Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Np-ultrassa kaikki hyvin! :heart:

Siellä meidän Dodo viuhtoi käsillään, pyörähteli ja potki!! Ei lainkaan niskaturvotusta, munuaiset ja virtsarakko löytyi ja lapsivettä hienosti. :D Viisi sormea molemmissa käsissä ja hieno selkäranka ja kylkiluut. Kaikki oli kunnossa!! :heart: Dodo vastasi täysin viikkoja. :)

*huuuoooookaus*

Oon iloinen ja onnellinen nyt! :)

EM ja Dodo 11+6 :heart:
 
Heippa!
Eka käynti klinikalla nyt siis onnellisesti takana. Musta otettiin vielä reilut 10 näytettä lisää (jo noiden reilun 30 päälle). Kaikki "kunnossa" (mitään syytä ei siis löytynyt). Kartoitettiin hoitoja, ensi kuun puolivälissä uusi käynti ja hoitotiimiin astuu remmiin myös toinen lääkäri, jolta saamme tukitoimia (lääkityksiä jne) raskautumiseen ja raskaana pysymiseen.
Ja mikä tärkeintä OVIS olis nyt ihan käsillä :attn: . UÄ:llä bongattu. Tähän asti julkisen puolen lääkäri on kieltänyt harrastamasta suojaamatonta aktiviteettiä, mutta tämä ihana lääkäri sanoi, että nyt olis aika harjoitella ilman suojavarusteita :D :LOL: :whistle: ;) , että tulta munille. Ja arvatkaas vaan mitä illalla tapahtuu :whistle: :wave: .
Kaikinpuolin jäi hyvä ja positiivinen kuva. Ainoa miinus olikin sitten loppusumma ja vastaanottovirkailija oli toooodella nuiva ja kuiva. Mutta en anna sen häiritä iloa. :heart:
 
em :flower: :heart: :flower: :heart: ihanaa, että kaikki oli hyvin.
Ja sitä piti sanomani, että saatiin vihdoin tilattua muistolaatta vauvan haudalle, mutta toimitusaika on 3-4 vkoa. Mutta se laatta oli aivan ihana ja vähän erikoisempi kuin normit. Että yksi asia taas paketissa :| . Kai se paraneminen on hyvin käynnissä. Haudalla eilen kyllä itkin, onneksi mies oli pitämässä kaissussa :hug: .
++++++++++++++++++++ :whistle: kaikille niillä hetkillä olijoille!!!
Ja niin umsku mut saa lisätä ny listalle jälleen. Näin kauan mun tauko kesti :ashamed: :whistle:
 
TIISTAI

28.10.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Jemppi...............kp 2/32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 14/20.............yk4.......1.haaveissa.......
mymmyryy.........kp14/26....................................................Mlä
Tuulia79............kp 29/32............yk10........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 31/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 33/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 34/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:


Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09

 
EM ihania uutisia :heart: :hug:

mymmis takaisin listoille pääsit :D ja ihanaa kuulla että pääsette taas toimimaan ilman suojavarusteita :D

jemppi :hug:

ON: jotenkin oireet on kadonneet, siis jossain määrin on viel etovaa oloa, mut nyt jotenkin tuntuu ihan oudolle kun ei kunnolla ole paha olo.. toivottavasti kaikki on kunnossa, harmittaa kun se ultrakin on vasti kk:n päästä.. tänään joudun viemään mun vanhempien kissan piikille, on jo n. 17-18 vuotias mutta on alkanut olemaan kaikenlaista vaivaa joten parempi päästää toinen nukkumaan.. raskas päivä edessä..
ja sitten meillä on viel tää samperin vesihomma täällä..en tiedä minkä verran ootte seurannut mut tänään tai huomenna menee sitten kai vedet poikki ja kunta tuo vettä vihdoinkin, kun me ollaan jo silloin syyskuussa ja nyt taas jouduttu tota vettä keittelemään ja tän kokoisessa perheessä se on aika moinen määrä.. :kieh:
 
Hellurei!!

EM: Ihanaa että kaikki on niin hyvin kuin olla voi! Onnea!! :flower:

Umayaa: Tsemppiä raskaaseen päivään!!! :hug:
+ kun jakselet, niin viitsisitkö vaihtaa mulle kp:t. Tänään on jo 14/28. Kiitos!

Mymmyryy: Minkälaisilla hoidoilla aiotte aloittaa?? Mä sain perjantaina matkaan metut, joilla joita syön sitten ainakin viikolle 12, kun jos joskus olen raskaana. Ja huomenna alotan taas primolutit ja seuraavasta kierrosta alan popsia clomeja... HUH! jOO, oot oikeessa... kallista lystiä, mutta ihan sama! Omaa pikkuista ei voi rahassa mitata... maksaa ne vaipatkin! :D :D
Saanko tiedustella millä klinikalla te käytte??


Juu, siinähän ne mun kuulumiset samalla tulivatkin... Nyt meen kahville! Lähin aamulla reippaana tyttönä sauvakävelylle ja jumppasinkin tossa... nyt on taas hiertymät kantapäissä noista hemmetin lenkkareista... pitäis laittaa nuotio takapihalle.... mur! |O |O
 
Mulle saa laittaa kp2. Näköjään nyt pidentynyt kierto viimeks 32 ja nyt 31. Harmittaa, mutta ei se auta muuta kun laittaa uutta putkeen.

Oon hakenut taas yhtä työpaikkaa ja siin ois sit vähemmän tunteja viikossa niin onnistus se opiskelukin jos siis sinne pääsen. Kyllä nää asiat tästä luttaantuu.
 
julietta korjattu on :) ja kiitos halista
mansikkatee :hug: korjaan illalla sun tiedot, olen nyt porukoiden kannettavalla ja en saa tästä silleen hienosti laitettua enkä jaksa kirjottaa koko litaniaa uudelleen, joten korjaan kyllä älä hermostu :)
 
julietta korjattu on :) ja kiitos halista
mansikkatee :hug: korjaan illalla sun tiedot, olen nyt porukoiden kannettavalla ja en saa tästä silleen hienosti laitettua enkä jaksa kirjottaa koko litaniaa uudelleen, joten korjaan kyllä älä hermostu :)
 
umayya varmasti kaikki on ihan kunnossa siellä massussa. :heart:

Mansikkatee voih :hug: mulla oli jo niin hyvät vibat sun suhteen... :(
Hilipatuinen :hug: voi harmi!!!

(.) KIITOS onnitteluista. Kyllä nyt on huojentunut ja onnellinen olo. :heart: Tänään on kyllä muutoin ollut NIIN huono päivä... siis kestokrapuloiden kuningas!! kaamee olo koko päivän ja hirvee päänsärkykin... :headwall: vau-fi-sivustolla kerrottiin että paha olo pitäis hellittää 4.11. oikeen tarkka päiväkin olemassa... eli siis viikon päästä. No saas nähdä... :/

EM ja Dodo 12+0 (POKS!!) :heart:
 
Hilipatuinen ja Mansikkatee :hug:

em; kiva kuulla, että kaikki ultrassa hyvin! Ja kyllä se paha olokin jossain vaiheessa loppuu. En muista, et milloin mulla loppui, mutta ei ole enää vähään aikaan ollut yökötystä.

Mulla itsellä koneella istuminen on nyt pakosta jäänyt minimiin, koska istuminen on todella hankalaa :ashamed:
Ja aika käy saikulla todella pitkäksi! Huoh...

Mirka rv 17+3
 
KESKIVIIKKO

29.10.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 2/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 3/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 3/32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 15/20.............yk5.......1.haaveissa.......
mymmyryy.........kp15/26....................................................Mlä
Tuulia79............kp 30/32............yk10........2.haaveissa....Hollola
minttuli82..........kp 35/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:


Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09

 
ei kannattais valittaa siitä ettei tartte oksentaa, kyllä lensi niin komeasti kun nousin sängystä ylös :x :x :x
vanha kissaherra pääsi eilen paremmille maille, oli rankkaa, olen kuitenkin ollut n.10 vuotias kun kissa meille tuli, saipahan rakkaan ihmisen vierelleen jottei tarvinnut yksin nukkua ikiuneen.. :'(
tänään meiltä menee sitten vesi ppoikki illalla ja on huomiseen puoleenpäivään jos kaikki menee hyvin, huomenna vasta saadaan kunnalta vettä, nyt täytyy kerätä kaikki purnukat täyteen vettä.. toivottavasti näistä vesihommista jotain korvataan koska on vähän pirun kallista ollut kun joutuu ostamaan ja hakemaan sukulaisilta vettä :kieh: kyllä voisin antaa rutkasti moitteita siitä miten tässä asiassa on täällä toimittu, täytyy vaan sanoa että onneksi ei ole ollut mitään vakavaa bakteeria vedessä, siis että on ollut ihan vähän vain.. no joo, tulipa vuodatus, sori :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
julietta heitin yv:tä!
Heitin takas! =)


Oujee!!! Kävin tänään vaa'alla ja 9kg on lähtenyt! Ettäs mä oon nyt fiilareissa!!! :D Vielä kun tulis ovis ja plussa kunnon oireineen, niin mikään ei vois mua haitata! (paitsi tuulimuna tai keskenmeno, mut ne saa kyllä olla tulematta)

Hei mutta tsemppiä kaikille! Nyt paistaa vaihteeksi aurinkokin ulkona, muistakaa nauttia valosta!

 
TORSTAI

30.10.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 3/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 4/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 4/32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 16/20.............yk5.......1.haaveissa.......
mymmyryy.........kp16/26....................................................Mlä
Tuulia79............kp 31/32............yk10........2.haaveissa....Hollola
minttuli82..........kp 36/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:


Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09


 
huoh, esikoinen oli eilen aloittanut hoidossa oksentamaan, hain pojat kotiin ja ei enää sitten oksennellut, piti mennä tänään hoitoon kun mulla vielä saikkupäivä mut kuopus nyt sitten kuumeessa, joten ei huilia tänäänkään.. lääkärille pitää kohta soitella..ettei vaan ole korvatulehdusta..

kai tää tästä jossain vaiheessa..

haluutko muuten mymmis jatkaa listan päivitystä? mulla on aina niin kaamee kiire, hyvä kun kerkii välillä käydä lukemassa :ashamed:
 
Oltiin tiputtu toiselle sivulle... ompas hiljaista porukka tänään. :)

Umayya ompas teillä vilinää... toivottavasti paranette pian! :wave:

Hienoa julietta painonpudotuksesta! :flower: mahtava saavutus!! =)

(.) masu pömpöttää jo somasti. :D Ei sitä enää kyllä piilotella paitsi huppareitten alle... joten taitaa meikäläisen työnhaku olla nyt sitten tässä... :whistle: eipä siinä, ei kyllä kiinnosta ei sitten yhtään! :headwall: En taida väkisin mennä töihin kun kerran ei inspaa. viiden kuukauden päästä sieltä pitäis kuitenkin jäädä äitiyslomalle... :LOL: no joo. olishan sitä tässä vielä aikaa mutta kun kateissa on tuo motivaatio.... jos joku löytää mun työnhakumotivaation niin ottakaa kiinni ja antakaa sille nuhdesaarna. Sen pitäis palata kotio jo. :D

EM ja Dodo 12+2
 
PERJANTAI

31.10.2008


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 4/30-33........yk7.......2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 5/31...............yk4...............................Lahti
Jemppi...............kp 5/32..........................1haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 17/20.............yk5.......1.haaveissa.......
mymmyryy.........kp17//26....................................................Mlä
Tuulia79............kp 32/32............yk10........2.haaveissa....Hollola
minttuli82..........kp 37/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola




MUKANA MYÖS:


Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09

 

Yhteistyössä