Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

minttuli huisin jännää! mitäs jos kuitenkin testaat? kun eihän meitä voi pitää jännityksessä, eihän siis sun jännäilyllä mitään väliä mut meidän :eek: :LOL: ei vaan, todella toivon että olisi plussasta kyse nyt :)
 
umayya on niin mukava pitää teitä jännityksessä ;)

Itselläni kun on vaan sellainen tunne koko ajan,että se täti sieltä tulee vielä, kun on välillä vähän tiputtanut, mutta ei enempää....
Jos ei viikon päästä ole täti tullut, niin kyllä mä sitten lupaan testata :)
 
Moikkatirallaa! Täällähän minä luuraan :xmas: .
No mulla on ollu paljon "iltavuoroja" töissä ja sen jälkeen olen ollu naatti ja lähes tulkoon oon ollu vaaka asennossa tai roikkunut vessassa :x :x . Kävin tänään ultrassa ja kaikki on toistaiseksi hyvin. Hyvä ja vahva syke :heart: meidän nöppösellä. Oli isompi kuin viikot kuukautisten mukaan, mutta la määritellään sitten tammikuussa.
Sori, jos oon vähän pihalla, mutta kukas oli plussannut? Onnea vaan :flower: täytyy tarkastaa :ashamed: .
Patu :hug: :hug:
Ja minttuli lopettaa meidän jännityksessä pitämisen...
Täytyis lähtee kauppaan, ennen kuin siellä on pari muutakin ihmistä...

Se oli mansikkatee :heart:
 
umayya sori, että olen aiheuttanut huolta :ashamed: . Ei vaan oo jaksanut...
Meidän neuvolan lääkäri on tosi ihana. Se tsemppas kovasti ja käänsi monitorin heti muhun päin ja sano, että kyllä siellä joku majailee ja syke on hyvä. Sitten teki mittoja ja käänsi monitorin uudestaan muhun päin ja sain vielä kattoo sitä ihanaa pientä pompotusta. :heart:
Just tulin kaupasta, piti nukkua päikkärit ennen sinne menoa. Meillä on joulukinkku uunissa ja yleensä niin ihana tuoksu onkin nyt muuttunut ihan kamalaksi :x

 
Kiva kuulla Mymmis että kaikki hyvin :)
Minttuli testaa jo :D Mä oo varmaan sanonut tän täällä tuhat kertaa, mutta mä sain esikoisesta plussan vasta kp 48/33 labrassa veritestissä et vaik olis nega niin toivoa plussasta on ;)

Mä en enää muista koska oon viimeks käynyt kirjoittamassa.... Kerroinko jo että laitoin viime viikonloppuna pojan yökylään mummolaan ja nukuin vaan...? se teki kuulkaat ihmeitä tälle mun mielenterveydelle vaikka väsyttää vieläkin niin ei ole pinna ihan niin kireällä. :)
Tänään olin koulutuksesssa jossain kirkkonummen perukoilla ja ai että sitä kotimatkaa :kieh: Kehä 3 ihan tukossa niitten ulkomaan vieraitten takia, sitten kun aattelen oikaista pois kehältä siellä on kolari, lopulta pääsen seikkailemaan jotenkin kotia mutta matka kesti yli 1,5 tuntia kun sinne ajoin n. tunnissa....

Ehtiikö kukaan ennen joulua lähteä syömään tai muuten vaan näkyilemään?

-Patu-
*kiittää Mymmistä uudesta lyhenteestä* :D
 
Täällä pyörähti käyntiin yk2 eli 1/31 tänään.
Olen todella tyytyväinen asiaan sillä nyt tietää että on jotain toivoa edes
kun kaikki toimii normaalisti. Luin kauhulla jostain että joskus voi mennä
6kk-vuosi ennen kuin kierto palautui pillerien lopettamisen jälkeen.
Eli helpotus on suuri, kohta pääsee pupuilemaan ja odottelemaan =)

Onnea mansikkateelle! :flower:
 
PERJANTAI

5.12.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 2/31..............yk2........1.haaveissa.....Asikkala
minttuli82..........kp 4/31-38 ......yk5........1.haaveissa....Nastola
Hilipatuinen.......kp 8/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 12/28-32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 26/29.............yk6.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009

 
tää lähtee viivana mukaan syöminkeihin jos vaan saadaan mun vapaille sopimaan :p on huono olo mennyt sikseen ohi että uskallan jo lupautua syöminkeihin :D

mymmis ei huolta :hug: tässä on vaan niin pieni porukka että jos ei ihan heti kuulu mitään niin sitä väkisinkin kaipaa heti, olette tulleet kaikki niin "tutuiksi" kuitenkin :heart: :hug:

jeppikselle lienee onnittelut paikallaan, siitä että kierto pysyi normina :)

EM sulla taitaa se kone temppuilla kun on sinunkin kirjoittelusta muutama päivä?

hilipatuinen noi tekee aina ihmeitä kun saa vaan nukkua, nukkua ja nukkua, sitä on kuin uudestisyntynyt sen jälkeen :)

umayya + siiri 12+4
 
minttuli tuokin voi olla oire, tuo juiliminen :saint: monelta olen siitä kuullut ja kyllä mulla aina tässä alussa on sitä juilimista ollut, kolmekin kertaa joten rohkeesti nyt vaan testaamaan, kamalaa pitää toisia piinassa :eek:
 
Kurkkimassa :wave: Anteeks, että oon käyny vähän vähäiseen malliin täällä :ashamed: Oon vaan yrittäny vähän pitää mieleni kurissa vauvahaaveiden suhteen vielä vähän aikaa. Ajatuksissa olette kuitenkin. Ja yritän käydä kurkkimassa niin, etten ihan tipahtais maailman menosta B) Ihanaa huomista itsenäisyyspäivää kaikille!
 
Huomenta ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
minttuli :wave: :wave: mikä oli tulos??
Patu nukkuminen tosiaaan tekee terää. Mäkin heräsin just äsken, kun oli eilen pikkujoulut. Menin kyllä jo ajoissa nukkumaan, mutta eihän sitä jaksa vanha enää riekkua :ashamed: .
jemppi kiva, kun kävit ja tulehan pian taas :D .
( . ) Tuli syötyä eilen pikkujouluissa sen verran runsaasti, että aamulla oli mahtavan kokonen pötsi. Ruoka oli mahtavaa :p :p . Nyt on pari päivää ollu pahoinvoinnissa ja muissa oireissa hiljaiseloa, joten paniikki iskee pikkuhiljaa... :ashamed: . Ja mä kun just aattelin, että hyvinhän tää menee, enkä oo pahemmin nyt viime viikkoina panikoinnu :ashamed: :ashamed: Päivä kerrallaan kai se on mentävä edelleen, vaikka just nyt se onkin vaikeeta...
Mymmis ja nöppönen 7+5?

Löytykö juliettan OOOOOO???
MÄ TUUNASIN TOTA PINOA JOULUISEKSI, kommentteja saa esittää :wave:
 
LAUANTAI 6.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 3/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
minttuli82..........kp 5/31-38 ......yk5........1.haaveissa....Nastola
Hilipatuinen.......kp 9/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 13/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 27/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009

 
Mymmis tosi hieno pino :D
Minttuli ????

Täällä ollaan oikein virkeenä ja hyväntuulisena. Kävin pojan kanssa ulkoilemassa ja nyt ohjelmassa ruoan laitto ja talon lämmitys. Talon lämmitys ei kyllä alkanut ihan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan kun mä en ole vielä ehtinyt tutustua meidän yläkerran vanhaan puuhellaan kunnolla ja se suutahti mulle ja savuttaa kaiken sisään... onneksi yläkertaan on ovi minkä saa kinni :)

Mies on ollut kaverin muuttoapuna eilen ja jäi sille reissulle sitten yöksi. Täytyy illalla yrittää houkutella sitä tuonne vällyjen väliin niin josko tästä kierrosta saataisiin sitten jotain aikaiseksi. :LOL:

Hilipatuinen
 
SUNNUNTAI 7.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 4/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
minttuli82..........kp 6/31-38 ......yk5........1.haaveissa....Nastola
Hilipatuinen.......kp 10/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 14/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 28/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009



 
MAANANTAI 8.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 5/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
minttuli82..........kp 7/31-38 ......yk5........1.haaveissa....Nastola
Hilipatuinen.......kp 11/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 15/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 29/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009

 
Heippa vaan,

lauantaina siis testasin negan :( Täti ei vieläkään ole tullut visiitille.....
Tosin siinä testissä kävi sellainen, että tarkistusviiva ei tullut kuin vasta tuntien päästä, joten pitäisi varmaan testata uudestaan tällä viikolla jos täti ei vaivaa tulla vierailulle
 
Voi harmi Minttuli. :hug: Niin kauan kun ei oo verta on toivoa.

Mä oon vähän tuhrutellut, mutta neuvolassa laittoivat kiinnittymisvuodon piikkiin. Sais kuitenkin jo loppua. Oon vähän huolissani vaikka oon monelta taholta kuullut olevan normaalia. Perhesuunnittelun sivuilla sanotaa et 1/3 naisista on alkuraskauden vuotoa. Neuvolassa sanottiin et niin kauan kun vuoto ei oo runsasta, kirkasta eikä oo kipuja niin kaikki ois hyvin.
 

Yhteistyössä