Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

EM kiitos :) märkäinen korvatulehdus se sitten oli, onneks alkaa kuuri jo purra, kuumetta ei enää ole mut ruoka ei toiselle maita vieläkään, juo jo sentään.. onneks sain esikoisen mun porukoille jo eilen, oli muutenkin tänään menossa mut soitin äitille ja sanoin että kun mä oksennan ja toinen huutaa kurkkusuorana niin saisko millään jo eilen viedä, ja äitihän suostui :heart: en olis kyllä muille kehdannut sanoa että olen niin poikki ottakaa jompikumpi hoitoon :ashamed:
 
LAUANTAI

1.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 5/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 6/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 6/32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 18/20.............yk5.......1.haaveissa.......
mymmyryy.........kp18//26....................................................Mlä
Tuulia79............kp 33/32............yk10........2.haaveissa....Hollola
minttuli82..........kp 38/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:


Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09

 
patu sun poika on aivan ihq :heart: :heart: . Taitaa olla tosiaan vauhdikas ;) .
umayya :hug: :hug: noi sairastamiset on tosi kivoja... Mä voin päivitellä aina kun koneella istun ;)

(.) Palelee ja väsyttää (hyvin kuviteltuja oireita :LOL: :LOL: :LOL: ) . Mä olin kaupassa ja huomasin autoon istuessani, että mulla oli eripari käsineet kädessä. No kivan näköstä oli joo... Mä tartten paidan, että mamma on nyt väsy tai pihalla :headwall: :headwall: :saint: . No eipä kummempia.
 
Minua myöskin paleltaa ja kesto väsymys on ollut päällä koko syksyn. Vitamiineja kyllä syön, se D se ilm. kaikkein tärkein on saada näin syksyllä. Selkä pahentunut :ashamed: Iltaisin en enää pysty juurikaan liikkumaan, mutta jo aamut on ikäviä, sattuu. Muuten kaikki ok, vauveli rundaa mahassa, erityisesti kun mami syö makeaa ;) Vatsa on ISO, olo on tukala! Siis jo nyt, vaikka vasta 19. vk alkoi. Pitkät 21vk edessä....

Nyt päiväkahville ja sohvalle (johan olen ehkä tunnin ollut jalkeilla)...
 
SUNNUNTAI

2.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 6/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 7/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 7/32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 19/20.............yk5.......1.haaveissa.......
mymmyryy.........kp 19//26....................................................Mlä
minttuli82..........kp 39/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09




 
Täällä ollaan!! :wave:

Olen ollut vanhempien luona viikonlopun vietossa niin en ole joutanut täällä pyörimään... :)

Tuulia :hug: :hug: hyvää syksyn jatkoa ja käyhän välillä aina meitä morjestamassa. :heart:

Mirka ihanaa.... mä en malta oottaa että vauva alkaa liikkumaan... :)

(.) JEE! Kahtena aamuna jo herätessä pahoinvointi on ollut vähempää... ihanaa! jospa se nyt alkaisi loppumaan!!! Huomenna neuvola...

EM ja Dodo 12+5
 
MAANANTAI

3.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 7/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 8/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 8/32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 20/20.............yk5.......1.haaveissa.......
mymmyryy.........kp 20//26....................................................Mlä
minttuli82..........kp 40/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09

 
mikäs siellä on minttulin tilanne??
hui karsee kun täällä on hiljasta, huhuuuuuuuuuu??????!!!!!!!
itellä ei kaameesti ole kirjotettavaa, mut olis kiva lukea teidän muiden kuulumisia :)

umayya + siiri 8+0 (poks)
 
Moikka!
Täällä taas odotellaan ovista. Nopeesti nää kierrot menee.

Kaveri kertoi eilen olevansa raskaana. Osasin olla sen puolesta tosi onnellinen(Olin eka jolle se kerto). Sitten kuitenkin yöllä unissani heräsin siihen että itken ja yöllä se asia pyöri päässä. Nyt ei tavallaan yhtään harmita. Kuitenkin tuntuu siltä, että reiluuden nimissä nyt ois jo meidän vuoro. Paljon musta tuntuu myös siltä, että se et meillä on mun kihlattuni kanssa toisemme on tärkeetä. Meinataan lähteä joulun välipäivinä Tukholmaan ja talvilomalla johonkin lämpimään kuten Barceloonaan.

Meillä töissä alkaa asiat järjestyä liikkuu sellanen huhu et tulis enemmän niitä päivävuoroja. Sen lisäks meinaan hakea vielä yhteen kouluun (omaan entiseen kouluun).

Tulipas purkaus. Halauksia kaikille.
 
heip!

Neuvola nro. 2

Syke + (145)
paino 57,5 (+500g edellisestä punnituksesta)
B-Hb ei mitattu kun viimeks niin hyvä
RR 121/73

Vähän aikaa saatiin Dodon sykettä etsiskellä mutta löytyihän se. :heart: Kaveri oli vaan karkuteillä jossain kohdun perukoilla. :D "sullapas on kivasti masua" sanoi hoitaja. Joo-o, alkaahan se jo olemaan tuossa... musta on ihan hassua et miten se voi jo pullottaa noin paljon vaikka huomenna vasta rv 13+0.

Ja taitaa se pahoinvointi OIKEASTI loppua! Jei! :D

Tuulia paranemisia sinne! :wave:

Mansikkatee tuntuuhan se aina aika kurjalta kun tuntuu ettei itsellä onnistu... teillä on kuitenkin vasta yk4 menossa että kyllä se pian nappaa, usko pois!! :hug: Kuulostaapa ihanilta nuo lomasuunnitelmat! Meillä ei ole varaa lähteä mihinkään... varsinkin kun aikeissa on piakkoin autolainan haku pankista... :x

umayya musta tuntuu että koko palstalla on tänään ollut hiljaista... mistäköhän johtuu?

EM ja Dodo 12+6
 
TIISTAI

4.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 8/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 9/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 9/32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 21/20.............yk5.......1.haaveissa.......
mymmyryy.........kp 21//26....................................................Mlä
minttuli82..........kp 41/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09

 
EM huomasin saman nyt kun mainitsit asiasta, olisko tyyntä myrskyn edellä ;) :whistle: :D niin ja tuosta masusta, mulla pömpöttää se tossa jo aika selkeesti, tosin mulla varmaan vaikuttaa jo kolmas raskaus, mutta hyvin yksilöllisesti ne esiin tulevat, ole vaan tyytyväinen kun se siinä on, raskausmasu on ihana!

3 viikkoa ultraan, ja ensi viikon torstaina jo nlakin taas, eipä tänne muuten ihmeitä..

tuulia paranemisia!
 
Moikka!

Mulla menee mielialat ihan laidasta laitaan. Viime yönä sitten synnytin. Eikä sattunut juuri ollenkaan. Oispa enne uni. Mä haluisin niin kovasti olla raskaana.

Tämä plussannut kaveri oli sitä mieltä että heillä tärppäsi sen takia että eivät yrittäneet. Mä oon kyllä sitä mieltä et ei sun kroppa tiiä yritätkö sä vai et. Tietysti jos ihan hirveesti stressaa ni ehkä sitten. Omasta mielestäni en niin paljon stressaa.

Jaksamisia kaikille!
 
Mansikkatee tuo ei todellakaan pidä paikkaansa!! Sittenhän tältä palstalta ei kukaan koskaan plussaisi!! :LOL: me ainakin yritettiin lasta ihan toden teolla ja silloin plussa napsahti. Kyllä se pian teidän vuoro tulee... meilläkin onnistui "vasta" yk7. Nyt vaan huomisesta alkaen (kp10) kunnon sotaharjoitukset kehiin ja jatkatte sitä kaksi viikkoa. ;) kyllä se siitä nappaa, usko pois!! :hug: :hug:

umayya, joo mä tykkään mun masusta!! :heart: Onhan mullakin jo toinen raskaus, vaikka se eka ei loppuun asti päässytkään... et ehkä sekin vaikuttaa tuohon masuun? en malta oottaa että alan tuntemaan vauvan liikkeitä!!! :heart: :heart:

Missäs muuten Jennuli oikein on? :attn: ei ole vähään aikaan mitään kuulunut? toivottavasti kaikki on kunnossa?!

EM ja Dodo 13+0 (POKS!!) :heart:
 
Täältä kanssa kuulumisia! Kävin tänään yksityisellä 3D/4D rakenneultrassa (rv 18+3). Vauva näytti ihan alienilta ;) Ja tosi "oikealta", laihalta ja pitkältä ja isopäiseltä keltaiselta otukselta! Voikos omasta lapsesta puhua näin kauniisti....
Ihana kokemus oli! Ja mikä tärkeintä, kaikki oli kunnossa, lääk. mittasi ja tutki 40min, kaikki tosi tarkasti. Ainut mitä ei kunnolla nähnyt vauvan asennosta johtuen, oli sydämen virtaukset. Ne katsotaan sitten ensi vk. Sukupuolestakin antoi veikkauksen...

Ja toinenkin rakenneultra on tulossa, kunnallinen, 2vk päästä, että tässä nyt juostaan ultrassa joka vk 3vk ajan ;)

Missä tosiaan on jennuli???
 
KESKIVIIKKO

5.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 9/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 10/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 10/32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 22/20.............yk5.......1.haaveissa.......
mymmyryy.........kp 22//26....................................................Mlä
minttuli82..........kp 42/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09



 

Yhteistyössä