Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

minttuli Mä ainaki tsemppaan täällä! Päivä kerrallaan :heart: :hug:

umayya Voi hitsi! Onnittelut vakinaistamisesta :flower: Ihanaa, kun tietää, että on äippäloman jälkeen mihin palata jos siltä tuntuu ja sait vakipaikan vielä tässä markkinatilanteessa :hug: Mäkin toivoisin saavani vakipaikan vielä ennen mitään...onhan täällä nyt 2 vuotta määräaikasena jo mennyt. Ja kiitos haleista :hug: Tosiaan kyllä se pari tuntia tosiaan luulis irtoavan, kunhan päivästä sovitaan. Tuntuu vaan hassulta tulla, kun muilla hirvee tohina päällä ja me ei vielä ees yritetä :ashamed: Mut katsotaan miltä tilanne näyttää tammikuussa ;)
 
jemppi vaikkei teillä se yritys vielä päällä olekaan niin olet kuitenkin pitkään täällä kirjoitellut joten porukkaan kuulut ilman muuta, kiva olis nähdä ihan IRL :D ja kiitos :) onhan se aina lottovoitto nykypäivänä saada vakipaikka, mulla oli kuitenkin onneksi se hyvä puoli että mulla oli jo vakipaikka ennestään joten olisin palannut sitten vain sinne, mut enemmän tykkään tästä uudesta paikasta ja mielummin jatkan siellä ;) toivottavasti et joudu enää hirmu kauan määräaikaisena olemaan!
 
umayya multa meni eilen ihan ohi toi sun vakinaistaminen :ashamed: . Onnea nyt kuitenkin toivottelen :flower: :flower: :flower: :flower:
jemppi kaikki pinolaiset SAAVAT tulla tapaamiseen!!!! Muista se :wave: .Sä kuulut kalustoon :attn:
(.) Tulinpa hammaslääkäristä ja juurihoito tehtiin. Nyt ei särje, kun on puoli päätä puuduksissa, puhuminen on mielenkiintoista :kieh: .
Kuka nyysi mun R-oireet? Palauttakaa takaisin, että mun mielenterveys säilyy...
Tekisi mieli juustohampparia ja kanasalaattia heseltä :p , mutta kun ei saa syödä pitkään aikaan. Mutta jos hakis sallaatin illalla :ashamed:
 
Onnea Minttulille :D
Mä oon täällä kohta ihan yksin kun kaikki vaan plussaa... :D :( En oo kamalasti aatellu kyllä tässä kierrossa koko vauva hommaa kun on joulu ja sunnuntaina on taas näytelmä harkat jne...

Tänää olin pojan kanssa meilahdessa allergia sairaalassa, kun otettiin allergia testeja mutta onneksi niistä ei ilmennyt mitään. =)

 
Hilipatuinen, oot hyvässä seurassa, ku tässä porukassa tuntuu olevan hyvä prosentti plussaamisissa. Osa tietysti on joutunut yrittämään pidempään, mutta pidetään kaikki sunkin puolesta somia ristissä ja puhallellaan plussatuulia.

Minttulille isosti onnea ja niitä tarrasukkia matkaan.. Sulla kävi vähän samalla tavalla ku mulla, että plussaa sai odottaa siinä kierrossa ja minä olin ainakin jo toivon menettänyt Mies muistelee vieläkin, kun tulin vessasta ja sanoin "jumalauta mä oon raskaana". Tein testin vielä sen takia, koska seuraavana päivänä olisi ollut alarangan röntgen.

Mymmyryylle haleja, näin kirjallisesti, en osaa noita hymiöitä laittaa.

Ite oottelen rakenneultraa, se on vuoden viimeisenä päivänä. Tänään ostin ensimmäiset vaatteet tulokkaalle, en ole vielä mitään ostanutkaan. Heti meni 80 euroa, mutta kun ne vaatteet on niin ihania. Liikkeitä oon alkanu tuntea tällä viikolla ja vatsaa ei voi mitenkään peitellä.

En ole kauheasti kirjoitellut tänne, mutta seuraillut taustalla paljon. Mietin, et voishan sitä itsekin tulla ihan lienä tapaamaan, tuttuja ei voi koskaan olla liikaa. Oon aika varma, että lapsettomat kaverit vähitellen katoavat elämästä, suurin osa ei erityisemmin pidä lapsista ja väheksyvät niiden saamista. Aikamoista kettuilua sai kuulla, kun hankittin miehen kanssa volvo, inhottavaa kun joutuu selittelemään elämänvalintoja.

Kerttu ja nakki 18+4
 
Tervehdys pitkästä aikaa!
Minttulille ONNEA :heart:

Itse voin paksusti, siis hyvin paksusti! Vatsa on iso ja kaikki mammahousutkin jo kiristää B)
Sairausloma vain jatkuu ja fysioterapiassa käyn. Muuten kyllä nautin olostani ja "muhkeista" muodoistani!
Oikein hyvää joulun odotusta kaikille odottaville ja kuumeilijoille!

Mirka rv..mitä? Apua, en muista.... 23+5... kai....
 
PERJANTAI 12.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 9/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 15/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 19/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 33/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009



 
Moikka!

Mulla taitaa olla tuulimunaraskaus tai sitten on vaan hedelmöittynyt myöhemmin, mikä olisi myös mahdollista kun kierto on kuitenkin ollut sekaisin. Ens keskiviikkona meen uudestaan Päksiin ja sit ultrataan uudestaan ja jos tarvista niin keskeytetään.

Itketty on ja paljon, mutta päivä kerrallaan eletään ja toivottavasti keskiviikko tulis nopeasti.

-Mansikkatee
 
Lenssu löytää tietään tänne :snotty: . Päätä särkee, kurkku kipeenä ja väsyttää, paleltaa. Kuumetta on jo 38. Voimat on poissa ja mä lähden nukkumaan ihan pian |O
Mansikki älä vielä heitä kirvestä kaivoon, hedelmöitys on voinut tapahtua myöhemmin :hug:
patu et sinä itekses jää tänne kuumeilemaan. :hug: :hug:
 
:hug: :hug: Mansikkatee!! Toivotaan nyt oikein kovasti että kaikki olisikin kunnossa!!! :heart:

Mymmis nyt hunajaa nassuun!!! Pikaisia paranemisia!!!

hih. Mirkalla on selvästi raskausdementia... :D

Umayya onnea vakipaikasta!!! Mahtavaa!!

Joo - tavataan vaan ens vuoden puolella! Ja kaikki pinolaiset tietty mukaan!! :)
Nyt mulla on uus tietokone! Jee! :D

EM ja Dodo 18+3 :heart:
 
LAUANTAI 13.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 10/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 16/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 20/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 34/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
huomenia!
minttuli tyhmiä kysymyksiä ei olekaan :) ihan rauhassa saaa kysellä :)
mymmis :hug: tulee nyt vähän myöhässä :ashamed:
hilipatuinen et sinä tänne yksin jää, ja sitä paitsi tosiaan on ihan hyvä plussausprosentti tässä pinossa :hug:
kertustakin kiva kuulla välistä :)
mansikkatee toivottavasti hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin :hug: oikein paljon tsemppiä ja jaksuja!
ja kiitos kaikille onnitteluista!

tänään pikkujouluihin syömään hyvin, täällä flunssa on kanssa sitkeessä, minussa ja pojissa, toivottavasti jo kohta helpottaa :snotty:
3 vapaata, ihanaa, huomenna mennään lahjaostoksille kun äiti lupas pojat ottaa hoteisiinsa.. rahaa palaa kun täytyy kaikki kummilapsten yms. lahjat ostaa, mut ei voi mitään..
joulu tulee tänä vuonna ihan liian nopeeta, tuntuu ettei kerkee mitään kun pitää töissä käydä, no onneks ens vuonna saa sitten taas rauhassa kotosalla joulua laitella ;)

umayya + siiri 13+5
 
Heippa!

Käytiin ikeassa... mitään ei pitäny ostaa ja nyt on kylppärissä uudet kaapistot ja peili.... :whistle: Ja lamppu makkariin (vihdoin!) ja uus rullaverho ja sälää... :LOL: Joka kerta käy samalla tavalla. Mitään ei pitäny ostaa ja kaikkea tarttuu mukaan.

loppuvuosi syödäänkin puuroa varmaan... :D

EM ja Dodo 18+5 :heart:
 
MAANANTAI 15.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 12/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 18/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 22/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 36/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
hei kaikki... kone taas kotipöydällä, menikin vain 8 viikkoa, nyt modeemi temppuaa, eli näinköhän sekin lähtee vielä vaihtoon, luin teidän kuulumiset läpi, ihanasti raskaudet edenneet, mansikkateelle pidän peukkuja jotta kaikki mallillaan siellä :hug:
(.) täällä mennään rv32, vauvan sukupuoli selvillä, se pysyköön kuitenkin salaisuutena, vauva voi ja kasvaa hyvin ja tämän äidin kyljet on kovilla, pikkuinen ponkaa tuolla siihen malliin, raskaus tekee jokapäivä mut valtavan onnelliseksi, edelleen, tänään kävin lääkärillä ja se on nyt niin että tää tytsi tuskin tekee töitä ennen vuotta 2010.. eli nyt saikkua muutama viikko ja sit alkaakin äitiysloma, aamulla neuvola joten raskauden ympärillä elämä pyörii =)

ihanaa joulun alusaikaa kaikille, yritän taas totutella koneen käyttöön ja päästä keskusteluun mukaan =)
 
Hienoa Jennuli että sait koneen taas kuntoon.. :) Mulla kesti kaks viikkoa pakollinen konerikko ja siinä jo meinas mennä hermot! :D Hyvä että sait lomaa!! Voi vitsit!! Ihanaa että sait tietää sukupuolenkin!!!

Niin mikäs se mansikkateen tilanne nyt on siellä? Ja minttulin? Toivottavasti kaikki on kunnossa! :hug: :hug:

EM ja monottelija-Dodo rv 18+6
:heart:
 
em no siitä huomaa et meni useampi viikko kun täällä kaikilla raskaus paljon pidemmällä kuin muistinkaan, esimerkiksi sulla, miten sulla on masukin kanssa muuten mennyt??

umayya onnea uudesta vakipaikasta =) mun äippäloma oli sunnuntain lehdessä hakusessa, saa nähdä kuka sitä alkaa tehdä tässä muutosten keskellä.

mirka mäkin oon jo sellainen pallero että että, mutta nautin silti olostani, erityisesti varmaan alkaa stressikin helpottaa kun vihdoin uskalsin ilmoittaa et nyt loppuu töissä rehkiminen...onneksi sain suoraan saikun äippikseen asti jottei tartte kokoaika hakea sitä lisää...

kerttu tuollaiset ilkeilyt "kavereilta" on tosi kurjia, mun raskauden on kaikki ottaneet vastaan tosi hyvin, mutta vasta kuulin kuinka yksi ystävä menneisyydestä oli haukkunut mut lyttyyn mun valinnan takia, se ihminen ei kuulu mun elämään, mut silti se tuntui pahalta, varsinkin kun hänen omat elämänarvot on mitä on, mutta jokainen tavallaan...
mutta volvo ja vauva on oikein hyvä yhdistelmä, nauti niistä :hug:

joulusta hullaantuneille... ostakaa ihmeessä joulutarinan cd, niin ihanaa musiikkia... tunnelmaa parhaimmillaan.. :heart:

jeps, sit aamupalalle ja neuvolaan, :D jennuli
 
EM olo on tosi hyvä, pientä kuvotusta välillä ja väsymys on vaivannut, mutta muuten ok, huomiseksi sain varattua varhaisultran joka pelottaa ihan mielettömästi. Nyt on suvussa ja kavereilla ollut tuulimunia ja keskenmenoja niin paljon, että mua pelottaa huominen.
 
jennuli tosi hyvin on menny! :D Masu kasva jo kovasti ja vauva potkii vilkkaasti. Rakenneultra olis ens maanantaina ja se kyllä pelottaa jo aika lailla... :( Mut koitan olla ajattelematta koko ultraa. :)

Minttuli hieno homma! Ihan varmasti kaikki on kunnossa!! :hug: Toivotaan!!

Siis käsittämätötnä että mulla alkoi jo 20. raskausviikko!!! huH! :eek:

EM ja Dodo 19+0 (POKSIS!!!) :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä