Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

En malttanutkaan oottaa enempää. Joka kuukaus kun menkat on myöhässä tulee aina se ahdistus siitä kun ei tiedä. Mulla kuitenkin oli se testi kaapissakin niin miksikäs ei. Mä en usko vieläkään. Oon ihan sitä mieltä et oon tehnyt testin jotenkin väärin :( Kaipa se vaan on uskottava.

Niin vielä jos joku tuntee mut esim. ElinaMaria niin tää on vielä ihan hys hys juttu ainakin jouluun asti. Sit voi joululahjaksi antaa kaikille jotain vinkkejä :)

Kopsaan vielä tuolta muualta:

Oiskos tää nyt sitä? Kaks viivaahan siinä on, mutta onko normaalia että se raskausviiva tuli ennen kontrolliviivaa? Minusta se oli sangen ihmeellistä ja se on vielä vahvempikin. Tosin testissä lukee, että viivoja ei saa verrata keskenään.

Elikkä voinkjo luottaa siihen että tuo eka on se raskaus viiva. Eli kyseessä on ihan oikea plussa eikä haamu?

Linkki kuvaan http://www.aijaa.com/v.php?i=3173381.jpg

En voi uskoa todeksi.
 
mansikkateeKyllä tuo minun mielestä + on!!! :flower: Ette ikinä arvaa mitä onnistuin tekemään torstai iltana!! Tuli iltapalan jälkeen hiukkasen huono oli, enkä heti mennyt vessaan, niin yrjösimpä suoraan koiran päälle keittiössä :LOL: Ja lisäksi ruokapöydälle, omalle yöpaidalle ja lattialle, koko matkalta keittiöstä vessaan. Pikkasen oli siivottavaa, kun piti koirakin pyykätä, oli koirakin vähän ihmeissään ja sen ilmekin oli näkemisen arvonen, kun ykäsin suoraan sen päälle. :D
Koodi:
[url=http://lilypie.com][img]http://bd.lilypie.com/oDJgp2/.png[/img][/url]
 
mansikkatee kyllä se plussa on!!! :heart: mullakin se raskausviiva on pompannut siihen saman tein kun pissa on koskenut tikkuun, joten elä siitä huoli, kolme kertaa ;) voi vitsi, onnea! :hug:

humu :LOL: mulle kävi esikoisen odotusaikana samalla lailla, olin keittiössä juuri heränneenä koirat iloisena tervhtimässä huomenia ja mä ökäsin suoraan niiden päälle, voit arvata niitten ilmeen :LOL:
 
MAANANTAI

1.12.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Jemppi...............kp 8/28-32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 22/29.............yk6.......1.haaveissa.......
jeppis................kp 29/??..............yk1........1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 35/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
minttuli82..........kp 37/31-38 ......yk4........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.7.2009

 
Kiitokset kaikille!

Umayya: Kyllä varmaan uskaltaa. Laskureiden mukaan LA ois 3.8.

Kävin muuten kyselemässä siellä Apteekissa ja ostin vielä yhden testin, et voidaan sit miehen kanssa tehdä yhdessä torstaina ennen mökille lähtöä. Eli kuulemma kyseistä testiä ei voi tehdä väärin. Ja plussaviiva on vahva, koska on aamuvirtsasta. Testiviivaa ja kontrolli-ikkunan viivoja ei saa verrata keskenään. (niin kun pakkauksessa lukikin) Mulla kun oli se plussa viiva vahvempi. Se hämäs mua kovasti.

Uskottava se on. Nyt töihin. Kaikka varmaan arvaa hehkun aikalailla :heart:
 
TIISTAI

2.12.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

minttuli82..........kp 1/31-38 ......yk5........1.haaveissa....Nastola
Hilipatuinen.......kp 5/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 9/28-32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 23/29.............yk6.......1.haaveissa.......
jeppis................kp 30/??..............yk1........1.haaveissa.....Asikkala




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009

 
kiitos umayya ja mansikkatee

Ensimmäisen kerran suretti kovasti ja näköjään sitä toivoo kovasti lasta, vaikka ne häät
onkin siellä elokuussa tulossa ja kovasti ovat mun mielessä, vähän on ristiriitaiset tunteet
tällä hetkellä!
 
Mansikkateelle paljon onnea plussasta :flower: :heart:
Minttulille :hug: ja onnea uuteen kiertoon.

Korjaisko joku listaan mulle kp 5 ja yk 8. Mä luulin että mulla alko jo yk 9, mutta ehkä pieneksi piristykseksi niin olikin vasta yksi kierto vähemmän.
 
KESKIVIIKKO

3.12.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

minttuli82..........kp 2/31-38 ......yk5........1.haaveissa....Nastola
Hilipatuinen.......kp 6/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 10/28-32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 24/29.............yk6.......1.haaveissa.......
jeppis................kp 31/??..............yk1........1.haaveissa.....Asikkala




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009

 
Siis nyt mä oon ihan pihalla, ei mulla eilen täti tullut kylään. Mä en enää oikeasti ymmärrä mun kroppaa ollenkaan! No odotellaan josko se sieltä tällä viikolla tulis, inhottavaa kun välillä vuotaa vähän ja sit se loppuu ennen ku kerkis edes kunnolla alkaa....

Sori omanapaisuuteni, mutta pakko oli purkaa tuntoja jonnekin...
 
Huh, hirmusesti tekstiä tullu mun poissaolon aikana :eek: Vähän ootte ahkeria ;)

En muista mitä oon kommentoinu, mutta Mansikkateelle onnea plussasta :heart:
Minttulille peukut pystyssä jos toi enteiliskin jotain muuta ;)
 
mansikkatee onnea hirmu paljon, mulla testiin ei myöskään tullut haamua tms.vaan suoraan tosi vahva viiva, ei mennyt kuin muutama sekuntti.. nautihan nyt olostasi..

minttuli peukkuja että onkin jotain muuta...

umayya alkaako olo helpotta?? mulla oli kanssa tulehdusarvot päälle 80.. ja tauti kesti viisi viikkoa, mietinpä vaan kun niitä keuhkokuvia ei otettu vaikka olin aika kurjassa kunnossa, no nyt sekin pöpö voitettu... :|

(.) huomenna ultra äippäpolilla, pääsee kurkkaa tätä pirpanaa joka vääntää ja kääntää masussa niin vallan kamalasti, tuleva steppaaja ilmeisesti tai sitten jalkapalloilija :D
joulua odotan kamalasti, saisi vesisade vaan muuttua lumisateeksi.. =)
mutta mukavia joulukuun päiviä kaikille, kirjoittelen taas kun jonkun koneelle pääsen, toivottavasti ennen joulua jo omalle sellaiselle..
 
jennuli kiitos kysymästä, tänään ollut jo parempi päivä, väriä naamalla ja ei enää tartte puuskuttaa joka liikkeestä, joten kai se tästä pikku hiljaa, on vaan taottava itselle päähän että paraneminen tulee kestämään todella kauan.. ja paha olokin on väistynyt melkein kokonaan, todella harvoin etoo enää ja oksentanutkaan en ole moneen päivään *koputtaa puuta* ja mä en olis millään antanut niitä kuvia ottaa mutta kun epäilivät kehkoemboliaa niin suostuin sitten mutta onneks ei ollut siitä kyse..

minttuli mites mää merkkaan noi sun kp:t? vai annanko olla noin vaan? ja toivotaan peukut ja varpaat pystyssä että kyse oliskin jostain muusta kuin tädin vierailusta :saint:

missäs mymmis luuraa? kai kaikki on ok???
 
umayya pikaista paranemista sulle. Kyllä se siitä vielä helpottaa.
Noi mun kp:t varmaan kannattaa olla noin, mä voin vaikka ilmoittaa huomenna mikä tilanne on, niin ei tartte koko aikaa muuttaa jos se täti sieltä kurvaakin kylään :)
 
TORSTAI

4.12.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

minttuli82..........kp 3/31-38 ......yk5........1.haaveissa....Nastola
Hilipatuinen.......kp 7/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 11/28-32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 25/29.............yk6.......1.haaveissa.......
jeppis................kp 32/??..............yk1........1.haaveissa.....Asikkala




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009

 
umayya ei mulla ole vielä uutta kerrottaa, kp:t paukkuu nyt 40 :kieh:
Testiä en uskalla tehdä, kun koko aika on sellainen tunne, että täti tulee sieltä, taidan olla ikuinen pessimisti, mutta parempi ajatella negatiivisesti ku tippua korkeelta ja kovaa....
 

Yhteistyössä