoa ja kissat kuitenkin on, joten kokemuksesta tiedän mitä kuuselle näiden kanssa käy... sitten kun on tuo pikkuinen niin tulee varmaan enempi tehtyä joulua kotiinkin. nyt tunnelmaa saa helposti kynttilöillä ja valoilla.
kyllä väsyttää verenpainelääkkeet, mutta ohimenevä tila kuulemma, pääasia että vauva voi hyvin ja istukka toimii, tarttee vaan jaksaa... illalla glökille kaupungille kavereiden kanssa :heart: alan kyllä nauttia tästä vapaalla olosta.. :D
 
em; Onhan tästä varmaan ollut jossain välissä puhetta ja pitäisi muistaa/tietää, mutta kun en, niin pakko kysyä, että mitä sulla aikaisemmin on tapahtunut/löydetty rakenneultrasta?
Eiköhän kaikki ole nyt hyvin, kyllä sen itse vaistoaa.

Mies on tänään palaamassa Kiinasta, kiva saada siippa jouluksi kotiin! :heart:
Lasten kanssa on piparit ja piparkakkutalo leivottu, kuusi koristeltu ja jo yksi kerros siivottu! Kyllä tänne meillekin taitaa joulu tulla ;)
Sairaan isot jouluruokaostokset on kyllä vielä edessäpäin...huoh

Mirkku rv 25+1
 
Mirka ensimmäisen raskauden rakenneultrassa vauvalta ei löytynyt munuaisia, ei virtsateitä eikä lapsivettä ollut lainkaan... ns. Potterin oireyhtymä. Siitä mentiin sit OYSiin lisätutkimuksiin ja diagnoosi vahvistettiin siellä... sit viikko rakenneultrasta tehtiin raskaudenkeskeytys rv 20. :'( Kyseessä ei ollut mikään perinnöllinen tms. Vaan pelkkä sattuma... tämä oli viime tammikuussa. Ymmärtänet että pelottaa.... :(

Mutta mä päätin että mä jännitän vaan sukupuolta. :) Jos mä sillä selviäisin huomiseen asti... :p

Nyt lähen kavereitten luo espooseen suhaamaan kun on kutsuttu glögille. :) Saapahan ajtukset pois siitä vähäks aikaa.

Em ja Dodo 19+5 :heart:
 
pikainen ilmoitus, keuhkokuume uusi mulla, kotona sentään pärjään nyt mutta ei jaksa/kykene keskittymään koneella oloo, ja aikaa ja energiaa on pakko käyttää joulun viimeisiin valmisteluihin joten koetan tulla piipahtamaan vielä ennen aattoa.
voikaahan hyvin!

umayya + siiri 14+6
 
Jaksamisia Umayyalle ja muillekin.

Paljon Onnea ElinaMarialle huomiselle ei taida olla mun äiti joka ultraa kun sillä on nyt vaan yövuoroja :)

Täällä on vietetty vapaapäiviä ja nyt taas töissä. Olipas ihanaa olla kotona kahdestaan miehen kanssa vapaapäivinä. Se siivos alkuviikosta kun mä sanoin et jos menee kesken ni vähän mä sit kuolen jos täällä on viel tän näköstäkin. Onneks ei mennyt kesken, mutta sainpas sen siivoomaan.

Odotan joulua ihan tosissaan, eniten odotan lahjojen antamista. Annetaan muutes isovanhemmille mummi ja pappa mukeja. Muut ei tiedä kun mun äiti tietty kun se on jo ultrannutkin pikkusta. Musta se on kiva tapa kertoa. Ostettiin sellasia sinisiä käsintehtyjä mukeja, ei oikein muissa ollu nimimukeja.

Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille! :heart: :wave:

Mansikkatee ja Hippuli 7+0
 
umayya pikaista paranemista :hug:

em ajattele vain niitä hyviä asioita...monelta sun ultra on?? mulla huomenna kolme pikkutonttua kylässä, mutta odottelen kyl erityisesti teidän kuulumisia, kerro tulevalle isukille myös terveisiä.. =)

mansikkatee pikkuisen heräsi uteliaisuus kun mutkin on jo useamman kerran phks ultrattu että onkohan sun äippä ollut mulla, viimeksi oli ainakin niin ihana lääkäri että jäi oikein hyvä mieli.. =)

huomenna pyörähtäisi sit käyntiin rv33.. ja jottei vaan pääsisi totuus unohtumaan on iltaisin ystäväkseni saapunut närästys--ei auta vaik ruokavalion on karsinut sellaiseksi että syö mietoja juttuja, no toisaalta verenpainekin oli ihan uusi juttu niin kai tämä närästyskin tarttee kerran edes kokea.. vissiin rennie ostoksille mentävä.. mutta muuten mieli ihan hyvä =)
 
Meidän Dodo on tyttö!! :heart:

Ja kaikki oli rakenneultrassa hienosti!!!! On NIIN helpottunut, onnellinen ja iloinen olo!! Nyt voi joulu tulla... me saadaan toukokussa tyttövauva!!!! :D :D :D

Ikionnellinen EM ja Dodo 19+6 :heart:
 
elina mariaOnnea!!!!! :flower: Täällä kytännytkin koko aamupäivän, koska laitat kuulumisia =) Täällä jännitetän omaa ultraa joka 8.1. Saa nähdä kumpi meille tulossa. Itsellä vähän kyllä poika olo. Ja muiltakin kuullut, että veikkaavat meille poikaa. Täällä alkanut jo potkut tuntumaan.

Humu ja Rölli 17+6
 
ElinaMaria jei!!! Sulla on varmaan nyt kyllä todella helpottunut olo. Nyt vaan viettämään joulua hyvillä mielin.

Oma rakenneultra on reilun viikon päästä ja jännittää kovasti. Tyttöolo on, mut voi tietenkin olla ihan kumpi vaan. Eilen ostin vauvaöljyä, jolla nyt öljyän itseäni... iho kutisee venymisestä.

Iltavuoroon on mentävä, kiinnostus on ihan kymppi.. No sit alkaa joulun viettäminen, ellei sit tule pyhiksi keikkaa (rahanahne oon).

Kerttu ja kovasti möyryävä nakki 20+1
 
Onnea ElinaMarialle! Voi jukra tyttö! Mäkin haluisin tytön.

Jennulille (ja muillekin) Mun äiti ei ole lääkäri vaan kätilö joka tekee myös ultraääniä.

Täällä vietetään leppoisaa päivää. Illalla mennään anopille kylään. Miten sitä malttaa olla kertomatta :)
 
KIITOS!!! :D

humu täytyy sanoa että oma olo oli tyttöolo, mun äitillä oli tyttöolo ja kaverikin sanoi että tyttö se on.... et kai niihin voi vähän luottaa. :D Tai sit vaan osu kohalleen!! :)

Kerttu mä oon kans rasvaillu ahkerasti... samalla vähän toivon ettei tulis raskausarpia... :p Ihan varmasti menee sullakin hyvin!!

mansikkatee milloin meinasitte kertoa? Jouluna on vähän hankalaa kun pitää välttää graavilohet ja viinit... :whistle: onko kootut selitykset valmiina? :D

Jennuli kerron terveiset. :D Lähetti takaisin terkut. ;)
 
MAANANTAI 22.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 19/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 25/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 2/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 5/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009



 
Kiitos taas haleista kaikille :hug: Joo, ei se muuten haittais, mut laskin, et tän lyhentymisen takia osuu just hääpäivälle menkat :headwall: Mut se on taas sen ajan murhe. Mitää hormoneja en haluais tähän väliin enää ottaa jos tosissaan tos helmikuussa alotetaan yritys ;) Jännittää jo nyt :LOL:

mymmyryy ihania joulujuttuja sulla :heart:

em voi että! Ihanaa, että kaikki oli hyvin :heart: Ihan paras joululahja :heart:

umayya voi ei! Jaksamista ja paranemista sinne :hug:

Mansikkatee Aivan ihana idea kertoa :heart: Tuu sit kertomaa reaktioista :)

jennuli Vau, kohta oot jo mamma :heart: Jaksamista ikävien ystävien kanssa :hug:

kerttu84 Ootko säki jo noin pitkällä :eek: Yli puolen välin! Missä mä oon pyöriny, ku vasta nyt tajusin :LOL:
 

Yhteistyössä