Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

TORSTAI

6.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 10/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 11/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 11/32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 23/20.............yk5.......1.haaveissa.......
mymmyryy.........kp 23//26....................................................Mlä
minttuli82..........kp 43/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09




 
Jemppi hauskoja pikkujouluja sinne! :D

Mikäs Minttulin tilanne on? kp huitelee jo pitkällä... :whistle:

Olen nyt oikeasti huolissani Jennulista. :( olemme facebookissakin kavereita ja sielläkään ei oo näkyny... toivottavasti on vaan lomailemassa jossain. :hug:

EM ja Dodo 13+2
 
PERJANTAI

7.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 11/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 12/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 12/32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 24/20.............yk5.......1.haaveissa.......
mymmyryy.........kp 24//26....................................................Mlä
minttuli82..........kp 44/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09



 
kiitosta jemppi päivityksestä =) on ollut vähän kiirusta..

jennuli :attn: :eek: missä sä olet? :eek:

minttulia kanssa mietin, missäs luuraa??

ja niin tosta facebookista, multakin sellanen löytyy joten yv:llä saa kyllä tietoja jos haluaapi vaikken viel livenä teitä päässytkään tapaamaan :)

oujee, 3 vapaata, hiemanko tuuletan, kyllä tulee tarpeeseen, niin on nyt huono olo koko ajan vaikkei oksentaa ole paljoa tarvinnut mutta väsyttää ja etoo :snotty:

umayya + siiri 8+4
 
Voi murheen kryyni!! Mä maalasin ja lakkasin huonekaluja kolmena päivänä. Sit kun olin eilen illalla jatkamassa niin mies sanoi, että ei kyllä taida olla hyväksi tuo maalien, lakkojen ja tärpättien haistelu! NO EI NIIN JA KUN EN SITÄ TAJUNNU AIKAISEMMIN!!! Onkohan siitä nyt voinut olla jotain haittaa vauvalle? Viime yönä näin kamalaa untakin epämuodostumista...
Voi että sitä voi olla tyhmä.... :(
 
Mirka höpöhöpö!!! :hug:

Muutaman päivän maalinhajut ei mitään vikaa oo tehny sun vauvalle. Jos raskaana oleva altistuu JATKUVASTI niin niistä saattaa olla jotain haittaa. Mut muutaman päivän maalaus ei todellakaan vaikuta mitenkään. Nyt huolet unholaan sen asian suhteen!! Nyt jos jatkossa haluat maalata niin pidä vaikka hengityssuojainta tai muista pitää taukoja ja ettet nyt ihan jakuvasti oo siellä maalinkäryissä. :)

(.) tänään olis hollolan uimahallilla lastentarvikekirppis... pitäsiköhän kävästä. :D Illalla teatteriin! Mennään kattomaan Lahden Lauantainäyttämön näytelmä Jumala. :)

EM ja Dodo 13+4
 
ElinaMarialla viikot paukkuu, vastahan sä plussasit.

Tänne ei mitään ihmeitä. Töissä ei nyt ookaan tulossa niitä päivävuoroja ainakaan vielä ja saatiin palkankorotus, mutta kun mulla oli jo ennestään se ylempi luokka ni mulla nousis vaan 15 euroa. Ei oikein toimi kannustimena tuo. Jos tonne nyt jään niin pyydän kyllä korotuksen ihan vaan itselleni et nousis sit samanverran kun muillakin.

Täällä on aloitettu aktiivi peittojen heiluttelu. Toivottavasti nyt tärppäis. Mutta nyt iltaa varten valmistautumaan :) Maanantaina pääsen kaverin vauvaa hoitamaan kun äiti haluaa shoppailla. Mukavaa varmasti tulossa niin kun jo perjantainakin( sain pitää sitä paljon sylissä).
 
hei kaikki ihanat palstaystävät..

anteeksi aiheuttamani huoli, kone meni kunnolla rikki 3 viikkoa sitten ja on edelleen korjaamossa.. sitten sain kovan flunssan, ja olen ollut 2 viikkoa vuodelevossa, enkä ole koneelle päässyt, vauvalla kaikki hienosti ja minäkin voin pikkuhiljaa jo ihan hyvin.. ei siis tämän suurempaa, mutta varmaan hiljaiselo jatkuu, ilmaannun kun koneeni tulee huollosta, kaikille kaikkea hyvää ja palataan, jennuli =) :hug:
 
Hei,
minäkin tääällä roikun, olen vaan mennyt taas aikaseen töihin koko viikon niin illalla sitten väsyttää niin paljon että ei jaksa konetta edes avata. Flunssakin iski mutta toivottavasti menee ohi pian. Huomenna pitäisi aamulla tehdä aamupalaa isännälle kun on isäinpäivä :D

 
Morotsuikka vaan pitkästä aikaa. :wave: :wave:
Eihän tänne kummempia kuin, että flunssasta jälleen toivuttu ja mahaa juilii niin p****sti, että eiköhän se täti punainen aamulla parkkeeraa ajokkinsa meille.
Ostin itselleni masis- lahjan rättipäivien alkamisen kunniaksi. Mulla on uusi mahtava känny :D .
 
SUNNUNTAI

9.11.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 13/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 14/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 14/32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 26/20.............yk5.......1.haaveissa.......
mymmyryy.........kp 26//26....................................................Mlä
minttuli82..........kp 46/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09



 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
mymmis voi vitsi :heart: ihanko oikeesti? :hug: ihanaa! :heart: :heart:
Kiitti kiitti, mutta ei nuolasta ennen ko tipahtaa :ashamed: . Musta on tullut hiukka varovainen :headwall: . Mutta se viiva oli kyllä haamun isosisko, että en tiiä, oliko haamu vai kunnon viiva :ashamed: .
 
Voi että! Varovaiset onnittelut mymmis :heart: Oikee isänpäivän haamu! Mulla on kaikki peukut ja varpaat pystyssä :hug:

Kiva Jennuli että kaikki on kunnossa! Toivottavasti se flunssa jättäis sut jo pian rauhaan!

Mä lähen juhlistamaan isänpäivää Helsinkiin, mutta oikein ihanat isänpäivät tuleville ja jo oleville iseille :flower:
 
Hienoa Jennuli että kaikki on kunnossa! Ehdin jo pahemman kerran huolestua :ashamed:

Mymmis IHANAA!!! :heart: Nyt toivotaan että se viiva on huomenna jo vahvempi!! Onhan sen oltava!! :D Pidän sulle kovasti peukkuja!!! =)

Mansikkatee niinpä! Nyt yhtäkkiä oonkin jo näin pitkällä! :eek: Ensin tuntui ettei ne viikot liikkuneet mihinkään ja kohta alkaa jo 15. raskausviikko! Huh. :D Vielä mene varmaan muutama viikko ennen kuin liikkeitä voi alkaa odottelemaan. :) Mä oon jo kovasti yrittänyt tunnustella iltasin sängyssä mutta eihän niitä vielä tunne. :D

(.) Keitin tulevalle isille kahvit ja paistoin lettuja. :D Mokoma vaan nousi liian aikaisin enkä ehtinyt edes aloittaa lettujen paistoa! Sanoin että ensi vuonna on sitten vaan makoiltava kiltisti sängyssä siihen asti kunnes tullaan herättämään.... :heart:

EM ja Dodo 13+5 :heart:
 

Yhteistyössä