Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Olipas hyvä kun paikalle tulin! Ekaks, mymmis, onnea tuhannesti!!!! Tokaks, jennuli, onneks kaikki kunnossa, pelkäsin oikeesti jo pahinta! Ja flunssa ei ole tässä tilassa oleville se pahin...
em, usko pois, kyllä isukki vuoden päästä nukkuu aina kun vain saa ja annetaan, kerkeät paistaa lätyt, leipoa kakut, siivota, pyykätä..jne ihan rauhassa ;) Ainakin meillä, kolmen lapsen iskä tekee niin...heh

Mirka 19+1
 
Tackar och pockar! Varovasti täällä edetään, kun noi kolme huonoa muistutusta elämän raadollisuudesta on erittäin tuoreessa muistissa :ashamed: :ashamed: . Mutta seuraava km-uni on nähty, joten sitä jälleen odotellessa. (Mun unet valitettavasti on pitäneet hyvin kutinsa :headwall: ) Mutta päivä kerrallaan.
 
Heippa pitkästä aikaa, olen käynyt täällä kyllä lukemassa teidän juttuja,mutta niin pikasee etten ole ite kirjotellut.Täällä viikko 11 + jotain menossa. Tiistaina olisi NP ultra. Kyllä jännittää, on onneksi aamulla ettei tarvitse ensin töihin mennä. Puoliskokin pääsee mukaan. Tylsäää, hajotin eilen meidän telkan kun imuroin sen :LOL:
 
MAANANTAI

10.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Julietta..............kp 1/29.............yk6.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 14/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 15/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 15/32..........................1haaveissa.....Lahti
mymmyryy.........kp 27//26....................................................Mlä
minttuli82..........kp 47/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09

 
huomenia!
humu kiva kuulla sinustakin :) tulehan sitten kertomaan ultrakuulumiset, itellä vielä 2 viikkoa ultraan.
minttuli on nyt hävinnyt jonnekin? et kai vaan ole plussannut etkä tule kertomaan siitä :eek:
mymmis mikäs olotila siellä? en viel laittanut sinua plussanneisiin, kerrot sitten itse kun sille tuntuu :)
kaveri tulee kaffelle joten palailen myöhemmin :wave:

siiri sanoo POKS 9
 
Huomenta ja terveisiä sängyn pohjalta! Tyhmänä tyttönä lähin eilen aamulla lenkille, vaik oli jo vähän nuhainen olo. Ihmettelinkin kun ei oikein kulje ja tässä sitten syy.. Ei paljon tartte töihin mennä kun ääni ei kulje, kun pitää olla äänessä koko ajan. No, meneehän se näinkin.

Tätiä ootellaan. Viimesen primolutin otin perjantaina ja lapun mukaan tädin pitäis tulla tänään, mutta veikkaan kuitenkin että se tulee keskiviikkona tai torstaina. Mulla aina tuppaa menee kaikki pidemmän kaavan mukaan, joten miksi se nyt aikaistuis. Tosiaan kyllä toivotaan ettei täti löydä ollenkaan meille vaan tulis se plussa vihdoin. Mahdollisesta seuraavasta kierrosta alotan sitten clomit. Ne on mulle samalla semmosia itsetuntolääkkeitä... Jotenkin.. Tiiän että tuolla tapahtuu sit kans jotain kun niitä otan.

Mut, parempaa maanantaita teille!!!


ps. Humu: Miten sä sen telkan oikein hajotit? Imuroimalla ihan vaan, vaiko tippuiko se vai miten? Pakko kysyy kun kuulosti niin hassulta!! :hug: :hug:
 
JuliettaEn sen tään tiputtanu, imuroin sen kun se oli päällä. Puolisko tosin kotiin illalla tullessaan eilen huomasi, että vika olikin digiboksissa.Eli olinkin rikkonu imuroimalla telkan sijasta digiboksin :whistle: No, hyvä niin, koska boksissa takuu jäljellä telkassa ei. Nyt täytyy toivoa, että löydän kuitin =)
 
Okei... täti tuli tällä kertaa ihan puskista ilman minkään näköisiä ennusmerkkejä... Keskiviikkona sitten clomit ja kuumat aallot kehiin, jos vaikka saataisiin vauva alulle. =)

Eli kp1/29. Kiitos päivittäjälle!! :flower:

Mä lähen nyt lepäilee tän flunssan veks.
 
humu mä kanssa illalla näin silmissäni, kuinka sä tiputit telkkarin lattialle imuroimalla :LOL: :LOL: .
julietta :hug: :hug: . Yksäri luettu, vastailen, kunhan ehin.
umayya ei kummempia. Kai se täytyy plussaksi uskoa, vaikken tiiä, mitä ajattelen :ashamed: :ashamed: . Aamulla kuvotti :saint: .
[.] Hammaslääkärissä kävin aamulla. Kaksi reikää paikattavaksi pikaisesti, no ne mä tiesin, koska on vihlonut ihan kunniakkaasti :eek: . Mä niin tykkään noista lääkäreistä.
 
Mymmis :D.

Mä olin tänään töissä vaikka eilen oli vielä vähän huono olo. Limoja olen tässä parina päivänä jo bongaillut, mutta tuota isäntää on ollut vaikea saada petipuuhiin kun ei kotona ole oikein malttanut pysyä. Jospa tänään sitten... Vähän alkaa olemaan pessimistinen olo kun esikoista ku ootin niin olisin tässä vaiheeessa jo jollain kolmannella kuulla... :kieh: Ei pitäisi liikaa miettiä.

Humulle onnea ultraan ja mitäs vielä...
Jännää kun kohta siis ihan muutaman kuukauden päästä tähän pinoon syntyy ensimmäinen vauvakin :D

Hilipatuinen
 
TIISTAI

11.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Julietta..............kp 2/29.............yk6.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 15/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 16/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 16/32..........................1haaveissa.....Lahti
mymmyryy.........kp 28/26....................................................Mlä
minttuli82..........kp 48/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09

 
Kiitti haleista!! :flower: Nyt mua ei ärsytä toi täti niin paljoa kun tiiän että tästä kierrosta voi oikeesti tullakin jotain.. =) Ens viikolla sitten pitäisi taas mennä klinikalle katsomaan ovistilannetta.

Mä oon edelleen raatona sängyssä... Tosi kumma olo kyllä... ei oo kuumetta mut päässä tuntuu heittävän ihan kivasti... Kävisin ostamassa kunnon pussin karkkia, mut hitsi ku on tää laihari... :p Karkkilakko jouluun asti päällä... tylsää...

Humu: Toivottavasti kuitti löytyy!! b=)d

Mymmyryy: Ok, ei kiireitä! Mullakin toi vastaus kesti hieman.. tai hiukka enemmänkin.... :whistle:
 
Mymmyryylle varoivaisesti onnea!Ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin. Vastasi viikkoja 12, eli ihan kun pitikin. Kova oli nukkumaan ja piti hieman tökkiä, että saatiin hereille ja virallinen niskaturvotus mitattua, jota ei onneksi ollut. Kyllä sitten liikku ihan reippaasi, kun ensin saatiin hereille. Puolisko yritti jo vehjettä ettiä, kun toivoo poikaa :) Ihan ei vielä näkyny :whistle:
 
heips!

Olin päivän nettipimennossa kun Elisan joku verkkosysteemi oli kaatunu... kaameet vierotusoireet kun ei pääse kaksplussan sivuille. :D

Mymmis ei voi pitää sun uni paikkaansa.... se on vaan sun pelkojen aiheuttama. Mä en usko enneuniin. :) :hug: Varmasti kaikki menee hyvin ja vauva pysyy tiukasti siellä!!! =) Voi kakka munkin pitäis mennä hammaslääkäriin... :x en oo vielä saanu aikaseks varata aikaa...

Julietta :hug: :hug: tädistä. Tsemppiä laihariin... mulle maistuu nuo makeat herkut liiankin hyvin. :snotty: ennen raskautta ei ollenkaan maistunu ja nyt tekee koko ajan mieli jotain...

Onnea Humulle hienoista ultrauutisista!! :flower: :)

(.) tänne ei mitään uutta ja erikoista. Auton hankintaa olis piakkoin edessä. Huh.... kyllä se alkaakin jo tulla tarpeeseen. Ei oo kivaa näissä myrskyissä mennä kävellen tai pyörällä kauppaan. :kieh: Muuten kaikki rullaa normisti etiäpäin. :)

EM ja Dodo 14+0 (POKS!) :heart:
 
KESKIVIIKKO

12.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Julietta..............kp 3/29.............yk6.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 16/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 17/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 17/32..........................1haaveissa.....Lahti
mymmyryy.........kp 29/26....................................................Mlä
minttuli82..........kp 49/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09



 
Kamalaa stressiä ollut! Kävin eilen yksityisellä kontrollissa, kun viime vk vaavi oli huonos asennos ja lääk ei nähnyt sydämen virtauksia. No, eilen lääk ei sitten myöskään niitä löytänyt ja laittoi lähetteen Phks lekurille. Sain ajan jo tälle aamulle, luojan kiitos! No, tänään äitipolilla taas utrattiin (4. krt) ja sieltä ne virtaukset löytyi, kaikki oli niinkuin pitikin! Huoh! Se ultrauskin on näköjään taitolaji :) Lääk sanoi, et vauva kasvanut hurjasti (viime viikosta 1cm tullut pääympärykseen ja 0,5cm jalkoihin lisää mittaa...!), liikkuu paljon ja kaikki kunnossa, teki vielä tarkistuksen joka osalta. Nyt voin sitten huokaista helpotuksesta! Kun vain sais tämän selän kuntoon, niin voisi vaikka nauttiakkin odotusajasta...

Olipas hyvin minä-keskeinen vuodatus, antakee anteeksi!

humu; kiva kun kaikki ultrassa kunnossa =)

Mirka (voi kamaluus, että mä inhoan tuota keksittyä nimeä, täytyis varmaan vaihtaa...) rv 19+4
 
TORSTAI

13.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Julietta..............kp 4/29.............yk6.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 17/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 18/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 18/32..........................1haaveissa.....Lahti
mymmyryy.........kp 30/26....................................................Mlä
minttuli82..........kp 50/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09



 
Mirka hienoa että kaikki oli kuitenkin kunnossa!! :hug: Varmasti säikähdit!

Mä kuvittelin eilen tunteneeni ekat liikkeet. :D Istuin tässä koneella lysyssä ja yhtäkkiä tuntui tuolla vasemmalla alamasussa sellainen tum-tum-tum -tykytys pari kertaa. Vähän niinkuin kuplia tai elohiiri. :D Ei se ainakaan suolen toimintaa ollut... vai oonkohan mä vaan keksiny ne kun odotan niitä liikkeitä niin kovasti? :ashamed:

aika aikaset viikot tuntea liikkeitä, epäilinkin suuresti et voiks ne olla niitä mut kyllä ne tuolla odotuspuolella sanoi että saattaa niitä jo tunteakkin. :saint: Nyt vaan oottelen et milloin seuraavan kerran Dodo ilmoittaa itsestään. :D

Eikös MYMMIS pitäis siirt ää plussanneisiin!? :D

EM ja Dodo 14+2 :heart:
 
Mirka1: Ihanaa kuulla että kaikki on hyvin masussa!!! :flower:

Meiksillä ois paluu arkeen... :headwall: Oisin hyvin voinu jatkaa sängyn pohjalla vaikka jouluun asti, mut lusmuilulle ei saa nyt antaa tilaa... Tän viikon huilaan vielä reeneistä ettei tuu mitään sitten kipeenäolon jälkeen, mutta ensi viikolla taas aloitan.
Eilen lähti eka clomi suuhun, ei ainakaan vielä oo tullu kuumia aaltoja, mutta eiköhän niitä oo viimeistään jo viikonloppuna riesana.. Viimeks kun olin clomikuurilla, mulla oli niin kuuma ja hiki koko ajan että istuin pihalla tyyliin t-paidassa ja muilla oli takit päällä ja kylmä.... =) ja silloin oli kesä vielä.
Mutten valita, jos vauvan saisin. =)
 
PERJANTAI

14.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Julietta..............kp 5/29.............yk6.......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 18/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 19/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 19/32..........................1haaveissa.....Lahti
mymmyryy.........kp 31/26....................................................Mlä
minttuli82..........kp 51/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09


 

Yhteistyössä