Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Moikka kaikki! En ole päässyt pitkään aikaan koneelle, kun puolisko aina koneella kotona ja töissä ei meinaa ehtiä.Mennään taas Olkihattuun. Mulle käy viikonloput parhaiten. Mites muut, onko ehdotuksia? Onko Hilppasesta kuulunu aikoihin mitään?
Täällä viikot tasan 14. Veriseulakin oli puhdas.
 
Huomenta! Oon näköjään oppinu heräämään ihmisten ajoissa... =)
Mutta.. EI OVISTA! ***kele.... Digitestillä testailen ja sitä uskon... Loppuviikon innostus ja ilo kaikkoaa kyllä kohta.. Perjantaina laskeskeltiin gynen kanssa että ovis ois ti tai ke... mutta ei oo. Jos testi näyttää oviksen 24-36h ennen h-hetkeä, niin sitten sen ois vasta ehkä pe tai la... Aaargh, mä tuun kyllä hulluksi tän lapsenteon kanssa....


EM: Juu, panadol on kyllä hyvä lääke, vaikka sitä useat parjaavatkin ettei se auta särkyihin. Pikaparanemiset vielä! :hug:


Tää lähtee nyt aamukahville! :p
 
Heissan vaan tosi pitkäästä aikaa :D

Mä oon ollu vaan niiiiiin väsynyt etten oo jaksanut koneella olla. Varmaan saisin jotku masis lääkkeet jos menisin lääkäriin valittaa, mutta eiköhän tää tästä taas =)

Menkka oireita ei vielä oo ollut, mutta kyllä nekin voi vielä ilmaantua kun tässä on pari päivää aikaa.

Mä voin ainakin lähtee syömään taas joskus :D

Mansikkatee :whistle: :whistle:

Taas tämmöinen pika käynti :D
Ihanaa kun on lunta :heart:
Hilipatuinen
 
Moikka!

Mahtuisiko uusi kuumeilija mukaan? Täällä 25v. tyttönen Asikkalasta. Elikkäs meillä ensimmäinen yrityskierto meneillään, jätin pillerit pois lokakuun lopulla. Ja nyt kiertopäivä 25/? pillereiden käytön jälkeen en osaa sanoa kierron pituutta. Viimeksi kun lopetin, palautui kyllä heti entiselleen. Jäämme odottamaan mitä tapahtuu :wave:
 
Heippa!

Mullakin on tota väsymystä, mutta viime viikollakin laitoin sen mahdollisen raskautumisen piikkiin. Tää viikko on mennyt kun hujauksessa huomista työhaastattelua odotellessa.

Rinnat ei ole enään niin turvoksissa, mutta kipeät ovat kuitenkin. Oli pakko laittaa Bepanthenia töihin lähtiessä mikä auttoikin. Joka paikan rasva ja auttaa myös jos ei imetä ;)

Voisiko joku valaista että koska ne kuukautiset sitten on myöhässä. Tänään 31/31
ni meneekö se niin et jos ei huomenna ala niin sit on myöhässä?

Hyvää yötä! ja Jeppikselle tervetuloa mukaan, tottakai tänne mahtuu.
 
Jeppis tervetuloa! :D Mekin plussanneet täällä pyöritään kun on niin kiva porukka! Että älä ihmettele. :LOL:

Umayya!!! Johan alkaa taas huolestuttamaan.... vois jo ilmoittautua!! :eek:

Mansikkatee uijui!! Jos ei huomiseen mennessä ala niin on myöhässä... huomenna aamulla vois jo tehä testin!!! :D Tsemppiä kovasti!!!

Julietta :hug: missä se Neiti Oo oikein luuraa?! :(

(.) olin huolissani kun Dodo oli muutaman päivän tosi hiljaa... mutta viime yönä heräsin kun alkoi sellainen melskaus masussa taas... :heart: Ja äsken kävin mäkkärissä (joo yök... tuntui siinä vaiheessa hyvältä idealta) ja ainakin Dodo tykkäs. :D Alkoi vilkas potkiminen heti hampparin jälkeen. :LOL: tuolla se nyt muru monottelee... =) Mut sai olla kyllä taas viimeinen hampapri pitkään aikaan... voi yök mikä olo tuli. :LOL: :x :headwall:

EM ja Dodo 16+2 :heart:
 
Kuka on nyysinyt juliettan Oon???
jeppis tervetuloa joukkoon pieneen, mutta pippuriseen.
EM kyllä joskus voi käydä mäkissä.. Kunhan ei joka päivä.(Mä en kyllä ymmärrä, kuka voi käydä joka päivä siellä syömässä, se hajukin...)

(.) Hammaslääkärissä käyty ja voi *piip* mikä eukko siellä oli!!! Mun lähetteessä luki, että potilas raskaana ja esitietolomakkeeseen vielä laitoin, että juu raskaana ollaan. Lääkäri otti paperin ja tutki sen läpi ja puudutti. Sen jälkeen hoitaja jutteli, että ihanaa saat kesävauvan jne. Sen jälkeen lääkäritäti rupesi huutamaan, ai oletko raskaana, millä viikoilla. Ei noilla viikoilla olisi saanut puuduttaa jne. Käytti hyvin värikästä kieltä.
Mähän olin sitten ihan pissit housussa ja soitin neuvolaan, että mitäs nyt. Siellä neuvolan täti ja neuvolan lääkäri lohduttivat ja sanoivat ettei todellakaan pidä paikkaansa, ettei saa puuduttaa, että ole huoleti kaikki on ihan ok. Se vasta olisi haitallista, jos jättäisi hampaat hoitamatta. No parin viikon päästä uudestaan olis meno sille ihanalle tädille :( :headwall:

Mä tänään jo vähän huolestuin kun pahoinvointia ei ollut. Mutta onneksi tilanne korjaantui nyt illalla, kun joutui olla pitkään syömättä ton paikkaamisen takia, niin johan nyt oksettaa :x :D :D
 
Mymmyryy: Juu, mä olen monta kertaa kysynyt hampilääkäreiltä että saako puuduttaa jne, koska mä en tod suostu mihinkään hammasjuttuihin ilman puudutusta. Vastaus on että saa puuduttaa mutta esim röntgeniä ei oteta.

Niin.. Kuka on vienyt mun O:n?? Syyllinen viedään ladon taakse! :D
 
Huh, ei o totta, tänään piti taas juosta vessaan, kun oli syöminen menny illalla vähän myöhäseksi. Näköjään vielä viikolla 15 yrjöän vähintään kerta viikkoon. En sentään enää lähes joka ilta niinkun vko 7-12. Täytyy kai mennä kokeilemaan josko jotain pysyisi jo sisällä.mymmyryyite en anna ikinä hammasläkärissä puuduttaa.:) En pelkää mitään piikkejä, mutta suuhun pistämistä inhoan. Ja muutenkin olen allerginen sille puudutusaineelle, joka sisältää adrenaliinia. Joudun siitä toimittamaan vanhat potilaskertomuksetkin sairaalaan toukokuuta varten.
 
hei kaikki..

umayya luinketjua ja mäkin odottelen kommenttia sinulta, vai menikö multa jotain ohitse??

mansikkatee joko sä oot testannut??

mymmyryy mie uskon vahvasti siihen että tällä kertaa sulla menee kaikki hyvin.. :hug:

humu mulla kesti tuo pahoinvointi viikolle 17 asti, ei mitenkään mukavaa, vaan jotenki se sitten jää unholaan...
heikko-olo tulee edelleen helposti jos ei tarpeeksi syö..ja aamulla jos venyttää aamiaista, mutta ei se tietenkään ole sen alun kaltasita oloa..

jeppis tervetuloa mukaan =)

julietta toivottavasti se ovis sieltä tulloopi.. =)

em sullakin ne viikot rientää.. ihanaa, eikö =) mulla on ihan samanlainen jumppari masussa, kylkiluut on niin kovilla välillä että huh huh..

mirkasie oot ollut jo pitkään töistä pois.. mulla ollut syksyllä s.lomaa 3 viikkoa mutta kaikki flunssan takia, vaikka varmaan jos niitä ei olisi ollut olisin joutunut selän takia olemaan pois töistä, mulla on lomaa ensiviikolla ja sitten saa katsella miten töissä sen jälkeen.. tuskin ihan jouluun asti pystyn olemaan, mutta päivä kerrallaan..

(.) se alkais tässä piakkoin rv30.. iik ja ihanaa :D raskaus on sujunut tosi hyvin, kaikki arvot, ja muut kohdallaan, painoakin tullut vasta 5 kg ja mikä parasta vauva on kova liikkumaan ja kasvaa hienosti, ensiviikolla menen äippäpolille ultraan, ihan kiva, tosin viime viikolla myös neuvolalääkäri kurkkasi vauvaa ja siellä se imi peukaloa, painoakin on jo reilusti kilon päälle ja pituutta taisi olla jotain 34 cm.. kovasti siellä siis kasvetaan.. mutta juu, palataan taas..mukavaa pikkujoulu aikaa kaikille..

terkuin jennuli ilman konetta edelleen..
 
moi!
ihan ensiksi anteeksi että olen ollut näin kauan pois, mutta tässä selitys:
viime lauantaina mulle nousi kuume ja samalla alkoi oikean hartian pistos hengittäessä, pahoinvointi yltyi ihan mielettömäksi, ja sunnuntaina olin siinä kunnossa että makasin veskissä ja vaan oksensin ja itkin, ip:llä sitten vihdoin lähdin päksiin päivystykseen, ja sisällehän mä jouduin, crp oli 60 ja olin aika pahasti kuivunut, eilen illalla vasta varmistui että keuhkukuume oli mun sairaus, antbioottia kyllä sain suoneen jo keskiviikosta alkaen kun crp oli jo 90, tänään pääsin kotiin, olo on vieläkin todella väsy, 5m kun kävelee täytyy jo pysähtyä hengittämään mutta voiton puolella siis olen, kahteen päivään ei ole kuumetta ollut, ma oli siis myös se ultra ja siellä oli täysin viikkoja vastaava vauveli, hyvin itsepäinen tapaus, ei olisi tykännyt ultrauksesta ollenkaan mutta kaikki oli hyvin, seuraava ultra on sitten tammikuussa, rakenneultra, mutta kiitos kaikille jotka kaipaili :) nyt pitää mennä huilaamaan tulen kommentoimaan muiden juttuja varmaan huomenissa tai kunhan jaksan.

umayya + siiri 11+4
 
umayya koita paratua :hug:
Mymmis Kamala hammaslääkäri reissu :kieh:
Mansikkatee kuulumiset??? :D

ON: Mulla on kp 1... taas.... Vitutus masennus alkaa olla huipussaan. :kieh:

*menee mököttämään saunan jälkeen peiton alle*

Hiliippa :)
 
Moikka!

Ei vieläkään mitään, välillä valkovuotoa, mutta siinä se. Mun oire lista on myös aikas pitkä.
En vaan vieläkään meinaa uskoa todeksi. Mulla on rautaset hermot ja enkä haluis testata turhaan, ensi viikolla vasta. Lupaan ilmottaa jos se punainen paholainen tänne kurvaa. Jotenkin tuntuu et kyllä ne vielä alkaa, mutta toivo raskautumisesta on kyllä suurempi.

Olipas mukava ilta, käytiin katsomassa uusi Bondi ja Teerenpelissä yhdellä.

Kiitokset tsemppauksista! :heart:
 
Kiitos kaikille tervetulo-toivotuksista, ja ElinaMaria olen juu pistänyt merkille että kiva porukka teillä tuntuu olevan, olen lukenut koko ketjun läpi =) Voipi tuntua aluksi vaikealta päästä sisään porukkaan mutta eiköhän se siitä kun ahkerasti yrittää :heart:

Mulla siis nyt eka kierto ilman pillereitä ja nyt on menossa kp 26. Ei toistaiseksi mitään oireita menkoista, jännittää et kuinka käy, palautuuko rytmi normaaliksi pillerien lopettamisen jälkeen. Tätä kovasti toivoen...

Jospa kerron jotain itsestäni eli olen 25v ja mies on 24v, yhdessä on oltu n.5v ja naimisiin mentiin alle kuukausi sitten :heart: kotona meidän lisäksi asustaa kaksi kissaa. Lapsi on ollut ajatuksissa jo pitkään, mutta päätimme ensin hoitaa häät kunnialla pois alta ja aloittaa sitten ihan puhtaalta pöydältä ilman muuta stressiä nämä haaveilut. Häiden piti alunperin olla vasta ensi kesänä mutta juurikin tämän vauvakuumeen takia aikaistettiin häitä...

Tällaista tietoa nyt tähän alkuun...
 
umayya :hug: :hug: ihanaa, että masussa kaikki ok!!!!! Mä aloin olla jo tosi huolissani :headwall: :headwall:. Mutta tsemppiä paranemiseen.
Patu :hug: :hug: . Ei voi muuta sanoo. Suklaata ja teetä, ne on mun keinot ahistukseen...
Juliettan ovis on nyt etsintäkuulutettu :attn: :attn: Palauttakoon sen, kuka vei :attn: .
jeppis kyllä tänne sisälle pääsee ihan hyvin, kun ei montaa kymmentä kirjoittelijaa. ++++++++++ :whistle:
mansikki peukutus peukutus

(.) Just tulin pikkujouluista. Vanha ei jaksa kauempaa, nyt pitää päästä koisimaan |O . Mulla on ollu outoa vatsakipua koko päivän ja jotain lorahteli housuun. Minä hysteerisenä juoksin vessassa, mutta valkkaria se vaan oli. Ei verta ainakaan vielä :ashamed: . Mä oon vauhko...Pahoinvointi jatkuu ja tissit on kipeet :x
 
Heippa! Töistä palattu, siivottukkin jo... vain ei löytynyt ovista mistään...
En oikein nyt ymmärrä, kun oviksen piti olla lähes varma kun ultrallakin vielä tarkistettiin että muna on kasvamassa.... En sitten tiiä.... jos ovis onkin jo ollut, vaan testi ei bongannut sitä? Mulla on (sori vaan) nännit jotenkin toooosi kipeet... Voiskohan johtua mistä?? :xmas:


Mymmyryy: mä muistan itsekin miten vauhkona olin ekassa raskaudessa kaikista lorahduksista ja vessassa piti kyllä ravata alvariinsa tarkistuksella..! :saint: Mutta hienot oireet on kyllä sulla!! =)

Mansikka: ++++++++++++++++ :whistle:
 
Jännääjille ++++++++++++++ :whistle:
Muille moikka! :wave:
ja :hug:

Mulla on nyt tietokone hajoomispisteessä. Kestää päällä 10 min ja sitten sammuu. Tuuletin rikki ja kone ylikuumenee. Eli mulle tulee nyt vähän nettikatkos - kääk! Et älkää huolestuko vaikkei mua täällä näy... :kieh: kiukuttaa mokoma rakkine. No uus kone on tulossa muutaman viikon sisällä, et sitä odotellessa.. :whistle: mä koitan kehitellä jotain fiksua ja kehittävää tekemistä siks aikaa. :D

Voikaahan paksusti odottajat ja hirmuinen plussapuhuuri kaikille ++++++++++++ :whistle:

EM ja Dodo 16+4 :heart:
 
umayya: hui mikä tauti! Onneks alkaa olla voiton puolella. Mä olen kans ollut nuha-kuumees monta pv, tänään kuumeeton päivä.
mansikkatee: +++++ =)
em:Mä :heart: Mäkkärin hampat! Rupes ihan tajuttomasti tekeen taas mieli, kun luin sun kirjoituksen! Viimes taisin käydä...hmm...torstaina ;)
jennuli: valitettavasti sl on vain jatkunut, nyt jo 6. vai olisko jo 7. viikko. Mut kaikkeen tottuu, aluks aika kävi pitkäks, mut ei enää.
jeppis: tervetuloa mukaan!
 

Yhteistyössä