Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

mymmyryy, luin että "minkälaisia lapsia teillä on..." ;)
No, meiltä löytyy 10.v, 6.v ja 4.v lapsukaiset, tai oikeammin äidin painajaiset;)
Eikä, ihaniahan ne on, mutta toistensa kurkuissa kiinni koko ajan! Sitä sisarusrakkautta.

Alkaa olla työpäivä täynnä, nyt kauppaa ja siivoileen. Ja huomen aamulla aion nukkua kaikki univelat pois. Ai niin, oksennus tuli aamulla ja sen jälkeen olikin sit jo tosi hyvä olo... yööök

Haastatteluissa käyneille; toivottavasti natsaa!! (mun nykyisen työpaikan haastattelussa vuosia sitten, pomo kysyi suoraan, että aiotko tehdä vielä lapsia... sanoin, en aio (olin rehellinen), mutta näin se mieli muuttuu ja tässä ollaan rv. 10+6.... ja pomo ei vielä tiedä...
 
LAUANTAI 13.9.2008[color]


KUUMEILIJAT
umayya.............kp 5/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 14/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 16/32............yk8.........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 17/20.............yk4........1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 18/30-33........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 20/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 26/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola
humu82.............kp 32/27-33........................1haaveissa.....Mlä

MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp21/28 (aloittaa tositoimet lokakuussa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
kerttu84, Hollola, ensimmäinen
elinamaria, Hollola, ensimmäinen
joa84,Hollola, toinen, haamuilee




 
Moikka!

Aattelin vaan ilmottaa et olen hengissä.
Meillä vietetään huomenna kihlajaisia ja oon vaan leiponut sen ajan mitä en oo ollu töissä.

Kivat kihlajaiset tulee. Oon niin täpinöissäni et kuinkahan saan unta. Käyn jo ihan ylikierroksilla.

Palaillaan.
 
Kiitti Julietta ja Mirka. :D
Jennuli, joo se olis sitten helsingissä. Mutta sinne pääsis kätevästi autolla, joka sitten pitääkin hankkia jos sen paikan saan. ja tarviipa se vauvaakin varten hankkia. Nyt on helppo liikkua pyörällä mutta joulukuussa ison mahan kanssa.... :snotty: Varmaan saan tietää parin viikon sisällä. :)

(.) Okseoloa havaittavissa aamuisin. En valita. :) Ainakin tietää että siellä mytty porskuttaa eteenpäin.... :D
 
SUNNUNTAI14.9.2008[color]


KUUMEILIJAT
umayya.............kp 6/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 15/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 17/32............yk8.........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 18/20.............yk4........1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 19/30-33........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 21/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 27/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola
humu82.............kp 33/27-33........................1haaveissa.....Mlä

MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp22/28 (aloittaa tositoimet lokakuussa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
kerttu84, Hollola, ensimmäinen
elinamaria, Hollola, ensimmäinen
joa84,Hollola, toinen, haamuilee



 
Mansikkatee :flower: :flower: kihlauksen johdosta.
humu miltä näyttää elämä, kattoin sun kiertopäiviä. Utelias oon :ashamed: .

(.) Lahdessa taas koko päivä vierähti. Käytiin mammuttimarkkinoillakin. Kohta saunaan...
 
Julietta meillä aika on vasta reilun kuukauden päästä, kun sitten on kaikki vastaukset tullut. Odottavan aika on pitkä...
(.) Mulla on kamalat PMS-oireet, huudan ja karjun lapsille :ashamed: . Miehellekään en ole kovin kiva :ashamed: . Väsyttää eikä huvita siivota jne. Mä syön ihan KOKO AJAN kaikkee makeeta jne... MIKÄ AVUKSI? Mä en tahlo olla tällänen :headwall: :'( . Mulla on kurkkukin kipee.
 
Moikka!

Kiitokset kaikille, oli oikein mukavat kihlaijaiset. Kaikki meni tosi hyvin ja saatiin tosi kivoja lahjoja. Esim. tosi paljon sitä Pentikin Vanilja astiastoa. Oli kyllä niin paljon väkeä et ei oikein kerennyt juttelemaan kunnolla kenenkään kanssa. Kuhan kuuntelin kun ihmiset jutteli toistensa kanssa ja sit välillä kommentoi jotain väliin. Meillä oli kerrankin kaikki kaverit paikalla sitten illalla. Oon ihan onnesta soikee jo sen takia et kaikki viihty. Kun kaikki kaverit on paikalla niin sillon sitä huomaa et meillä on aikas paljon kavereita. Tarjottavatkin meni hyvin kaupaksi, ja niitä kehuttiin. Kyllä me niitä leivoinkin :) Julietta kysy sormuksesta niin se on ihan sellanen tavallinen puolipyöreä aikas paksu sormus. Ei liiemmin ollut siellä Pellossa valinnanvaraa, missä siis kihlauduttiin.

Yhellä kaverilla on laskettu aika kolmen viikon päästä. Puhuttiin et meen sitä sitten kattoon jo sairaalaan. Harmi vaan et sinne ei voi mennä pivällä kun mulla on pääsääntösesti iltatyö. Vähän juonittiin et voisin sanoo et oon sen sisko ni voisin sit mennä päivälläkin.

Viikon päästä saan jännätä tuleeko meille vauva vai saanko käyttää uutta kuukuppia :) Haluisin niin kovasti olla raskaana.

Lämpimiä ajatuksia kaikille!
 
Mekin oltiin torstaina mammutimarkkinoilla koko perhe. Ilman rattaita ja bussilla mentiin niin oli tosi mukavaa. Täytyi se vaippatarjous hyödyntää. Onneksi ostettiin paljon, koska täytyy sitten päiväkotiin viedä vaippoja.

Ahkerasti on pupuiltu ja vielä pitäisi jaksaa muutama päivä. Eilen ei päästy hommiin, koska tytöllä oli huono ilta unen kanssa. Tosin naapurien liikkuminen ja möykkääminen porraskäytävässä ei edesauttanut tytön nukahtamista. Toivotaan, että tänään tyttö saa hyvin unen päästä kiinni ja päästään taas tekemään vauvatilausta.
 
MAANANTAI 15.9.2008[color]


KUUMEILIJAT
umayya.............kp 7/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 16/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 18/32............yk8.........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 19/20.............yk4........1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 20/30-33........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 22/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 28/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola
humu82.............kp 34/27-33........................1haaveissa.....Mlä

MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp23/28 (aloittaa tositoimet lokakuussa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
kerttu84, Hollola, ensimmäinen
elinamaria, Hollola, ensimmäinen
joa84,Hollola, toinen, haamuilee



 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Mansikkatee :flower: :flower: kihlauksen johdosta.
humu miltä näyttää elämä, kattoin sun kiertopäiviä. Utelias oon :ashamed: .

(.) Lahdessa taas koko päivä vierähti. Käytiin mammuttimarkkinoillakin. Kohta saunaan...
Täällähän tämä menee, väsyttää niin että, meinaan jo ilta 9-10 maissa olla jo unten mailla ja normaalisti vasta 12- puol 1. Suussa maistuu ihan raudalle ajoittain ja ramppaan vessassa :D Ja tätiä ei ole kuulunut, koitan malttaa keskiviikkoon tai torstaihin ennen kun testaan, vaikka vähän luulen että asukki olis siellä taas asettunu taloksi. 1 testiki jäi viime kerrasta, mutta koitan malttaa edes sinne keskiviikkoon. Jos tämä on sitä mitä luulen, toivotaan että tällä kertaa pysyisi matkassa loppuun saakka.
 
Hiljaiseloa viettelen kurkkukivussa :snotty: . Aamulla kävin toiseksi viimeiseesä verikokeessa tuolla terkkarissa. Ensi viikolla viimeinen , se pitää mennä otattamaan tonne sairaalaan.
Synttäripäivä tänään. Oon siis vanha noita-akka. Yksi ryppy silmäkulmassa lisää. Onneksi ostin hyvän ryppyrasvan elokuun lopulla... :LOL: :LOL:
 
vuoto on virallisesti loppunut joten kohta pääsemme tosissaan toimimaan vauvaprojektin suhteen.
humu koetas nyt testata siellä!
mansikkatee onnittelut kihlauksen johdosta :flower: hienoa että kaikki meni hienosti!
 

Yhteistyössä