Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

mymmyryy: Laitoin takas! =)


Ihana ilma! Saas nähdä millasessa kunnossa tuo iso tie on kun pitäisi kohta töihin ajella. Viime yö meni pyöriskellessä... En saanu sitten milläään unta! Neljältä olin vielä ihan hereillä! Työjutut pyöri mielessä ja sit kun sai ees jonkinmoisesta unen päästä kiinni, niin mies alkoi kuorsata... raukalla on kova flunssa kuumeineen.. ei siis normaalisti kuorsaa, mutten hennonut herättääkkään, kun on kipeä.


No, onneksi huomenna on jo perjantai taas! Niin ja meidän klinikkakäynti! Peukkuja nyt pystyyn siskoset, että on hyvät follit kasvamassa!!!!!


Hauskaa päivää!
 
julietta onnea huomiselle!!!
em :heart: kun dodo on vikkelä :heart:

(.) :x :x 24/7. Muita oireita vaan vähän ja se huolettaa :ashamed: .Kaikki ei voi mennä hyvin tälläkään kertaa... :ashamed: :ashamed: . Mä oon paniikissa...
Muoks.
Koska mennään taas olkihattuun syömään? Se kala oli hyvää ja mulla on nyt mieliteko siihen :ashamed: :ashamed:
 
PERJANTAI

21.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Julietta..............kp 12/29.............yk6.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 25/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 26/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 26/32..........................1haaveissa.....Lahti
minttuli82..........kp ??/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009

 
julietta täällä peukut pystyssä d :) b

mymmis mä olen kanssa nyt vähän paniikissa, ma olis se ultra eikä mullakaan muita oireita kuin tuo pahoinvointi/oksentaminen.. kyllä siellä kaikki on hyvin sinulla :hug: toivottavasti!
ja jos ootatte että mun olo helpottaa lähden viivana mukaan syömään, jos osuu vaan silleen että olen vapaalla, kun en viimeks päässyt.
 
mennään milloin vaan syömään! :) Mä kun oon tällainen työtön luuska ;) niin mä joudan milloin vaan. :D

isot tsemppi :hug: umayya ja mymmis. Uskotaan että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan!! :attn: Eli siellä ne mukulat masussa kasvaa ihan varmasti!! :heart: :heart:
Ei ne oireet mitään kerro. :)

(.) lähden huomenna käymään Vantaalla pikkujouluissa. :) Et palailen taas sunnuntaina tai ens viikolla. Mukavaa viikonloppua kaikille!! :wave:

EM ja Dodo 15+3 :heart:
 
JIHUU!! Valiofollikkeli kasvamassa, oikeassa munasarjassa, jonka arvasinkin nippailujen perusteella. Ovista odottelen noin 4 päivän päästä, digitestit on tuolla kaapissa varttumassa. Eli clomit toimi mulla tällä 1 tabun annoksella, metuja jatketaan, muuten mennään "luomusti"...

Eli mua ei sitten ti-ke täällä näy... tiiätte kyllä mitä oon tekemässä.... :D


Kysyin lääkäriltä että kun mulla on välillä ihan outoja "päässäheittää"-kohtauksia.. että voiko se johtua noista metuista... Sano että ennemminkin se voisi johtua metu-clomi-primolut-yhdistelmästä... =) Eli järjissäni mä kai vielä oon. :whistle: No, mulle ei ainakaan tuu aikuisiän diabetestä kun syön siihen tarkoitettuja lääkkeitä.. :p
 
LAUANTAI

22.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Julietta..............kp 13/29.............yk6.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 26/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 27/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 27/32..........................1haaveissa.....Lahti
minttuli82..........kp ??/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009

 
julietta waude, hienoa! hommiin vaan :D :saint:

kiitosta vaan em ja mymmis yritän kovasti pysyä positiivisella kannalla :)

).( :x olo jatkuu, onneks viel saikkua, ma vapaa ja tiistaina vasta töihin jos pystyy.. ihana huilia, ainoo vaan että kuopuksella taas märkäinen korvatulehdus, edellisestä ei olekaan kuin pari viikkoa, lääkäri eilen meinas että ei olis edes parantunut, joten nyt koitetaan saaha poika terveeksi jotta päästään tutkimaan tarviiko putket korviin, lääkäri sanoi että hänen mielestään selkeä putkilapsi on, joten odotellaan tässä sitten kai sitä päätöstä enää, onhan noita tulehduksia, märkäisiä sellaisia, ollutkin ihan tarpeeksi. onko teillä muuten kellään mitään tietoa mitähän sellanen operaatio maksaa? nukutuksessa se kai tehdään.. täytyykin lähteä tutkimaan netistä..

umayya + siiri 10+5
 
julietta; toivotaan että nyt tärppää!!
umayya: onnea ultraan, kaikki on varmasti just niinkuin pitääkin! Ja samaten mymmis: kaikki menee hyvin, harvoin saman ihmisen kohdalla käy useamman kerran ikävästi.

Itse olen paksu, hyvin paksu! Selkä vinoilee ja supistelee paljon. Huomenna taas selän takia lääkäri ja samalla sit tuo norm. keskiraskauden lääk, kohdunsuun tilannetta katsotaan kun on niin paljon supistellut. Saikulla olen ollut jo 5vk, en tiedä onko musta enää töihin tän odotuksen aikana, aika käy pitkäksi, huoh.

Nyt kuitenkin lasten kanssa ulkoileen, ihana ilma vaikkakin kylmä tuuli.

rv 21+1
 
SUNNUNTAI

23.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Julietta..............kp 14/29.............yk6.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 27/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 28/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 28/32..........................1haaveissa.....Lahti
minttuli82..........kp ??/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009

 
MAANANTAI

24.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Julietta..............kp 15/29.............yk6.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 28/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 29/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 1/28-32..........................1haaveissa.....Lahti
minttuli82..........kp ??/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009



 
kp 1 jälleen....muutin kieropäiviäkin vähän leveemmäks, koska nyt on jostain syystä ollu vähän lyhkäsempiä kiertoja, mut tossa välissä se menee... Anteeks valivali, mut on vaan sellanen olo, et olispa vaan raskaana :ashamed:
 
Moikka kaikki!

Voiko mun kiertopäivillä olla jo rinnat turvonneena? (29/31)
Eivät ole ikinä olleet tollaset, voihan taas olla että keho tekee tepposia. Olis niin mukavaa olla raskaana, pari päivää piinaa vielä jäljellä. Näin kyllä sellasta unta et menkat alko :(

Voimia kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa!

J.K Jempille :hug:
 
Heippa kaikille!

Ja heti aluksi onnittelut plussanneille :flower:

Olin vähän aikaa pois, kun ajatukset harhaili ties missä sen naimisiin menon kanssa! Nyt ajatukset on saatu kasaan, ainakin toivottavasti. Vauva saa tulla vaikka heti, sillä päätimme, että jos vauva ilmoittaa tulostaan, niin häitä aikaistetaan :)

Tällä hetkellä on menossa yk 4 ja kp:t on 30, viime kierto oli 32 pvää, joten pikku hiljaa alkaa elimistö palautumaan pillereiden lopetuksesta.
 
jempille :hug: :hug:

minttuli ihanaa. :) Nyt vaan suuren suuri plussapuhuri sinne!!!
+++++++++++ :whistle:

mansikkatee toivotaan nyt kovasti että olis tärpänny!!! :hug:

(.) täällä on podettu kaameeta flunssaa pari päivää... :snotty: nokka tukossa ja yskittää ja kurkku ihan toooosi kipee. :headwall: et eipä sit muuta. Ja äsken poltin kieleni kuumaan hunajaveteen kun sen pitäisi auttaa yskään... |O

Et semmosta...

EM ja Dodo (joka on kyllä jo tosi vilkas kaveri!) 15+6 :heart:
 
Huomenta! Heräsinkin aikaseen ovistestailuun.... negaa näyttää vielä, mutta toivottavasti huomenna sitten ois jo plussa. Ollaan kyllä pupuiltu varmuuden vuoksi ahkerasti jo nyt, jos vaikka menee huiput testailun ohi.

EM: Pikaista paranemista!

Mansikkatee: Toivotaan että siellä pikku plussa turvottelisi sun rintoja! :D :saint: Mulla ainakin ekassa km-raskaudessa tissit oli räjähdyspisteessä jo ennen testailuja.

Jemppi: :hug:


Täytyy vissiin lätä kaivaa auto kinoksesta... Ei kyl millään viittis kun toi kyttääjänaapuri on tuolla pihalla... On kyllä niiiiin ärsyttävää kun toinen hyökkää heti kyselemään ja juoruilemaan muista, kun vaan nenänsä ovesta ulos laittaa! mur!
 
KESKIVIIKKO

25.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Julietta..............kp 16/29.............yk6.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 29/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 30/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 2/28-32..........................1haaveissa.....Lahti
minttuli82..........kp ??/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009


 
Kiitos kaikille haleista :hug: Täällä saa kyllä aina tukea! Kiitos! Mieli on tänään vähän parempi. Häitä odottelen, että sen jälkeen vois odottaa muutakin kuin menkkoja ;)

Tänään jään onneks tossa parin tunnin päästä lomalle, niin sit pääsee pois kotoa ihan muihin maisemiin. Varmasti saa ajatuksetkin sitten ihan muualle. Jään siis nettipimentoon ja viimeistään ensi viikolla palailen ruotuun. Mukavaa ja lumista viikkoa teille :wave:
 

Yhteistyössä