Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

TIISTAI 9.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 6/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
minttuli82..........kp 8/31-38 ......yk5........1.haaveissa....Nastola
Hilipatuinen.......kp 12/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 16/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 30/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009

 
Moikka!

Mä pääsen torstaina alkuraskauden ultraan. Se sitten näkyykö siellä vielä mitään on toinen asia, mutta ei se auta kun toivoa parasta.

Muitakin iloisia asioita tapahtuu tässä perheessä. Mä sain sen koulupaikan jota toivoin. Se olis aina kerran kuussa perjantain ja lauantain kerrallaan.
 
jempistä kiva kuulla aina välillä, piipahtelehan useemminkin kylään :D

julietta toivottavasti se sun O:si löytyy pian :)

minttuli voi vitsiläinen :/ mutta niin kauan kun tätiä ei näy tosiaan on toivoa, täällä niin toivotaan sitä plussaa sulle! :hug:

mansikkateelle paljon tsemppiä tuhruttelujen kanssa :hug: mulla tuli kuopuksen odotuksessa alussa ruskeaa tuhrua ja lääkäri silloin sanoi että on ihan vaaratonta ja niinhän se olikin, joten toivon samaa myös sulle :hug: ja onnea koulupaikasta! :flower:

(.) on turvonnut, huono olo käy salakavalasti silloin tällöin kylässä, mutta onneksi jo on ilo syödä jotain kun tietää ettei se tule kaaressa takaisin.
kohta tarttis sitten lähteä töihin kokeilemaan miltä se tuntuu ja jaksaako siellä olla, kovin helposti vielä hengästyn joten varovasti täytyy aloitella, ja sitäpaitti, sain sitten jälkitautina flunssan |O nokka :snotty: ja yskittää pirusti.. mut onneks kuume ei nouse.
kukahan järkkäis tapaamista, tai miten järkätään, mut mietin vaan sellasta että pitäskö odottaa joulun yli, kun meillä on ainakin ihan hirveesti kiirettä tässä ennen joulua?

umayya + siiri 13+1
 
Mun puolesta ainakin voi sen tapaamisen kanssa odottaa joulun yli. Ensi maanantain neuvolaa kuumeisesti odotan.Kiva kuulla taas sydänäänet

Koodi:
[url=http://lilypie.com][img]http://bd.lilypie.com/eXGwp2/.png[/img][/url]
 
Minttuli täälläkin häät päällimmäisenä mielessä ;) Enää 2 kk rouviintumiseen :eek:

umayya voi kiitos :hug: Ihana kuulla, että olen ajatuksissa vaikken päivittäin merkkiä jätä :) Vauva-asiat pyörii mielessä päivittäin ja aika tarkalleen tossa häiden paikkeilla on sovittu, että voidaan jättää ehkäisyä pikkuhiljaa pois. Toivottavasti kaikki on silloin hyvin fyysisesti ja tämä onnistuu :) Siihen asti kuumeilen teitä vaan ja tsemppailen täällä :LOL:
 
Moikka kaikille.

Täällä odotellaan ensi viikkoa että pääsee tositoimiin, ainakin laskurin mukaan :)

Nyt on vaan vaivannut ikävä ongelma, terveyshuolia täälläkin..
Sunnuntai-iltana turposi kaulasta rauhanen, se on vaivannut nyt pari päivää, olen käynyt sairaalan päivystyksessä ja maanantaina soitin työterveyteen ja kumpikaan ei halunnut edes tutkia asiaa... :( Sanoivat että kyllä se ohi menee.. No nyt tuo patti on muuttunut kivikovaksi ja sattuu niin paljon ettei voi niellä saatika syödä, tosi kurja olo.
Meillä ei tietysti juuri tänään ole omassa kunnassa iltapäivystystä, enkä jaksa lahteen lähteä ellei olo tästä vielä pahene, mutta huomenna vaadin pääsyn tutkimuksiin!
 
Aamulla sitten tuli plussa clearbluen testiin! :heart:
Mutta jotenkin on mieletön huoli, kun sitä tuhrua tulee, olen kuitenkin
todella onnellinen, miehen kanssa itkettiin kun testiin tuli tulos.
Plussaa näytti niin selkeästi ennen kuin edes tarkistusviiva kerkesi tulemaan =)
 
KESKIVIIKKO 10.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 7/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
minttuli82..........kp 9/31-38 ......yk5........1.haaveissa....Nastola
Hilipatuinen.......kp 13/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 17/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 31/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009



 
jeppis Tosi kurja juttu! Toivottavasti selviää pian, noi on tosi inhottavia! Tsemppiä yritykseen :)

Minttuli VAU!! Upeeta!! Joko sut olis saanu siirtää plussanneisiin?? :heart: Tarriksia pienelle matkaan mukaan :heart:
 
Moikka!

Minttulille Onnea ainakin kolmen kilon verran :)

Mulla taas loppui se tuhruilu. Melkein viikon kesti kuitenkin. Nyt on olo ihan raskaana oleva. Huonoa oloa havaittavissa näin aamupäivästä ja vatsa on alkanut pömpöttää myös. Huomenna meen kuitenkin ultrassa käymään, jos siellä jo sydän sykkisi.

Kiitokset halauksista.

Täällä on onneksi selvitty ilman flunssaa, mutta paranemisia sen kanssa painiville.
Mä ehdottaisin myös joulun jälkeen tapaamista, kun jos mä saan pudotettua työtunteja raskauden ja koulun takia, ni ois sitten enemmän aikaa.
 
Mansikkatee kiitos.

Mullakin on ollut tuhruilua, en tiedä kuinka vaaratonta tai vaarallista se on mutta toivoisin sen loppuvan. Neuvolaan ensimmäinen aika mulla on 5.1. tuntuu ikuisuudelta aika sinne.
Toivottavasti masuasukki pysyy matkassa...
 
Minttuli ja Mansikkatee ONNEA ONNEA ONNEA!!! :heart: Minttuli älähän nyt heitä pyyhettä kehään!!!

Odotellaan vaan vielä sen tapaamisen kanssa... :p mä en pääse vielä käyttämään konetta niin oon ihan pihalla. Saan uuden tietokoneen ehkäs tällä viikolla.

Nyt siis vaan pikaiset heipat ja kerron että täällä voidaan hyvin!!! Masu kasvaa ja dodo potkii!

EM ja Dodo 18+1 :heart:
 
Hitsi...pitäsköhän munki asennoitua tapaamiseen jos se on ens vuonna... Tosiaan häähommissa menee aika tarkkaan tammi-helmikuu (kun on se häämatkakin), mutta sittenhän mäki oisin jo ihan OIKEESTI kuumeilevana, et jos en seuraavaan, niin viimeistään sitä seuraavaan miittiin tuun ainakin ;)

Minttuli Täällä on peukut pystyssä! Älä tosiaan vielä luovuta :hug:
 
minttuli älä vielä luovuta! :hug: haluisin sinua kuitenkin onnitella :heart:

jemppi kyllä sä jo seuraavaan miittiin pääset, kai sellanen muutama tunti liikenee aikaa vaikka kokemuksesta tiedänkin että häiden järkkääminen vie tajuttomasti aikaa ja voimia, joten jaksuja siihen :hug:

EM kiva kuulla että kaikki hyvin :)

(.) siis aivan järkky flunssa, mut toivotaan et pian menee ohi, pari päivää ollut töissä ja kyllä se siitä pikkuhiljaa. ja sain muuten tänään ihan viimeisen ja viimeisen tiedon siitä että paikka on nyt mun, se vakinaistuu tässä vielä ennen äippälomaa joten täällä leijutaan pilvissä, mä viihdyn niin hyvin siellä töissä ja oli ihana kuulla että olen pärjännyt niin hyvin että sen paikan sain, mulla siis koeaika nyt tammikuun loppuun.
ja vielä parempaa, joululista tuli ja jouluna 5 vp:tä ja uutena vuotena 6 vp:tä, ja vielä tammikuussa 19. -> viikon loma, ei käy turhan rankaksi työnteko :whistle:
mut nyt pitää mennä, moiks! :wave:

umayya + siiri 13+2
 
Onnea plussasta minttuli, äläkä heitä kirvestä kaivoon vielä...
Ensi vuonna voitais treffata, siinä tammikuun alussa??

(.) Ei kurjuutta kummempaa, hammasta särke niin '''#¤#""#¤¤%*, jos se huutaja eukko olis paikannut sen silloin viimeksi, niin ei ois tarvinnut kärsiä tästä kivusta :headwall: . No huomena samalle eukolle, nyt jos se karjuu, niin mä kyllä suutun :kieh: .
Oksu on edelleen kaverini mun :x , me ollaan kuin kaksi marjaa.
 
TORSTAI 11.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 8/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 14/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 18/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 32/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
umayya jos ihan välttämättä haluat mut plussanneisiin laittaa, niin antaa mennä vaan! :D

Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta laskenko mä mun lasketunajan nyt viimeisen kierron mukaan vai miten? Siis, jos lasken sen 32 päivän mukaan, niin la olis 6.8.09
 

Yhteistyössä